mazgalin
8 Feb 2009, 18:46
Salut,
Am un Renault Megan 2 1,5 Dci 82 cai
Simptome:
1. Dupa pornire, motor rece in viteza a 4-a se tureaza in gol de la 2000 la 2600 ture fara sa traga
2.in viteza a 4-a aproape de 3000 nu mai trage pentru cateva secunde.
Schimb ulei facut de curand, aproape ca as interconecta cele doua eveniment
nivel ulei la joja - maxim
nu afiseaza erori in bord
va rog sa ma ajutati.
Adrian00
8 Feb 2009, 19:13
Nu e cumva de la ambreiaj?Nu e defect?
alexumf
8 Feb 2009, 19:22
Ambreiaj.
Incearca sa pleci cu "scart", daca se tureaza in gol si rotile nu scartie, ..alt ambreiaj
Catalinmodena
8 Feb 2009, 23:16
Ambreiajul.De curiozitate,cati km. ai cu masina?
mazgalin
9 Feb 2009, 10:12
Ambreajul a fost schimbat acum 25 000 Km, masina are 130 000. Pleaca cu a 2-a depe loc, iar daca plec mai tare cu 1-a simt ca trage, adica rupe aderenta la roti.
Si nu face mereu , este a doua oara cand face asa la interval de 2 saptamani, intre a mers super.
Multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor.
ALEX_TUSA
9 Feb 2009, 10:40
Parerea mea este ca ambreajul patineaza....
mazgalin
9 Feb 2009, 10:42
Vreau sa subliniez ca atunci cand se mai incalzeste nu se mai manifesta acea turare in gol ci in viteza a 4-a aproape de 3000 nu mai trage pentru cateva secunde.
nu am apucat sa dau a 5-a.
ALEX_TUSA
9 Feb 2009, 10:47
Eu niciodata nu o turez peste 2200 cu motorul rece...am inteles ca in acest mod se menajeaza sistemul de turbo.
Te sfatuiesc sa citesti topicurile legate de turbo!
mazgalin
9 Feb 2009, 10:50
Eu nu am vrut sa o turez peste 2200 , eu eram pe la 1900 - 2000 , s-a turat sigura domnisoara, asta zic.
ALEX_TUSA
9 Feb 2009, 10:59
La fel am patit si eu cu masina de servici, dar numai atunci cand e motorul rece si o calc.
mazgalin
9 Feb 2009, 11:04
Ma poti ajuta cu mai multe detalii eu nu pot lasa PM, adresa mea de mail este mazgalin@yahoo.com, sau un numar de tel daca imi poti lasa.
9 Feb 2009, 14:33:
Cineva mi-a zis ca ar putea sa fie din cauza turbinei, ce parere aveti?
alexumf
10 Feb 2009, 10:08
Ambreiajul e singura legatura intre motor si cutie...si sa fie de la turbina, in momentul in care motorul se tureza(singur sau "ajutat") si esti intr-o viteza, automat ar trebui ca masina sa accelereze...daca nu se intampla asta inseamna ca patineaza ambreiajul! Exista posibilitatea unui semering rupt si sa curga ulei pe disc...motiv pt care doar cateodata sa faca asta.
Se poate verifica "alergand" mai tare masina, dupa care ridici capota si speri sa nu miroasa a ulei sau fier ars....
Succes! si asteptam noutati
mazgalin
10 Feb 2009, 10:14
Am iesit aseara cu ea, si am alergat tare f tare, nu a mai facut in viteza a 4-a, a facut o singura data in a 5-a data pe la 90 Km/h, face ca la plecarea de pe loc, s-a turat apoi a revenit si a inceput sa traga de masina. Se pare ca treaba aia cu stat 2 secunde la 3000 RPM a fost piciorul meu care a apasat cu frica pe acceleratie.
Diseara avem progamare la Renault sa o puna pe tester.
Am plecat tare de pe loc de a lasat urme pe asfalt, a rupt aderenta - nici o problema. Am plecat cu a doua - nimic - totul ok
Am dat viteza a 3-a la 20 la ora - ok inca odata
mariusmarian55
10 Feb 2009, 20:35
daca ai posibilitatea unei pante de peste 10% da i bice .....eu urc lejer cu 90 100 mai mari de 10%.cand pica ambreiajul nu o mai poti face.........evident daca ai semeringul crapat se scurge ulei ,dar nu cred ca este cazul tau...(ai fi mirosit)...
mazgalin
11 Feb 2009, 10:12
Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns.
Joi ajung la service cu ea. Sper sa fie cablu de ambreaj de vina.
solidconvert
11 Feb 2009, 10:59
QUOTE(mazgalin @ 11 Feb 2009, 10:12)
Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns.
Joi ajung la service cu ea. Sper sa fie cablu de ambreaj de vina.
Care cablu????
Vezi ca ambreiajul este hidraulic si functioneaza pe baza de lichid de frana... in alta ordine de idei si eu , ca si colegii de mai sus, consider ca problema este de la ambreiaj(patineaza aleator). Din pacate un verdict clar n-o sa-ti poata da niciun service pana nu demonteaza sa vada ce anume se petrece acolo.
Catalinmodena
11 Feb 2009, 21:37
Subscriu la faptul ca nu ai cablu de ambreiaj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.