Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomot motor si stabilizator motor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
cip2k7
Buna seara tuturor,

Nefiind un expert in mecanica, si avand un motor diesel, dupa ce am citit sute de discutii despre cat de mult trebuie turat un motor de 1.5dci 85cp, despre zgomotul pe care il produce, etc., m-am gandit ca nu am vazut raspunsuri la 2 intrebari, iar daca ele au un raspuns pe altundeva (eu unul, nu am dat de el), atunci rog pe cineva sa ma indrume spre el si imi cer scuze anticipat pentru re-post. Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Cum reducem zgomotul facut de motor in habitaclu? De multe ori motorul e zgomots, si mai ales schimband vitezele in jurul a 3000rpm el e destul de mult amplificat in habitaclu comparativ cu un motor pe benzina. Ceea cea poate fi chiar inspaimantator pentru anumite categorii de pasageri smile.gif Daca este cineva care stie cum se poate izola fonic habitaclul (banuiesc ca Renault nu izoleaza prea bine la constructia masinii, desi Laguna III face exceptie am inteles), eventual un pret si o locatie, va rog sa spuneti - sunt sigur ca sunt mai multi in aceeasi situatie ca mine. Eu personal sunt din Timisoara, dar orice locatie e binevenita.

2. Cum reducem vibratiile motorului in masina? Nu am in general probleme, dar uneori cand opresc masina, sau cand o pornesc, alteori cand stau al semafor (dar doar uneori) am impresia ca ma muta dintr-o parte in alta a soselei cu vibratiile lui :-) Am citit despre un stabilizator motor, dar nu stiu unde se gaseste, cat costa, cat e de util si de eficient - poate cineva ne poate lamuri in privinta asta - eu, unul, i-as fi recunoscator.

Va multumesc anticipat si va doresc numai bine si drumuri linistite!
Ryk
cip2k7, fiind si un motor mic, e normal sa fie mai zgomotos si mai instabil. Trebuia sa incerci 1.9dci sau 2.2dci (dar nu e pe megane) si atunci vedeai o diferenta foarte mare. Acelasi lucru se aplica si la benzina. Diferenta intre 1.4 si 2.0 este foarte mare si la vibratii si la zgomot.
In cazul tau nu cred ca ai ce sa-i faci, din acest motiv diesel-ul are si capac motor de zici ca n-ai cum sa umbli de loc la motor si "blana" pe capota.
caktuss
cu vibratiile de la pornire/oprire nu prea ai ce sa faci. orice legatura solida dintre motor si caroserie va trimite si mai multe vibratii ale motorului. wink.gif

pentru antifonare, sunt solutii.
cauta antifon bun, scoate bordul, mocheta si scaunele fata si antifoneaza tot.
cip2k7
Multumesc amandurora pentru raspuns!
vcristi77
buna tuturor

de curind mam apucat de antifonat toata masina,si de astupat toate gaurile pe unde intra apa,nu aveam de gind sa fac asta dar intr-o zi dupa o ploaie zdravana mam trezit cu o baltoaca in masina,asa ca mam apucat de demontat toata podeaua si mam gindit ca daca tot am demontat sa ma apuc si de antifonat.am avut nevoie de doua pachete de vata sticlata( mam gindi ca vata sticlata ar fi cea mai buna in timp rezista cel mai bine si nu citereste prea mult) care ma costat 140 de lei.
si am bagat in toate gaurelele care au fost goale vreau sa va spun ca e nevoie de multa rabdare mia luat cam 5 zile cu tot cu montat si demontat.mia mai ramas sa antifonez aparatorile de la roti cu mocheta pt.a reduce zgomotul la rulaj si sa pun mocheta si dedeesupt la capacul de la motor pt.a mai reduce din zgomotul motorului.
aici veti niste poze
va spun ca meritta efortul,parca sunt intro masina de lux,greieri nu mai sunt deloc,se aude foarte putin zgomot acum.intotdeauna lucrul maual e cel mai bun smile.gif
<span class='edit'>14 Sep 2015, 19:17:</span>
alte poze



<span class='edit'>14 Sep 2015, 19:21:</span>
poze
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.