Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2009 Wiesmann GT MF4-S
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
aphophis
Superba pur si simplu..si performanta pe deasupra 420 cp ,obtinuti din v8-ul oferit pe actualul bmw m3..


QUOTE
The Wiesmann GT MF4 Roadster is expected to make a first public appearance at the 2009 Geneva International Motor Show this March. This comes hot on the heels of an announcement that the GT MF4 with an added S-designation will now get an additional engine, the 420hp (309 kW) 4.0-litre V8 currently employed in the E92 BMW M3.

It follows the MF3 roadster which is also powered by an M3 powerplant, the 3.2-litre straight six from the previous E46 generation M3. Since the multi-award winning 343hp (252 kW) 3.2-litre unit went out of production with the last Z4 M, it is speculated that Wiesmann has no choice but to discontinue the MF3 roadster and replace it with the MF4 Roadster.

The addition of this new 4.0-litre V8 increases the Wiesmann lineup significantly. As it stands there is the old GT MF4 with a BMW 4.8 V8 making 367hp (270kW), an MF4 GT-S already available with the 4.0-litre V8 as well as the GT MF5. The latter is fitted with the 5.0-litre V10 found in the in M5 and M6. A GT MF4 Coupe and Roadster would utilise both the 4.8 V8 and 4.0-litre M3 V8.

Accompanying the MF4 GT-S is a choice between a manual transmission and a double-clutch system. Driver and passenger airbags are now also included with the all Wiesmann cars.



user posted image
user posted image
user posted image
slider2
superb e cam putin spus..... wub.gif vom avea si noi vreodata norocul sa stam macar pe scaunul pasagerului intr-o masina ca asta??
Highwayman
Daca sari cu banul poti sa ai ceva pe aproape: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+Cauta+!+++
biggrin.gif


Am vazut una albastra pe la Razoare acum cateva luni.

adip
Si totusi, de ce as lua una din asta in locul unui M3 sau Z4?
slider2
eu n-am bani de o solenza dar de asta!!! plange.gif
aphophis
pt ca arata mult mai bine (pe visiniu), pt ca e mai rara, pt ca probabil e mai fun de condus (cred ca e mai usoara ca un m3) si pt ca are un interior cu mult mai bun gust
slider2
numara cate bmw vezi pe strada si cate wiesmann, exclusivitatea mareste pretul. asta nu-i masina de alergat ca la curse, asta-i masina de crusing, masina de admirat.
adip
Arata mai bine decat M3, nu decat Z4, dar asta e chestie de gust.
Ma indoiesc ca e mai fun de condus decat un M3, BMW stie sa faca masini cum altii nici macar nu viseaza inca. Asta oricum o poate decide cineva care le scoate la o comparativa pe circuit.
E rara? Si Trabantul e raritate acum, asta inseamna ca ar trebui sa-mi doresc unul?
Despre interior iarasi nu ma pot pronunta pentru ca nu l-am vazut, dar ma indoiesc ca poate justifica diferenta de pret enoooorma fata de M3 sau Z4.
Pana la urma, de ce ar trebui sa fiu dispus sa dau dublu pe o masina care are motor de M3, arata bine si cam atat, in loc sa ii dau pe un M3 si sa-mi mai ramana maruntis si de sejururi pana la pensie? smile.gif
aphophis
pt ca iti permiti sa iti satisfaci pasiunea pt o masina care arata bine (interior+exterior) si pentru ca oricum nu cumperi ultima gioarsa ci o masina care probabil e performanta (stiu ca cei de la topgear au fost incantati de masina cand au condus-o)
adip
hai mai, mai lasati-ma cu exclusivitatea asta, ca si manelistii tot de-aia isi iau q7, fiindca le confera un aer de exclusivitate la semafor.
In afara de exclusivitate, pe care nu am inteles-o niciodata, nu stiu despre ce vorbiti cand va referiti la exclusivitate, de ce ar trebui, totusi, sa dau atata amar de bani pe o masina care are aceeasi platforma tehnica cu una la jumatate de pret, poate chiar mai jos? smile.gif
Si pana la urma, cine e Wiesmann asta, ce istorie are in spate in motorsport ca sa isi poata permite sa vanda la pret dublu un BMW poleit?
Iertata-mi fie ignoranta smile.gif
aphophis
q7 numa exclusiv nu e, iar despre platforma tehnica nu cred ca e de bmw, ci doar motorul e luat de la ei. Si , fiind de serie mica, platesti tehnic faptul ca e de serie mica, adica cercetarea pt masina respectiva (+fabricatia) se imparte la un numar mai mic de masini ==> costuri mai mari pe masina.
slider2
@adip, dar nu te obliga nimeni sa o cumperi. sunt oameni care isi doresc un astfel de model, altii care nu. eu unul as vrea sincer, daca mi-as permite. si nu neaparat din cauza exclusivismului, dar sincer bmw, mertz, audi au toti cocalarii (a nu se intelege ca toti posesorii acestor marci intra in aceasta categorie). eu nu ma identific cu ei si sunt oarecum plictisit de modelele acestor marci, pentru ca le vezi pe toate drumurile. eu sunt genul care alege o masina si cu inima, chiar daca nu este cea mai buna, cea mai fiabila din segment. aleg masina care imi place, care ma face sa ma simt bine, si nu care e un must-have, ca altfel rade vecinul de mine ca eu n-am masina smechera.
iar in legatura cu pretul, sti cum se zice nu e prost ala care cere, ci ala care da. pentru unii prostia asta poate fi numita pasiune. din cate stiu eu wiesmann e facut manual, nu e facut la norma, deci normal ca va costa mai mult.
Serje
QUOTE
eu sunt genul care alege o masina si cu inima, chiar daca nu este cea mai buna, cea mai fiabila din segment. aleg masina care imi place, care ma face sa ma simt bine

In fata calculatorului ii usor, mai greu ii cand mergi sa o cumperi si sa o intretii, atunci pui inima in dos si alegi cu capul.
eugeniuz2004
le-am vazut modelele in 2005 la salon la Frankfurt. Si era inghesuiala la vizionare la astea ca si la BMW sau VAG. Si calitatea de executie depaseste binisor un BMW echivalent care nu e nici el rau (de loc chiar).
Pretul? dar mai conteaza cand vrei o asemenea bijuterie? (evident daca ai bani de ceva din gama de preturi in cauza)
Bulldog
QUOTE(adip @ 29 Jan 2009, 16:17)
hai mai, mai lasati-ma cu exclusivitatea asta, ca si manelistii tot de-aia isi iau q7, fiindca le confera un aer de exclusivitate la semafor.
*



Ohoo, sa vezi mancatz-as, neste exclusivi la semafor, cu Infinity FX35 isi plimba piranda.
Aia cu ML si Qiu7 mureau de ciuda, sa moara familia lor daca te mint.
semit
broasca aia cu faruri tiuning e frumoasa??? blink.gif huh.gif M3 e de 10 ori mai simplu si mai frumos
turturel
frumoasa e putin spus...e dea dreptul splendida...un m3 poate e mai bun dar se fabrica pe banda rulanta..pe cand asa ceva..mai rar..sau un TVR..e tot exclusiv..si e si buna ca masina sport
slider2
QUOTE(Serje @ 29 Jan 2009, 18:45)
In fata calculatorului ii usor, mai greu ii cand mergi sa o cumperi si sa o intretii, atunci pui inima in dos si alegi cu capul.
*


nu-i neaparat adevarat. daca esti cu adevarat pasionat vei tine cont si de inima. intr-adevar la situatiile financiare de prin romanica (ma refer la clasa de mijloc), nu-ti prea permiti sa faci nazuri, dar daca ai o situatie mai bunicica nu vad de ce n-ai alege cu inima.
Shush
O masina doar pentru pasionati. Prea "clasica" pentru gusturile mele.
Imi aduce aminte de masina din episodul asta happy.gif :
mircea_aq
pasionati e putin spus, accesul in masina e absolut meschin...design-ul e din alt film, ceea ce e bine, una peste alta laguna coupe e cu muuuult mai frumoasa si design-ul e relativ clasic smile.gif)))
da stiu compar mere cu pere dar nu m-am putut abtine.
de fapt nici MIII nu arata asa rau tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.