fisshu
18 Jan 2009, 13:22
Salutare, problema e ca, cateodata ,rar m-i se intampla sa accelerez si pentru cateva secunde nu se accelereaza. Jhonny 78 m-a sfatuit sa curat debitmetru si corpul clapetei de acceleratie iar intrebarea mea e daca pot face eu operatiile astea sau trebuie sa merg la un mecanic si daca le pot face eu cum sa procedez si cum arata sau unde sunt.
Multumesc anticipat.
Johnny78
19 Jan 2009, 09:04
poti sa le faci si tu daca ai ceva inclinatii spre mecanica.
dai jos filtrul de aer, apoi furtunele care se duc la coprpul clapetei si pe traseu ar trebui sa gasesti si debitmetrul.
Cu o carpa stergi debitmetrul, apoi iei un cutit din setul bun al familiei, contracarezi reprosurile sotiei/mamei, il invelesti in servetel si cureti totul in jurul clapetei de acceleratie. Dupa aceea, deschizi clapeta, cureti si in spate. Dupa ce ai terminat, dai cu un spray cu WD-40. Dupa ce ai terminat cu corpul clapetei, faci o toaleta si la supapa de relanti.
Dupa terminarea operatiei si consumarea a minim 2 litri de bere cu cel mai bun prieten venit sa dea o mana de ajutor, se trece la impacarea sotiei/mamei.
fisshu
19 Jan 2009, 11:44
ok, mersi mult am sa incerc cum mi-ai zis sa vad ce iasa si am sa revin cu detali.
Johnny78
19 Jan 2009, 12:36
asteptam...
serveru'
15 Feb 2009, 20:03
ar fi bine daca ne-ai raspunde cum s-a rezolvat problema ta , pt ca e un simtom care apare destul de des!
multumesc!
ricochet2
15 Feb 2009, 20:05
Si cum ramane cu cutitul, Johnny ? Nu cred ca soata/mama mai are incredere sa taie carnea cu el.
fisshu
15 Feb 2009, 20:33
scuzati am uitai sa revin cu detalii se pare ca a mers am facut precum mi-a zis johnny78 si pe langa asta am schimbat si filtrul de aer care era foarte uzat si de atunci nu am mai avut probleme .
Johnny78
18 Feb 2009, 21:47
QUOTE(ricochet2 @ 15 Feb 2009, 21:05)
Si cum ramane cu cutitul, Johnny ? Nu cred ca soata/mama mai are incredere sa taie carnea cu el.
pai ce nu e de inteles? cutitul ramane pe vecie in torpedou sau in geanta cu scule (urasc obiectul ala)
ricochet2
18 Feb 2009, 22:19
Nu e bine. Se considera arma alba.
Johnny78
19 Feb 2009, 11:56
Reluind subiectul cutitului, ala se poate intoarce in trusa pentru ca nu e atat de multa mizerie in corpul ala, incat sa compromita cutitul. Il treci prin benzina, prin apa fierbinte cu detergent, prin apa calduta cu detergent apoi clatit si e ca nou.
fisshu
21 Feb 2009, 10:41
Se pare ca m-am inselat problema a revenit chiar azi m-i s-a intamplat chiar nu are nimeni o idee de ce ar putea fi
george84
21 Feb 2009, 11:18
eu am un usor tacanit la motor , am fost la service si mi-au zis ca e de la fulia defazoare. chestia e ca in timp mi-au spus ca o sa apara pierderi de putere. Deci asta ar putea fi o cauza. acum e destul de greu de schimbat si verificat deoarece presupune demontarea distributie.
fisshu
21 Feb 2009, 11:24
pai oricum trebuie sa schimb si distributia cat de curand si am sa vad atunci
strumfuadi
21 Feb 2009, 11:46
ce treaba are fulia defazoare cu un motor 1.8 16V (in speta, F4P)?
george84
21 Feb 2009, 21:30
sincer nu stiu daca si motorul de 1.8 16v are dar eu am 2.0 16v si are....
Ceva tutoriale de curatare al debitmetrului unde gasesc?
Johnny78
22 Feb 2009, 12:36
nu vei gasi asa ceva, pentru ca in general se schimba cu totul.
nu ai nevoie de manual e destul de intuitiv.
just_illusions
22 Feb 2009, 14:13
fisshu !! ... nu cumva asta se intampla la tine imediat dupa ce pornesti masina ( mai ales la temperaturi mai scazute ), si pleci de pe loc fara sa lasi motorul sa isi intre in parametrii si sa se incalzeasca nitel ?
Johnny78
22 Feb 2009, 15:37
asta nu e bine
e normal ca un motor sa nu dea randament cand e rece...
Eu nu inteleg unde vine locul de curatare al debitmetrului. Ma ajautti?
Johnny78
22 Feb 2009, 16:58
il dai jos cu tot cu conducta...si il cureti ca atare.
fisshu
22 Feb 2009, 17:22
@JUST_ILLUSIONS nu problema apare asa din senin si atunci cand abia am plecat si in timp cand am mers ceva mai mult si am mai realizat ca m-i se intampla doar in oras la drum lung nu am patit niciodata
just_illusions
22 Feb 2009, 18:04
eu am patit si la drum lung dar cu golf 4 ... si nu ca nu accelelera, mai si scadea rau de tot din viteza indiferent cat de tare apasam pedala ... si tot nu i-am dat de capat, bine ca m-am scapat de ea!
multi si-au dat cu parerea dar dintre toate eu zic ca e vb de o dereglare la calculatorul de la motor ! ... parerea mea, dar nici eu nu sunt avizat !
... fa-i o diagnoza motor macar poate iese ceva! daca nu, apelezi la metode mai invazive !
strumfuadi
22 Feb 2009, 21:07
QUOTE(just_illusions @ 22 Feb 2009, 18:04)
multi si-au dat cu parerea dar dintre toate eu zic ca e vb de o dereglare la calculatorul de la motor ! ... parerea mea, dar nici eu nu sunt avizat !
calculatorul nu se deregleaza, ca nu a mancat fasole sa se strice la burta.
in general senzorii se decalibreaza sau se ard daca se spala motorul cu presiune fara a se scoate borna de la baterie, sau fire oxidate in papuci sau, sau, sau..
Johnny78
23 Feb 2009, 19:12
revenim la debitmetru, care se curata sau se schimba
e binevenita si o verificare a contactelor electrice...
fisshu
25 Mar 2009, 18:45
nu am reusit sa rezolv problema cu acceleratia (inca nu am ajuns pe la mecanic)stie careva vreun site unde pot pune intrebari si sa-mi raspunda vreun mecanic sau ceva de genul
Johnny78
26 Mar 2009, 14:54
tot aici...mecanicii e printre noi
fisshu
26 Mar 2009, 21:34
Chiar nu are careva vreo idee azi am dat sa depasesc pe unu eram in a 3 si am apasat acceleratia pana jos si cand am ajuns in dreptul masinii pac s-a infundat nu stiu ce are apoi si-a dat drumul da beleaua e ca venea unu din fata si m-a cam pus pe ganduri deocamdata nu am posibilitatea sa merg la vreun mecanic si ma gandeam ca are careva vreo idee poate stie careva ce ar pute fi numa bine
strumfuadi
26 Mar 2009, 23:26
o idee (merg pe logica, nu stiu exact ce sa zic): poate fi senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie?
eu stiu ca injectia e in bucla inchisa, in functie de ce zice sonda lambda. daca senzorul de poz a clapetei nu detecteaza WOT, ma gandesc ca sonda lambda va detecta amestec prea bogat si va taia nitel injectia, deoarece la pozitia WOT se iese din bucla inchisa si se ia in calcul doar debitmetrul de aer.
zic si eu..
Johnny78
27 Mar 2009, 15:01
nu sunt sigur ca are senzor de pozitie al clapetei...
strumfuadi
27 Mar 2009, 15:05
nici eu, nu m'am uitat.
dar daca avea R18 Turbo, daca avea Matizul.. ma gandesc ca si asta o avea..
Johnny78
27 Mar 2009, 15:11
ma gandesc sa nu fie vreo problema de pompa de alimentare, de filtre, de bobina, bujii...calibrarea cablului e si ea o varianta...
strumfuadi
27 Mar 2009, 15:14
QUOTE(Johnny78 @ 27 Mar 2009, 15:11)
ma gandesc sa nu fie vreo problema de pompa de alimentare, de filtre, de bobina, bujii...calibrarea cablului e si ea o varianta...
pompa nu se manifesta asa, filtrele iara, nu are o bobina ci 4 pe fiecare cilindru, iar calibrarea cablului ar genera un raspuns alterat mereu..
of, lagunaaaa...
Johnny78
27 Mar 2009, 15:21
cum adica, 4 bobine pe cilindru?
strumfuadi
27 Mar 2009, 15:26
'tui virgula!
nu are o bobina ci 4, pe fiecare cilindru (cate una)
Johnny78
30 Mar 2009, 01:08
asa, frate strumpf...mama ei de virgula.
fisshu
16 Apr 2009, 08:52
am observat ca de cand a dat caldura prblema a disparut sa fi fost di cauza temperaturilor scazute cu toate ca o lasam la relanti 1-2 min inainte de a pleca acuma nu-mi ramane decat sa astept iarna urmatoare sa vad ce se intampla
ricochet2
16 Apr 2009, 11:10
La mine, odata cu caldura, nu se mai aude fasaitul pe franele spate.
Johnny78
16 Apr 2009, 11:51
defecte de sezon...
ricochet2
16 Apr 2009, 12:22
Mda. Traiasca caldura. (si cacofonia)
Johnny78
16 Apr 2009, 13:07
Totusi trebuie verificat si vazut ce si cum. Ca sa nu incepi iar la iarna...
fisshu
16 Apr 2009, 18:02
bine zici
Johnny78
21 Apr 2009, 22:19
zic si io ce stiu...
ricochet2
21 Apr 2009, 22:20
Sa traim pana atunci...
Johnny78
21 Apr 2009, 22:22
sa incercam macar...
strumfuadi
22 Apr 2009, 08:42
...sa mai facem un post..
just_illusions
22 Apr 2009, 13:47
...okepqifuq3yg3qehq4...
22 Apr 2009, 13:51:
Johnny78
22 Apr 2009, 15:21
Atentie, ca iar ne-o luam peste ochi de la moderatori
cosmin-daniel
29 Apr 2010, 12:47
Ia fii atent aici: Problema cu nu raspunde la acceleratie e de la pompa de benzina in primul rand si apoi de la filtrul de benzina care in general la Lagune este sub bancheta din spate sub un capac sau sub masina deasupra la puntea spate.
Laguna nu este facuta sa raspunda la acceleratie brusca decat daca are peste 1500 de turatii; deoarece clapeta de acceleratie acopera 99,9% din spatiul pe unde intra aerul in motor.
Am intrebat prin serviceuri si toti mi-au spus aceeasi chestie.Calculatorul nu are timp si nici senzorii nu raspund atat de rapid la comenzi la acceleratii bruste( adica deschiderea rapida 0,2sec a clapetei de acc.)
Verifica filtrul de benzina si apoi pompa daca baga destula presiune.
Bafta
fisshu
29 Apr 2010, 19:24
@cosmin-daniel
sal am schimbat si distributia si filtrul de benzina si nimic nu s-a schimbat ,inca imi mai face figura si mai nou cate o data cand accelerez in loc sa se inece si apoi sa isi dea drumul cum imi face uneori imi scade turatia si viteza chiar daca eu am apasata acceleratia pana la podea . cred ca am sa merg sa fac un test cat de curand poate apare acolo ceva . numa bine
cum verific pompa daca baga destula presiune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.