Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: service+martor poluare aprins!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Valentin P
Salut,

In dimineata asta masina a pornit la a 3-a incercare;dupa ce am reusit sa plec,imi apare in bord "check injection"+service,masina smucind destul de tare atunci cand schimbam viteza;dupa 1 km ,a disparut "check injection" si s-a aprins martorul poluare.

Mentionez ca am mai avut aleatoriu mesajul "check injection"+"service" in decembrie ;la service mi-au spus ca nu are nimic deosebit fiind vorba de o eroare datorata mersului preponderent in Bucuresti.

M-am programat la Mach1 pt luni.

Vreo idee ajutatoare?Sper sa nu fie corpul clapeta de vina mad.gif ;am inteles ca e vreo 1500 ron.
Ryk
nu cred ca e asa scump corpul clapeta, cineva ziceai ca-i mai ieftin, undeva la 100 de ron daca nu ma insel, dar la motorul 1.6. Vezi sa nu fie vreo bobina sau chiar doua. Tremura masina ca si cum ar merge in 3? sau ea functioneaza normal si doar iti apar alea pe bord?
dantes
Martor antipoluare + service a condus in cazul meu la schimbarea senzorului ax. came. costa vreo 200 lei, e un amarat de senzor hall care in timp isi pierde din proprietati. In cazul asta iti zmuceste masina, nu prea mai vrea sa stea la relanti...

Daca e bobina, atunci iti "clipoceste" martorul antipoluare si atat....in cazul asta masina merge de parca merge in 3 pistoane...de fapt asta si face.

Nu are voie sa se aprinda martorul indiferent ca mergi in trafic bara la bara sau mers normal...
Valentin P
Prima oara cand imi aparea check injection accelera mult mai tare,smucind atunci cand schimbam vitezele(ca si cum ar fi motorul mai puternic).Dupa aceea,cand a disparut de pe display check injection si s-a aprins martorul antipolure mi se parea ca merge normal,numai ca nu porneste din prima;trebuie sa apas de 2,3 ori pe start/stop.Am scos pe rand toate fisele de la bobine si merge mai prost la toate-deci nu sunt bobinele.
dantes
Oricum ideal e sa-ti faci un test motor sa vezi exact si nici nu e scump.
Valentin P
Am fost la service azi si a iesit la testul CLIP corpul clapeta busit.

Partea proasta e ca nu am gasit deloc pe piata de aftermarket;se pare ca VDO SIEMENS il face doar pt reteua Renault.Aveau pe stoc la service o clapeta de ceva timp(900 ron) care culmea cand au pus-o pe masina dadea o alta eroare:ramanea turata masina.

Asa ca....trebuie sa astept 3 sapt pana vine din Franta sau sa incerc sa o gasesc eu.

Asta-i viata in Romania:nervi,alergaturi,timp pierdut,masini proaste.

Oricum incep sa-mi schimb radical parerea in rau despre masinile Reno.

Mai postez cand am noutati.

costyvoicu
tati este acceleratia.nu are cablu este electronica.eu am avut aceiasi problema si am mers la cobalcescu,unde mi-au curatat nu stiu ce senzor
VIPESUL
senzor captor ax came la reprezentanta costa 100 ron pt motorul 1,6 16v si clapeta ieftina gasesti la inter-auto bacau ia legatura cu ei la al meu motor imi lua 465 ron in conditiile in care in reprezentanta era 800 ron
Valentin P
Daca era pedala de acceleratie ,aparea eroare la testul clip la ea;in schimb a aparut la clapeta de acceleratie;M-au sunat ca au reusit sa o faca.O iau vineri dimineata.

Postez dupa aceea.
Tpk
Si mie imi aparea "Check Injection" + Service in Bord. Apoi a aparut si martorul poluare. Am fost la Auto Marcu's in Pantelimon (unde chiar va sfatuiesc sa mergeti) si am schimbat doua bobine inductie si toate cele 4 bujii. N-a fost prea scump si acum nu mai am probleme. Sfat de la un om patit: Nu spalati motorul cu apa! NEVER! icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.