Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: calitatea "inginerilor" din receptii
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
danny77ro
buna seara


sunt interesat cati dintre voi sunteti multumiti de calitatea informatiilor si serviciilor oferite de "specialistii" in ale automobilelor din receptiile auto;am observat ca tot mai multe receptii sunt ocupate de oameni care nu au nici o legatura cu domeniul autovehiculelor unii dintre ei fiind absolventi de Drept ,Medicina,Psihologie etc;oare nu mai sunt ingineri auto de angajat in Romania?
Batrānul
Cam ai dreptate; cel putin la reprezentante cam asa e situatia. La servisurile obisnuite mai gasesti si ingineri auto veritabili. Daca in locul unui inginer auto, dai la receptie de un absolvent al fac. de medicina tot e un lucru bun: iti poate oferi primul ajutor dupa ce afli preturile la lucrarea de care ai nevoie ... blush.gif
Catalinmodena
radmasa.gif
demin2609
mai omule primul tau post si ai dat-o in bara... search iti va folosi sa nu mai deschizi alte threaduri pentru ca ti se... tie... SFORTA si SEARCH fie cu tine!
tiberiu.anghel
Poate ca un inginer auto are oferte mai bune de 1500 de lei ( cam cat se da la receptie ); si poate ca nu a muncit minim 5 ani prin Poli ca sa raspunda cu "Buna ziua" la lume si sa faca facturi. Pentru asta exista contabili.
TAW
Eu nu stiu cat de multe cunostinte la nivelul celor dobandite la AR sau la alte facultati de profil, iti trebuie pt a lucra intr-o receptie de service. Acolo trebuie sa stii in primul rand sa vorbesti frumos, sa ai raspunsuri standard pregatite si sa fii capabil sa nu faci confuzie intre o roata si chiulasa...si cam atat tongue.gif (no offense). Desigur ca exista si cazuri de oameni care se pricep, dar nu neaparat pt ca sunt ingineri de auto, ci pur si simplu printr-o conjunctura.
Un absolvent de AR nu sta la o receptie cu 10-12-15 mil lei vechi, dupa 5 ani de scoala! Asa cum un medicinist prefera sa moara de foame decat sa lucreze la o receptie service si sa moara de rusine biggrin.gif !

Si batrane, da, la serviceurile de "cartier", mai gasesti si multi ingineri. unii veritabili, altii "scoliti" pe "bancile" IATSA/IDMS/DACIA SERVICE (prietenii stiu de ce biggrin.gif). Insa in cele mai multe cazuri ei sunt ca un soi de F-16 adica multirol: receptioner/patron/COTECH/CTC-ist etc...doar e bussinesul lor. Nu contest ca se pricep, dar e alta poveste ca la o reprezentanta.

Iar pt cei care sunt sau nu multumiti de explicatiile primite de la consilierii de service, va vand un pont: de multe ori explicatiile lor emana de la un inginer care lucreaza in hala (sef atelier/cotech/sef service), asa ca las la latitudinea voastra sa judecati competentele receptionerilor...wink.gif
turbodiesel
Asa este. Rolul unui receptioner este sa-mi deschida comanda si sa scrie pe ea prostiile pe care le debitez ca apoi mecanicu sa vada ce are de facut. La sfarsit i-mi explica ce s-a facut la masina din spusele mecanicului(un fel de telefonu fara fir). Cine credea ca receptionerii au fost mecanici si au avansat la functia de receptioner se insala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.