Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ma poate ajuta cineva?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
emil.nedelea
buna! am si eu o problema cu megane I. dimineata cand pornesc masina relanti sta la 2000 ture pana ajunge apa la jumatate si in timpul asta fluctueaza. ce ar putea fi? am dus-o la service dar nu reusesc sa-i dau de cap.
Vallybz
e normal, asa e la toate masinile..intra socul automat...
Georginho
QUOTE(Vallybz @ 29 Dec 2008, 16:18)
e normal, asa e la toate masinile..intra socul automat...
*



Asa face si la tine Vallybz? radmasa.gif
Sta la 2000 de ture si nu te ingrijoreaza ca asa fac toate? ph34r.gif

Vezi ca mai sunt topicuri cu subiectul asta, ar fi mai multe de verificat, dar in primul rand valva EGR.
Vallybz
pai la mine sta super putin...doar cand o pornesc si e frig afara, dar pe urma scade la 750 ... si mie mi s-a parut ciudat...k totusi e iarna si se duce cam mult...daca stii cumva link-ul unde as putea gasi rezovalrea problemei, si ceva poze care sa ma ajute, poate o fac singur si nu ma mai duc cu ea in service..mersi
lary2201
pai 2000rpm e cam mult, eu am pornit_o simbata la -23*C si nu sa dus decit la 1200 si dupa 10 min a scazut normal la 750rpm sfatul meu dute la service sa iti faca o diagnoza completa si poate afli care e problema.
DIDE
In primul rand trebuia sa ne spui daca masina ta e diesel sau benzinara .
Vallybz
a mea e benzina....astept pareri

5 Jan 2009, 17:31:
cineva cu ceva idei...va rog mult de tot...din cate am citit la benzina nu exista egr...deci ....cam ce ar trebui sa fac
adrian mgn
QUOTE(Vallybz @ 31 Dec 2008, 09:38)
pai la mine sta super putin...doar cand o pornesc si e frig afara, dar pe urma scade la 750 ... si mie mi s-a parut ciudat...k totusi e iarna si se duce cam mult...daca stii cumva link-ul unde as putea gasi rezovalrea problemei, si ceva poze care sa ma ajute, poate o fac singur si nu ma mai duc cu ea in service..mersi
*

[/quot

<span class='edit'>5 Jan 2009, 17:31:</span>
...deci ....cam ce ar trebui sa fac
*



pe benzina nu este egr ...
la ce turatii urca ? ca de exemplu Classicul meu benzinar de 1.6 16v cand e f. frig urca si la 1600 turatii poate chiar mai mult ( nu m-am uitat f. atent) si asa face de cand l-am luat ... si acum are 7 ani.Asa ca daca nu urca prea mult in ture si coboara cand se incalzeste un pic stai linistit
Vallybz
pai urca cam pana la 1800...si cand am prins un frig mai mare la 2000..coboara dar.... tot 1.6, 16v am...si in seara asta l-am sunat pe un tip cu unul ca al meu doar ca e si cabrio si a zis k la pornire se duce doar pana la 1100-1200 de ture, precizez ca sta in acelasi cartier cu mine in bucuresti...
R19/16v
Exista EGR si la motoarele pe benzina.
Vallybz
mi-am mai rupt eu ochii pe monitor si am vazut k e un "egr" dar se numeste altfel....cand o fi putin mai cald afara sa ma apuc de ea sa vad ce pot face..am vazut k e si un tutorial cum se desface si cum se curata...multumesc mult de tot de ajutor...revin dupa ce il curat si va spun daca mai face sau nu
adrian mgn
daca exista Egr la benzinar imi cer scuze pt. informatia gresita ... nu am stiut blush.gif
alyn79
si a mea face la fel, am schimbat socul automat acum 4 zile, am curatat senzor volanta, am facut testerul si nu are erori, ce sa mai zic...asa o fi din fabrica blink.gif
Vallybz
cam greu de crezut k asa e din fabrica...daca era asa...faceau toate...eu am fost de am schimbat uleiuil saptamana trecuta si am vorbit si cu mecanicul...si mi-a zis k si asa acum se incalzeste si nu are sens sa dau bani acum....ci sa o las pana la toamna...decat sa stric altceva mai bine stau si dorm linistit acasa
claudiu_gl
Salut baieti,am si eu un megane 1.6i model '96 si voiam sa va cer sfaturile pentru doua probleme:consumul mediu nu scade sub 10%,asta in conditiile in care nu merg mai mult de 80km/h in afara localitatii iar in oras schimb viteza la max 2000 rpm.E puturoasa la cei 90 cai pe care pretinde ca-i are.Am facut diferenta cu un logan de 1.4i si cei 15 cai diferenta ar fi trebuit sa se simta.Am mai postat problemele astea,dar nu m-a ajutat nimeni.Va rog frumos sa ma ajutati macar cu un sfat sau o sugestie.Dau un rachiu.
Serje
Dar de ce chinui motorul in halul ala? Si te mai miri ca are consum mare?
Ii puturoasa pentru ca nu sti tu sa o conduci.
claudiu_gl
Serje,in loc sa fii ironic,poti sa fii mai concret?
cj98czh
Hai ca fac eu traducerea... masina ta are 90 de cai pe la vreo 5800-6000 rotatii... daca tu schimbi la 2000 rrpm cum sa simti putere + ca motorul nu are nici un cuplu mare care sa te ajute...

Incearca sa schimbi pe la 3500 si vezi cum fuge masinuta... nu consuma mai putn daca o duci subturata...din contra...+ ca faca rau motorului...

Ca sa-ti faci o idee... eu am diesel care are 102 cai pe la 4800 rpm... in oras schimb la 2700-3000 iar inafara.. 300-3500...cateodata si mai sus...

Nu compar diesel cu benzina...vroiam sa-ti arat cum sa procedezi...

Da-i ture ca nu-i faci rau... si dupa vino si spune-ne cum se simt cei 90 de cai..

Spor...
Serje
Si o completare, pe langa cum se simt aia 90 de cai ... si cum iti scade consumul.
cavaler
incearca sa schimbi kitul de ambreiaj
claudiu_gl
in viteze intra bine,ambreiajul nu patineaza,nu vad ca asta sa fie problema.Problema e consumul;daca nici in afara localitatii nu scade sub 10% inseamna ca e ceva infundat,nu stiu.De asta am si postat problema pe forum,poate ati avut probleme asemanatoare si ma sfatuiti si pe mine.
cj98czh
Claudiu... fara suparare sau misto... problema este stilul tau de condus... schimba-l dupa cum ti-am spus in postul de mai sus si vb. dupa aceea sa ne spui cum fuge masina si cat consuma..
lary2201
are lumea dreptate. schimba stilu de condus si mai vb dupa aia. ai sa simti dif, schimba treptele la 3500-4000 o spun din proprie experienta. ia despre consum iao si tu in ordine ulei, filtru ,filtru aer ,benzina si daca tot nu se schimba nimic vezi starea injectoarelor.sper ca am fost de ajutor. smile.gif
cavaler
ceau
verifica si catalizatorul sar purea sa fie infundat, la stilul tau de condus sigur lai rezolvat.
Madriann
QUOTE(claudiu_gl @ 21 Mar 2009, 13:03)
....consumul mediu nu scade sub 10%,asta in conditiile in care nu merg mai mult de 80km/h in afara localitatii iar in oras schimb viteza la max 2000 rpm.E puturoasa la cei 90 cai pe care pretinde ca-i are.
*



Nasol dry.gif , eu am to 1.6i, dar varianta de 75 CP. E foarte sprintena, iar in ce priveste consumul, performanta a fost 5.9 l/100km, masurat la pompa, pe 200 km de mers normal (110-120, cu cateva reprize scurte de 140-50). In alte teste, mi-a mai dat 6.8, 7.5 (mixt) si da, am avut si 9.5l/100km dupa o saptamana de mers pe traseul Mamaia(Delfinariu) - Navodari.
10l/100km in afara localitatii e foarte mult, chiar pentru cei 15 CP in plus, ar trebui sa avem valori apropiate ale consumului.
Si, sa intaresc cele scrise mai inainte, vei scurta viata motorului...schimba la 3000 - 3200 daca tii atat de mult la consum...desi zi de zi, se intampla cel putin de 2-3 ori sa mai schimb si la 4000 - 4500 si nu cred ca sar de 7 -8 l/100.

QUOTE(cavaler @ 31 Mar 2009, 10:43)
ceau
verifica si catalizatorul sar purea sa fie infundat, la stilul tau de condus sigur lai rezolvat.
*



Sa-l "verifice"? Cum? rolleyes.gif
lary2201
ca sa nu mai deschid alt topic vea mai deranjez si io cu o intrebare cum se poate verifica uleiu la cutie. mot K7M renault megane 1.6cc, 8v an fabricatie 99.multumesc.
claudiu_gl
Eu am si un diesel,habar n-am cum se intretine un benzinar.In fine,am schimbat treptele la 3000 rpm,dar nu s-a schimbat nimic.O.K,v-am inteles,trebuie verificat si scuturat cate ceva,dar cum se fac lucrurile astea?Haideti s-o luam cu ce-a spus colegu' mai devreme,cu catalizatoru',cum il ''scutur''?
cavaler
daca te tine spargel,(sau demonteazal ) inauntru sunt placi de ceramica. unul universal nou costa 450 ron.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.