Laguna II, 2.0 IDE (benzina, 140 CP)

Mi se intampla sa se aprinda becuri pe bord, in 2 combinatii:

1. Spirala portocalie + service + becul care se aprinde cand ESP-ul este decuplat.
In situatia asta motorul nu se mai tureaza peste 1900 (fix) ture. Cand ajunge la 1900 da in nas. Cuplul nu scade. Este o limitare electronica.
Combinatia asta de becuri se aprinde doar cand stau in trafic. Frecventa este destul de mare. Daca fac un drum de la muncii la unirii si stau la 3 semafoare, sigur se aprind becurile astea.
Daca opresc motorul si il pornesc iar, merge normal. Niciodata nu se aprinde nimic cand pornesc motorul. Dar este posibil ca la 15 secunde dupa ce am pornit, daca nu ma misc din loc sa se aprinda iar.

2. Doar spirala portocalie
Scade cuplul si urca greu in ture. Daca o turez in treapta 1 pana la 3500-4000 si schimb viteza, intr-a doua urca greu in ture, parca e moarta. Asta se aprinde foarte rar.


Am fost la serus si mi-au spus diagnosticul pentru cele 2 variante, cu rezerva ca ar fi fost bine pentru diagnostic ca becurile astea sa se aprinda in timp ce eram la ei, lucru care nu s-a intamplat. Diagnosticul este urmatorul: pentru prima varianta de becuri aprinse - eroare la potentiometrul de acceleratie; a doua varianta - incoerenta la pompa de benzina.
Au curatat ei niste contacte la pedala de acceleratie si mi-au spus ca pot sa plec linistit ca s-a rezolvat. La 10 minute dupa ce am plecat de la ei s-au aprins iar becurile.

Asta s-a intamplat cam acum 2 luni iar intre timp nu prea am mai mers cu masina. De atunci, frecventa cu care se intampla neplacerea asta a crescut. Trebuie sa merg din nou la servis, si o sa va anunt ce se intampla acolo.

Aveti idee ce se intampla? ati mai auzit de problemele astea? la ce servis credeti ca ar fi mai bine sa merg pentru problemele legate de electronica masinii?