Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martor ABS si Frana aprins
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
cristibocai
Am un megane 2 din 2004,ieri a aparut o problema la el.Mergeam cu 140 km /h si dintr-o data mi s-au blocat rotile fata,directia a devenit imprecisa,pe bord mi-a aparut martorul ABS aprins,frana de mana aprins,stop si service.Nu prea mai am frane, directia tot imprecisa este.Am verificat sigurantele si sunt bune toate.Aveti idee ce ar putea avea?Toata problema asta a aparut cand am ridicat-o din service dupa ce mi-au schimbat turbo.
misu_imv75
S-au blocat rotile fata la 140km/h,singure.... imposibil; ABS-ul nu poate bloca rotile de capul lui....
DRD
blink.gif verifica nivelul de lichid de frana din rezervor.
segcm
E un senzor pe la coloana volanului care "masoara traiectoria"- unghiul volanului, care corelata cu viteza....etc si are legatura cu ESP. Vezi acolo, asta daca ai ESP. Fiind element de securitate de aia s-a si "inrosit" bordul. Stiu asta ca la a mea a patit asa la fostul proprietar. Vezi cum reactioneaza la cuplarea/decuplarea ESP. Are legatura cu acea renumita "panglica".Avand si directia asistata electric, de aia a devenit "incontrolabila" - nu cred ca mai stia ce decizie sa ia... smile.gif)
Verifica si nivelul lichidului de frana, cum a mai zis si alt coleg de forum. Nu stiu cum face la "reno", dar la Opelurile astra/vectra 95, daca se "murdarea" un senzor de ABS, se aprindea in bord + ca nu mai intra ABS-ul.
btz
salut ,am un megane 2 benzina si mi-a aparut mesajul ESP/ASR HORS SERVICE ,s-a aprins si martorul ABS si ESP si raman aprinse , care o fii problema ????????????
Catsclaw
Salut. Am fost in service pentru o verificare mecanica, masina a fost urcata pe elevator, mecanicul a tras de roti si le-a invartit pe fiecare in parte. Dupa ce masina a fost coborata de pe elevator si am pornit-o, mi-au ramas aprinsi martorii abs+serv, iar la mesaje imi aparea "check abs" Mecanicul mi-a spus ca este de la invartitul rotilor in aer si martorii se vor stinge. La urmatoarea pornire, martorii abs+serv nu s-au mai aprins si in meniul calculatorului de bord nu a mai aparut mesajul "check abs", ci a ramas"No messages available". Oare am probleme la sistemul abs sau sa il cred pe mecanic? S-a ma lovit cineva de problema asta? O fi ramas memorat ceva?
Mentionez ca nu am mai avut probleme niciodata cu abs-ul.
calinu'
am avut si eu o problema de genul asta. verifica rulmentii la rotile din fata...in gropile astea orice e posibil.
tubu
daca ai fost de fata si nu a facut si altceva, este cum spune mecanicul
adrian_yza
Salut. De doua zile in bord sau aprins martorul abs si cel de ceata spate. Se aprind doar cand aprind faza scurta. Tin sa precizez ca nu sunt aprinsi la intensitarea lor normala ca ceilalti martori.Cand aprind ceata pe spate, atunci martorul se aprinde la intensitate normala.Stie cineva de ce,care poate fi cauza ?Multumesc
mike12
Ai un scurt sau un contact imperfect in mufele de la stopuri. Verifica-le.
adrian_yza
salut am verificat mufele de la stopuri chiar le-am scos si tot degeaba .Este ceva legat de frana de mana am observat azi cand las jos frana de mana se sting[martorul abs si cel de ceata spate].posibil placutele de frana spate ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.