In acest weekend am facut peste 200 de km cu masina.Dupa ce vineri seara am schimbat periile de pe electromotor (s-au dus intr-un an ,electromotorul e Valeo).Un fir era prea aproape de evacuare (a facut masa) si mi-a facut un scurt de m-am trezit in mers ca s-a oprit motorul si s-au stins toate becurile.Am rezolvat problema ,tarziu in noapte. .Pentru cei care au probleme cu martorul de la baterie le recomand sa verifice daca nu au undeva un fir care face masa pe undeva .In ultima vreme tot mi se aprindea mai ales la franari martorul de la baterie.Concluzie un fir care atingea unde nu trebuie si implicit fura curent pe acolo.
Bun problema mea acuma este aburirea parbrizului plus luneta si geamuri.cu ventilatorul pe treapta 3 toate orificiile de aerisire din bord inchis ,Comutatorul de aer comutat pe parbriz si parbrizul s-a aburit de a trebuit sa opresc sa sterg geamul cu servetele speciale pentru sticla.Am eu oare o anumita umezeala mai mare in masina ?
Asta sa fie cauza,am fost la ski si s-a cam intrat cu zapada in ea. .Precizez ca acum vreo 2 saptamani parbrizul meu era intr-o seara inghetat pe dinauntru si l-am sters ,ca ma cam grabeam, cu un burete care avea ceva silicon prin el.De asemenea precizez ca instalatia mea de incalzire nu functioneaza corect ,chiar sunt in deficit in acest caz,circuitul nu e cel mai curat cu putinta.
Ma gandesc acum sa las masina undeva intr-un garaj cu usile deschise.E foarte nasol sa vad aiurea prin parbriz.Am folosit si spray pentru dezaburire ,luat din real Prevent ca brand si nici un rezultat.