Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: primul post in subforumul Koleos
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos > Renault Koleos
Pages: 1, 2
tiberiu.atudorei
Pentru ca am sugerat ca ar fi oportuna existenta unei sectiuni/ subforum cred ca este normal sa fac primul post.
In primul rand o observatie personala: mi se pare incadrarea un pic artificiala. Koleos nu prea are nimic de-a face cu Scenic, Grand Scenic, RX4 si altele de genul asta. E un var ceva mai indepartat al lui Rx4, dar cam atat. Alta platforma, alte motoare, alt design. Nu se aseamana si pace.
In al doilea rand imi cer scuze pentru ca nu o sa gasiti in randurile de mai jos o recenzie tehnica asa..ca la carte. De-abia am masina de o zi si ca sa va spun drept nici nu am condus-o pina acum. La drive test a fost nevasta-mea, si ieri cand am ridicat masina tot ea (din motive obiective: am o rana la picior de la o rosatura de pantof - cam mult de mers pe jos dupa acte si alte chestii si au trecut vreo 2-3 saptamini de cand am vandut Megane-ul). Iar diferenta intre motorul de 1.5dCi/80CP si 2.0 dCi/175CP sau 2.5l/170CP este deloc neglijabila plus ambreiajul nou extrem de sensibil ..ma rog, la drive test simteam cum tasneste masina, asa ca n-am vrut sa risc mai ales ca ne-a spus agentul de vanzari ca au avut un caz la drive test de Koleos cand clientul a zgariat masina la pornire. Ce sa zic, diferenta intre dieselul de 80 si benzina de 170 de cai e de la cer la pamint.
Cu ingaduinta voastra voi puncta pentru 'meritul tehnic' ceva mai incolo (dupa acest week-end prelungit in care sper sa vad cum se comporta Koleos la drum lung si chiar putin off-road) si o sa ma ocup azi de 'impresia artistica'.
Chestiile de aspect: e mare. PARE mare. E cam de aceeasi dimensiune cu Megane Sedane (cam aceeasi lungime, Megane e mai lat cu 16 cm iar Koleos mai inalt cu 24 de cm dar are si garda la sol mai mare) si e mai grea: 1.6-1.7 t comparativ cu 1.2-1.3 de la Megane. Una peste alta in interior nu pare mai mica decat Megane, dar nici mai mare, doar altfel aranjate volumele. Iar motoarele mult mai puternice si cu dimensiunile schimbate fata de Megane fac sa o simti mai agila desi impresia vizuala e de masivitate. In orice caz te poti strecura cu ea prin spatii in care nu ajungeai cu Megane (vezi latimea). Iar la drum lung suspensiile excelente au anulat pina acum orice impresie de instabilitate (dar, ca sa fiu cinstit, nici nu am abordat in viteza vreun viraj).
Finisaje de calitate, cu materiale foarte placute. Dar se simte ceva 'strain' in stil. Daca te uiti cu atentie la gama Renault (Clio-Modus-Megane-Scenic-Laguna) se simte o anumita 'filiatie' stilistica de la un model la altul (cand apare un model nou contine ceva elemente stilistice similare cu modele anterioare). Aici se mai simt si influente asiatice pe filiera Nissan si coreeni. Materialele seamana cu cele de la Nissan, dar in mod cert stilul este diferit. Cine s-a urcat intr-un Qashqai poate sa confirme faptul ca nu e stilul sec si strict functional de la Nissan; dar pe de alta parte nu e nic exuberanta stilistica specifica ultimelor modele Renault (gen Laguna si Megane). Impresia mea personala e de 'exuberanta temperata'. In orice caz, masina arata mai bine pe interior decat la exterior, pentru ca DNA-ul asta mixt (Renault/Nissan/Korea si MPV/SUV/crossover/4x4) isi cam lasa amprenta: Koleos nu este o masina 'frumoasa'. E placuta, arata bine, dar nu are acel 'ceva' pe care il avea Megane 2 Sedan.
Pentru cei care doresc sa achizitioneze un SUV/crossover sfatul meu e sa nu va uitati in alta parte si sa mergeti pe mina Renault (mai ales in perioada asta). Koleos mi se parea o masina scumpa si m-am uitat si la o masina mai de buget redus: Suzuki SX4 sau fratele geaman Fiat Sedici. Pretul e intradevar mai mic (cam 15k EUR varianta Suzuki pe benzina si 18k EUR varianta Fiat pe motorina un 4x4 la o dotare decenta). Dar motorizarea, spatiul, finisajele si optionalele nu se compara. E drept ca la prima vedere la pretul de lista Koleos pare cu 10k mai scump. La a doua vedere cand discuti cu dealer-ul (mai ales in perioada ASTA) o sa ai o surpriza foarte placuta. Am avut norocul sa obtin un discount substantial (nota bene: la o masina lansata acum 2 luni) si practic am scos un Koleos 4x4 la un pret de Laguna. Concurentii directi (Ford Kuga si vW Tiguan) nu am vazt sa fie in promotie in perioada asta iar coreenele gen Hyundai Tucson si Chevrolet Captiva desi au ceva promotii la preturi similare cu Koleos nu reusesc sa ofere motorizari sau dotari la acelasi nivel. Parerea mea personala e ca la preturile ce se pot obtine acum (nu cele de lista, cele ce se pot obtine de la dealer) Koleos bate la raport calitate / pret cam orice concurent din piata.
Tot din motive de pret am ales si motorul pe benzina. Desi sunt fan diesel diferenta de pret substantiala (cal 3000 EUR la pretul de lista..hai sa zicem ca ar mai fi scazut pe la 2500 dupa preturile negocite) nu s-ar fi amortizat decat dupa vreo 200k-250k km. Plus ca ar mai fi posibilitatea sa se suspende taxa de poluare, si variantele pe benzina devin si mai atractive. Dar mai multe detalii saptamina viitoare, cand va dau si ceva date despre consum.
Cam atat deocamdata. Koleos mi se pare o masina bine facuta si cu potential comercial. Nu stiu daca va deveni un succes comercial (mai ales in perioada asta), dar sper sa se impuna pe piata. In Ploiesti s-au vandut deja 5.
Poate ar fi interesant sa facem un recensamint. A mea e 2.5l 170 CP 4x4 Dynamique cu optionalele de la pachetul Easy (senzori de lumina, ploaie si parcare si oglinzi cu degivrare si rabatabile electric). Astept opiniile si comentariile voastre.

Tiberiu
cata70
Sa stapanesti sanatos si iti doresc sa te bucuri de ea!
Intradevar,pe configurator ,nu pare o masina tocmai ieftina si tocmai in aceasta privinta,al pretului,Renault pare ca pierde marele sau atu.Chiar cu prima ocazie o sa cer un pret la dealer .
rtBK
La Renault atu-ul lui este pretul.... e ca si cum ai spune "renault recunoaste inferioritatea fata de ceilalti competitori, asa ca prefera un pret redus". E mai mult legat de oameni, si cand a aparut Touareg-ul, Cayenne-ul, primul suv de la firmele care nu construiau asa ceva, toata lumea comenta ba ca e urat, ba ca nu se compara cu nu stiu care, ba ca nu stiu ce. Renault nu putea sa sara peste hopul acesta si probabil ca in viitor cand vor mai modifica designul si isi va demonstra forta va avea mai mult succes.

Nu ma intelege gresit imi place designul, nu e chiar atat de nereusit, daca ar fi sa pun fata in fata cu modelele Hyundai... dumnezeu cu mila, Koleos iese castigator fara prea multa agitatie.

Sa-l stapanesti sanatos si sper sa ne ti la curent cu impresiile pe care ti le face aceasta masina.
eduardsebe
unde e CT-84-LEU sa isi prezinte si el Koleos-ul happy.gif
E la fel ca al tau tiberiu...doar ca e Dynamique full si l-a dus la 30.000 euro
Adi-Paul
sa stapanesti sanatos masina
pune mai multe poze!!!
ai fost pe zapada cu Koleos?
Manuel
QUOTE(tiberiu.atudorei @ 29 Nov 2008, 01:59)
In orice caz te poti strecura cu ea prin spatii in care nu ajungeai cu Megane (vezi latimea).
*




Placebo, cauzat de competenta celor de la Renault care, in fisa tehnica a Megane-ului dau latimea > 2m. In realitate, aceasta este latimea cu tot cu oglinzi, valoarea corecta fiind de 1,8m. In concluzie, Koleos-ul este cel putin la fel de lat ca si Megane, posibil chiar sa aiba cativa cm in plus. smile.gif

S-o stapanesti sanatos, e o masina foarte frumoasa si capabila!

LE

Megane 2 are 1777 mm latime (dimensiune luata din talon) deci Koleos e mai lat cu 9 cm. M-as fi mirat sa fie altfel!
CT-84-LEU
Salutare oameni buni!

Am ceva vreme de cand nu am mai scris pe acest forum din motive obiective. Am dat Clio si doua Megane2-uri cu si fara face-lift. Acum sunt posesor de Fiat Bravo(new) Renault Koleos(2.5 - 170 cai Dynamique exact ca al tau la color Tibi), Bmw 530i (e34) si Bmw 320i (vanos e36).
Ca sa fiu on topic, Koleos-ul s-a dovedit pana in ziua de azi( o am de aproximativ 3 luni- primul proprietar in Constanta) a fi o alegere minunata. Weekendul acesta prelungit la munte a dovedit cate stie si cate nu stie sa faca. De la complexul Cheile Gradistei in sus printre copacei pe drum forestier acoperit cu zapada pe alocuri si de 20 - 30 de cm. a fost o provocare usor de trecut pentru platforma lui Nissan. Polei-ul de pe sosele sau zapada de pe piatra cubica nu au reusit de asemenea sa ma incurce. Masina se descura pur si simplu minunat. Nu te simti in pericol si sistemele electronice gestioneaza excelent tractiunea, cuplul la roti si franele. In schimb(am sa revin cu foto) am ramas impotmolit la Susai(cabana la o alt de aprox. 1500- 600 de m, urcand din Predeal). Nu pe drumul forestier ci intr-o albie de rau, in afara soselei. am ramas cu toata masina suspendata. Rotile dadeau in gol. Nu am stiut ca este albie de izvor acolo. Invatatura de minte!! Intotdeauna sa cunosti terenul pe care te aventurezi. Vazusem sanii cu senile ca trec si m-am gandit ca zapada este oarecum tare insa sub ea era mocirla. Atat!. Am sa revin cu poze de la locul faptei sa vedeti cam cum ramane un Koleos impotmolit.

Asta vara, am ajuns la Babele cu el printre bolovani destul de mari, mocirla si zapada in curs de topire. Pur si simplu uimitor. Eu si un Toyota LandCruiser suprainaltat. Am sa pun poze si de acolo.
Atentie! - drumul este inchis iarna si vara nu ai voie mai sus de cabana Piatra arsa. Iti poti lua o amenda destul de usturatoare!. Din fericire am scapat.

Mentionez - consumul nu a trecut de 10.5 in conditi de off road. Sosea - 8.5 maxim.

P.S. Tibi, al meu este identic cu al tau doar ca eu i-am luat si kitul de bare de protectie off road - !atentie! nu cele ornamentale, cele de Kevlar - Ti le recomand cu incredere. Cand m-au remorcat din noroi, fara el as fi facut bara fata praf. Au protejat excelet caroseria si mai ales radiatorul care nu are o pozitie prea buna. Fara bara l-as fi spart la tractare!

Cu stima!
eduardsebe
Am avut dreptate ca CT-84-LEU are Koleos ca al tau...e chiar de laudat Koleos-ul
Ai avut mare noroc ca nu ti-ai luat amenda...
BiGBearRO
Un consum in traficul din Bucuresti stie cineva?
CT-84-LEU
Am promis ca revin cu poze si ma tin de cuvant.

De la urcarea pana la "Babele":
[attachmentid=1627486247][attachmentid=1627486248][attachmentid=1627486250]

Si cu minunata impotmolire de la Predeal de weekend-ul acesta:
[attachmentid=1627486252][attachmentid=1627486254][attachmentid=1627486256][atta
chmentid=1627486262]

Sper sa va fie de folos cu ceva biggrin.gif Si mare atentie pe unde va aventurati! Apa si zapada astupa groapa excl.gif

Cu stima! ph34r.gif ph34r.gif
Garett
Cat consuma in oras, se apropie de cifrele oficiale sau e cu mult mai mare?
godaro
ma bucur ca ati adus in discutie motorizarea pe benzina de 170 CP. puteti da mai multe impresii despre prestatii si consum? vad ca peste tot se vb. doar de dieselare, insa de benzina pe SUV-uri nu prea se spune nicio impresie

cam cat a fost taxa de poluare pt un motor de 2,4 ? am inteles ca pt motoare <2.0 taxa de poluare va fi suspendata
CT-84-LEU
Mai multe decat am scris nu am ce sa zic. Consumul in oras se invarte in jurul valorii de 10. Este 9.3 sau este 10.5 in functie de trafic. Afara scade in jurul valorii de 8. Prestatia este medie in clasa lui pe sosea. Pe teren accidentat este printre cele mai bune asa cum si cam toate testele au aratat. Acum o conduc de aproximativ 4 luni si nu pot sa ma plang. Intru cam pe unde ma taie capul, nu am atins-o nici macar o singura data (in afara de impotmolire, ma refer la pietre sau alte obstacole dure). Masina am luat-o deoarece imi construiesc o casa intr-o zona unde nu este asfalt si terenul este mai mult decat accidentat ...este ..."varza" si merg foarte des la munte(10-15 ori pe an) si imi place sa explorez forestierele.
Am ales sincer sa fiu varianta pe benzina din 3 motive:
1. Garda la sol mai inalta fata de diesel;
2. Pretul carburantului
3. Dieselul din drive test mi-a lasat o impresie foarte proasta pentru ca smucea foarte tare si era destul de greu de stapanit.

Taxa de prima inm. nu am platit la el. Masina este luata in leasing.

Va stau la dispozitie cu orice alte informatii.
mtdragos
Eu nu cred ca este real acel consum...abia mai reusesti cu un motor de 1.4 sau 1.6 un astfel de consum...si sa nu mai zic de datele de aici ...in rest o masina super...sa va bucurati de ele
CT-84-LEU
Eu iti spun ce arata il computadore del bordo. Nu ma apuc sa fac poze si sa pun...nu am nimic de demonstrat. Mai ales ca acuma benzina e fix cat apa plata la pret......Si pana la urma nu prea conteaza cat consuma. Daca ne interesa cat consuma luam clio....diesel. biggrin.gif
Garett
Interesant un consum de 10-11l, eu ma speriasem de cifrele oficiale, 13.5l în oraș. Ai putea să-mi spui te rog dacă este un consum mediu, cu mers preponderent urban sau strict în oraș? Încă o chestie, dezactivezi tracțiunea integrală în oraș sau o lași pe auto?
mtdragos
Nu vreau sa intru in nici o polemica...pur si simplu discutam...ca sa fie clar de la inceput...trebuie doar sa stim adevarul...iar daca arata asa pe bord ma gandesc ca e un consum mediu...in nici un caz doar in oras...daca ai merge cu ea in bucuresti nu scazi sub 18 niciodata...e masina mare, grea si are un motor mare...si inca nu a ajuns benzina sa arda mai lent decat motorina...salut
CT-84-LEU
Hai sa ne dam cu parerea nu vreti? eu zic ca 18 e ok. si 35 ar fi ok in cazul in care chiar in seara asta am intrat cu ea in mare. Da, ati auzit bine. Am intrat cu Koleosul in Marea Neagra pana mi-a ajuns apa la badourile de usi. Am iesit bine mersi dupa ce am facut valuri grase si mult nisip pe unde nu trebuie. Am intrat pe plaja modern, am urcat rampa de heliport(pentru cine stie) am coborat si am purces prin parcari pe la faleza nord, nu pe sosea...printre masini parcate. Ieaseam incognito de unde nu te asteptai. Oprire la spalatorie sa dam sarea si nisipul jos. Sincer? Poate sa consume si 35 la cat de impecabil merge pe oriunde te taie capul sa o bagi.
Mie in bord, resetat la plecare din Constanta, ajuns la Navodari - 90 la ora maxim treapta 6 - consum mediu 7.2l/100. Poza din pacate nu a iesit. Mers apoi prin oras, intrat in mare, spalatorie...consum mediu ajuns acasa dupa 100 de km frecusi, 9.6l/100km. Este al dracului de bine, eu ma multumeam si cu 20l/100, 25 chiar in conditiile in care masina repet, merge asa de frumos cum merge.
Garett
Sa-l stapanesti sanatos! Nu cred sa ma lasa dealerul sa fac un drive-test atat de "exhaustiv" dar suna bine!
c_numele
eu asa vad problema daca iti permiti sa iti cumperi Koleos nu te prea doare capu de consum . Daca insisti te poti uita la clio,megane
godaro
mda, vad ca astia au triplat taxa de poluare pt motorizarile >2L ajungand pe la ~ 4000 EUR taxa pt motoarele de 2.4

deci cred ca (,) Koleos de 2.4 nu are nicio sansa. . Poate doar pe firma

asa ca rectific intrebarea de mai sus: cum se comporta dci-ul pe Koleos? smile.gif
Garett
In afara de protectiile alea din kevlar, vine in standard cu scut?
Si daca da e metalic sau din plastic?
mtdragos
Ma bucur ca nu ai inteles gresit ce am d-le CT-84-LEU ... asa cum am scris si mai sus, o masina superba pe care sincer mi-ar placea sa o am...din pacate mai am de asteptat...sa ai parte numai de momente frumoase in spatele volanului...despre consum ce sa zic...ma burura ceea ce ai scris, pentru ce masina trebuie sa plimbe acel motor e un consum chiar bun...masina este grea si tractiunea mai papa si ea ceva...bafta
cj666
Ma gindeam sa-mi vind si eu batranul megane si sa iau un koleos. Mai pe la primavara, cind se inteteste criza mondiala tongue.gif . Am fost in testdrive cu un dci si mi-a placut foarte mult. Atit pe asfalt cit si off-road. Dar as avea o intrebare, fiind un meganist patit: greierasi, de astia sint? Ca daca in megane n-ar fi, as fi 100% multumit de masina. Mi-e frica de greierasii marca renault, asta e adevarul si e singurul motiv pentru care ezit.
tiberiu.atudorei
Tocmai am revenit din primul week-end facut cu Koleos la Cheia.
In week-endul trecut am facut 2 drumuri Ploiesti-Bucuresti (de fapt pina la IKEA). consumul mediu a fost cam 8.7 la suta. Portbagajul mare, am incarcat in Koleos o gramada de pachete care in mod sigur nu incapeau in Megane.
Dupa dumul la Cheia trip computerul imi arata un 9.5 mediu, in conditiile in care am avut si ceva drumuri in oras.
Per total ajungi la un consum dublu de benzina comparativ cu motorina de pe Megane, dar nici nu se compara cele doua tinute de drum.
Nu am avut ocazia sa o testez off-road, dar pe drumul de Cheia masina s-a descurcat admirabil.
In grupul nostru mai era o masina similara, un Mitsubishi Outlander, iar proprietarul s-a cam pleostit cand a auzit ca el a dat 35k in vara si eu am dat 21.7k acum (mai ales cand a auzit ca pretul include TVA). Dar ma rog, alta marca, alte dotari (ceva gen Nissan cu camera video in spate si navigator si alte gadget-uri). Si, bineinteles, motorul de 2 litri pe motorina.
Pentru colegul de forum care spunea ca o sa astepte pina in primavara: ar fi mai bine sa nu o faci. Daca ai posibilitea acum sa o cumperi e de preferat. Pina la primavara se pot intampla multe dar preturile nu cred sa scada mai mult de atat. Dar producatorii auto s-ar putea sa fi depasit momentul sensibil de acum si cred ca preturile vor reveni usor-usor la normal. Si asta s-ar putea sa se intample chiar de luna viitoare.
In ceea ce priveste taxa de poluare auto chiar nu stiu ce va fi. S-au marit enorm de mult taxele pentru auto second-hand si pentru cele de lux (practic s-au triplat). Se asteapta anularea taxei ptr auto noi pina la 2000 cmc (parca 15 decembre era data limita) iar ptr 2-2.5 litri ceata totala, erau ceva zvonuri ca se anuleaza ptr auto noi ptr a simula vanzarea. Sa speram ca vanzarile de Citroen C-Crosser nu merg prea bine si onor prim ministrul se gandeste sa ajute nitel si cumparatorul roman (ma bucur ca are un motor de 2.2 litri). In orice caz, pe serus.ro la discountul lunii decembrie apare valoarea de 1428 euro iar luna trecuta era de 2745 de euro (in ambele cazuri cica include taxa de poluare). Trag nadejde ca se anuleaza si ramin cu ceva bani in buzunar de Craciun.
Da, ma interesau si pe mine spoilerele fata si spate, pe site-ul Renaul sunt doua variante cu denumirile 'deco' si 'protectie', peste o saptamina cand ma intorc din Anglia ma interesez la reprezentanta si daca nu va mai fi nevoie sa platim taxa de poluare facem un mic cadou de Craciun 'masinutei'. Daca nu..asteptam pina in ianuarie. Sper sa aiba pe stoc.

Tiberiu
CT-84-LEU
http://www.stiriauto.ro/articol/5266/Renau...-prima-vedere-/

Testat de ei, aprobat de noi, posesorii. biggrin.gif
tiberiu.atudorei
Daca va descurcati cu engleza merita sa aruncati un ochi pe site-ul www.topgear.com la sectiunea car reviews. La finalul postului am bagat cateva citate ca sa va trezesc apetitul.
Parerea celor de la TopGear e ca Renault Koleos are cele mai bune abilitati off-road din plutonul de soft-roader/SUV/crossovere sau cum vreti sa le mai ziceti.
Pana la urma mi se pare normal pentru ca de fapt Koleos nu este 'un fel de Qashqai de la Renault' ci este mai mult un X-Trail cu interior Renault.

Koleos: 13/20
'Only the French would bother to make an off-roader that can actually go off-road. Fools'
Renault arrives late to the SUV game with a Nissan-inspired 4x4 that’s great off-road but a but underwhelming on it

Kuga: 14/20
'What a ridiculous name for a car. It’s not at all cat-like and even if it was, I’d rather it was a lion or something a bit more manly'
Ford’s first foray into the soft-roader, mini-SUV market proves the old adage about being last but not least. Won’t go up mountains, but will do most of the other things buyers expect of these cars. It’s a Ford, so dealer service will be middling

Tiguan: 10/20
'Oh gosh, are we off to drive around in the coutryside again? Actually, looking at the Tiguan, we’re probably not'
The Volkswagen Tiguan is a nicely finished and versatile family car pointlessly dressed up as an off-roader.

Nissan Qashqai: 13/20
‘Is that Japanese for cash cow? It certainly looks that way, what with us giving it awards and all that.’
A car that it’s almost impossible to categorise, or pronounce, the Nissan Qashqai is an urban, compact SUV hatchback thingummy. And a very good one at that.Although we haven’t found anything to compare it with yet.

Mitsubishi Outlander: 11/20
‘The best of a pretty mediocre-looking bunch this. At least it’s the one that’s not French I suppose.’
The Mitsubishi Outlander shares every underpinning with the Citroen C-Crosser and Peugeot 2007. Happily it looks better than the French efforts, and has a better engine on the way.

Chevrolet Captiva: 6/20
'Boring but practical. Like a spade. Only slightly less practical than a spade. And a bit more boring'
The Chevrolet Captiva is the best Chevy to grace UK shores so far. Sounds like damning with faint praise, but this is a relatively cheap little SUV with seven seats. Worth a look, surely?

Hyundai Tucson: 7/20
Fat people could use this as an appetite suppressant. I feel slightly sick already
SUVs are meant to be aspirational vehicles, but outside of Korea nobody aspires to own a Hyundai. The Tucson isn’t all bad, but why on earth would you want one?

Tiberiu
b76bgaarh
http://www.autobild.de/artikel/vergleich-v...ten_822340.html

test in autobild cu koleos
xcss
QUOTE(tiberiu.atudorei @ 8 Dec 2008, 20:42)
SUVs are meant to be aspirational vehicles, but outside of Korea nobody aspires to own a Hyundai.
*




radmasa.gif Scuze de off topic... Nu vreau sa fiu (prea) rau, dar asta e buna de motto al unui anumit forum... radmasa.gif
Ryk
super tare... e criminal clarckson. Doar francezii sunt atat de nebuni in cat sa faca o masina offroad care sa poata merge si pe un asemenea drum smile.gif) super tare.
delfinu02
CT 84 LEU am si eu o intrebare ...

Cat au costat protectiile OFF ROAD ??? din ce sunt confectionate? Le-ai vazut si pe cele DECO? Care este diferenta intre ele???

Scutul tau este tot din plastic sau ai de metal??? Ai gasit scut de metal pe undeva????

Eu am un privilege disel 175 cp recent achizitionat si ma roade tare chestiunea cu scutul

hai ca ti-am zis de o intrebare si am pus 100

scuze si dac anu deranjez astept si eu niste raspunsuri

multam fain
Modus
Vad ca nu mai posteaza nimeni nimic despre Koleos. Cum va merg masinile? Ce experiente placute ati mai avut cu ele?
miki
Ar putera sa posteze reno vreo reducere de cca 30-35% din pret?
Asta ca sa se mai apropie de adevar! tongue.gif
Modus
Ce adevar?
eduardsebe
Scutul nu cred ca e din plastic...doar e crossover..daca ramai in noroi crezi ca e recomandat sa fie plastic?
delfinu02
Salutare,

Am fost plecat din tara si abia acum m-am intors, din pacate fara koleos din cauza ca nu am reusit sa o inscriu in timp util.

Scutul este din plastic sau poate o fi o protectie suplimentara , o sa ma duc saptamana aceasta sa imi montez protectiile suplimentare acele spoilere de care zicea colegul din constanta si atunci o sa fac eventual poze si o sa il intreb pe mecanic

pretul la acele protectii cel putin la serus au fost 2000 ron cu tot cu manopera de montaj


in rest toate bune


stima...
catnico
eu,mai practic sint interesat de aspecte tehnice:in sistemul 4x4 au facut modificari notabile?injectie directa de benzina?cardan demontabil?...sau cer prea mult..multumesc
delfinu02
imi pare rau ,

dar sunt putin atehnic si habar nu am de aceste aspecte, oricum masinuta ema e disel deci treaba cu benzina din serva dispare despre alte aspecte.... cu cea mai mare placere te-as lamurii dar sunt depasit
CT-84-LEU
Din pacate timpul nu mi-a mai permis sa ies off-road de cand am postat ultima data. Weekend-ul acesta insa am iesit, ieri...timp frumos, jos mocirla. Am fost in padurea Comorova inspre Neptun-Olimp. Am iesit plin de noroi si cu craci de copaci prin toate gaurile. Multumit per ansamblu...Foarte lata masina...printre copaci in padure deasa e grava treaba insa ne-am descurcat.
Am avut experiente si neplacute...am luat un stalp intr-o parcare la mag. Real din acela care sa muta cu mana si de inaltime mica. Cineva mi l-a pus in fata masinii, eu am incarcat bagajele in spate si nu am avut drum in fata ei. De la volan nu l-am observat si am dat in fata, moment in care am auzit un scrasnet puternic, pocnituri ...am oprit si am observat ca dadusem peste el. Acei stalpi au talpa forma patrata din metal si cand se rastoarna, actioneaza ca o parghie. L-am impins cu bara de kevlar, l-am rasturnat si m-am urcat pe el. Mi s-a infipt insa mai in spate cu talpa, in scutul de plastic...mi-am lasat bucati din el pe acolo. In fine...nu am urcat-o nici macar pe rampa sa ma uit. Voi face asta la revizie. A doua experienta negativa, mi-a sarit un bolovan in parbriz ...clasicul Romaniei cu tara nimanui si sosele nematurate si nespalate. S-a ciobit destul de bine. Se cere stopare sa nu-mi plesneasca in toate partile.
Apropo de revizie, toate modelele Koleos au revizia la 10.000 de km indiferent de motorizare. Asta scrie in instiintarea de la Renault data la Service-uri. Mai am deci 1000 de km pana la revizie. Azi ies iarasi cu ea, de data aceasta la padure in Viisoara si in localitatea Dunarea, se poate traversa Dunarea printr-o anumita zona unde este solul mai inalt. Va tin la curent, sper sa nu ma innec. laugh.gif
Constantin Ciobanu
Noroc
As incepe cu prezenatarea, numele meu este Constantin Ciobanu, sunt redactor la ProMotor. As dori sa nu fie interpretat acest reply ca o eventuala reclama la revista sau poate Renault. Am ajuns aici doar pentru ca imi este extrem de simpatic Renault Koleos.
Am de socializat un an cu un Koleos 2.5 16V 170 CP in echiparea Dynamique. Initial am crezut ca m-am "premiat", sa convietuiesc un an de zile cu un SUV echipat cu propulsor de 2,5 litri "benzin engine" in capitala va fi cosmar. Si asta pentru ca am avut doua experiente nu prea vesele, in teste de anduranta cu SUV-uri al caror consum a fost intr-un caz de peste 16 litri in medie in oras (propulsor diesel/ cutie automata) si undeva pe la 18-19 litri, in al doilea caz (propulsor aspirat 2 litri/ cutie automata).
O prima surpriza placuta din partea lui Koleos a fost consumul urban - intre 11,5 si 12 la suta, asta in conditiile in care producatorul declara 13,6 litri pentru versiunea 4x4 cutie manuala cu 6 trepte. Extrem de bine pentru un propulsor de 2,5 litri, din punctul meu de vedere. O a doua calitate a masini - este extrem de silentioasa. Practic sunt mai mult decat incantat de masina, si nu imi vine a crede pentru ca urasc oarecum ideea de SUV. Incredibil de prietenos interiorul, iar un detaliu care m-a cucerit, poate fi remarcat intr-una dintre imaginile atasate, acea mica scobitura in peretele cotierei centrale care imi permite scoaterea cablului de incarcare a telefonului. Ma bucura cand descoper detalii practice intr-o masina. Sistem audio senzational.
Din punct de vedere tehnic consider ca modelul francez are extrem de putini rivali pe piata, asta si datorita imprumutului de la Nissan X-Trail.
Gasesc suspensia o idee prea zgomotoasa, dar in nici un caz deranjant acest aspect. In cazul rularii 4x2 la plecarile de pe loc ceva mai in forta se manifesta din plin "torque steer". Un detaliu interesant ar fi faptul ca am observat o usoara diminuare a consumului in regimul "Auto". Poate fi o falsa impresie.
Incidente - o cheie aplicata pe partea dreapta (ambele portiere) in parcarea clientilor de la Porsche Romania, o alta cheie in fata blocului pe aripa stanga spate, plus o "gasita in parcare" la Auchan, o duduie a iesit din parcare cu putina vopsea de pe spoilerul spate. Asta e Bucurestiul.
In afara topicului, ma onoreaza aparitia testului cu Megane III in sectiunea dedicata acestui model.

Am adaugat si cateva piciurele cu modelul pe care trebuie sa-l duc la 50.000 km intr-un an. Voi reveni cu noutati.
aphophis
foarte simpatica culoarea,sper sa ajungi cu koleos-ul asta la cati mai multi km fara probleme..
Manuel
Superbe poze, superba masina! Astept cu nerabdare continuarea. smile.gif
zetron
Frumoasa masina. cool.gif
Modus
Voi la Promotor faceti un test de anduranta cu Koleos? Intreb pentru ca zici ca vei avea de a face cu el 50000 de km.
Nu ma mira ca a fost zgariata in parcare la Porsche Romania, nu le convine sa vada in ograda lor un rival prea tare pentru Tiguan tongue.gif
eduardsebe
@Modus mi-ai luat cuvintele din gura biggrin.gif
Foarte tare masina...asteptam cu nerabdare si Megane 3
Garett
@Constantin Ciobanu: Care e denumirea "oficiala" a culorii masinii, Olive cumva?
@CT-84-LEU: Ce ai mai facut, ai reusit sa "treci" Dunarea?
aphophis
cred ca in franta se numeste vert olive la noi e Olive (DXA).
Constantin Ciobanu
Pe renault.fr culoarea se numeste "Olive Sable", pe site-ul romanesc doar "Olive". Este o culoare extrem de interesanta, si sunt fan astfel de experimente cand vine vorba de a colora o masina in altceva decat gri si mai nou alb. Un mic exercitiu de imaginatie, si in acelasi timp iesi din rand intr-un mod agreabil si nu intr-unul obscen.
Multam in alta ordine de idei pentru primire, unii colegi din breasla nu mi-au recomandat intrarea pe forum. Si voi reveni cu impresii despre modelele Renault, am avut si am sansa de a testa modele in premiera si unele mai speciale. Pun "sus" acum imagini cu Megane Coupe si Hatchback de la lansarea de la Madrid.
Garett
Inca o intrebare: in ce conditii ai obtinut consumul de care ziceai, 11.5-12/100 in oras? In Bucuresti, trafic relaxat sau in traficul obisnuit? Extraurban ai apucat sa faci un consum?
Aaa.... sorry, se pare ca-s mai multe intrebari! wink.gif
Inca o chestie: protectiile alea sunt cele din kevlar de care spunea CT-84-LEU sau e doar plastic?
Constantin Ciobanu
11.5 - 12 in traficul de Bucuresti de zi cu zi. Recunosc ca nu sunt la fel de agitat la volan precum as fi cu un Clio RS, dar ma lasa nervii uneori si mai ajung si pe rosu cu turometrul. Dar in linii mari pot vorbi de un mers economic, dar nu unul lent ca e o diferenta si aici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.