Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pompa inalta
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Marius WAS
Am si eu niste intrebari pt cei care au ttrecut prin asa ceva, sau cunosc cazuri:
am probleme cu pornirea, mai bine spus cred ca am pilitura pe instalatie. am un megan II 1.5 dci 101 CP din 2004/11. vreau sa stiu daca cineva a inlocuit pompa de inalta de megan cu una de logan? Si ce sugestii imi da-ti tinand cont ca am reconditionat injectoarele de 2 ori, acum as fi la a 3 reconditionare...
solidconvert
Nu este obligatoriu sa ai pilitura daca nu-ti mai functioneaza injectoarele. Da si tu filtrul de motorina jos, scurgel intr-o sticla transparenta si joacate cu un magnet pe fundul sticlei (pe afara) si vezi daca se misca ceva prin motorina si daca se misca deabia atunci poti sa fi sigur ca ai sau nu ai pilitura (este cel mai simplu si mai practic test). Cat despre pompa de logan nu stiu daca se potriveste dar eu nu cred ca tu ai motorul de 100cp.
cj98czh
Exista motor de 100 de cai 1.5 dCi pe Megane si in 2004.

De ce ai reconditionat injectoarele? Renault spune ca nu se reconditioneza...si faptul ca tu este la a doua reconditionare....cred ca deja ai platit unele noi...
Marius WAS
motorul este 1.5 dci 74 Kw(101CP) este euro 3 si daca nu ma insel acesti 101 CP se datoreaza turbinei cu geometrie variabila, mentionez 101 CP din fabrica.
nu pot sa pun injectoare noi atata timp cat nu stiu ce se intampla cu pompa, cat despre injectoarele vechi, "se pot curata" am dat de 3 ori injectoarele jos, o data le-am reconditionat si m-au costat 10 mil toate(a fost un moft sa schimb diuzele sau cum se zice)iar de 2 ori le-am curatat


28 Oct 2008, 20:57:
acum pe moment am o problema in ceea ce priveste pornirea, mai exact pompa nu ramane amorsata, daca o amorsez de la para de amorsare porneste la sfert cum se zice, daca nu o amorsez, trebuie sa-i dau mai multe chei, ceva sugesti, a mai trecut careva prin asa ceva?
$$ilvviu
Nu ai cumva un furtun crapat sau imbinare neetansa?
Marius WAS
cand am schimbat filtrul de motorina, nu pot sa-mi dau seama din ce motive, am gasit suportul slabit, iar filtrul isi cam facea de cap(se misca destul de bine), ma gandesc eu in felul acesta sa nu cumva sa nu se fi intamplat ceva cu mufele sau conductele , cert e ca am nevoie de o instalatie noua, nu exista coltisor al instalatiei pe unde sa nu fi umblat eu, in speranta ca o sa remediez problema. am schimbat si trei pere de amorsare si tot nimic




logic daca ma gandesc, trage aer pe undeva, deci ce tine de pompa si injectoare unde totul e sub presiune pica deoarece ar da motorina, ramane filtrul pe care l-am schimbat si se intampla ce se intampla. inainte sa schimb filtrul ramane motorina in pompa, pornea dar filtrul era gol si se oprea motorul, si trebuia sa-i dau iar la para, si ca sa-mi fie mai simplu scoteam mufele de la tur si retur ca sa vina motorina mai repede, tot scotandule ma gandesc ca s-au dus inelele zero



Un lucru e sigur am umblat prea mult in masina si acum singura var pe care o vad eu e sa schimb toata instalati plus filtru......


de cand a venit frigul e mai bine un pic,probabil motorina devenind mai vascoasa nu mai se scurge asa usor inapoi in rezervor, dimineata porneste la prima cheie dar foarte greu.....
$$ilvviu
Tu la 101CP ar trebui sa ai pompa electrica in rezervor. Acolo cred ca e buba.
Marius WAS
nu am si nici nu am gait vreun fir, dar sincer m-am gandit si la varianta sa-i pun o pmpa de amorsare...
cj98czh
Pai ai deja una...in rezervor...
Marius WAS
esti sigur???????????
am demontat sorbul din rezervor de vreo 5-6 ori, si stiu cam cum arata o pompa de amorsare......
credema, nu are , pompa de inalta isi trage singura...
einstein1984
Daca totusi ai piltura din pompa de inalta, va trebui sa schimbi tot sistemul de alimentare (rezervor, popma, injectoare si toate conductele) Asta e metoda de reparatie recomandata de Renault.
Valabil daca ai pompa Delphi, desi din descriere as banui ca e Siemens sau Bosh.
Mrija
Ce e acea pulitura?
zer0
incearca sa pui pe instalatie o supapa de unic sens. Pilitura este din motorina?
Hack
Pilitura consta din bucati mici de metal cel mai des provenite din defectarea pompei de motorina, aceasta nu provine din motorina.
Mrija
merci wub.gif
xcss
QUOTE(Mrija @ 7 Nov 2008, 20:24)
Ce e acea pulitura?
*


Ce e acea...ce?! unsure.gif
RoboCoop
poti face urm lucru: dai jos pompa de inalta si injectoarele si mergi la un atelier specializat sa ti le verifice pe stand
Marius WAS
in legatura cu schimbarea instalatiei, ma costa vreo 80 mil
pompa cum se incearca? (am inteles ca nu mai trage daca nu e pompa buna)am fost la cineva care are banc de probe , am facut injectoarele, in legatura cu pompa, cand a am dat-o jos nu a avut nici un pic de uzura, am pus totul la loc, iar in momentul de fata nu am decat probleme cu amorsare, nu ramane pompa amorsata, sau mai bine spus, se dezamorseaza dupa cateva ore, in rest masina merge, AAA!!! si am bagat magnetul in rez si parca s-ar strange ceva pilitura pe el, nu stiu ce sa mai cred daca pun intr-un pahar motorina din filtru, nimic, pompagiul zice ca e buna, in rez putin span, chiar nu mai stiu ce sa fac.... ceva sugestii
alex_269457
Din ce am citit aici nu ai nici o problema cu pompa sau injectoarele,para de amorsare are o supapa unisens in ea si aia e defecta,trebuie inlocuita conducta cu para.incearca sa bati cu ceva in ea ca poate isi da drumul dar oricum tot la inlocuire ajungi.
Marius WAS
am schimbat 2 pana acum!?
in urma cu o luna am umblat la pompa ca sa o curat, si cam de atunci am probleme cu amorsarea, si pe la rezervor am umblat(cred ca am facut varza toata instalatia de alimentare)
De ce am umblat la pompa!!!! am avut probleme cu injectoarele, le-am reconditionat de 2 ori, de cand am umblat la pompa e mai bine
dar nu ramane amorsata, iar in service e asa de greu sa gasesti pe careva priceput, si care e, trebuie sa-ti faci programare cu o luna inainte, dar prea putini!!!
einstein1984
E un service la semnatoarea, se numeste rune. Sunt specializati pe sisteme de injectie.
"marian"
Cu pompa de amorsare am patito si eu, ramanea "supta".Am dat conductele jos si pe tur pe la jumatatea conductei am gasit o supapa unisens care era infundata si trecea motorina mai greu.Am desfundat-o si am largit-o putin cand am bagat ceva pe ea sa o curat si acum daca nu o pornesc 4 5 zile trebuie sa o amorsez putin si porneste bine.Supapa asta nu permite motorinei sa se intoarca inapoi in rezervor.Este prima mufare de la rezervor spre filtru de culoare alba, la mine.
Marius WAS
daca poti sa-mi descri mai exact unde e supapa, eu stiam ca e doar una , adica para insasi
ai zis intre rezerv si filtru pe tur?
"marian"
Da, pe conducta de tur prin dreptul stalpului dintre usi ,este prima nada intre furtune de la rezervor spre filtrul de motorina.Maine o sa revin cu o poza ceva.

10 Nov 2008, 20:42:
De ce ai deschis doua topicuri? Pe care sa raspundem?
Marius WAS
sunt doua probleme diferite, care s-au generat una pe alta, nada aceea e prin interior sau pe exterior,

10 Nov 2008, 22:39:
am si uitat de ce am deschis acest topic.
A inlocuit cineva pompa de motorina cu un de logan? se potrivesc?se pastreaza performantele?
Macione
salut
mai repari panglica de airbag?
as vrea sa stiu cat m-ar costa
CRY 79
Poate cand ai timp ne spui si noua cum ai rezolvat problema.

27 Jun 2010, 15:17:
Deci, daca esti pe aici ne spui ceva Marius WAS?
Marius WAS
E greu de spus ce a avut....
deci sa incep cu inceputul...
1) am alimentat de cateva ori cu benzina fara sa-mi dau seama, in cantitati mici, 5l max 10l;
2) Am bagat motorina "la galeata",
din 1) si 2) a inceput sa-mi dea injection defailant.
3) am scos motorina si am bagat 10l + un flacon cu aditiv

din 3 am pus-o pe branci

Am reconditonat injectoare a mers 1000km si aceasi problema
am desfacut pompa am curatat-o de aditiv(era plina) si am reconditionat iar injectoarele, si am scapat
CRY 79
QUOTE(Marius WAS @ 28 Jun 2010, 11:56)
3) am scos motorina si am bagat 10l + un flacon cu aditiv

din 3 am pus-o pe branci

Am reconditonat injectoare a mers 1000km si aceasi problema
am desfacut pompa am curatat-o de aditiv(era plina) si am reconditionat iar injectoarele, si am scapat
*



Un flacon intreg? Nasol. Nu prea este recomandat aditivul. Pai cum era aditivul in pompa? Se depusese pe peretii pompei?
Marius WAS
Era ceva vascos,gen vaselina,dar oricum era mult acolo in pompa, nu imi explic cum de a trecut de filtru si s-a strans in pompa..... bash.gif
Vina imi apartine, dar am fost negativ influentat de cel care mi-a vandut aditivul, el mi-a recomandat sa-l bag cu 10 l de motorina
Hack
Ai citit in manual sa vezi ce scrie producatorul despre aditivi?
Marius WAS
Nu am citit dar cred ca nu sunt recomandati
Bibi40k
Salutari, in acest week-end am patit-o si eu.
Masina n-a mai plecat dintr-o data, aveam si mesajul de eroare "injection fault".
Am dat la automat (buton), invartea dar nu pornea nici moarta. Am pornit-o la stanga relativ repede.

A2-a zi a plecat binisor, am facut drumul Sibiu-Cluj si m-am oprit la un supermarket. Dupa ce am iesit (5-10) min n-a mai vrut nici moarta sa plece. Iar m-a remorcat cineva si a plecat f.f.f. greu, dupa aprox 2km de tras.

Dupa ce pleaca merge brici.

Am actionat si eu para manual crezand ca se dezamorseaza. Cand actionam para vedeam cum se umple furtunasul de motorina, deci ar putea fi si de la supapa... ideea e ca doar la cald nu porneste... nu mai inteleg nimic.

I s-a intamplat cuiva, aveti vreo idee ce poate fi ?
solidconvert
Vezi ca daca o mai tragi poate iti face vreo bucurie si se rupe cureaua de distributie... sa vezi atunci distractie. In alta ordine de idei la tine pot fi injectoarele duse sau pompa de inalta... cel mai bine mergi in service si pune testeru' pe ea... wink.gif
Bibi40k
merci, dar eu nu am temerea asta (o consider falsa) cu trasul. consider ca o frana de motor solicita mult mai mult cureaua decat ce fac eu smile.gif
cj98czh
Crezi gresit.... sa nu ti se intample... ca o sa vezi atunci costuri de reparatie..
Bibi40k
va multumesc ca sunteti atat de grijulii (in continuare o sa apelez la solutia asta de cate ori va fi nevoie).

oricum intrebarea mea era alta... sincer nu stiu daca ar putea fi injectoarele din moment ce functioneaza perfect ... dupa ce porneste, cu greu.
cj98czh
Sincer.... ai putea merge la o reprezentanta pt. un test clip si o diagnosticare corecta... cu asta ar trebui inceput....
Bibi40k
vreo reprezentanta recomandata ?
cj98czh
Cea din Frankfurt biggrin.gif

Acuma serios... daca tu nu dai date de unde esti cum ti-ar putea recoamanda cineva ceva.... sincer cred ca orice reprezentanta te poate ajuta cu un test clip si o diagnosticare.... ca problema o rezolvi la ei sau la altii este alta treaba...
Bibi40k
corect, vina mea, sunt din Bucuresti. acum am vazut ca esti din Cluj, deci n-ai cum sa ma sfatuiesti.

faza misto e ca ieri am pornit-o cu ajutorul dealurilor din Cluj, deci nu chiar stanga smile.gif)
solidconvert
Mergi la Serus pe Bdul. Timisoara...
sbm
este pompa de inalta presiune ,aceleasi simtome le-am avut si eu
si am inlocuit pompa la 70 000km,dupa ce s-a terminat garantia
Bibi40k
merci, dar are vreo explicatie dc face figuri doar la cald ?
ai schimbat si conducte, rezervor, injectoare ?
Marius WAS
Problema e destul de delicata, sunt foarte multe de verificat:
-poti pleca de la captorul de pe volanta care este un lucru banal;
sau
-poti avea probleme cu sistemul de injectie:
-daca sunt injectorele le poti depista ori cu un test de debit pe retur,ori incercand sa o pornesti(pune pe cineva sa dea la para si tu stai in masina cu acceleratiea calacata la fund si apasa START- la maxim 5 apasari ar trebui sa porneasca);
-sau poate fi pompa care cel mai bine o vezi pe test-er sau intr-o panta destul de inclinata accelerand-o undeva in 4000 rpm si vezi daca iti da injection fault"poate fi si un injector care nu tine presiune" ;

-si tot asa exemplele pot continua
Bibi40k
merci mult. am vb. cu cineva sa-mi verifice injectoarele in prima faza (testul pe retur)
sbm
Nu am schimbat nici conducte nici injectoare,pt ca au constatat ca nu am avut pilitura,nu stiu de ce nu pornea doar la cald,cand era cald nu facea pompa presiune.pret pompa 1550 ron cu pompa veche la schimb distributia vreo 320 manopera 285,dupa multe negocieri si piese cumparate de la prieteni care au magazin piese auto
Bibi40k
Merci.
mi-a mai zis un amic cu BMW care are tot asa problema la pornire doar cand e calda, ca si-a pus un buton care actioneaza ca un "soc" manual si practic sa forteze pompa sa dea presiune la fel de mare ca atunci cand e rece.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.