Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cutie automata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Safrane,Velsatis,Avantime si Espace
Pages: 1, 2, 3, 4
cosminmm
Salut tuturor sunt posesorul unui renault safrane cu cutie automata,cand am cumparat masina, proprietarul safranului a zis ca ii dusa cutia de viteze intradevar puteai sa pui pe d,r,1,2,3 si nu se intampla nimic nu pleca de pe loc, am schimbat uleiul am crezut ca aia ar putea fi nimic tot nu merge.Am cumparat alta cutie de viteza de pe o masina in stare de functionare am fost la service mi-au schimbat cutia de viteza si exact aceiasi pb ca si inaninte masina nu merge de pe loc.astept ceva sfaturi de la voi as putea eventual sa montez o cutie manuala Va multumesc orce sfat ii bine venit
RADU__
Pune-o pe platforma si hai la Brasov. am sa o repar eu.
cosminmm
Buna, problema ii ca eu sunt din Baia Mare,is cam 800 de km dus -intors,singurul lucru pe care nu l-am schimbat ii ambreajul dar banuiesc ca ar fi ceva probleme electrice, dupa ce mi-a descris fostul proprietar a iesit in oras cu masina si nu a mai mers cutia pe nici o viteza, inainte functiona perfet a zis ca s-a interesat si mecanicii au zis ca s-a dus cutia de aia am cumparat alta.Am incercat sa caut un tester, din pacate in Baia Mare nici reprezentanta renault nu are tester pt Safrane acum o sa vad poate ma mai ajuta careva cu ceva sfat daca nu raman 2 solutii ori vin la tine la Brasov ceea ce cred ca pe platforma si cu manopera as ajunge la 1000 euro ori o duc la fier vechi cum am mai dus un renault 25 din 91 cu motor de 2800cm care in 5 ani nu au reusit nimeni sa il porneasca si cu asta am terminat cu firma renault
R19/16v
Sau nu iti mai cumperi masini moarte...
cosminmm
Ai dreptate sa nu mai imi cumpar masini moarte dar inainte cu 3 zile inaite de a o lua functiona perfect masina arata impecabil de aia am luat-o daca nu reuseste sa ma ajute cineva cu ceva sugestii o sa mai ii schimb si ambreajul.Daca nu merge ar mai fi o solutie sa ii pun cutie manuala dar nu is sigur daca ar merge cu cutie manuala poate a facut cineva schimbul de a trece pe cutie manuala de pe automata si a mers bine
R19/16v
In mod evident nu stii cum lucreaza o cutie automata. Du masina la Radu ca ti-o face el.
cosminmm
Cutia de viteza care ii pe Safrane are 2 locuri de umplere cu ulei in un loc mecanici au bagat ulei atf 4 litri si in celalalt loc ulei t 90 aproape 2 asa au zis ca trebuie.Eu am scris pe acest forum datorita faptului ca nu ma am cu cutii de viteza automate si probabil ma-ar fi ajutat cineva care stie cu vreo sugestie Ms mut
RADU__
sunt foarte rare cva care au bai de ulei separate pentru diferential si pentru cva propiuzisa.

Si totusi ai dreptate. La safrane sunt compartimente separate. aplauze.gif
cosminmm
Asa are 2 locuri de bagat ulei si nu se amesteca intre ele daca doresti ii fac maine niste poze sau probabil dau cu presupusul poate nu trebuia bagat t90 pe mine ma depaseste pb asta
Deja mi masina in service de 3 saptamini si nu ii da nimeni de cap ce problema ar putea avea probabil ar fi ceva electric am vazut ca are si ceva <calculator> in care intra toate cablurile de la cutie
RADU__
orice problema electrica ar avea, cutia ar trebui sa functioneze in regim de avarie. chiar daca-i scoti toata electrica (electronica) de pe ea si tot merge in regim de avarie.
La tine sunt probleme mai grave; arbori rupti, lipsa presiune, discuri uzate, convertizor spart,etc etc
Oricare din cele enumerate sau mai multe pot genera scoaterea din functie a tractiunii.
cosminmm
Radu o intrebare mai am la tine si iti multumesc mult de tot cutia pe care am cumparat-o functiona pe alta masina dar din nestinta nu stiam ca trebuia sa iau si ambreiajul se poate sa se duca ala?asa dintr-o data are ceva nu stiu cum sa ii zic intre cutie si motor o boasca cica ala ar fi anbreajul si inca ceva cand pornesc motorul si pun pe d sau r motorul se tureaza cam pana la 1300 de ture
R19/16v
Cutia ta nu are ambreiaj clasic! Te referi la altceva, probabil...
RADU__
Acea "broasca" este convertizorul. Unii neavizati il numesc ambreiaj.
In fapt este un cuplaj hidraulic comandat, intre motor si cva. functionareali este simpla. se bazeaza pe efectul de pompare intre o "poma" si o turbina.
In functie de procentul de umplere al convertizorului, apare si procentul de transmitere a cuplului de la motor, apogeul aflandu-se undeva la 98%
Mai sus de acest punct (pana la 100%) se ocupa un ambreiaj umed (cuplaj) aflat in interiorul convertizorului. Nu poti sa intervii sub nicio forma in reparatia convertizorului, si nu prea ai cum sa-l testezi. Singurul indiciu ar fi ca NU SCADE NIVELUL DE ULEI cand motorul functioneaza si esti in D
cosminmm
Ms mult radu o sa schimb si ala si o sa revin cu un nou comentariu daca functioneaza
RADU__
Bafta si minuni! big_wheel.gif
robert03
radu , am o intrebare sau poate se fac mai multe . scenic 1,9dci ,2003,automatic . vreau sa stiu daca la 75000km trebuie schimbat uleiul din cutie si cati litri intra . daca trebuie schimbat poate imi explici si cum se procedeaza ! mii de multumiri anticipate !!!
RADU__
Nu se schimba uleiul in cva. se complecteaza
Schimbul se face numai in cazuri extreme, pierdere de lichid, contaminare cu antigel, etc
suzana
Cosmin daca ai rezolvat problema posteaza pls care a fost problema din pacate ma lovesc si eu de aceasta problema de circa 4 luni nu am reusit sa fac sa mearga la mine toate functioneaza cutia,calculatorul cutii de viteza releul de la cutie, am fost pe tester la renault dar masina nu pleaca de pe loc singurul lucru care nu l-am schimbat este nu stiu pe romaneste cum se spune Torque converter probabil tu te refereai la boasca?sau poate ceva probleme electrice am tot cautat pb asemanatoare si pe aite forumuri dar din pacate nu am gasit un un raspuns cat de cat pe aproape la mine mi-a a zis un mecanic ca daca pun schimbatorul pe p si nu pot sa inping masina nu ar fi dus Torque converter, altul imi zice ca nu are legatura cu Torque converter deoarece cutia pe P are un auto blocant deci sa scri cum ai rezolvat pb sau daca ati avut alti cazuri similare ar fi de ajutor.am vazut ca ati amintit de un convertizor cum arata
RADU__
Torque converter se refera la convertizor
Pe P este un blocajmecanic si nu are nicio legatura cu convertizorul. Daca aischimbat asa ceva si tot nu pleaca, ar trebui sa vezi daca nu ai discuri uzate. Ar putea sa fie si pompa de ulei, dar spui ca nu ai erori electrice semnalate pe computer. Ar fi bine sa vizualizeze cineva cu un tester parametri de lucru ai cutiei. se pot pune in evidenta,press ulei, V intrare, turatia de intrare, starea electrovalvelor, etc etc. Diagnosticarea nu se rezuma numai la vizualizarea listei de erori si stergerea acestora. Sunt foarte multi parametri care daca cunosti functionarea unei CVA, te conduc la un diagnostic corect.

Heeee he...ca in reclama aia "mancatul asta nu-i asa de simplu"
suzana
La mine ii un pic diferita pb ca si la cosmin eu am spalat masina la perii si nu am mai plecat cu masina din spalatorie numai tractata nu recunostea nici o viteza, pe tester arata ca totul este ok, cineva din cluj mi-a zis ca s-au dus discurile din cutie am luat alta cutie nu stiu daca functiona, dar omul de la dezmembrari mi-a dat garantie pe ia interesant ii ca amandoua cutii au acelasi comportament nu functioneaza pe nici o treapta. Nu am schimbat Torque converter si cutia mi-a dat-o fara 3 mufe lipsa care le-am pus de pe cutia anterioara s-ar putea sa fie una din ele defecta dar nu stiu sigur arata ca si un fund de pahar(un cerc de aluminum) din care ies o gramada de fire.Deci sa revenim daca ar fi dus Torque converter ar trebui sa pot sa imping masina cand ii pusa pe P sau nu sau nu? are legatura cutia blocheaza masina daca nu functioneaza torque converter? si sa mai zic ceva cand pun contactul se aprinde becul galben de la cutie AUTO si cand pornesc motorul se stinge nici service nu sta aprins

8 Oct 2008, 22:25:
Din pacate ii doar un forum si nimeni nu stie sa dea un ranspuns concret, cosmin daca ai rez ceva posteaza ce ai rez daca ai facut ceva?merge nu merge?ce sa dus ce ii de bai dupa cum ai citit mai sus avem probleme similare
RADU__
@suzana
Din fericire, AVEM un forum. Raspunsul corect se da umai intr-un atelier, si asta daca atelierul este capabil sa puna un diagnostic.
Masina nu se poate misca cu maneta in P chiar daca este motorul pornit.
Torque converter = Convertizor si respecta termenul. NU, convertizorul NU blocheaza masina, dar daca-i defect, nu se transmite miscarea de la motor la cutia de viteze
Daca becurile se sting, asta inseamna DOAR ca nu ai nici un defect activ in computerul de motor , respectiv cutie, dar NU inseamna ca nu ai o lista de erori bogata, sau goala.
Nu stiu de unde esti, dar cred ca te-ai adresat la cine nu trebuie la service. Poate ca o alta opinie ar fi salutara.
De ce astepti sa rezolve altcineva o problema care seamana cu a ta, dar nu este obligatoriu sa-ti dea solutia pentru defectul tau?
mysshha
salut am si eu o intrebare
poate ma,ajuta cineva.
se pare ca radu are mare experienta , asa ca ii voi pune si eu o intrebare .
Am luat o mare tzeapa radmasa.gif am cumparat u ford escort din 97 care arata impecabil interior shi exterior insa de ceva timp au aparut probleme la cutia de viteze" cred" are cutie atomata, im momentul in care o pun in modul Drive ea scutura mashina foarte tare(dimineata sau daca sta un timp neeutilizata) dupa ce se incalzeste nu mai face asa urat la momentul schimbarii in d sau r , nu stiu care-i problema (cutia de viteze sau cuplajul dintre ea si motor?)De asemenea in momentul in care o accelerez nu trage, adica nu are demaraj puternic desi are 90 de cai si un cip pt inca 20 ( e ca si cum as accelera o masina cu ambreajul putin calcat)
marea tzeapa nu asta vca incepe sa apara defectiunea ci tzeapa data de tariceanu (tre so inmatriculez si s-a triplat taxa carei mult mai mare decat am dat pe ea)oare ma poate ajuta cineva?
SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA
RADU__
daca renunti la limbajul mirk o sa e ajut eu.
Pentru inceput, daca vrei sa inmatriculezi masina, numai circula cu ea. O sa ai masina inmatriculata si nefunctionala.
CVA nu rezista la patinari prelungite. Ambreiajele si franele de cuplaj din interior trebuie sa lucreze tot sau nimic. Nu se permite patinarea. Cuplarea cu motorul se face prin convertizor si prin coeficientul de umplere cu ulei al acestuia.

Am sa te ajut sa-ti repari cva daca va mai fi cazul. Dar daca vrei sa ai masina, numa circula cu ea pana la remedierea defectelor
lorinczzs78
Salut.Am si eu o problema cu cva.Masina am cumparat in iulie,dar am reusit sa inmatriculez numai in septembrie,si pana atunci nu am circulat cu el.Au aparut si problemele:schimba bine vitezele,dar dupa ceva timp(neregulat)apare avaria,merge in functia de avarie.Opresc masina,il repornesc si mege bine.Am mers la un service la tester,au spus ca trebuie schimbat uleiul.Au schimbat,dar problema apare din nou.In zona nu am gasit nici un service,mecanic sau meserias(nici macar la renault)care ar stie care este problema si sa repare cutia.Am citit pe forum,ca Radu se ocupa cu asa ceva si il rog ca sa-mi dea adresa de email,ca sa pot sa iau legatura cu el pentru reparatia cutiei si sfaturi.Daca cineva sa mai lovit de problema asta,ilrog sa scrie pe forum.Multumesc.(Renault Megane Break 2001 1.616v ac cva email:lorinczzs78@gmail.com)


27 Dec 2008, 22:28:
Salut.Am si eu o problema cu cva.Masina am cumparat in iulie,dar am reusit sa inmatriculez numai in septembrie,si pana atunci nu am circulat cu el.Au aparut si problemele:schimba bine vitezele,dar dupa ceva timp(neregulat)apare avaria,merge in functia de avarie.Opresc masina,il repornesc si mege bine.Am mers la un service la tester,au spus ca trebuie schimbat uleiul.Au schimbat,dar problema apare din nou.In zona nu am gasit nici un service,mecanic sau meserias(nici macar la renault)care ar stie care este problema si sa repare cutia.Am citit pe forum,ca Radu se ocupa cu asa ceva si il rog ca sa-mi dea adresa de email,ca sa pot sa iau legatura cu el pentru reparatia cutiei si sfaturi.Daca cineva sa mai lovit de problema asta,ilrog sa scrie pe forum.Multumesc.(Renault Megane Break 2001 1.616v ac cva email:lorinczzs78@gmail.com)
mysshha
multumes pentru informatie radu. in ceea ce priveste limbajul de pe mirc scuze o sa incerc sa nu l mai folosesc. sa inteleg ca problema nu ar putea fi asa grava?
UN AN NOU PLIN DE IMPLINIRI
suzana
Ca sa repari o cutie de viteza automata te costa in jur de 1000 euro in Romania, in alte tarii ii mult mai ieftin. Revin la subiect daca la reprezentanta nu iti gaseste pb (pe diagnoza)nu arunca bani pe alte cutii sau Calculatorul cutiei de viteza, poata sa fie ceva senzor si nu ii da de cap nici un mecanic, pune o cutie manuala si nu o sa mai ai pb.Va doresc un An Nou Fericit!!!!
RADU__
@suzana
repararea unei cva poate sa coste si mai mult de 1000€, dar asta numai daca schimbi peste 70% din componente. In general daca cva inca mai functioneaza cumva, sunt probleme cu unele ambreiaje sau frane din ele. Nu se ridica costurile la mai mult de 2-300€. Cat despsre renuntarea la cva, acesta este un sfat din partea unuia care nu a gustat placerea unei cva moderne. In fapt, tot mai multe branduri trec pe cva pe tot maimulte modele. Oare de ce?

@misshha
problema ta poate sa fie minora dar si foarte grava. Incearca sa-ti menajezi investitia pana ai un diagnostic.
mysshha
Salut, din pacate investitia nu mai poate fi menajata deoarece indreptandu-ma spre RAR (care e la 100 km de Sibiu), la un moment dat masina nu a mai plecat de pe loc. In momentul in care o pun pe R sau D se tureaza f putin motorul (1500 ture) circa 2-3 secunde,apoi revine la relanti dandu-mi impresia ca e pe liber. Poti sa-mi dai un mail cu nr tau de telefon sau cum pot lua legatura cu tine... Adresa de mail este: mysshha@yahoo.com Multumesc
mysshha
mersi pentru date RADU.
azi am mai primit o veste, nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma ingrijorez mai tare.
Am fost sunat de la reprezentanta ca au reparat masina (avea nu stiu ce sorb cazut) dar mi-au spus ca am in cutie foarte multa pilitura (1 mm sau 1 cm nu am retinut exact).
Mi-au spus ca nu-mi garanteaza cat mai pot merge cu ea, au zis ca-i gata ambreajul din cutie (ce parere ai se mai poate repara si cam cat ar costa?)
o seara placuta
RADU__
te sfătuiesc sa nu mai circuli cu ea și sa dezasamblezi cutia. "Ambreiajele" (căci sunt mai multe) din cutie nu suporta patinare. ele funcționează tot sau nimic. Oricum denumirea de ambreiaje este generica. In fapt ele sunt niște cuplaje cu discuri multiple, sau frâne cu banda.
lorinczzs78
Multumesc pentrunumere radu,o sa iau legatura cu tine.Un an nou fericit.
mkreszan
Salut RADU__
Am o Mazda 626 din 2001 cu cva care nu se comporta tocmai ok. La schimbul intre 1 si 2 se observa un mic soc. O alta problema care este de fapt cea mai deranjanta este ca dupa o perioada de mers de aprox. 15-20min. adica dupa ce s-a incalzit uleiul, schimbul intre 3 si 4 se face la viteze mici, turatia motorului scade la aproximativ 1200 ture, se aude un tremurat dupa care turatia creste la 1500-1800 si tot fluctueaza intre aceste valori pana ce viteza creste peste 60km/h. De la aceasta viteza in sus cutia lucreaza absolut normal. Chiar si schimbul intre 2 si 3 se face la viteze destul de mici. Pe pozitia S schimbul 2-3 se face normal. Daca ai putea sa ma ajuti cu niste sfaturi ti-as fi recunoscator.

Cu stima, Mihai
puyu21
salut. sunt posesor de safrane, motor 2,5 benzina. problema esye cu cutia,este automata siface probleme de cateva zile, mai exact de cand i-am facut schimbul de ulei. pana atunci mergea ''ca unsa''.
mai exact, dupa ce i-am schimbat uleiul, am pus un ulei texamatic 7045. mergea, in treapta I si II si intervalul intre treapta II si III era prea mare, uneori nu intra. se mai aprindea si un martor de la cutie. intre timp au venit asa zisi 2 mecanici de la reprezentanta de la renault, i-au amestecat ceva uleiuri, vre-o 3, uleiul care l-a avut masina, un atf-3 de la mobil, si un texamatic. in urma astora, masina merge numai in fata, dar nici asa bine. data in marsarierr nu cupleaza, motorul trepideaza si nu pleaca de pe loc.

am inteles ca trebuie schimbat un filtru ce l-ar avea cutia. cei care s-au uitat nu au schimbat sau amintit de acest filtru, mi s-a mai spus ca trebuie facuta aerisirea. acum, mai nou e ca am aflat ca trebuiesc 2 tipuri de ulei, unul MOBIL ATF 220D- in cantitate de 5,7 litri si un TRANSELF TRX 80W- in cantitate de 1,5 litri. avand 2 camere unde intra aceste uleiuri trebuiesc 2 orificii de umplere, care sunt si unde sunt situate? cat de mult conteza nivelul si cum se tine cont de pe reperul de pe joja?

ce pot sa fac in acest caz? reparatia ei este costisitoare banuiesc si nu as vrea sa trec pe manuala. accept orice sfaturi si sugestii. multumesc anticipat.

am mai constatat urmatoarele: cutia este fabricata in japonia, nu am gasit unde este pozitionat filtru de ulei pt cutie siuleiul care este acum in cutie are un miros ciudat, ca de ambreiaj.
SaPhRrAx
Salut,

Am mari probleme cu o cva, am scimbat cutia si tot degeaba ledul galben aprins..am dat o gramada de bani(reprezentata Renault SERUS) si problema tot nu a fost rezolvata..simt ca inebunesc...imi place masina, ma simt confortabil in ea. Era fantastica inainte de a se strica insa acum este un cosmar... poate ma poti ajuta cu problema asta Radu, macar din 2 cutii sa facem una buna.0720064825 sau laurentiu_melconian@yahoo.com

Respect,
Laurentiu

lorinczzs78
Problema mea s-a rezolvat multumita lui radu.Masina merge perfect,daca aveti probleme cu cutia luati legatura cu radu si sigur se remedieaza defectiunea. rolleyes.gif
anthonyo
o sa fiu scurt si la obiect reno safran 93 cva merge numai in R dar in D la 5000 de ture se misca care ar fi pb in mare sau... ii dau foc... biggrin.gif
cj98czh
Discula de ambreiaj uzat???
anthonyo
nu are are ambreiaj astea automate Radu stie mai bine decat mine...
Coro
asa e astea automate, nu are... da' pana una alta ia si citeste repede pana nu vine cj98czh

...da sa stii ca au
nu si pedala pentru debreiat
cristi84dea
salut.
Radu, am si eu o problema cu o cutie automata de megane 2 din 2006. 1,6, 16v. daca noaptea a fost mai racoroasa, in primele 5 min de cand plec cu masina face o "zmucitura" puternica si imi apare pe display "ceck gearbox", dupa care trebuie sa opresc motorul pentru ca nu mai are putere masina. dupa ce opresc motorul, e totul ok. daca nu face in primele 5 min de mers, nu mai face toata ziua. daca e f. frig (am fost la munte si erau 9 grade dimineata) mi-a facut de 3 ori. Daca se poate, vreau sa vin cu ea la brasov. eu sunt din Pitesti. Merci, astept un semn.
Martzianu2
Eu am avut aceleasi probleme la o cutie de la un Ford Galaxy, a bagat-o cineva in R din D la o viteza de 60km/h. Si cand se incalzea mergea doar in R (dupa vreo 10 km)
mysshha
Salut RADU a trecut un an si eu nu am reusit sa repar cutia de viteze dar nici sa o inmatriculez. Am dat finantele si serv de inmatriculari in judecata am castigat in fond dar au facut recurs. Acum stau in dubiu sa repar cutia de viteze sau sa o schimb cu una manuala.
este cam greu sa demontez cutia deoarece masina mai scoate si un zgomot ciudat, si nu stiu daca i de vina doar cutia sau mai are si altceva, merge pana se incalzeste. Oare nu stii unde gasesc o cutie de viteze automata pentru ford escort din 97 motor 1,6 benzina.
Sarbatori fericite!!!
gabi_m
salut radu am si eu aceeasi problema ca si cristi84dea, am un clio 3 cu bva si cateodata sare din treapta facand o smucitura puternica si un mesaj pe computer de bord "check gearbox", dupa care nu mai functineaza cum trebuie decat daca o opresc si pornesc din nou,face acelasi lucru si in modul secvential, sau daca sunt in treapta a treia nu mai face smucitura, lasa-mi un nr de telefon sau mail sa i-au legatura cu tine. ms
RADU__
Va rog sa ma scuzati pentru interventia mea intarziata. Nu prea am mai avut timp de forum si nu am vazut postarile.
Va ajut pe toti cu ce pot sau cum pot. Astept mesaj pe mail sau PM
ken_26
salut radu,
sunt posesorul unui renault safrane cu motor de 2,2 l si cutie de viteze automata.
cutie functioneaza doar in marsalier . cutia s-a stricat atunci cand a tractat o alta masina.
ma poti ajuta?
k2louie
buna radu vreau sa ajung cumva la tine.am un megane cu cutie automata si tocmai a murit ceva din cutie.....
mcamalia
Salutare la toata lumea!
Radu, daca se poate (sper sa se poata) am o problema cu jucarica mea (Twingo automat din 2001) si as vrea-o rezolvata.
Am imprumutat-o unei colege si..."fara sa-i faca nimic" nu mai merge.
Adica functioneaza....dar cred ca numai in viteza a treia (si ultima adica...ca e cutie in trei viteze)...pleca greu...dar dupa aia merge...insa nu vreau sa o distrug de tot asa ca am tras-o pe dreapta si am inceput sa caut...asa ajungand aici.
Sunt din Brasov...asa ca as ajunge usor....
Aaa...si in plus...s-a aprins si becul de avarie la bord...
Daca se poate...ajutooor!
adderuss
Salut,

Am exact aceeasi problema cu un Safrane pe cutie automata. Merge numai in R, in rest se tureaza si nu trage motorul (foarte putin, abia o misca).

Am vazut ca au avut aceesi problema si altii. Va rog sa imi spuneti daca ati rezolvat problema si daca da, care a fost problema (piesa dusa) si cum ati rezolvat problema?

Multumesc.

Sorin.
magda
AISCHIMBAT CUTIA OK.DAR AI SCHIMBAT SI CALCULATORUL CUTIEI DE VITEZE??/CA ALTFEL NU ITI PORNESTE. TREBUIE SCIMBATA INSTALATIA CAND SCHIMBI CUTIA SI CALCULATORUL...ASA AM PATIT SI EU SI EU SI NU MAI PORNEA PANA NU AM SCHIMBAT INSTALATIA DE LA CUTIE ....

12 Nov 2010, 06:13:
apropos...si mai e ceva..nu multi stiu sa mearga cu o masina cu cutie automata....defectele se datoreaza nestiintei in exploatare...liniute la semafor..turatie inconstanta frana brusca...etc..astea sunt cauzele principale ....
methadona
Cu respect Radu, aceeasi problema o am si eu cu un Renault laguna 1 3.0 V6 pornesc motorul iar in treapta 1,2,3 si D nu vrea sa mearga deloc oricat de tare as tura motorul iar in R merge perfect problema ? cost ? ( masina e inmatriculata pe anglia dar mam atasat de ea este o bijuterie extra full probabil de asta ) tin sa precizez ca am fost la un service unde mi-au pus aproximativ 10l ulei rosu in cutie ( nu ma pricep ) nu stiu unde a incaput atata sincer... si in timp ce punea ulei mi se indica sa pun frana sa mut din treapta d in treapta 2 din 1 in 3 si etc.. pt. cateva sec. cand mi sa zis sa apas acceleratia masina a dat sa o rupa in treapta 1 a plecat efectiv cu scartait de roti dupa care am dat r si am incercat din nou sa plec dar pleca greu !? dc nu stiu... nu imi pot explica... eu ma gandesc ca ceva grav nu este... dar nu se stie niciodata... un nr de tel un rasp. imi poti lasa pe email. ? andrey_hot@yahoo.com astept un raspuns. eu sunt din IASI O zi buna !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.