De curand mi-am achizitionat un Renault 21, din '89. Masina nu ma atragea (masiva, cam veche, etc) insa am condus-o, mi-a placut enorm cum a mers si, nedispunand de o suma prea mare de bani mi-am asumat riscul de a o cumpara. Masina are suficiente probleme, printre care frana de mana, care nu tine de nici o culoare, contactul care ramane blocat pe starter, trebuie tras atunci cand porneste motorul la pozitia de start, de astea stiind dinainte sa o iau. Dupa am vazut ca nici incuietoarea nu mai merge asa bine si ca s-a ars pompa de la stropitorile de geam.
In continuare motorul toarce, are gaz pe ea, se infige, insa datorita instalatiei de gaz nu mai are loc vasul de expansiune la locul lui.
Fostul proprietar a folosit pentru asta o sticla, problema e ca ori e blocat termostatul ori...
Saptamana asta am avut ocazia sa ii fac cunostinta cu aglomeratia din Bucuresti de la orele 15.00 si face cam ciudat apa. De fiert nu fierbe, indicatorul sta undeva la maxim 90 C cum ar trebui, am si electroventilator, dar totusi imi arunca apa afara. Problema e ca in ultimele 2 zile cand opresc motorul, dupa ce merg 5 min cu a 1-a si a 2-a arunca apa din vas, ca si cum ar fierbe, dupa care o trage la loc, de cele mai multe ori apucand aer. Eu cred (sau mai bine zis sper) ca e din cauza ca a prins goluri de aer, nu ca e arsa garnitura.
Eu inainte de asta am avut o dacie, care avea mereu problema asta, imi fierbea apa si imi ardea mereu garnitura. Nu stiu, cred ca asta e norocul meu.
La dacie stiam cum sa o aerisesc, faceam destul de des, dar la asta nu vad cum s-ar putea. As vrea sa ii scot termostatul dar nu stiu unde il are. Daca aveti ceva idei, le astept cu cea mai mare placere.
As duce-o la un mecanic, daca as cunoaste pe cineva care sa se priceapa si sa nu o faca prost, dar parca as vrea sa incerc mai intai eu.
Multumesc anticipat.