horsewhisperer27
9 Sep 2008, 16:30
iata o problema ciudatica: am placat de dimineata cu masina, nu am observat nimic.dupa cum stiti noaptea a plouat!
mers 4-5 km, ajuns la servici, stat pana dupa amiaza, venit acasa cu un ocol, cam 15 km.
am observat 10-15 ml apa pe podeaua pasagerului langa filtrul de polen.
acum: aerul conditionat plange frumusel sub masina.in wknd am venit de la drum lung, iar in masina a fost perfect uscat!
poate sa se scurga acest condens si "normal" si in masina?
sa fi fost de la ploaie si sa fi ajuns ulterior in masina?sa fi fost de dimineata si sa fi persistat atatea ore nu prea cred!
idei?
solutii?
exista scurgeri pe la stergatoare, care se infunda si trebuiesc desfundate?
sorin209
9 Sep 2008, 16:47
si eu am aceeasi problema .... din ce am observat eu cand dau ac tare si dupa vreo 200 Km incepe sa curga pe la pasager si se strange apa in 'torpedoul din podea' !!!!! Sigur e de la aerul conditionat!!DAR NU STIU CE ARE, DE CE CURGE ??????
Uita-te in link-ul din postul 2.
horsewhisperer27
9 Sep 2008, 22:12
am vazut ca s-a mai discutat, as ruga moderatorii sa nu inchida topicul!
noutati:
1.DESI nu am reusit sa demontez in intregime capacele alea de langa stergatorul din dreapta, am turnat pe acolo 1 kil de apa.apa a ajuns urgent pe jos sub masina.
2.DESI nu am inteles f clar din pozele alea din tutoriale unde vine palnia aia din cauciuc(desi concluzia pare a fi ca se desfunda mai bine pe dedesubtul masinii-corect?), apa de la AC CURGE GRAMADA GRAMAJOARA DEDESUBT.la pranz am parcat in cora, si cand am dat ianpoi era baltita si dunga frumusica sub masina.
CE RAMANE?
ca nu se scurge suficient de bine AC ul??si ajunge o parte mica in masina?
nu-mi vine a crede!
ce ma sfatuiti?
Eu am rezolvat in service odata cu revizia. A costat 20 ron desfundarea scurgerii AC.
ghertzoi
9 Sep 2008, 22:44
exista posibilitatea ca scurgerea de la AC sa fie obturata partial si sa se umple palnia dupa un timp, iar daca parchezi in 5-10 minute sa se scurga incet. In linkurile de mai sus ai descris cum ajungi din interior la palnie si cum o poti apasa usor si vei vedea daca e plina cu apa sau nu. Asta fa-o in momentul cand vezi ca apare apa, pentru ca atunci e probabil ca e plina.
Daca nu ti-e clar, incepe cu postul nr 8, ca sa ai acces la ce vezi in poza trebuie sa scoti masca de plastic din dreapta picioarelor pasagerului (prin tragere, dar cu grija ca poti rupe piciorusele de plastic - mie mi le-au rupt in service
asa ca nu te pot sfatui exact cum sa o scoti usor)
horsewhisperer27
10 Sep 2008, 00:50
am scos capacelul ala care corespunde piciorului stang al pasagerului ca sa zic asa.
am tras si mocheta, pe o lungime mare.
totul parea uscat acolo, iar palnia...ei bine...nu o gasesc!!
incerc sa pun o poza facuta de mine!
adi_ar
10 Sep 2008, 06:34
Palnia este la locul ei dar este acoperita de buretele de sub agregat.
In
aceasta fotografie se vede palnia, dupa indepartarea acelui burete cauciucat (maro in fotografia ta).
Daca strecori degetele intre agregat si burete vei simti marginea palniei.
Din pacate acel burete nu se poate scoate decat prin ruperea lui partiala.
In linkul pe care l-ai primit mai sus am descris metoda de a verifica daca scurgerea este pe la palnie. Porneste climatizarea 5-10 min si apoi palpezi spatiul intre burete si agregat.
Cat de uscat este poti vedea numai dupa ca ridici buretele de la podea.
Atunci cand ai incercat scurgerea de sub parbriz, turnand apa pe parbriz in partea dreapte, apa s-a scurs imediat si pe aceeasi parte ?
dantes
10 Sep 2008, 07:13
Eu aveam partial infundata scurgerea si dupa un timp incepea sa se reverse. Cu chiu cu vai am ridicat masina pe cric si pus pietre de siguranta, m-am strecurat pe sub masina, apoi cu chiu cu vai am strecurat mana intre catalizator/scut termic si caroserie, am gasit un mustiuc cu o "supapa" care retinea toata mizeria. Rezolvarea a fost sa rup "supapa" si a curs o groaza de apa... De atunci nici un pic de apa la picioare.
Nu are sens sa incepi sa rupi buretii si altele, doar sa te duci la o rampa daca vrei sa lucrezi lejer, apoi scurgerea e deasupra catalizatorului si a scutului termic. Rupi supapa si gata.
ghertzoi
10 Sep 2008, 09:15
garantat iti curge apa de la scurgerea infundata. Daca nu ai o rampa undeva si nu vrei sa iti bati capul mergi cu ea in service, si mie si la alti colegi ni s-a efectuat gratis operatiunea. Si chiar daca te-ar taxa e de 10-15 minute tot, adica 8-15 ron. Asta la Renault, probabil si un service mai mic ar putea executa desfundarea ca nu e complicat.
Important e dupa sa iti usuci cat de mult buretii. Ca prima faza poti folosi hartie absorbanta ("prosoape" de bucatarie) ca sa scoti ce balteste si grosul apei din bureti, pe urma ar fii bine sa lasi cateva zile mocheta trasa de la loc si masina cu usile deschise la soare (dar iti cam trebuie curte pentru asta).
adi_ar
10 Sep 2008, 09:36
Infundarea scurgerii, dupa "studiile" mele poate avea 2 cauze:
- lipirea acelei supape, caz in care ruperea ei rezolva problema;
- infundarea cu frunze, insecte si alte mizerii, caz in care ruperea supapei, respectiv miscarea mizeriei rezolva partial si temporar problema. Cu prima ocazie mizeria ramasa in palnie va reveni peste acea gaura, antrenata chiar de lichid.
Cum la mine scurgerea s-a infundat datorita unor frunzulite, am preferat, dupa 2 incercari cu efect de scurta durata la service, sa curat pe sus, eliminand frunzele adunate acolo iar la a doua experienta am atasat si o sita la gura de admisie aer.
Fara acea sita, oricum ai face, se vor aduna mizerii in/pe langa filtrul de habitaclu iar la schimbarea acestuia vor ajunge in palnie.
horsewhisperer27
10 Sep 2008, 23:39
aha, am cam inteles, multam si pentru linkul la poza aia, adi.de aia n-o pricepeam eu, ca era decojit inca un strat de byrete.
o sa rup supapa singur daca nu e prea greu de ajuns la ea...si nu pare.ca de service nu prea am chef, n-am calcat decat in meridian in ce priveste service urile reno, si daca dau de vreunu care imi zice sa ies afara, cred ca nu-l vad bine, ca m-am cam saturat de placa asta grosolana.
dar sa nu deviez.multam la toata lumea, din nou, si...DA.cand am turnat apa cu sticla pe la parbriz masina era cu rotile stangi pe bordura.
am turnat pe dreapta si a curs tot pe acolo, ff prompt!
sorin209
12 Sep 2008, 23:49
Leonard79
30 Jun 2020, 20:50
Salut, am avut de curand si eu aceasta problema, m-am trezit cu balta de apa la pasager. Am curatat singur cele doua scurgeri de sub grilajul ștergătoarelor. Cel din stanga infundat foarte tare. Am bagat un sarpe de desfundat instalatiile sanitare si multa apa. Am crezut ca am rezolvat problrmacele doua scurgeri curatate fara probleme. Am plecat la drum, cand am ajuns la destinație aveam balta iar dar acum si la sofer si la pasager. Apa se scurge jos pe la filtru polen. Am fost nevoit sa ma intorc pe o caldura foarte mare cu geamurile deschise 34/35 grade afara. Am ajuns la service in Braila, aici imi repar tot ce am la ea, baietii au lucrat la Apan, sunt buni meseriasi. Le-am explicat problema, dupa care mi-au desfundat scurgerea. Ea este situata sub scutul termic in dreptul catalizatorului. S-au chinuit putin, e incomod de lucrat acolo, au bagat pistolul cu aer cu o teava lunga pe care au reglat-o sa vina perfect in scurgere. Am pornit motorul, Masina ridicata pe elevator, cu AC pornit, tot nu curgea jos, au insistat si au reusit sa o curete. Au asezat toate la locul lor, scutul termic se poate umbla usor la el, cred ca este din aluminiu. Am inlocuit si filtru de aer ,filtrypolen si am schimbat uleiul. Cand mi-au scos filtru polen pe unde se scurge apa a curs foarte multa mizerie, in general de la pomi. Mi-au curatat baietii bine acolo, multa mizerie. Am testat si acum totul este ok. Nu este usor sa faci singur asta, am vrut initial sa fac asta, am suit-o pe o rampa dar am vazut ca nu e simplu si am ales varianta sa merg la meseriasi. Sunt multumit, nu m-a costat foarte mult ce au făcut baietii acolo, eu am verificat si freonul si a trebuit sa imi complereze putun.Nustiu daca am postat bine,sunt nou aici,mereu caut cate ceva pe site.Sper ca am explicat ok,nu am poze din pacate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.