Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injection defaillante in timpul mersului.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
edmond_79
Va rog sa-mi da-ti o opinie. Am un 1,5 dci din 2002 si are vreo 210 000 km. Pana acum a mers brici. Am venit de la Wiena si la 20 de km de casa pac injection defaillante. Dau la buton electromotoru invarte dar motorul nu o ia. Oricum masina trebuie sa o remorchez.Daca cineva a patit la fel dati-mi o parere. Va multumesc
semit
pompa si injectoare smile.gif
Ryk
cel mai repede as zice pompa daca nu mai pleaca de loc sad.gif Cam nasol ca la diesel se schimba toata injectia, nu ca la benzina.
Offtopic: Ai masina de noua? Ca nu prea am mai auzit de megane2 cu 200.000km smile.gif Si daca da... posteaza si tu la fiabilitate ( masini peste 100.000km ) ca sigur o sa fie un post interesant.
italianu
salut am aceeiasi problema ,imi apare injection defaillante si stop ,dar nu se opreste ,si m-am interesat la un mecanic si mi-a spus ca sar putea ca un injector nu functioneaza la parametru normal si e posibil sa-si dea drumu,la tine e posibil ca 2 sau 3 sa nu functioneze ...zic si eu sad.gif
jjonn
hai sa ma bag si eu.am aceeasi problema cu injection defailante,in primul rand acum vreo 2 saptamani mi sa dus alternatorul,l-am reparat dupa care la 3 zile ,moare motorul si imi apare injection defailante.o duc la service pun tester,nimic.dupa cateva ore de fatait pe langa ea pornea si murea imediat.s-au mai fatait pe langa ea ,au amorsat pompa manual dupa care gata a plecat.am mai mers vreo 3 zile si gata sa dus de tot.nu mai porneste ,nici macar nu invarte motorul.doar un beeep si mesajul injection defailante.cineva mi-a zis ca e bateria,o sa incerc cu alta si va comunic daca am rezolvat ceva
djems304
Am si eu aceeasi problema cu mesajul pe bord..injection fault..am aproape..20.000 km cu M II 1,5 DCi, deci urmeaza revizia, insa,problema este ca..mesajul " injection fault apare .. cand ating 1800 rpm in viteza 1, apoi cam la fel in treapta a-2-a, daca continui sa o fortez...zvacneste..si se opreste motorulin mers...Daca incerc sa plec dintr-o panta...din nou..cu viteza 1, apare injection fault.. si se opreste motorul.Mentionez k la relanti...(neaccelerata) masina pleaca fara probleme..acestea aparand in momentul cand apas acceleratia.. Zvacnirile apar la peste 1400 rpm, in orice treapta..urmate..daca se continua acceleratia de mesajul injection faultsi oprirea motorului. La rece( scoasa din viteza, poate fi turata in rotatie maxima,fara problema. Ce imi recomandati? Va multumesc!
jjonn
am rezolvat,era doar o mufa pe la motor care nu facea contact bine ,am scoso si am bagat-o la loc si a pornit masina fara probleme,asta din cauza ca fostul proprietar a spalat masina
edmond_79
Slava domnului nu afost decat Sonda din rezervor. Era defecta si imi arata ca mai am motorina, dar rezervorul era uscat. Cea mai ieftina solutie din cele posibile. Si inca o chestie pe care am observat-o. Am depasit cam mult perioada in care trebuia sa schimb filtrul de motorina. Mai precis am facut vreo 30 000 de km. Asta dupa ce am schimbat sonda. Si iar mi-a aparut Injection defaillante. L-am schimbat si totul e ok. Am un prieten vare e mecanic la Renault la reprezentanta. Daca ajuta pe cineva, cauzele pe care mi le-a spus el pt acest simptom sunt:
- filtru de motorina infundat;
- pompa de injectie defecta
- injectoare
Inca o solutie pe care am gasit-o eu : verificati daca aveti motorina, poate e defecta sonda din rezervor si computerul de bord afiseaza tot "injection defaillante"
nadanecostel
Injection defaillante cu martor de bord " STOP " in timpul mersului, am avut si eu. Chestia asta se intampla in timp ce acceleram si ajungeam pana la 130 km/ h. Am fost la servis si am bagat-o pe tester si au gasit un injector care nu lucra in parametri normali. Era calaminat. M-a costat 1200lei injectorul cu tot cu manopera. Dupa un timp iar am avut acest mesaj. Am inceput sa pun aditiv in motorina si nu am mai avut probleme. Masina si-a revenit. Folositi aditiv si mergeti cu motorul putin mai turat ( 2000 de ture ) pentru ca motorina este foarte proasta. Daca nu vi se opreste masina cand apare mesajul, incercati cu aditiv in motorina, putin mai mult decat este proportia normala. EU n-am incercat, m-am dus repede ca inecatul la servis, si acum imi pare rau. Cine stie poate aditivul curata injectoarele si se rezolva problema de la sine. Parerea mea
alex_269457
NU FOLOSITI ADITIVI LA INJECTILE COMONRAIL.ESTE INTERZIS.Scrie in manualele de reparatii RENAULT.
cip2k7
Eu tin minte cand am luat masina (avea vreo 300 km la bord smile.gif ca, fiind incepator, am cam bruscat-o putin, si la un moment dat s-a oprit motorul cu eroarea pe ecran "Injection error". Am incercat insa sa o repornesc imediat, si a mers fara probleme. Pana acum, la aproape 21.000 km, problema nu s-a mai manifestat deloc (ce-i drept, m-am obisnuit si cu masina intre timp).
einstein1984
QUOTE(alex_269457 @ 15 Oct 2008, 22:38)
NU FOLOSITI ADITIVI LA INJECTILE COMONRAIL.ESTE INTERZIS.Scrie in manualele de reparatii RENAULT.
*


Nu.
Florin Sedan
Salut, am un Sedan 1,5 dci, 100 cp si 160.000 km la bord. In urma cu 3 saptamani am spalat masina (NU la motor) si cum am pornit motorul sa plec de la spalatorie a aparut mesajul "injection fault". Fiind duminica abia a doua zi am mers la service Renault. Acolo mesaj: "aveti in filtru jumate apa, jumate motorina, schimbam filtrul?". Avand cca 3.000 km de cand fusese schimbat, am refuzat. Deja sesizasem ca motorul se auzea (cand acceleram) ca un tractoras, iar in urmatoarea zi "dadea in nas". Pornesc spre service, moare motorul, tractat ajung intr-un final si apare prima veste rea: "un injector mort". Dupa cca 10 zile (!!!) reusesc cei de acolo sa comande un injector si "bucuros" ca am scapat doar cu 1680 lei "nota de plata", plec spre casa. Mentionez ca in cei 1680 lei s-a executat si golirea circuitului de motorina ce avea apa si inlocuita cu alta, buna. Dupa cca 3-400 metri, motorul moare definitiv (dupa chinuri groaznice) si verdictul in primesc in urmatoarea zi; "trebuie schimbat intreg sistemul de injectie" (pompa calata, pilitura in motorina etc) ce costa cca 13.000 lei cu tot cu manopera si mai putin cu un injector. Deocamdata am spus "pas" reparatiei.
Si am incalecat pe o sa...
Credeti ca ar mai fi ceva de adaugat ? Eventual sfaturi utile, preturi mai bune la piese decat cele din service etc. Merci anticipat.
$$ilvviu
Vindea cineva la Bursa injectoare pt 1.5
Acum poate intelegi importanta filtrului de combustibil.
Nu cred sa aiba totusi legatura cu spalatul.
Florin Sedan
Stiam de importanta acestuia, dar......
Si mecanicul a spus ca nu are legatura cu spalatul masinii.
Motorina cu apa era de la un "mol", din cei 160.000 km parcursi, 130.000 au fost cu motorina din "reteaua" lor.
Merci
$$ilvviu
Eu sunt sigur ca o sa gasesti pe la dezmembrari pe undeva tot sistemul.
Oare nu se poate adapta un sistem Bosch de pe motoarele 1.9?
Florin Sedan
Am luat in calcul toate variantele inclusiv un sistem de pe o epava. Chiar un consilier de la service mi-a recomandat in cazul in care ajung la aceasta solutie, sa nu achizitionez injectoare demontate (se oxideaza daca stau "pe uscat").
Problema este ca, am gasit o firma dedicata reparatiilor sistemelor de injectie care insa nu se baga la acest tip de motoare, chiar daca aduc tot sistemul de injecie nou-nout. Mi-au zis ca au avut nenumarate probleme (a se citi esecuri).
"marian"
Florine exact aceasi problema am patit-o si eu.Cine ti-a spus ca ai pilitura in instalatie? Ti-a demontat cineva sistemul de alimentare?De unde stie ca e pilitura?Fa si tu testul cu magnetul la filtrul de motorina.Dupa o vizita la un service fiind remorcat mi-a spus si mie la fel "pilitura in instalatie si te costa reparatia vreo 8 000 de lei". Am luat masina acasa si am schimbat injectoarele 2 sh. si doua le-am reparat si merge masina super.Toata operatiunea ma costat 1 400 lei.
Florin Sedan
Dupa ce am schimbat prima data un injector, filtrul de motorina si motorina din instalatie (inclusiv rezervor), mecanicul mi-a spus ca a doua "cadere" a injectiei s-a produs pe fondul calarii pompei; motorina a avut apa, nu a mai existat ungere si de aici aparitia piliturii. Mi-au spus ca au scos o proba de motorina care are pilitura si asa si-au dat seama ca a cazut pompa.
In acest moment masina este la reprezentanta unde asteapta unda verde din partea mea sa comande piesele. Nu stiu cum sa mai pun problema cu ei; nefiind de "specialitate" acestia ma intorc cu tot felul de explicatii savante si tare mi-as lua "jucaria" si as pleca la alt service dar, dupa cum spuneam mai sus, nu gasesc pe cineva "curajos" sa-mi rezolve problema. Momentan am trimis cateva cereri de oferta la piese, inclusiv acolo unde mi-a sugerat $$ilvviu (merci) dar astept totusi un sfat, o solutie salvatoare sa-i prind "cu mata-n sac" pe baietii astia care se pare ca sint singurii din oras care pot rezolva asa ceva.
Am si un set de intrebari:
Daca totusi este pilitura in instalatie, cum pot rezolva mai ieftin ?
Pe tester nu trebuia sa le apara de prima data ca sint probleme la pompa?
Pentru mine este o enigma cum de nu a murit motorul cand au facut (asa au sustinut) proba de drum (cca 3 km) dupa schimbarea in prima faza a injectorului, filtrului si ghinionul, sa moara injectia a doua oara, a cazut taman pe mine. Vi se pare ceva cusut cu ata alba ?
Merci anticipat tuturor celor ce imi vor veni in ajutor.
$$ilvviu
2 pareri nu strica niciodata, eu zic ca inainte sa dai un sac de bani mai bine mai faci o vizita la alt service.
Florin Sedan
Baietii de la Roman au subscris la solutia cu schimbarea totala a injectiei, iar cei din Piatra mi-au spus in plus, sa cer proba de motorina ce are pilitura...
$$ilvviu
Esti din Roman?? biggrin.gif
Te-as putea ajuta macar cu o diagnoza....
La Piatra e aceeasi firma, Automoldova.
Florin Sedan
Nu, din Iasi. Foarte multe din revizii le-am facut la Roman si Piatra.
Dat fiind faptul ca masina e "moarta" si nu ma pot deplasa, sint in situatia de a astepta in continuare sugestii, opinii. Merci oricum.
Tibi claudiu
Buna ziua ! Am si eu si 1.9 dci megane 2 .Am schimbat injectoarele 1 si 3 care imi aratau pe tester ca nu functioneaza . Am umblat 2 zile cu masina totul ok . A 3 zi am dat sa o pornesc injection defaillante , si ju mai vrea sa porneasca deloc . Oare care poate fi problema ?

10 May 2023, 18:04:
Buna ziua ! Am si eu si 1.9 dci megane 2 .Am schimbat injectoarele 1 si 3 care imi aratau pe tester ca nu functioneaza . Am umblat 2 zile cu masina totul ok . A 3 zi am dat sa o pornesc injection defaillante , si ju mai vrea sa porneasca deloc . Oare care poate fi problema ?
cj98czh
au fost scrise codurile injectoarelor in calculator?

erau noi? erau sh?
einstein1984
Pe tester iti poate arata ca nu merge un injector, dar poate sa fie o problema de cablaj sau conector, nu neaparat de injector. La naiba, am avut si masini fara compresie care dadeau rateu de combustie de cilindrul X si narodul din service schimba injectoare.
Mergi si fa o diagnoza la unul care stie ce face, nu unul care doar are tester
mannick
A inceput si la mine sa dea mesajul Check Injection. Eroarea raportata este P0089. Doar dimineata, dupa ce iese din curte, la prima intersectie, cam la 3 zile. Odata oprita si repornita nu mai zice nimic. Am plimbat-o si am forjat-o nitel cu testerul, dar curbele de injectie / presiunile pe care sistemul le asteapta si cele citite de senzor sunt aproape identice, nu apar corectii pe injectoare, nu am inca o idee clara, mai sapam. Motor 1.9 dci, fara FAP.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.