Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Volkswagen Passat B5.5
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Executron
Va salut!

Cum am promis intr-un topic, postez la Jurnal de Bord despre masinuta mea. smile.gif

Este un model care este blamat de multi datorita faptului ca se afla in proprietatea unor cetateni de culoare a pielii mai inchisa, cu preferinte discutabile muzicale si un comportament licentios prin trafic, pentru a nu ofensa pe nimeni. happy.gif

Eu am ignorat toate aceste prejudecati si mi-am achizionat masina in regim de SH pur si simplu pentru ca mi-a placut foarte mult cu arata modelul, mi s-au parut acceptabile costurile de intretinere + am vrut o masina cu cutie automata + consum decent. Masina a costat 11.000 Euro, fiind cumparat

Este vorba de un VW Passat model B5.5, fabricatie 2001, model Highline, trecut in carte drept 2002 (este dupa jumatatea anului produs), culoare Gri, motor 1,9TDI 131HP cu transmisie automata tiptronic cu 5 trepte.

Dotarile masinii succint :

Interior Piele + alcantara, Volan imbracat in piele, scaune fata incalzite, climatronic, faruri halogen, ABS + ASR (nu ESP), pachet crom exterior, casetofon Gamma (8 boxe + CD-Changer 6 CD cu acces din portbagaj), comenzi pe volan.

Masina a fost achizitionata in Septembrie 2006, km originali 91.000. Imi vezi spune ca bate la ochi fiind exact sub 100 mii. Masina a fost cumparata de noua din Romania, avand un singur proprietar recomandat de o cunostiinta, toate reviziile au fost facute la reprezentanta, KM au fost verificati cu VAG-COM. Am incercat sa-mi iau toate precautiile sa nu-mi iau "teapa" cu vreo masina cu 300 mii km, dar tot a existat risc fiind SH.

Lucruri schimbate la ea :

- Distributie schimbata initial - 22 mil
- capete de bara + bielete. Masina merge 95% numai prin bucuresti si vazand numai drumuri din Ro se simte.
- set brate. Aici am avut "noroc" cu 2 accidente si am schimbat pe asigurare bratele (majoritatea), cunoscute ca nefiind pt drumurile noastre
- farurile. Erau matuite dupa 6 ani, tot pe asigurare.
- mergand destul prin bucuresti si NESUPORTAND zgarieturi + ghinionul meu constant de a mi-o gasi lovita in parcare sau norocul initial de a avea 2 accidente in primele 2 sapt de la achizitie (lovita in parcare + un individ care nu a respectat cedeaza trecerea) au facut ca destule elemente sa fie vopsite.
- servofrana (problema comuna acestui model) - 13 mil cu manopera (stiu, mult)

Cam atat. Am avut noroc cu ea nu am avut deloc probleme cu motorul. In general sunt probleme mecanice, cu suspensia (care combinata cu jantele de 17) care nu este deloc facuta pt drumurile noastre.

Lucruri de rezolvat :

realiere trager dupa un accident cand a fost schimbat si pus prost, de aceea sta bara un pic cascata
- schimbat garnituri tubulatura turbo, dupa ce am muncit 6 ore sa curat motorul si am realizat ca 5-6 din cele 7-8 (cred) garnituri turbo scapa ulei si murdaresc pe acolo, problema tipica pt model. Nu e prob doar sa le gasesc la preturi decente, le schimb eu destul de rapid.
- schimbat ulei cutie tiptronic, nu prezinta semne de oboseala dar paza buna trece primejdia rea
- rezolvat problema EGR care-mi murdareste motorul, iarasi tipic pt modelul acesta
- schimbat pielea de volan.

In momentul de fata am 117.000 km la bord. Consumul este in oras 10 zilele acestea. Urca si la 13 in zilele aglomerate de iarna.
Consumul estern este 5,5-6 (merg linistit). Costurile de intretinere sunt super OK.
Revizia ma costa 4-4,5 mil pe an in care intra 4 litrii de ulei + toate filtrele + manopera schimbat la un service mic.

Pozele sunt facute acum 3 zile, ultima cu interiorul e facuta acum 1,5 ani.

Initial vroiam s-o tin maxim un an dar m-am cam atasat de ea. wub.gif .

P.S. Urmeaza Dacia Nova.
adrian_c
Un model foarte apreciat si in afara tarii. Ai grija de ea si ajungi fara probleme la 300k km. Cat despre cei mai brunetei (dupa cum spui), nu am inteles niciodata unde este problema. Si ei sunt oameni si daca au bani isi cumpara ce este mai scump si mai bun. Ii mai aud pe unii spunand "Nu imi iau modelul ala ca este pe toate drumurile". Important este ceea ce iti place (si pentru care ai bani de cumparat si intretinere), nu ce ar crede altii despre tine. Nu ati vazut la unguri, puzderie de Suzuki Swift model vechi.

In fine, felicitari pentru achizitie !
sorin1983
QUOTE(Executron @ 11 Aug 2008, 17:01)
...... Masina a costat 11.000 Euro, fiind cumparat

Este vorba de un VW Passat model B5.5........
*


mi-ai luat o piatra de pe inima!!
sa o stapanesti sanatos!
traffictours
Am avut asa ceva, cu mai putine optiuni, foarte reusita masina, dar nu lipseau greierii din bord(cel putin la a mea) si cam scumpa la intretinere(mie mi s-a parut mai scumpa decat Laguna, cel putin la distributie, unde la passat trebuie sa dai jos toata fata, pe cand la laguna se poate lucra pe elevator cu roata dreapta fata data jos).
Ramane totusi masina clasica, eleganta, fiabila(imi amintesc ca a pornit la prima cheie intr-o iarna la -24 de grade celsius afara, dupa ce in prealabil statuse nepornita cateva zile bune, ceea ce pentru un diesel e o performanta).
Folosita f. mult ca taxi in europa(chiar si in Franta) datorita fiabilitatii, cred.
Arhimede
Da jantele alea joss te rog!
Executron
@traffictours. La mine din contra, faptul ca are aproape 120 mii facuti multi in Bucuresti are destui greieri, nefiind ajutata de jantele de 17". Am greieri in bord, imi scartaie scaunul la sofer la gropi smile.gif

Ma ajuta faptul ca merg cu muzica destul de tare si nu ii aud. smile.gif

Corect, distributia sau orice inseamna schimbat rola, schimbat fata etc inseamna dat jos mult. Asta e modelul f. pacatos la capitolul asta. Dar piesele nu mi se pare exorbitant de scumpe, chiar originale DAR evident nu cumparate de la reprezentanta ca altfel iti cade fata laugh.gif
Corect, am fazut multe masini, exact din Franta, aduse in tara dupa ce in prealabil au fost taxi smile.gif


In alta ordine de idei mi s-a parut faptul ca am depreciere foarte mica un alt atuu f. important la SH.

Am cumparat-o in 2006 cu 11 mii euro. Indraznesc sa zic ca o pot da astazi cu 10.000 euro fiind in stare mai buna decat am cumparat-o. Asta ma incalzeste destul de mult laugh.gif

@ arhimede. Mie-mi plac destul de mult smile.gif
jammix
Sper ca nu te superi pe mine ca iti spun insa Passatul tau este B5 . Varianta B5.5 are semnalizarea pe oglinzi nu pe aripa. Am avut si eu una exact ca a ta, hidramata. Mi-a facut viata mult mai usoara atat prin oras cat si la drum lung. Masini bune si relativ ieftine pentru cat iti ofera. Cat mai multi km fara probleme smile.gif
Executron
Nu ma supar. Dar e B5.5 laugh.gif

Ce spui tu cu semnalul sub oglinda a fost ultimul facelift la modelul B5.5 in anii 2004-2005, venind si cu alte upgrade-uri smile.gif, corectand bug-uri cum ar fi cel de la pompa de servofrana (valva buclucasa) etc.

B5 a fost comercializat intre 1996-2000, avand urmatorul aspect
A l e x
Pfoaaa Passat TDI sa moara visinelu !!

Sorry nu ma puteam abtine... Deh, strugurii rolleyes.gif


Dar serios vorbind, s-o stapanesti sanatos, arata foarte ingrijita, cel putin pe exterior.
jammix
My bad atunci blush.gif
horsewhisperer27
are dreptate proprietaru, e b 5.5.
b5 avea faruri si stopuri mai urate, credeam ca in principal la asta se refera upgrade ul.

un link ceva, sunt curios de bug ul cu servofrana?
Vio
QUOTE
foarte tare masina, daca tie iti place nu vad cu ce te-ar afecta parerea unor complexati care de cele mai multe ori au Logan sau orice alta masina care costa de noua 1/3 din asta, cum ca ar fi masina de cocalari. Totul se rezuma la struguri.

Unii din "complexatii" astia poate si-ar permite un B6 nou, daca chiar ar vrea "sha moara dushmanii"... asta la tema struguri acri...
Nota de subsol: nu e vorba de o comunicare de tip "am cu ce, bah", ci numai de o precizare necesara pentru restabilirea adevarului...
Executron
QUOTE(horsewhisperer27 @ 12 Aug 2008, 02:00)
are dreptate proprietaru, e b 5.5.
b5 avea faruri si stopuri mai urate, credeam ca in principal la asta se refera upgrade ul.

un link ceva, sunt curios de bug ul cu servofrana?
*



Nu stiu daca am voie cu linkuri de pe alte forumuri.

http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showto...t=140&start=140

Nu e vorba de un bug propriu zis la servofrana.

Este vorba de acumularea de apa in compartimentul superior care contine tulumba franei. Astfel din cauza unei valve buclucase care nu-si face treaba apa balteste acolo si in timp 1-2-3 ani... apa patrunde in compartimentul sigilat al tulumbei si strica membrana sau corodeaza angrenajele de acolo. Astfel vei ramane ori cu frana "tare" ori se va duce la fund, exista numeroare manifestari.

De asemenea legat de servofrana mai exista problema furtunului mai exact stutului de la pompa de servo situat in spatele motorului care isi creeaza joc in timp si astfel vei pierde vacuum facand iar ca frana sa fie tare.

Se remediaza ambele destul de usor. In primul caz se elimina complet valva (se scoate) si se elimina complet problema smile.gif. Problema e ca de obicei observi cand tulumba e deja compromisa.

Problema cu pompa de servo si stutul problema e scoaterea lui si remedierea folosind silicon pentru a elimina acel joc pe unde scapa vacuum.

Privilex
O urare nu stiti sa ii faceti omului!S-o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme...imi place mult ca e automata.bafta
Vio
Oameni buni, pentru restabilirea echilibrului hai sa tragem o gura mare de aer si sa ne concentram pe masina... pe de-o parte chiar imi pare rau sincer ca acest model a ajuns in Romania echivalent cu... ceva rau..., fiindca masina in sine (si urmasa ei B6) nu e de lepadat... altfel spus, desi la iritare poate suna in mod ne-voit altfel, nu cu masina e problema, cu cu UNII dintre proprietari...
Intrebare pentru proprietar: la fel ca in cazul Reno (cu tipicul cliseu piese scumpe), aud de pe la amici care conduc asa ceva un cliseu legat de problema bratelor fata, care nu numai ca ar pica relativ des, dar sunt si destul de scumpe... e adevarat, sau e tot un mit urban?... Un prieten care conduce un A6 (modelul vechi) imi povestea si de o segregare curioasa a preturilor pieselor in concernul VAG, in sensul ca aceleasi repere utilizate la masini diferite din concern au preturi diferite, in functie de cat de "subtire" e obrazul marcii respective; concret, la Passat costau acele brate (preturi 2007 cica) in jurul a 2700 lei, in timp ce exact aceleasi repere pentru Audi te usurau de 4.000... E ceva adevarat, sau e legenda?... repet, intrebarea e foarte serioasa si fara nicio urma de tendentiozitate...
A, si sa te bucuri in continuare de ea, si nu pune la inima faptul ca oamenii mai glumesc, cum nu punem nici noi cand ne-o mai furam pentru temeritatea de a avea Renault... smile.gif
Executron
Pai smile.gif

Nu sunt de acord ca pica des. Partea cu picatul des nu e tocmai adevarat, dar iti explic de unde s-a creat mitul asta. Eu am cumparat masina cu bratele originale pe ea, avand probleme la bucsele unuia din bratul inferior, pe ambele parti.

Este vorba de o busca mare, diametrul 5-6 cm lungime 8-9 cm. Eu am schimbat doar bucsa (800 mii bucata) bratului inferior si am rezolvat cu bataia respectiva fara probleme.

Chichita e urmatoarea. Iti pica un brat, adica se aude cloncanit, bataie etc. Te duci la mecanic. Fiind 4 brate lui ii este f. greu sa-ti spuna exact care este daca nu exista jocuri mari (cum erau la mine). De aceea mai toti o sa-ti recomande sa le schimbi pe toate PENTRU CA daca schimbi unul va rezulta un stres mai mare pe cele vechi si le vei reduce viata prin faptul ca cel nou este atat de rigid.

In al doilea rand foarte multi cumpara piese pe producator. Un set de brate pe producator (italian, danez etc) e cam 1500 lei. Ce zici tu la 2700 RON e unul Lemforder, cu care vine masina din fabrica si este cel mai recomandat. Daca vei pune piese pe producator iti vor pica MULT mai repede la drumurile noastre.

Concret o bieleta achizitionata pe producator mi-a cazut in 2000 km.

Concluzia. Bratele sunt scumpe spre foarte scumpe DAR nu pica chiar atat de des.

Ce as recomanda eu unui cumparator de Passat B5.5 (B6 a scapat de problema asta adoptand suspensia McPherson) e atunci cand cumpara masina sa schimbe TOATE bratele + capete de bara + bielete si sigur cat tine el masina nu va avea durere de cap. Eu regret ca n-am facut asa. Poate am economisit 500 euro dar m-am plimbat mult mai mult prin service-uri diagnosticand probleme, caci atunci cand toate sunt noi.. si pica una e destul de clar. Cand toate au uzura diagnosticarea problemei devine mult mai anevoiasa luand in considerare si prieceperea si daruirea mecanicilor de la noi.

Stai linistit ca nu supar. Poate daca nu mi-ar placea masina as fi suparat dar asa wub.gif
1.6
Felicitari pentru masina! O masina foarte buna cu un motor f bun(daca nu ma insel e AFV).
Din pacate calitatea lor a scazut! Astfel ca, dupa parerea mea, passat b5,5 ca si golf mk4 sunt peste suratele lor mai noi ca si fiabilitate si calitate!
Jantele sunt DOTZ daca nu ma insel, nu mai imi aduc bine aminte modelul, nu sunt urate si daca proprietarului ii plac asta conteaza!
Desigur, stii, ca trebuie alergat motorul asta ca sa nu ai probleme cu turbo, egr si altele!
Bafta si muti kilometri cu ea!
Vio
Mda... e clar, ma asteptam la asta... mie mi se jura un cunoscut ca tot la 6 luni trebuie sa surubareasca pe la bratele alea... cateodata asa se mai nasc legendele smile.gif ... (ma rog, el are o mica firma si masina respectiva e calarita prin tara fara mila...).
Aici unde nu se aplica prejudecatile si manelismele de Romania, B6 Variant e una dintre cele mai populare masini la nivelul unei familii de clasa si varsta medie (desi si ei recunosc ca e enorm de scumpa), si bineinteles sunt flote imense pe la firme... si desi oferta de seconduri B6 e mare, isi mentin pretul la un nivel enorm, aproape inaccesibil... sa fii silit sa dai pe un TDI de 2,0 din 2005 undeva pe la 16-17.000 mi se pare insuportabil de mult... si nici cu B5 nu mi-e rusine, una buna e pe la 11-12.000...
sonycu
sa o stapanesti sanatos..

frumusica foc.. imi plac jantele.. imi place interiorul.. cel mai mult si mai mult insa imi place ca e curata.. apreciez oamenii care au grija ca masina sa fie curata..

multi km fara nici un fel de probleme.. de orice natura..

bafta

cristi
Executron
Vio, este posibil sa fie asa, in legatura cu bratele alea, conteaza foarte mult cum mergi cu masina.

Eu sunt cam fanatic, prefer drumurile mai lungi dar fara gropi, aproape opresc la linii de tramvai etc, daca e un drum cunoscut prost opresc masina si merg si 1 km pe jos daca trebuie, intelegi? laugh.gif

Momentan piata e cam inghetata de SH-uri din ce-am observat fata de ardoarea cu care se cumparau prin 2006 cand mi-am cumparat-o pe a mea. Preturile au crescut, lumea se orienteaza spre masini noi... (exceptie evident noua piata a masinilor de 2000-3000 de euro deschisa dupa "abolirea" nivelului prohibitiv al taxei de prima inmatriculare.

Placandu-mi atat de mult modelul acestea si cunoscandu-i majoritatea problemelor chiar ma gandeam la un moment sa-l dau pe al meu si sa-mi iau tot B5.5 dar din 2005, ultimele scoase cu multe din bug-uri rezolvate si masina mult mai nou evident, cu optiuni cat mai multe. Am renuntat caci o astfel de masina cu specificatiile care o doream se gasea destul de greu chiar si in Germania asa ca momentan astept smile.gif

@1.6 Turbina chiar acum jumatate de an am verificat-o si se afla in stare foarte buna, ajutata intr-o mare masura si de cutia automata care nu ma lasa sa fac surge, nu ma lasa sa accelerez aiurea subturat etc. Nici macar de o curatare nu are nevoie conform logurilor.

Interesant ca ai mentionat EGR-ul. E o problema f. raspandita la modelul asta cunoscand tendinta lui de a horcai, de a arunca ulei, de a face motorul sa lucreze cu intreruperi.

Eu am fost relativ norocos si doar arunca ulei, fara sa scoata zgomote sau sa interfereze cu mersul motorului. In ultima vreme curatand atent motorul m-a deranjat ideea de a-mi fi murdarit compartimentul motorul si am gasit o solutie de tip "bricolaj" fortat de consecinte. Am atasat doua poze smile.gif. Decat sa se scurga uleiul pe acolo mai bine sa curga in furtunul acela si daca vreau sa fiu ecologic 100% il voi colecta intr-o sticluta pentru ca oricum arunca 1 picatura la 2-300 km. Imi veti spune de ce nu schimb. Pentru ca l-au schimbat unii si dupa 10.000 km a revenit problema fiind de fapt tot sistemul acela de conceptie proasta din fabrica.
adip
@Executron: S-o stapanesti sanatos! Am un coleg cu un Passat B5.5 V5, 2300cmc benzina, foarte multumit de ea, masina are aproape 200.000km parcursi doar cu intretinere periodica si combustibil.
l@u
Ca sa reinvii topicul .....

QUOTE(jammix @ 11 Aug 2008, 18:30)
Sper ca nu te superi pe mine ca iti spun insa Passatul tau este B5 . Varianta B5.5 are semnalizarea pe oglinzi  nu pe aripa. Am avut si eu una exact ca a ta, hidramata.  Mi-a facut viata mult mai usoara atat prin oras cat si la drum lung. Masini bune si relativ  ieftine pentru cat iti ofera. Cat mai multi km fara probleme  smile.gif
*



QUOTE(Executron @ 11 Aug 2008, 18:33)
Nu ma supar. Dar e B5.5 laugh.gif

Ce spui tu cu semnalul sub oglinda a fost ultimul facelift la modelul B5.5 in anii 2004-2005, venind si cu alte upgrade-uri smile.gif, corectand bug-uri cum ar fi cel de la pompa de servofrana (valva buclucasa) etc.
*


Al meu Passat este tot din 2001~2002 are 245000Km si....are semnalizare in oglinzi ohmy.gif ...am sa revin cu poze...este cu motor AVF 131 cp cutie manuala 6+1 ,culoare gri,echipare highline dar ci minidot si cu volan sport in 3 spite in rest identica cu a ta.Am schimbat toata distributia +ulei,filtre si curele si role,intinzatoare la transmisie...urmeaza tot kit-ul de brate si toate 4 telescoape......toata distractia peste 6000 lei hiptnotizat.gif dar sper sa ma tina fara probleme pana la urmatoarea distributie.
semit
245.000.. 60 de milioane bagate acu.. are you out of your mind?
aphophis
QUOTE(l@u @ 10 Nov 2008, 21:52)
Ca sa reinvii topicul .....
Al meu Passat este tot din 2001~2002 are 245000Km si....are semnalizare in oglinzi  ohmy.gif ...am sa revin cu poze...este cu motor AVF 131 cp cutie manuala 6+1 ,culoare gri,echipare highline dar ci minidot si cu volan sport in 3 spite in rest identica cu a ta.Am schimbat toata distributia +ulei,filtre si curele si role,intinzatoare la transmisie...urmeaza tot kit-ul de brate si toate 4 telescoape......toata distractia peste 6000 lei hiptnotizat.gif  dar sper sa ma tina fara probleme pana la urmatoarea distributie.
*



fara suparare insa astea ar fi scoruri de renault dupa gura lumii. Esti sigur ca nu te-ai distrat intr-o reprezentanta renault? biggrin.gif

(pt cei ce nu au priceput, se spunea ca fauve-ul iesit din garantie se intretine extrem de ieftin)
l@u
QUOTE(semit @ 10 Nov 2008, 22:51)
245.000.. 60 de milioane bagate acu..  are you out of your mind?
*




017.gif

Daca credeti ca este scump sa va dau piesele schimbate si faceti o comparatie cu alte marci....
1 Kit distributie: 2 role+ curea + pompa apa
2 Curea clima+ rola
3 Curea alternator +. rola+ intinzator
4 Kit brate : 8 brate + 2 capete de bara+2 ,,potcoave"(bielete antiruliu)
5 Ulei Aral tronic 431 + filtru
6 Filtru polen+filtru aer+ filtru motorina
7 Set telescoape : 2 fata+2 spate
8 Bracaj directie
9 Manopera
......................................~6000 lei...............E mult ?...nu cred
Schimbati toate astea la un Megan si mai vorbim.........ca sa nu vorbim ca am vrut Megan sedan nou dar am luat Passat si nu regret nici o secunda....numai cine nu a condus un passat nu ma intelege wink.gif
semit
245000.. cum te intelegi cu treaba asta? turbina cand o schimbi?
l@u
QUOTE(semit @ 10 Nov 2008, 23:27)
245000.. cum te intelegi cu treaba asta? turbina cand o schimbi?
*




Inca nu mi-a dat limp mode dar se curata si numai in cazuri naspa se schimba. Cu cei 245000 km ma inteleg de minune......cam cati km crezi ca au sh-urile de prin tara ????......... putine au km reali.

mai sus unul care nu a condus decat Megan radmasa.gif....sedanul e facut in Turcia nu in Franta. wink.gif
aphophis
da revizia unde a fost facuta? In service autorizat fauve?
ionutctn
QUOTE(Vio @ 12 Aug 2008, 22:47)
Oameni buni, pentru restabilirea echilibrului hai sa tragem o gura mare de aer si sa ne concentram pe masina... pe de-o parte chiar imi pare rau sincer ca acest model a ajuns in Romania echivalent cu... ceva rau..., fiindca masina in sine (si urmasa ei B6) nu e de lepadat... altfel spus, desi la iritare poate suna in mod ne-voit altfel, nu cu masina e problema, cu cu UNII dintre proprietari...
Intrebare pentru proprietar: la fel ca in cazul Reno (cu tipicul cliseu piese scumpe), aud de pe la amici care conduc asa ceva un cliseu legat de problema bratelor fata, care nu numai ca ar pica relativ des, dar sunt si destul de scumpe... e adevarat, sau e tot un mit urban?... Un prieten care conduce un A6 (modelul vechi) imi povestea si de o segregare curioasa a preturilor pieselor in concernul VAG, in sensul ca aceleasi repere utilizate la masini diferite din concern au preturi diferite, in functie de cat de "subtire" e obrazul marcii respective; concret, la Passat costau acele brate (preturi 2007 cica) in jurul a 2700 lei, in timp ce exact aceleasi repere pentru Audi te usurau de 4.000... E ceva adevarat, sau e legenda?... repet, intrebarea e foarte serioasa si fara nicio urma de tendentiozitate...
A, si sa te bucuri in continuare de ea, si nu pune la inima faptul ca oamenii mai glumesc, cum nu punem nici noi cand ne-o mai furam pentru temeritatea de a avea Renault...  smile.gif
*


E adevarata treaba asta. Depinde pe ce cod cumperi o piesa. De exemplu daca o cumperi pe cod de A6 este mai scumpa decat pe cod de Passat. Si mie mi s-a parut ciudat din moment ce este aceeasi piesa. De obicei la piese regula e cam asa: A6>Superb>Passat in ceea ce priveste pretul dar vorbim de aceeasi piesa doar luata pe coduri diferite.
eco_ionut
Sa o stapanesti sanatos si sa o folosesti in continuare fara probleme multi km. Am vazut chiar ieri una exact ca a ta sau poata chiar asta era la o spalatorie pe 1 decembrie in Bucuresti. Foarte frumos interioru. Am avut si eu un golf 4 adus la 120.000km si acuma are 345.000km si inca merge foarte bine.
jhr
subscriu ca passatul are intretinere ieftina.eu am luat-o pe a mea la 150 000 km facuti de neamt in 2, 5 ani si era beton.am purtat-o trei ani pe drumurile patriei facand 43 000 km si nu cloncane inca nimic in ea.
a meritat toti banii, dar au fost km reali, verificati in germania si la vw.ulei bun si la timp.asta de fapt scuteste multi bani.
nu am ce sa-i reprosez decat ca m-am cam plictisit de ea.
l@u
Passat-ul chiar merita banii ......nu stiu daca si despre B6 se poate spune acelasi lucru.
Ov
de duminica sunt in austria. Nu cred ca am vazut mai mult de 2 passaturi noi aici! In schimbi alea vechi destule. Totusi ce m-a socat ca din familia golfului, 5-urile le numeri pe degete, 4 sunt cateva, in schimb e pliiiiiin de G3
j.d
Si surprinzator de mult Megane-uri...nu? rolleyes.gif
Ov
pe naiba, nici megane (cred ca n-am vazut nici macar unu'), nici logane (am vazut un mcv si un sandero), oricum e balaceala mare la astia la masini, au de TOATE felurile, si mari si mici, si noi si vechi, pe o strada cu 20 de masini ai sanse 90% sa fie toate diferite
dansora
Asta se datoreaza faptului ca acolo oamenii isi cumpara exact masina de care au nevoie. Si nu stau sa stranga nu stiu cate zeci de mii de euro ca sa-si cumpere bemveu sau audi cu care sa iasa pe strada apoi si sa dea muzica la tot cartieru' cum probabil ar face o parte din compatriotii nostri. Pai la noi, daca esti baietas de baietas, decat sa iesi la mall cu o masina mai ieftina de 15k mai bine nu mai iesi. Vrei sa te faci de ras?
Asta este! Noua inca ne place snobismul.

Iertare pentru offtopic...
Executron
SIIII Un update, tinand cont ca este Jurnal de Bord biggrin.gif

Acum 1 luna i-am facut ITP-ul, m-asteptam sa fie ceva probleme, ca de obicei la suspensie, (nu mai umblasem la ea de 1 an si auzeam niste cloncaneli p-acolo) + ca aveam o cloncaneala stil planetara (in viraje in forta) de 1,5-2 luni inainte.

Verdictul a fost capatul de bara dreapta (schimbat in urma cu 1,5 ani) in stare foarte proasta, capatul de bara stanga (neschimbat de la achizitionarea masinii, se vedea ca era de origine d-aia si a rezistat excelent) in stare relativ uzata. Ambele burdufe de planetare erau sparte de mult, de abia mai era vaselina in ele (in mod interesant cel pe stanga nu scotea zgomote).

In rest, cam atat. Cost reparatie 250RONx2/ kit capat de planetara GKN, 2 x cap de bara = 180 RON (producator belgian, in fine, in ritmul in care pica astea nici nu mai ma obosesc, stiu ca trebuia sa iau Lemforder dar am luat ce era in stoc) + manopera 300 Lei la schimbat reperele astea. Astfel, luat ITP pana in 2011 smile.gif.

Dupa schimbarea capetelor de bara s-a simtit o imbunatire semnificativa in feelingul in volan, devenind directia mai precisa.

-----

Ca alte informatii generale, nu prea am.

Ma enerveaza ca am greier in bord care se aude pe la 1000 de rotatii atat in acceleratie cat si frana de motor, deci prin oras se aude destul de mult. A inceput sa se auda de cand am schimbat parbrizul, probabil e o porcarie de plastic nestransa bine....

In plus, fata de usa stanga dupa multe scoateri/puneri la loc FARA a se schimba braduletii aceia a capatat o scartaiala puternica cand ma las pe ea. Trebuie rectificata situatia.

De asemenea scaunul la sofer are o scartaiala enervanta la gropi, neajutat probabil de cele 95 de kg ale mele.

-----

La motor tot am programat la vara o schimbare a garniturilor de la traseul turbinei caci transpira ulei pe acolo si imi murdareste motorul smile.gif

De asemenea scapa ulei pe la capacul de culbutori si se creaza mizerie acolo. Din pacate garnitura de capac de culbutori nu exista PE ORIGINAL decat cu capacul insusi (costa 7-800 RON, nu merita, evident) si pe producator nu ma risc ca a luat cineva teapa ca nu se aseaza bine. Ramane solutia siliconului de temperaturi inalte smile.gif

In August am programat schimb de ulei + filtre si cam atat. smile.gif

EDIT:

Sunt la 128 mii km acum, am uitat sa precizez smile.gif

Consumul a ramas... 11 in oras, a mai scazut de cand cu criza cam cu 1% din ce-am observat happy.gif In afara cu mersul meu de "tataie" obtin cam 5,5-6%, la pompa.
Master01
Ca lumea masinuta. Arata foarte bine in poze. Sa nu ai probleme nici de acum inainte.
Executron
Mersi smile.gif Cand am luat-o acum 3 ani ziceam c-o tin maxim un an si o dau... Dar cum ma leg sentimental de masini nu m-am indurat. Dar cred ca la anul o dau sad.gif Ca mi-e frica ca o sa faca 9 ani si e deja cam mult....

Si o poza recenta sa se vada UAP-ul laugh.gif
l@u
up.gif Das Auto !!!!
Lostboy
tdi-stule!
l@u
harhar.gif
Executron
TDI POWEEEEEEEEEEEEEEEER ph34r.gif sofer2.gif
andu911
QUOTE(Executron @ 26 Jul 2009, 11:19)
Mersi smile.gif Cand am luat-o acum 3 ani ziceam c-o tin maxim un an si o dau... Dar cum ma leg sentimental de masini nu m-am indurat. Dar cred ca la anul o dau sad.gif Ca mi-e frica ca o sa faca 9 ani si e deja cam mult....

Si o poza recenta sa se vada UAP-ul laugh.gif
*




Tine masina in continuare, ca nu e mult... Mai merge destul.
Mai bine faci altceva cu banii...
Executron
Sper si eu sa tina smile.gif Dar, nu stiu, are 130 de mii km din care 90 mii cred ca sunt facuti prin bucuresti, de aceea mi se pare cam multicel smile.gif (prop anterior mergea tot ca mine, mult prin oras, mai putin p-afara).

Si in afara de aspectul asta iti spun sincer ca m-am cam plictisit de diesel, ca este zgomotos si sunetul care il face nu prea e pe gusturile mele. smile.gif Eu nu am vrut de la inceput diesel, dar cand am vazut masina mi-a placut prea mult smile.gif

De aceea ma gandeam la un 525i, tot SH, imi place f. mult design-ul si modul in care parca zboara peste denivelari (nu ma intereseaza putere sau viteza, vreau doar o masina comoda, frumoasa si cat de cat fiabila)

DAR problema principala, cu siguranta, este atasamentul emotional fata de Passat, caci am investit mult efort in ea smile.gif
andu911
Te-ai plictisit tu de ea... biggrin.gif
l@u
Hai bre , te plangi ca ai 130000 km ? Ce sa mai spun eu la 264000 km?... si merge foarte bine ...lasa masina in pace daca merge vrei sa cumperi alta in care sa bagi bani ?
Executron
Update smile.gif

Schimbat ieri filtrele + uleiul smile.gif la 1 an/aprox 10 mii km.

Cost : Ulei (Castrol Edge 5w40 + Filtre MANN) = 280 RON
Manopera schimbat (desi filtrul de aer + polen l-am schimbat singur) = 50 RON
l@u
In Gl. este un distribuitor de piese auto care schimba gratuit uleiul si filtrele daca sunt achizitionate de la ei...preturile sunt la fel ca la orice alt magazin.
Andy_ACS
In Craiova sunt multe magazine dinastea, cel putin 4-5 (care schimba uleiul si filtrele gratis daca le iei de la ei).

Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.