"marian"
2 Aug 2008, 14:12
Am o problema cu pompa de amorsare.Am cautat ceva asemanator si nu am gasit nimic pe forum,sa fiu singurul cu aceasta problema?Inainte de pornirea motorului pompa de amorsare sta normal"umflata",iar dupa ce pornesc se "suge".Scuze pt. exprimare dar asta este fenomenul care se intampla.Am banuit ca este filtrul de motorina,l-am schimbat dar nimic acelasi fenomet.Mentionez ca motorul nu si-a schimbat mersul.Un sfat o opinie ceva, cineva? Multumesc. Am si 2 poze facute dar nu stiu sa le incarc,sunt nou pe forum.
Eu nu prea am inteles care e problema din moment ce motorul merge bine.
"marian"
2 Aug 2008, 14:23
Merge dar ma gandesc sa nu se intample altceva nu stiu pompa de inalta presiune din moment ce motorina trece mai greu.Nu obtureaza trecerea motorinei spre pompa?
konektor
3 Aug 2008, 10:35
Para aia e pompita in caz ca ramai fara combustibil
Nu are nimic e absolut normal sa se "suga"
Mie nu mi se pare atat de normal sa "se suga" para de amorsare !
In mod normal, in circuitul de joasa presiune exista totusi presiune, nu depresiune. Daca se infunda filtrul de motorina trebuia sa fie "umflata" para, nu dezumflata.
Eu zic ca, dintr-un motiv oarecare, pompa de joasa presiune nu mai poate asigura un debit suficient de motorina si de aceea apara depresiunea in circuit.
Cauzele pot fi sorb infundat.
Daca este asa cum cred eu, ar trebui ca acest lucru sa se simta, totusi, printr-o "intarziere" la accelerare, o lipsa de putere. Pentru cineva obisnuit cu masina este imposibil sa nu simta.
tr_viorel
4 Aug 2008, 07:55
Para este montata intre sorbul din rezervor si filtrul de motorina. Normal nu trebuie sa i se modifice forma la pornire motor. Daca se creeaza depresiune pe acest segment, undeva este o gatuire pe traseu-cel mai probabil la sorb (vezi adi_ar).
"marian"
4 Aug 2008, 10:07
Sorbul de motorina nu este infundat.Am scos conducta de"tur"de la rezervor si am suflat in el bolborosind motorina.Deci aceasta varianta pica, ramane pompa de joasa presiune pe care o sa o verific.Nu a scazut deloc din puterea motorului,trage normal se infige cand bagi piciorul in ea,nu are intarziere la accelerare.
4 Aug 2008, 14:52:Unde se afla pompa de joasa presiune la 1,5dci? ca nu o gasesc.Ajutor adi_ar.
Ti-am dat un raspuns fara sa fiu prea atent (de fapt nici n-ai specificat ce motor ai).
In fine, daca este 1,5dCI nu ai pompa de joasa presiune ci doar para de amorsare si sorbul inainte de filtru iar in circuitul primar ai depresiune, nu presiune cum am spus eu in mod eronat. Imi cer scuze ca te-am indus in eroare!
Totusi, nu stiu daca este concludent ca bolboroseste cand sufli in tur. Eventual poti exclude sorbul daca, imediat dupa un "suflat" energic, nu mai apare fenomenul de "suctie".
Deformarea pompei de amorsare spune ca ai depresiune prea mare, adica undeva in circuitul dinspre rezervor exista o gatuire, poate pe conducte.
"marian"
4 Aug 2008, 21:09
Ok multumesc pt. lamuriri.Cred ca o sa iau toata instalatia pana in pompa de amorsare la purificat,eventual o sa suflu pe ea.Alta solutie cred ca nu am.
"marian"
7 Aug 2008, 13:22
Am luat toata instalatia de alimentare la "mana",nu este infundat nimic am suflat aer pe furtunul de tur si nimic nu iesit mizerie n-a iesit nimic,acelasi fenomen cu pompa de amorsare se "suge"in continuare,in plus mi-a aparut si un mesaj in bord "injection a controler"+"service".Alta idee ceva cineva?
STALEX2004
14 Sep 2012, 14:03
va salut,
am luat o pompa de amorsare de logan diesel, masina cand am cumparat-o nu avea aceasta pompita, avea doar o supapa unisens pusa....acum intrebarea mea e pomapa asta scoate motorina din rezervor si baga in filtru?nu de alta dar sa stiu in ce sens o pun
.
multumesc
tr_viorel
15 Sep 2012, 07:32
Para de amorsare este folosita in cazul schimbarii filtrului de motorina, pentru umplerea acestuia cu motorina, inaintea primei porniri. Are supapa unisens, care conduce motorina pe sensul de la rezervor la filtrul de motorina si apoi la pompa de alimentare aflata in corpul pompei de injectie.
STALEX2004
15 Sep 2012, 23:31
Ms mult.astazi am montat si eu para...aveam pe masina o supapa unisens care nu mai mergea si toata motorina care venea in filtru cand era pornita masina se scurgea inapoi in rezervor+tevile gatuite.am montat o pompita de logan diesel, intr-un cap am bagat-o direct pe teava de plastic si in cealalta am facut o prelungire cu un furtun de presiune cu 2 coliere...am purjat filtru(am scos ceva mizerie), am amorsat pompa si gata.
Preda Bogdan
18 Jan 2023, 08:48
Și la mine pornește lung dimineața și para de amorsare nu se întărește
18 Jan 2023, 09:48:
Urmează sa schimb para de amorsare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.