Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Comportament intrigant
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
sayups
Salut,

Ce motiv poate duce la urmatorul comportament?
-La pornire, acul turometrului sare pana pe la 2500 ture si sta la relanti putin sub 2000(in mod normal sare putin peste 1000 si revine la 7-800).
-Trage prost, dar nu inecat. Nu pare a fi aceeasi corelatie intre ture si viteza. La aceeasi viteza , pare a merge mai turat decat inainte. Asta nu doar uitandu-te la acul toromentrului, unde se vede clar asta, ci chiar din sunetul motorului pare asa.
-Opresc motorul si acul ramane la 400 ture !

Ok, asta s-a intamplat sambata. Aveam clima pornita si am 20.000 km la bord.
Dupa cateva repetari ale comportamentului anterior, totul a reintrat in normal si m-am gandint sa(pentru ca am mai auzit de variatii de turatie din cauza mersului subturat in oras ori din cauza benzinei) o scot la un drum intins s-o tin la 4500 ture cat pot de mult ceea ce am si executat.
Acum totul pare ok dar asta nu ma face sa dorm linistit stiind ca am de facut cateva mii de km peste 2 saptamani.

Vreo opinie, vreun sfat ori experiente similare ?
10x
Solon
QUOTE(sayups @ 21 Jul 2008, 10:51)

Dupa cateva repetari ale comportamentului anterior, totul a reintrat in normal si m-am gandint sa(pentru ca am mai auzit de variatii de turatie din cauza mersului subturat in oras ori din cauza benzinei) o scot la un drum intins s-o tin la 4500 ture cat pot de mult ceea ce am si executat.

*


Faza asta e frectie! Nu rezolva nimic!
Poti sa te duci in service si sa ceri o diagnosticare, mai ales ca vrei sa faci niste mii de km cu ea.
Ryk
ce spui tu ca ti se intampla eu zic ca tine de electrica. Dupa ce opresti motorul, acul sa ramana tot acolo nu prea tine de partea mecanica a motorului. Eu iti recomand o verificare amanuntita la un service autorizat. Si eu unul si cu masina fara probleme inainte de un astfel de drum o verific pt. ca totusi sunt cateva mii de km.
cbr-ica
vezi ca eu am avut simptome d-astea cand aveam conexiunea la masa (polul minus al bateriei) proasta. verifica ambele capete. si cel de la baterie si cele de la caroserie
sayups
Salut,

am patit din nou si de data asta am filmat cu telefonul toata povestea si am atasat-o acestui post.
am dus indicatorul pe zero repetand, cu motorul oprit :blochez masina, deblochez, deschid usa sofer smile.gif. suna cretin dar la fiecare deschidere de usa acul turometrului cobora cu vreo 500 ture.
apoi am mai incercat ceva: din masina am blocat cu telecomanda, apoi debocat apoi deschis usa. acul turometrului si cel de temperatura vibreaza cativa milimetri. asta se poate reproduce de fiecare data. chestia cu offsetul de turatie mi s-a intamplat doar de 2 ori si apare la plesneala. ideea este ca unei valori parazite(odata 700 alta data 2200 rpm) i se adauga valoarea reala a turatiei si rezulta valoarea pe care o arata turometrul.

p.s
se redenumeste fisierul atasat pentru vizualizare in "faulty_megane.mp4"
doar asa, jpg, m-a lasat sa-l trimit smile.gif
mersi pentru orice sfat.
DRD
Mai bine mergi in service pentru o diagnosticare...daca erau numai cadranele defecte atunci masina pleca fara probleme (dupa cum simti tu corect).Din pacate nu poti sa faci un test la cadrane deoarece ai m2.2...deci mai bine la service sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.