Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Proaspat intre voi R 19, 1721
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 19
alex.x
Salutare tuturor

De 3 saptamani sunt si eu posesorul unui r19 1721 si am si eu niste probleme :
1. Daca stie cineva unde as putea gasi chederele de la geamuri (cele de pe exterior) .
2. Masina are turela dar cand plaua (nu de fiecare data) imi intra apa in masina, daca stiti daca se poate schimba garnitura sau altceva ....
3. Unde as putea gasi capacele de la difuzoarele de pe fata cele din portiera.
4. Cum pot scapa de mirosul de benzina din masina.
5. Cand virej la maxim volanu se aud niste pocnituri, asta din ce am citit prin alte topicuri ar fi de la planetara ... ?
Cam atata ar fi deocamdata, am sa revin si cu niste poze in curand ...
vepman_ro
1. Nu-mi daus eama la ce cheder te referi ( probabild ezmembrai ) ...
2. Exista in comert un fel de silicon+ alte componente la spray pentru revigorarea garniturilor , chederelor etc
3. Dezmembrai saua ici pe forummai vinde Renault19TSe , boomer si multi altii ..
4. Un raspuns bun ? verifica si gaseste sursa si apoia flii ...
Toate conductele de benzina sunt pe sub masina , sonda este in exteriorul habitaclului ...deci eu conside rca acel miros de benzina vine pe la aeroterma ...
5. La maxim stanga , dreapta sau amandoua directiile ? se cam pare ca da ..dar nu 100%

Bine ai venit printre noi , posesorii de R19 smile.gif
alex.x
mersi pentru raspunsuri
o sa revin cu niste poze ca sa intelegi la ce chedere ma refer, si cu viratul rotilor cand viram stanga maxim se auzea si chiar aveam un joc in volan atunci .... si pe dreapta dar nu chiar asa de tare ca pe stanga.
Mirosul de benzina cred si eu ca pe aeroterma intra dar de la ce poate fi, filtru de aer sau ce ca la asta nu ma pricep deloc ....
mihai1677
Trebuie sa te uiti cu atentie la conductele de benzina, asta daca vine miros din fata.
alex.x
mirosul nu stiu exact de unde vine dar mai mult se simte in spate dar am patiti de 2 ori sa ma usture ochi de la mirosul care era in masina ...
dennis67
Daca vine din spate verifica daca este bine fixat plutitorul in locasul din rezervor sau daca nu ai spart furtunul de alimentare sau retur
alex.x
niste poze cu masina si cu chederele de la geam ca sa intelegeti ce am vrut sa spun .
vepman_ro
Dap ..Sa o stapanesti sanatos ..
ce pot spune acele chedere de care vorbesti tu sunt din aluminiu- sau metal ( tabla ambutisata invelite in vopsea eloxata sau cauciuc ( periile de la geam ) si din pacate nu prea mai ai sansa d eremediere decat cu 'schimb cu unele noi sau SH . Au ruginit si de eaceea prezinta astfel de urme. Ai grija c cele de la geamuri le poti scoate ushor cu o surubelnita ( sa nu le indoi ) si s epoate spala la interior peria care dea lungul timpului aduna misip praf si risti sa zgarie geamurile.

Toate sunt schimbabile .
faustino
capacele boxelor sunt identice cu cele de logan laugh.gif
valibaboi
te pot ajuta cu aproae tot ce vrei 0762619625 adi
dj_bonssay
Salut si bine ai venit printre noi.. in legatura cu chederul pe care l-ai prezentat vreau sa zic ca am aceeasi problema... l-am dat jos de pe masina si am observat ca are ceva inauntru ce seamana cu un praf alb-galbui.... deci nu e rugina de tabla.. cel putin asta e concluzia mea. Iar in legatura cu pocniturile pe care le auzi, parerea mea este ca se aude de la caseta de directie care nu mai sta bine fixata din cauza a doua garnituri de cauciuc care se distrug in timp. La fel am patit si eu si vreau sa zic ca se rezolva prin strangerea suruburile de la caseta. bafta multa biggrin.gif
vepman_ro
Praf alb galbui este specific aluminiului ..adica oxizi de aluminiu . Deci acel plastic are la interior o insertie metalica ( aluminiu ) .
Acel sunet de "pocnitura " poate fi din multiple ....joc in pivot , bieleta , cap de bara , cremaliera caseta de directie , pinion uzat ...
citeste pe gforum si vezi ce si cum au rezolvat altii ...
R19LOU
Sunt si eu proaspat posesor de R19.
Cu problema mirosului de benzina ma confrunt si eu in momentul in care depasesc 3000 rpm., probabil e conducta de retur, poate ma insel, trebuie sa verific.
Cu chederele aceeasi problema, se pare ca e "boala" la R 19 , la fel si cu cablul de ambreaj pe care tocmai l-am schimbat cu unul nou de origina italiana si nu sunt multumit de felul cum debreiaza (probabil e mai lung sau are o elasticitate prea mare). Am fost sfatuit ca mai bine sa folosesc unul folosit de la dezmembrari, dar sa fie original.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.