Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfat - vanzare megane
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2
mikkailis
Mai fratilor,

ma bate gandul sa vand Mega nemaipomenitul meu, sa mai pun niste bani (destul de multi) si sa trec pe Touareg.

Am gasit in Germania (de la persoana fizica):
Touareg 2005 R5tdi - 60000km - full options cu piele - 24000eur
Am gasit in Romania:
Touareg r5 tdi nou - model Adventure - 35000 eur dar nu are piele si e negru (imposibil de pus alta culoare, ca se pierde discount-ul de adventure care e 7000 eur)

Nu stiu ce sa fac.
Mi-as lua dar mi-e ca o sa doara rau cand fac plinul.
Pe de alta parte Megane-ul e prea delicat pentru mine.

Si, daca se face petrolul 500 usd barilul, sunt mort cu Touaregul :-(

Voi ce-ati face?
renutu
ramai la megane, parerea mea este ca pentru drumurile din romania nu se merita sa investesti foarte multi bani intr-o masina, si cand zic foarte multi bani ma refer la una de 20k euro, iar pentru ce vrei tu sunt extraordinar de multi bani pentru un consumabil care face cam acelasi lucru cu unul mult mai ieftin si la pret si la intretinere
R19/16v
Daca consumul este pentru tine o problema, uita ca ai luat masina aia in considerare.
segcm
Daca visezi la Touareg si iti pui probleme pentru consum..............

Deja stii ca o sa pastrezi Meganul wink.gif)...
konektor
Daca vrei sa fii "cel mai tare din parcare" ia Touaregul,insa o sa-ti fie dor de meganel (cosmaruri noaptea, o sa te bantuie imaginea lui cand o sa vezi una la fel pe strada radmasa.gif ). Pe de alta parte gandeste-te daca se merita sa investesti intr-o masina a carei intretinere nu e tocmai ieftina si pe deasupra mai si "papa" combustibil. Plusuri: e mare si la o adica pe drumurile noastre face fata cu brio, privesti lumea de sus, un oarecare plus de confort si un nume.
Daca te-ai decis sa schimbi Meganul sfatul meu e sa o cumperi noua de la noi (garantie, e "virgina", si-i pui tu primul cheia in contact).
In rest sa auzim numai de bine!
rtBK
de ce nu un audi all road?
cj98czh
Daca tie de consum iti este.....ti-ai interesat cat costa reviziile la tuareg???

Am un amic care are un V6 TDi 225 cai (o masina foarte frumoasa din toate punctele de vedere) dar care lasa in jur la 1000 euro la fiecare revizie...

ca si consum este undeva la 10-11 % inafara si 14% in oras...R5 nu poate sa consume cu mult mai putin ca tot caroseria aia o are de dus...

Eu zic ca in mod normal cand iti cumperi o asa masina nu ar mai trebui sa te mai intereseze consumul.... dar la tine vad ca este un factor foarte important....
Solon

Si, daca se face petrolul 500 usd barilul, sunt mort cu Touaregul :-(

Voi ce-ati face?
*

[/quote]
Mai stai cu Meganeul si asteapta sa apara masini serioase cu energie alternativa! wink.gif
marian-j
Draga mikkailis,desi pretul initial al masini este tentant eu zic sa pui in balanta si costurile ulterioare ce vor surveni in urma achizitionarii masinii.Gandeste-te ca pe langa piese sau consumabile vei fi nevoit sa achiti si taxa pe "staiful" masinii!Numai un set de anvelope(cel putin pentru mine!) costa o mica avere!Gandeste-te bine sa nu-ti para rau mai tarziu!Este foarte posibil ca in cazul in care Touareg-ul nu te va multumi sa nu mai primesti pe el(in cazul in care vei dori sa-l vinzi) nici macar banii ce i-ai dat tu in Germania!In consecinta(la fel ca si colegii nostri) iti recomand multa prudenta! smile.gif
mikkailis
multumesc pentru sfaturi

dar de ce e o revizie 1000 EUR la touareg?
ca eu la megane dau maximum-maximum 200 EUR, dar, de regula o revizie e 100 si una 200 si tot asa.

pai, asta inseamna ca masina aia te rupe la achizitie si apoi te sfarma-n doua la plin iar cand ajungi cu ea la revizie esti pe buza gropii, nu?

eu chiar nu ma gandisem ca sunt asa hulpavi la revizii astia de la Porsche...

am si treaba, ce-i drept, grea cu ea, nu numai de figuri.
stiti cum arata un Megane incarcat cu 600kg + sofer si pasager?
aproape se da cu burta de pamant la fiecare hop.
eeee, si de-aia vreau eu touareg.

dar, la asa pret magaresc la revizie, imi bag picioarele si platesc transport suplimentar cand am nevoie si gata.
Solon
Porsche sunt mai magari ca cei de la Renault!Nici o grija!
Cu scuzele de rigoare,dar rationamentul tau cum ca o revizie la Megane e 100 euro si la Touareg de ce nu ar fi asa, nu prea sta in picioare!
Pai cati bani dai pe un Megane si cati pe Tuareg?
Batalia cea mai mare de cativa ani incoace se duce pe service nu pe vanzari de auto noi!
mikkailis
Deci:

La Touareg o revizie costa 1000 de eur
La Reno maxim 200 de eur

La Touareg un set de cauciucuri costa 1500 de eur
La Reno costa 450 de eur

La Touareg motorina pentru 1000km in ciclu mixt te costa 450 ron
La Reno te costa 200 ron

Impozitul e de trei ori mai mare ca e bun de lux

Asigurarea anuala la Touareg e 1500 de eur (daca-l iei nou)
Iar la Reno este 600 de eur


Rezulta urmatoarea diferenta (daca ambele masini ar costa la fel – achizitie) anuala:
900 de eur asigurarea
1650 de eur (6250 de ron) motorina (zicem 25oookm anual)
800 de eur revizia
500 de eur cauciucurile (se schimba la 50ooo, deci am pus jumatate)
150 de eur impozit
100 de eur asigurarea obligatorie RCA

Total diferenta anuala in consumabile:
4100 de eur

Imi doresc somn usor si vacanta frumoasa in Mauritius cu banii aia.
Raman la Megane-ul asta care partaie din toate incheieturile.
adip
QUOTE(mikkailis @ 1 Jul 2008, 20:38)
am si treaba, ce-i drept, grea cu ea, nu numai de figuri.
stiti cum arata un Megane incarcat cu 600kg + sofer si pasager?
aproape se da cu burta de pamant la fiecare hop.
eeee, si de-aia vreau eu touareg.
Pai si de-aia iti trebuie touareg? Sa cari 600kg + sofer si pasager?
Hack
Mai bine iti iei un logan pick-up si cari cu ala cat vrei.
Solon
QUOTE(mikkailis @ 1 Jul 2008, 13:38)
am si treaba, ce-i drept, grea cu ea, nu numai de figuri.
stiti cum arata un Megane incarcat cu 600kg + sofer si pasager?
aproape se da cu burta de pamant la fiecare hop.
eeee, si de-aia vreau eu touareg.

*


E ca si cum ai avea suspensii sport! icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif
miki
Nu stiu de ce, dar io am impresia ce nu este decit inca un post din seria '' ...ce bun e francul si ce nasoala-i marca..."

PS! Daca totusi vrei cal de poavara si off-road.... vezi la KIA, modelul Sorrento, 2.4CRDI 170 cai!
Dar totusi, nu cred ca "accepta" 600Kg plus sofer!
Ca dealtfel nici Touaregul nu-i facut pt asta!
Ia mai bine un papuc sau un MCV!
A l e x
Nu ai cum sa ai un SUV sau o masina sport si sa incepi, inainte de a o cumpara, cu "dar ce fac cu consumul ?"

Daca ai astfel de probleme, nu te baga la masini insetate pentru ca dupa vei plange langa ele la benzinarii, sau vei merge foarte putin din zgarcenie.

Da, benzina se scumpeste, deci tu stii ce bani ai si cat vei merge cu masina. Dar repet, daca de acum ti-e frica de consum, ramai pe Megane sau ia-ti ceva mai bun dar tot economic.
mikkailis
Stici ce se intampla,
as intelege sa dau bani in plus pe masina. E mai mare, e mai frumoasa, mai incapatoare si mai robusta.

Dar e greu sa accept sa platesc dublu la suta de kilometri degeaba. Ca tot deplasare din punctul A in punctul B fac. Si ma tem ca voi ajunge ca multi altii in situatia asta: eu sa merg cu masina mica de tot ca am treaba si nu vreau sa consum foarte mult si nevasta sa merga cu aia mare ca oricum conduce 20 km pe zi.

Recunosc ca nu m-am gandit ca reviziile si toate consumabilele ma costa atat de mult. Recunosc ca nu mi-am facut ab initio calculul de mai sus.

Practic pentru mine lucrurile sunt clare acum:
daca sunt dispus sa ma coste 4000 eur in plus pe an (la care nu includem devalorizarea suplimentara, pentru ca, desi procentul e mai mic de devalorizare, rezultatul in bani e mai mare intrucat aplicam un procent mai mic la o alta baza de calcul) atunci e ok. daca nu, ba.

Postul pentru mine a fost util. Mi-ati deschis capul cu cauciucurile, reviziile, impozitul, alte consumabile. Si va multumesc.

Poate e util si altora pe care-i manaca-n palma sa dea un sac de bani pe asa ceva.

Mahnit ca raman la Megane,

Dar cu mult mai multi bani in banca,

Radu

1 Jul 2008, 16:12:
aaa, referitor la carat:
cum sa nu duca, mai Miki, 600 kg + doi pasageri un Touareg?
'sti copil?
am carat atat cu Megane-ul !!
si nu o data.


am carat cu ea calorifere, gresie si faianta, deseuri din constructii, de toate cele. inclusiv mobila (noptiere de lemn masiv, la 100kg bucata).

si arata si azi ca in prima zi. n-are cel mai mic firicel de praf inauntru.

dar ma bate gandul sa-mi fac o casa de vacanta si imi trebuie de carat.
iar in Megane e portbagajul ala cu gura mica si portierele se deschid prea putin.
imi trebuie una mai mare ca, destul de des, car muuult.
iar la un jeep, scoti bancheta, acoperi capitonajul portierelor si spatele scaunelor din fata cu paturi si apoi pui folie groasa de plastic peste si l-ai facut furgoneta.

vezi tu, la megane nu pot cara chestii mari sau voluminoase (bradul de craciun merge numai pe capota si ti-o zgarie), si oricum pe capota pui maxim 80kg cu tot cu suport.
ssilviu
Iti cumperi un Logan papuc si il folosesti la carat. Si dupa ce iti faci casa il vinzi cu 2000 de euro mai putin decat ai dat pe el. Si uite asa doar atat pierzi in total. Bine, sau poti sa-ti iei Touareg sa cari ca toti taranii cu el si sa te coste 20.000 de euro in plus. Alegerea e a ta.
Vlad B
Acum ca deja ai ales vin si eu cu o intrebare suplimentara: in Touareg-ul ala full options - a se citit PIELE - tu ai cara saci cu ciment, vopsea, tevi, caramizi? Nu e facut Touareg pt asa ceva, parerea mea.
Si, daca nu Logan papuc cum zice ssilviu, atunci model mai vechi de papuc, pe care il vinzi cand termini cu casa de vacanta.
App, nici Megane-ul nu mi se pare utilizat corespunzator. Cred ca are mai multa "demnitate" decat ceva cu care sa duci 600 kg de deseuri din constructii.

Numai bine si succes cu casa!
cj98czh
Sau o solutie mai simpla.... carlig de remorcare si remorca...mi se pare cel mai OK
Christu
Teoria mea este ca fiecare masina si clasa de masina reflecta clar statutul social.
Daca ai niste bani si nu castigi acesti bani (ceea ce este cazul tau) in mod curent nu cred ca are rost sa ii bagi intr-o masina decat daca ai fi vreun pasionat.

Este de apreciat insa atitudinea ta si as da-o exemplu multor altor membri ai forumului.

Daca tot vrei sa treci de la Megane la ceva mai mare si mai practic mergi o singura clasa in sus. Gasesti in clasa medie cateva masini reusite, eventual si break care sa te ajute in demersurile tale. Si dupa ce iti termini casa iti iei atunci masina noua si eventual inca o clasa mai sus. In felul asta vei simti altfel saltul si vei putea aprecia altfel masinile.

Bafta cu casa! tongue.gif
M i h a i
QUOTE(Christu @ 1 Jul 2008, 20:41)
Teoria mea este ca fiecare masina si clasa de masina reflecta clar statutul social.
*




Christule....cu asta nu sunt de acord... blush.gif

On : Daca vrei Touareg si te gandesti la consum mai bine nu cumperi...Vrei un motor mare si consum de 1.5 dci..nu se poate asa ceva..Daca vrei un Touareg trebuie sa iei in calcul alte costuri de intretinere..etc..Eu zic ca nu trebuia sa faci topic sa intrebi lumea in privinta asta..Tu stii cel mai bine cum stai cu banii...daca o sa-ti permiti sa-i faci reviziile ca la carte ,sa-i platesti casco,rca,impozite si pe urma sa mai ai si bani de carburant...este ok...Tu trebuie sa alegi ce este mai bine pentru tine.. wink.gif
A l e x
Nici eu nu sunt de acord Christule, sunt si cazuri cu oameni cu bani dar fie modesti fie nepasionati care au masini normale, sau invers, oameni fara prea multi bani dar cu multe figuri si leasinguri pe 999999 de ani la masini "premium".
adip
QUOTE(Christu @ 2 Jul 2008, 04:41)
Teoria mea este ca fiecare masina si clasa de masina reflecta clar statutul social.
Teoria ta este complet gresita.
adrian mgn
QUOTE(Christu @ 1 Jul 2008, 21:41)
Teoria mea este ca fiecare masina si clasa de masina reflecta clar statutul social.
*




QUOTE(A l e x @ 2 Jul 2008, 02:55)
Nici eu nu sunt de acord Christule, sunt si cazuri cu oameni cu bani dar fie modesti fie nepasionati care au masini normale, sau invers, oameni fara prea multi bani dar cu multe figuri si leasinguri pe 999999 de ani la masini "premium".
*



Teoria lui Christu este buna ...ca la noi se aplica mai mult sau mai putin ,ca acuma cazuri ca cele prezentate de Alex sunt mai rare sau mai frecvente e o chestie relativa dar in idee Christu are dreptate...parerea mea
mikkailis
QUOTE(cj98czh @ 1 Jul 2008, 18:11)
Sau o solutie mai simpla.... carlig de remorcare si remorca...mi se pare cel mai OK
*





da da da da da da

sa stii ca aseara fix la asta m-am gandit si eu.
si ma costa 2000 de eur si car cu megane-ul pana-mi vine rau.

mersi
Christu
Da, recunosc, nu se aplica in totalitatea cazurilor, dar de principiu asa cred ca ar trebui sa fie.

Asta ma duce cu gandul la o exceptie care confirma regula - de revelion am plecat la Sibiu 3 masini - eu cu un opel astra, un ford focus nou si o supernova.....care apartinea unui super avocat (cunoscut in bransa), cu super multi bani, etc. Ok, inteleg ca nu are o pasiune ptr masini, dar in locul lui nu as fi plecat la drum cu acea masina avand in vedere ca pe bancheta din spate era copilul sau de 4 ani............


Eu ma refeream la cazul utopic si care cred ca ar trebui sa devina regula! smile.gif
Bliss
mikkailis, invata de la altii. Daca nu-ti permiti nici consumul (ce sa mai zic de revizii sau piese), masina nu-i de tine.
ssilviu
QUOTE(Christu @ 1 Jul 2008, 21:41)
Teoria mea este ca fiecare masina si clasa de masina reflecta clar statutul social.


Masina poate sa reflecte statutul social. Insa nici atunci cu exactitate foarte buna. Avand in vedere faptul ca acest lucru se poate spune despre majoritatea oamenilor, se poate generaliza ca o regula. Dar exista o exceptie. In Vest cei bogati de la un anumit nivel nu se arunca la masini superscumpe si raman cu masini obisinuite, dar in realitate au un nivel peste cel reflectat de masina. Iar in Romania exceptia consta in faptul ca pentru unii masina reprezinta o expresie a statulului social din care vrea sa para ca este posesorul. Asadar, cocalarul cocalaris.
dragos62
Sunt si eu odata de acord cu cea ce spune ssilviu biggrin.gif
A l e x
QUOTE(adrian mgn @ 2 Jul 2008, 06:53)
Teoria lui Christu este buna ...ca la noi se aplica mai mult sau mai putin ,ca acuma cazuri ca cele prezentate de Alex sunt mai rare sau mai frecvente e o chestie relativa dar in idee Christu are dreptate...parerea mea
*



Rare ??? Tu ai idee cati posesori de masini fac eforturi imense pentru a acoperi rata, nu au bani de revizii, etc.. etc.. ? Sau cati iau cu banii jos cu credit facut, si n-au bani de casco dupa si nici de revizii ? La noi nu e rar deloc...

Parerea mea e ca sa iti permiti o masina, fie ea Logan sau Ferrari, trebuie sa iti permiti sa o cumperi, ori cu banii jos, ori in leasing, dar cu o rata care sa n-o simti, nu sa mananci paine cu iaurt zuzu lunar ca n-ai bani de altceva.

Trebuie sa-ti permiti casco si reviziile la timp, etc...

Foarte putini se incadreaza in ce spun eu, la noi in tara, trust me wink.gif

Mai sunt si cei de le iau second hand si apoi nu le mai duc la revizii, nimic, si n-au bani de service-ul lor asa ca le repara la nea Fane Mecanicu' din cartier.

Deci tocmai din cauza ca multi cred ca masina e oglinda statutului social, fac eforturi inutile pentru a-si lua Audi A seis... Ca deh, vecinii 'moare' de ciuda sa moara jan...
Solon
QUOTE(A l e x @ 2 Jul 2008, 10:28)


Deci tocmai din cauza ca multi cred ca masina e oglinda statutului social, fac eforturi inutile pentru a-si lua Audi A seis... Ca deh, vecinii 'moare' de ciuda sa moara jan...
*


Vecinul de langa mine are S4! Ar trebui sa mor de nervi ca in momentul cand intram in garaj el baga Audi si eu Megane?
Evident ca nu!
A l e x
Solon, nu e in primul rand vorba de ce crede vecinul, ci de ce crede romanul ca crede* vecinul.

*- Cacofonie intentionata, asta ca vad ca sunt multi "profesori" prin topic wink.gif
dack
Pentru carat, Fiat Doblo, 1.3 Mjt - cuplu 200 n/m, capacitate maxima incarcare 3000 de litri, 12.480 cu tot cu tva, garantie 5 ani sau 500.000 de km. Parerea mea.
Liviu
Parerea mea este ca acest topic are valoare de off-topic el in sine .. asa ca il mutam la Cafenea.

Succesuri !
adip
QUOTE(adrian mgn @ 2 Jul 2008, 14:53)
Teoria lui Christu este buna ...
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Sa vezi aici cum traiesc amarastenii rupti in cur cu corolle sau nissan-uri vechi de 10 ani si mai bine in case de 2 milioane aud+.
Ai dracu' saraci, de ce nu am gasit si noi reteta.

Masina la romani e semn de fudulie, lasati-o dracului cu pseudo-afirmatiile astea, care nu se pot sustine deloc. Masina la roman arata unde vrea proprietarul sa ajunga, nu unde este de fapt pe scara sociala. O prostie.
Cand Romania se va vindeca de fudulie si hotie o sa avem cea mai misto tara din Univers! smile.gif
mikkailis
n-am gasit reteta pentru ca noi suntem proprietari si ne permitem.

aia, chiriasi, sau ingropati in rate, nu-si permit.
he he he he he he he

adevarul este ca la voi este frecventa urmatoarea situatie:
relocare frecventa + stat in chirie
stii cat de mult te schimba asta?
am fost si eu in aceasta situatie si incepi sa gandesti totul nu ca o distractie in timpul liber ci ca pe o afacere: cum nu prea pot controla cresterea salariului, imi propun diminuarea la maximum a cheltuielilor, astfel incat sa duc acasa cat mai multi bani pe care o sa vad eu cum ii sparg.

exemplu suplimentar: pe unde locuiesc eu (precizare: eu locuiesc in Romania, cel ce postase anterior e australian) majoritatea sunt chiriasi. si vad peste gard ca vecinul are niste zone unde nu-i crestea iarba. si-ii zic: bre, uite cum arata iarba de regenerare, costa 20 ron cutia, iti trebuie si tie vreo 3-4 cutii si ai rezolvat problema. raspuns: da' ce, vrei sa investesc eu aici?
bai, Ben, asta nu e investitie, berbecule, ca iarba tine cam trei-patru ani, iar tu intentionezi sa stai mai mult. e consumabil, ba!
credeti ca a luat? nu!
eu am luat (proprietar)? cu tonele, si flori si copaci, si toate rahaturile pamantului sa arate gradina frumos. iar ala mai are putin si o sa refuze sa o si ude ca e apa cu bani.

capisci?

radu
adip
Aici esti obligat prin contract sa ingrijesti curtea, daca o lasi in paragina platesti. Asa ca pana la urma tot luxul pe care ti-l permiti il platesti.
Cam asa e si cu masina
mikkailis
Executat operatiune:

dat Megane 2 in varsta de 1 an si jumatate cu 16k km (de, am tot avut masina de serviciu si am mers numai in vacanta cu meganemaipomenitul) lui tata la un pret mic pe care mi-l va achita cand va putea. masina absolut noua.

cumparat Touareg R5 2.5 TDI din 2006, provenienta Romania, a doua mana (eu sunt al doilea proprietar), 40k km la bord.

Concluzie:
daca puteti, va recomand o miscare similara.
nici o legatura intre masini.

Comsum real Touareg: 8-9% in afara (drum nasol, ca la noi, cu localitati si tot ce trebuie, si stat cu sferturile de ora dupa dacii vechi pentru ca aveam linie continua) si cam 11% in oras (mers extrem de cuminte, aglomeratie medie). Daca te dai la asta, insa, rupe.

Daaaaar este absolut alta masina. Stabilitate, vantul te mangaie si nu se aude, lucratura impecabila (a mea e made in Germanica).
Iar jeep-ul lui Renault e o gluma proasta.

Numai bine,

Radu
Thanatos
S-o stapanesti sanatos. Pacat ca numele Tuareg e asociat cu toti coloratii si borfasii (inclusiv borfasi politicieni) pe meleagurile romanesti. Desi Tuareg este o masina foarte-foarte tare, ma incearca un sentiment de scarba involuntara la adresa celor de la volan cand o vad pe strada. Nu o lua personal.

O masina pe care mi-as fi luat-o eu ca sa ma simt si bine in ea si sa o pun si la munci grele ar fi fost o Toyota Hilux 3.0 d-4d
R19/16v
tedei frateeee down.gif
Christu
Felicitari ptr masina!

Vreau sa imi iau seria 5, si nu ma cunosti, nu cunosti decat o identitatea a mea pe forum. Sunt rrom nu?...
adip
@mikkailis: s-o stapanesti sanatos. Nu stiu daca ai facut cea mai buna alegere, dar daca tu te simti bine in ea, asta conteaza.
Bafta
Relu11
Comparatie inutila intre cele doua masini, sincer nu vad ce ai putea sa compari la ele, nu au nici cea mai mica asemnare poate doar ca amandoua au patru roti.
dantes
Ia sa zic 2 vorbe....
In primul rand felicitari ptr. masina, tie iti place asta conteaza. DAAAR... Gandirea si fraza "lucratura impecabila (a mea e made in Germanica)" te plaseaza destul de usor in categoria
QUOTE
Pacat ca numele Tuareg e asociat cu toti coloratii si borfasii (inclusiv borfasi politicieni) pe meleagurile romanesti.


Despre masina....40.000 ? radmasa.gif Foarte tare frate! Hai sa-ti zic...un tuareg/ tdi nemtesc, daca masina are SUB 120.000-150.000 NU O VINDE NIMENI. Doar daca ai un superultramega bulan si sa gasesti o ruda binevoitoare care sa-ti zica macar ce km are. Kilometraj? se rezolva... Carti service? se rezolva...Interioare/Exterioare care sa o tradeze? se rezolva destul de ieftin....

Nu am de gand sa-ti cobesc, insa am una in familie, cine stie cunoaste masina, are 300.000+ masina aia, si pana acum 2 turbine a 2000 coco bucata, nebunii de pe la cutie si diferentiale si alte cele, inca vreo 5000 dar alea au fost pe garantie, iar acum "cateva" supape, axe cu came...in valoare de vreo 8000 de euro....verdictul a fost motorina proasta....combinat cu uleiuri ciudate...poc-poc...
E adevarat ca inca vreo 200.000 de km de acum nu are probleme, dar esti pregatit cu banii astia? Sa mai iti zic o pereche de cauciucuri? Placute frana, d-astea?....

Sa o stapanesti sanatos.
mikkailis
Dantes,
eu nu am luat din Germania, am spus ca scrie peste tot (am vazut la service cand au desfacut-o ca sa ne asiguram ca nu e manarita, ca scrie pe multe componente, in special la motor) "made in Germany".

Tocmai asta a fost gandirea ca nu cumpr masina din Germania, am preferat sa iau de aici si sa verific carte de service, evenimente la CASCO, info de la dealer etc.

Ceea ce a fost un semnal de alarma pentru mine era faptul ca eu gaseam in Germania de vanzare numai masini cu 200k km iar toate astea de vanzare de pe la noi (import Germania) au (ca un facut) intre 90k km si 98k km (dar nu 100k km sau mai mult).

Cauciucuri de iarna noi si jante de aluminiu am cumparat cu 1600 eur.
Placute de frana am schimbat cu 1500 ron.
Revizia (ulei, filtru de ulei, filtru de motorina, filtru de aer, filtru de polen, constatare) m-a costat 1350 ron (cu berea pentru baieti inclusa).
Casco 111 eur pe luna (in conditii preferentiale).

Nu e putin dar mi se pare cat de cat ok.

Radu

p.s. nu consider ca ma plasez in categoria "borfas si colorat" pentru ca prefer sa cumpar masini fabricate in Germania (sau Japonia) decat facute in Turcia, Slovenia sau Ungaria. Hai sa fim seriosi!
dantes
Am zis eu undeva de Germania? Eu am zis de ORICE fel de tdi nemtesc indiferent ca e adus din nemtia sau din italia sau din franta sau din romania... Tot un ROMAN o vinde aici wink.gif

Singurul mod real de a verifica e DACA a facut reviziile in service autorizat si are istoricul de service in reteaua VW si daca ai cunoscuti sa-ti verifice daca a "umblat" la casco si mai greu de obtinut dar f. important RCA....toate....

ORICE alt mod decat cele de mai sus cumulativ e frectie si te imbeti cu apa rece. Daca esti sigur de km prin metodele de mai sus atunci e bine. Daca nu....e riscul tau...

Nu ai zis nimic de pret...?


AAAA...apropos...ca tot e cafenea.... masinile nemtesti adica zicala tedeiii frateee a plecat de la janghinele de masini care erau aduse de la nemti si aveau un punct f. fiabil....motorul de 1.9 tdi .....orice alt motor ulterior e cu multe bube...dar ideea a ramas si imi place, ca asa pot lua de exemplu un reno la 1/2 (sau mai mult) din pretul de nou dupa 2-3 ani tongue.gif
Hack
mikkailis niste poze cu masinuta nu pui si tu sa ne minunam si noi wink.gif ?
RoboCoop
esti sigur de pretul la Casca, doar asa de curiozitate la ce firma il ai?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.