Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru aer sport
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
prOZac
Am montat azi un filtru sport pe masinuta. L-am cumparat din Ungaria de la Szeged cu 20 de euroi. maine revin si cu poze. masina scoate un sunet excelent si e putin mai nervoasa
MMVI
Zi-ne si noua ce marca este, daca a fost montat fara modificari suplimentare, din ce material este, daca se intretine cumva sau este de unica folosinta, poate ceva coduri si dupa ceva kilometri daca a avut efecte negative sau pozitive asupra motorului... smile.gif
prOZac
nu stiu ce marca este.stiu doar sa spun ca e universal, n-am idee ce material e, nu stiu daca se poate intretine sau nu,modificari n-am facut decat un dop cu diuza la un furtun de surplus de gaze si efecte negative nu am simtit.data viitoare cand mai trec pe acolo il iau pe tip la intrebari sa vad de una alta.vreau in curand sa-i pun si o toba finala doar ca nu gasesc potrivita niciunde.deocamdata nu gasesc decat faruri si stopuri altceva mai greu[attachmentid=1627453526][attachmentid=1627453527][attachmentid=1627453528]
hornedfiend
Impresii ceva? Ti se pare ca urca in turatii mai bine sau chestii de genul?
luckyboy007
La cine l-ai montat si cat te-a costat ca ma bate si pe mine gandul?
Eu am gasit ceva aici.
prOZac
l-am montat direct acolo la magazin. au si service si nu m-a costat nimic in plus.in 5 minute l-au aruncat pe masina
dj22sib
Super tare. Consumul cum este? Am inteles ca consuma cu cateva pipete mai putin biggrin.gif. Oricum, arata foarte bine. La demaraj se simte ceva? Pe 1.4 merge?
prOZac
la consum nu m-am uitat niciodata. se simte putin la demaraj dar la motorul meu de unde ca nu prea are el....din moment ce merge pe 1.2 nu vad de ce n-ar merge pe 1.4 sau 1.6
cj98czh
Mare grija ca daca filtrul nu-si face treaba si nu filtreaza bine faci praf motorul... daca toti puneti filtre sport puneti ceva de firma...gen K&N sau altele marci consacrate si nu filtre de la coltul strazii....
Tudor
Subscriu la observatia lui cj98czh. Oricum, ca masura de precautie, reduceti intervalul de schimb la 50-60% din ce recomanda producatorul (Romania chiar e pe primul loc in Europa la cantitatea de praf din aer, nu sunt baliverne, sunt masuratori cat se poate de reale).
antifizic2
in imagini filtru este montat fara nici o protectie termica, tragand tot aerul cald de pe langa motor, ceea ce duce la o scaderea performantelor

K&N se gasesc in romania si sunt foarte bune, recomand din experienta

hellcat
Filtrul e no name daca e sa ne luam dupa pret. Eu vreau sa intreb daca e impregnat cu vreun ulei, ti l-au aranjat acolo la montaj sau era deja impregnat?
Despre intretinere ti-au spus ceva?
La pozitia in care se afla trage numai aer fierbinte de la motor.
cj98czh
De pozitionare n-am vrut sa spun nimic pt. ca m-am gandit ca mi-o ia omul in nume rau si nu asta intentionam....

Apropo de pozitionare...recent un amic si-a pus unul din asta dar nu acolo...ci dus in fata dar legatura se facea printr-o teava de inox foarte stralucitoare si care arata bine...dar nu m-a crezut cand i-am spus ca trebuie pus un furtun de cauciuc sau plastic pt. ca teava aia e inox era tare calda si ca mai rau facea motorului....dar ma rog...fiecare face cum crede...
hellcat
A, nu, nici n-am comentat pozitia...am spus doar ca trage aer fierbinte.
Iar "teava de inox" e o mare teapa...dar nah...exact, da bine cand ridici capota.
herculane
pai cei care va pricepeti spuneti-ne si noua cate ceva despre filtrele sport, eventual pt clio...

avantaje/dezavantaje
hellcat
Pai dupa mine sunt 2 solutii
ori Airbox - conducta de preluare a aerului amplasata jos in grila langa proiector
[attachmentid=1627453666][attachmentid=1627453667]
ori un kit de admisie cu perete separator si flux de aer
[attachmentid=1627453668][attachmentid=1627453669][attachmentid=1627453670]
R27
Cred ca cea mai buna varianta este un filtru de firma, eu am ales K&N.
prOZac
ok...vreau airbox. cine ma ajuta sa-mi spuna unde gasesc ca in tm slabe sanse....
biscu
Si eu vreau excl.gif
prOZac
se pare ca nu ne ajuta nimeni....
Ardiles
Cel mai bine, astfel de filtre, se simt la masina, pe timp de ploaie sau cand vremea un pic mai rece, la motoare de cel putzin 1.5 - 1.6. La cele sub valorilorile amintite, efectul este destul de redus. Oricum se face ventilatzie sub capota mashinii. E adevarat, ca poate trage shi aer cald, insa cu cat cantitatea de aer aspirata de motor este mai mare, cu atat creshte shi puterea lui. Un astfel de filtru scade cantitatea de combustibil consumata shi creshte puterea motorului.
hellcat
Aceste filtre nu sunt nici acum omologate, iar vanzarea lor se incearca pe forumuri si prin metode gen "spam". Multe din intrebarile adresate celor care vand filtrele astea au ramas fara raspuns.

Am avut ocazia sa pun mana pe un astfel de filtru, ca in exemplul de mai sus,... este filtru oem de dacie 1300!
Ardiles
Shi...daca ishi face treaba, ce conteaza? Daca era de "firma" era mai comercial, nu? La ce grija au autoritatzile romane de inventatorii romanii, nu ma mir ca nu sunt omologate pana acum. Sa cumparam d-alea facute de nemtzi, francezi, italieni...ca sunt "omologate"... gun3.gif

ATENTIE: Limbajul de tip irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament
hellcat
Pai tocmai cu oameni ca tine le merge unor astfel de "inventatori".
Tu ai platit pe un filtru cu 2 table 250-300 lei.
Uite, un filtru identic, care isi face si el treaba, producatorul nici nu conteaza, e 25-30 de lei. Deci...pricepi diferenta? biggrin.gif Daca nu acum, o s-o pricepi cand il vei desface.
[attachmentid=1627639675]
jon_nxt
http://forums.nicoclub.com/debunking-the-k...er-t180100.html

Daca nici asta nu te pune pe ganduri?...
Marketing-ul face tot. Filtrul "sport" nu prea face nimic.
ajaccio83
Ca tot se vorbeste despre filtre sport.Am avut si eu un K&N ca intr-o poza de mai sus pusa de Hellcat.
Ce sa zic:inafara de faptul ca am dat 150 euro pe el....nu facea mai nimic.Singurul lucru bun era sunetul demential.
In rest apa de ploaie.Masina nu mai avea cuplu aproape deloc la turatii joase.La turatii inalte mergea bine.
L-am dat cu 3mil si am fost bucuros ca am scapat de el.
Oricum indiferent de masina eu nu o sa mai cumpar vreodata.
alc2
QUOTE(ajaccio83 @ 18 Aug 2010, 10:58)
Masina nu mai avea cuplu aproape deloc la turatii joase.La turatii inalte mergea bine.

La rpm joase : poate era doar o impresie , nu prea cum sa fie mai rau decat daca trage aer cald , si aste depind e cum l-ai pus
La rpm high : mergea mai bine decat filtrul stock , si asta ar fi un + , zic eu....
Ce filtru aveai , cu "intretinere" , la ce interval il "curatai " ? Ce detalii poti sa dai legat de capitolul intretinere ?

ajaccio83
Erau Kit-ul de la K&N.Aveam si ulei pentru a da pe el dupa ce il spalam.
Problema mare era faptul ca abosorbea mult aer cald,iar in oras mi se pare motorul a fi mai lesinat decat cu filtrul stock.
Aveam si un fel de furtun bagat pe langa masca fata ca sa aduca aer rece spre filtru dar tot degeaba.
SonyAD
Ăla nu e filtru. E sită de pietriș.

Perfect adevărată și observația cu trasul de aer cald din compartimentul motor. Ăsta e încă unul din lucrurile la care s-au gândit inginerii când au proiectat admisia stock.
brinco218
Cu filtru sport (adica fara cutia de rezonanta) are un sound mai profund la accelerari, in rest mai nimic la motoarele aspirate.
Sequention
Eu am tot dedicat K&N si poate este doar o impresie masina merge ceva mai bine mai ales dupa resoftare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.