Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan X-Trail
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
not_this_punk
Salutari tuturor! Ma bucur sa pot sa scriu si eu in romana cand intreb lumea de chix-trail smile.gif

OK..Am citit manifestul anti-Nissan si ce sa zic, majoritatea problemelor le-am citit si pe forumuri straine. Nasoala treaba. Cel mai grav e ca aud de turbo si de pompa de motorina ca ar ceda in prostie si alea costa o avere..

Dar ziceau unii pe-acolo ca cica 2.2 DCi din 2006 n-ar mai fi acelasi 2.2 DCi ca pana atunci ci s-ar fi rezolvat nu stiu ce chestii la ECU ca sa previna treaba cu turbo. Si ma intreb eu...oare modelele mai noi, din 2006, cu euro IV, or mai avea toate problemele alea? Stiti ceva de genul asta?

PS: masina va fi cumparata la second probabil din Germania (de unde altundeva...).
not_this_punk
nimeni, nimic?....Hai fratilor, nu ma lasati sa o dau in bara:)
SorinV
Nu are lumea x-trail din pacate. Poate AlexV sa iti dea detalii ca e singurul de care stiu pe forum!
netcity
QUOTE(SorinV @ 5 Apr 2008, 13:03)
Nu are lumea x-trail din pacate. Poate AlexV sa iti dea detalii ca e singurul de care stiu pe forum!
*



Promit ca in limita timpului si imediat ce intru in posesia masinii va tin la curent cu evolutia la x-trail.

Pana atunci va puteti delecta cu imaginile clubului X-TRAIL din Australia:

x-trail club australia
netcity
Am ridicat si eu tractorasul. Nu am mers decat 35 km si numai in oras.

Plusuri:
- te descurci perfect in traficul aglomerat de Paste. In ciuda masivitatii este foarte manevrabila.
- mi-au iesit din prima toate parcarile laterale cu spatele.
- in sfarsit pot merge pe drumuri foarte proaste pavate cu piatra cubica.
- dispozitivul hands free are un sunet excelent

Minusuri:
- inca mai am senzatia ca sunt "school bus driver"
- sotia spune ca ne plimbam cu tancul
- inca ma incurc la pornire cu apasatul pedalei de frana (de parca ar fi Ferrari) si "cheia inteligenta"
- nu am mp3 player . Trebuie sa gasesc alta muzica sau sa convertesc ce am.
- mi-a trebuit up-date de soft la Nokia N95 sa nu se mai blocheze si sa functioneze perfect hands-free-ul
- pe distanta de 35 de km, viteza medie 15 km/h , consum 12.5 l motorina.

Una peste alta, cele de mai sus nu sunt decat mofturi. In concluzie; nu sunt multumit ... ci de-a dreptul incantat
netcity
Am parcurs prima mie de km si devin din ce mai multumit de "tractorasul" meu. Consumul urban a scazut la 10.7 l / 100 km . Cred ca totusi in Bucuresti ar ajunge lejer la 15 l / 100 km.

Nu am reusit inca sa imi adaptez stilul de mers specific unui SUV, am nevoie prea des de interventia ESP. Preponderent la plecarea de pe loc intr-o intersectie unde trebuie sa si virez la stanga. Cred totusi ca o sa reusesc sa abandonez stilul sportiv de a conduce.

In schimb am fost extaziat de cum se comporta "tractorasul" in off-road. Am intrat pe un drum dintre 2 parcele agricole, cu fagasuri adanci imediat dupa ploile din aceste zile. As fi pariat ca voi avea nevoie de toata experienta mea ca sa nu raman suspendat sau impotmolit in noroi cu toata tractiunea 4x4. Din punctul de vedere al feeling-ului sau daca banuiti ca am simtit ceva adrenalina in vene ... sa stiti ca va inselati amarnic. Am decuplat ESP, am cuplat 4x4 auto iar masina a devenit de o nesimtire sfidatoare. Nici macar un copil de 14 ani sau o blonda incepatoare nu ar fi avut probleme. Trebuie doar sa misti volanul si atat. Pe acelasi drum acum multi ani am condus, tractoare, Aro 244 si bene Raba. Aro 244 se conduce mult mai greu din cauza masivitatii, a directiei imprecise, a golului de putere, intarzierii la demarare si a celei mai greu de manevrat cutii de viteze.

Am descoperit si ce me enerva in comportamentul masinii: cauciucurile ! Mi se pare o mare tampenie sa echipezi o masina de 37 000 de Euro cu cauciucuri All Seasons.
As fi preferat sincer cauciucuri de vara sau de iarna dedicate.

In concluzie sunt sigur ca ma pot duce anul acesta linistit la pescuit, fara a ma teme ca incepe ploaia si ma prinde pe drumurile catre balta sau pe diguri.
netcity
Sa va arat si cateva poze cu tractorasul meu:

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Scuze de calitatea lor. Sunt facute cu telefonul mobil. La cat sunt de meserias in ale pozatului, nici cu cel mai tare Nikon nu ar arata altfel.
aphophis
netcity fain de tot. de ce nu incepi un jurnal de bord pe aria dedicata? Sunt convins ca ar folosi comunitatii. Si asteptam poze si pe softpedia biggrin.gif
netcity
Am ajuns la 6500 km. Cu exceptia anvelopelor care sunt de o calitate precara, nu pot sa constatat ca tractorasul asta are ceva ce sa-i reprosez.
Va tin la curent.
netcity
8000 de km . Consum mediu 9,5 l / 100 km . Dupa cum spuneam cauciucurile sunt niste jeguri ordinare. Am facut 3 pene iar un cauciuc a trebuit schimbat in totalitate.

In rest NUMAI DE BINE. Masina se comporta admirabil .

Drept pentru care decretez : Manifestul antinissan nu are nimic de a face cu noul X-Trail . Sincer nu cred ca este o intamplare fericita.
netcity
Am trecut de 10 000 de km. De regula cam de aici incep sa ma plictisesc de o masina. Culmea este ca incep sa am din ce in ce mai mare incredere in tractorasul meu si mai mult decat atata, in loc sa ma plictisesc incep sa il indragesc.

In continuare masina functioneaza ireprosabil la cel mai mic amanunt.

Pentru corecta informare pot sa va spun ca printr-un concurs de imprejurari, masina nu a fost folosita in off-road mai mult de 5 % din distanta si nici atunci in off-road pur (ci numai drumuri agricole si forestiere).

Va tin la curent salut.gif
hiv2006
salutri cat a costat masinuta . ca se pare ca este chiar ultimul model . ma gandesc sa schimb masina la anu si ma interesez de diferite tipuri printre care si x-tral.

mersi.si are 2.0 dci si 170CP ? oau suna foarte bine .chiar foarte bine .
Cocojambo
Foarte misto masinuta, sa o stapanesti sanatos.

Apropos, de ce nu deschizi un topic la "Jurnal de bord" sau roaga un moderator sa mute topicul acesta acolo. Cred ca ar avea mai mult succesc acolo.
netcity
QUOTE(hiv2006 @ 26 Oct 2008, 23:12)
salutri cat a costat masinuta . ca se pare ca este chiar ultimul model . ma gandesc sa schimb masina la anu si ma interesez de diferite tipuri printre care si x-tral.

mersi.si are 2.0 dci si 170CP ? oau suna foarte bine .chiar foarte bine .
*



Masina a costat 37000 Euro. Este full la capitolul optiuni mai putin navigatie. Navigatorul de la Nissan nu avea nici drumurile principale din RO. Am pierdut camera video la mersul inapoi care vinea la pachet cu navigatorul, dar nu imi pare rau.

Motorul este 1.9 si da are 170 CP care se simt inclusiv la consum.
netcity
I-am facut revizia tractorasului la 15 000 de km. I-am schimbat filtrul de motorina, filtrul de aer, filtrul de polen, filtrul de ulei si uleiul la motor. La testul de amortizoare este totul OK. Haionul care incepuse sa "ciripeasca" a fost uns si acum nu il mai aud (nu stiu insa pentru cata vreme) .
Pretul a fost imens: 1700 RON. Revizia a fost executata de Apan la Braila. Nota service-ului: 10 la amabilitate si profesionalism si 9 la pret (in Bucuresti aceeasi revizie este 2000 RON) . Spalatul motorului, revizia de amortizoare si alte opratii de verificare lichide, au fost gratuite.

In schimb am inceput sa am incredere in capabilitatile de off-road si cele de fiabilitate.
Am parcurs prin noroi si drumuri agricole dupa ploaie si pe ploaie, ruta Tulcea-Chilia Veche. Desi a trebuit sa merg foarte repede, depinzand de bac si desi am dat-o cu "poponetzu' " de pamant de 5 ori (nu asa de tare ca in reclama TV), tractorasul s-a comportat perfect.

Sfat: pe drumurile unde sunt curbe sau trebuie sa executati rapid viraje, "drumuri" noroioase si foarte alunecoase, daca aveti experienta decuplati ESP-ul .
netcity
QUOTE(netcity @ 14 Jul 2008, 21:12)
........... Cu exceptia anvelopelor care sunt de o calitate precara, ..........
Va tin la curent.
*



Din ciclul "eu centrez, eu dau cu capul" imi retrag cuvintele despre cauciucuri. Se comporta foarta bine pe drumuri inghetat-alunecoase, gheata si zapada cu strat mic.
netcity
Manuale de service X-Trail

1. Versiunea T31 (New X-Trail):

Format documente: imagine ISO

Manual New X-Trail

2. Versiunea T30 (X-Trail 2005)

Format documente: pdf.

Manual service X-Trail ver 2005

Daca nu reusiti sa le descarcati, imi puteti trimite un mesaj si le pun undeva la un server de ftp.
bbv1976
Frumoasa masina, eu am versiunea full cu tot cu navigatie, am cumparat masina din Germania. Inteleg fiecare senzatie a ta. Masina mea e din 2007 si avea 9500 de km la bord, acum are 34000. Eu am facut prima revizie la 30000 nu la 15000 si a fost mult mai ieftina, la Nissan Suceava. La mine in carte scrie de 30k nu 15k sa fac revizia, si sa stii ca nu prea erau asa de murdare filtrele, inclusiv cel de motorina. Iti doresc km cu sutele de mii fara probleme.
dmotantau
Nu am gasit manualul pt XTRAIL T 31
netcity
QUOTE(dmotantau @ 26 Feb 2010, 16:38)
Nu am gasit manualul pt XTRAIL T 31
*



Am verificat link-urile si manualele de service sunt conform postului care se afla anterior.

Sau poate te referi la manualul de utilizator ?

5 Mar 2010, 01:22:
Bilant la 40 000 de km:

Bune:
- nu s-a defectat niciodata (cel mai important)
- porneste la prima cheie la -25 gr. C
- tapiseria din piele desi deschisa la culoare si desi nu a fost tratata special arata ca noua
- mecanici la service profesionisti
- la noroi masina se comporta exceptional, dealtfel desi nu au fost crutat sistemul de suspensie este ca nou

Mai putin bune:
- trepideaza mai tare la turatie redusa
- la temperaturi joase tapiseria din piele scartie
- cu 5 persoane in masina si temperaturi extreme afara, nu a reusit sa dezabureasca geamurile lateral spate (reciclarea aerului lasa de dorit)
- cel mai prost sistem ESP inventat vreodata (nu se bazeaza si pe ABS; daca ai calcat ambreiajul te duci in balarii. Sincer ma asteptam la mai mult de la o masina de 37 000 de EUR)
- la un strat de zapada de peste 30 cm, este de preferat sa apelezi la transportul in comun
- la orice manevra de patinare mai lunga de 20 sec. ambreiajul deja miroase, iar dupa cateva minute ramai fara tractiunea pe puntea spate
- cheltuieli mari in garantie (reviziile la 15 000 si 30 000 au costat in jur de 2700 RON ! fiecare)
- nu exista piese pe stoc, iar o comanda dureaza peste 40 de zile calendaristice
- consumul este mult mai mare decat cel din lista (11 l urban ; 9,5 extraurban, iar in iarna cand au fost zapezi si temperaturi joase a ajuns si la 23 l/100 km !!!)
- cauciucurile originale sunt foarte proaste, masina necesitand anvelope specifice sezonului
- nu este confortabila la drum lung (este in schimb foarte OK la drumuri proaste)
- garda la sol joasa (sub multe SUV-uri)

Una peste alta; sunt multumit de ea deoarece traiesc in RO unde am nevoie sa urc borduri ca sa parchez, unde drumurile sunt proaste si am norocul ca am gasit un service OK.

Parerea mea sincera este ca daca Dacia Duster va fi o masina fiabila (si nu vad de ce nu ar fi) diferenta de 20 000 de EURO dintre X-Trail si Duster (ambele full la optiuni); nu se justifica.

M-am "mai dat" si cu alte masini si pot sa spun:
- Mitsubishi Pajero de departe mult mai bun in off-road (aproape ca nu suporta comparatie); dar nu sta deloc grozav pe sosea
- Hyundai Santa Fe mi s-a parut inferior la toate capitolele
- Toyota Landcruiser greoaie in oras si pe asfalt (in off road nu am probat)

Daca ar fi sa aleg din nou; as alege fara ezitare Dacia Duster sau vechiul Nissan Patrol.

Sfaturi pentru achizitionare:
- masina merita achizitionata ca masina de serviciu pentru drumuri proaste in off-road (adica de preferat sa cam aveti doua)
- sistemul audio si car kit blue tooth sunt de calitate slaba si nu merita
- este mai manevrabila decat multe alte masini, ca urmare se preteaza excelent pentru oras. La drum lung devine obositoare.
- motorul diesel de 150 CP este alegerea optima.

Dar ... una peste alta cu masina asta am circulat zilnic fara nici o problema. Si asta deocamdata mi se pare cel mai important.
dmotantau
Am si eu un Nissan Xtrail 1,5d din 2007 si pot spune in mare e adevarat ce spui cu oarecare amendamente:
- orice ambreiaj patinat cca 20 s miroase incins, doar ca nu la acest model nu creat probleme (am scos taras la propriu o dacie cazuta lateral intr-un sant de 1 m adancime cca 25 m pana unde santul a scazut in adancime)
- diferenta de 20000 de Euro intre Duster si Xtrail o vezi doar daca te urci in prima observi calitatea si apoi mai e si motorul (de la 100cp la 150 cp e cale lunga)
- eu am facut ciptuning la motor si acum se apropie de 200cp (asta verificat pe Dyno)
- am sarit la propriu cu Nissanul de pe drum in lateral cca 2 m in jos, unde era un sant sapat si am ramas suspendat. Motorul nu s-a oprit (nici o defectiune doar scutul de plastic de la motor distrus), am stat o noapte pana am gasit un aro sa ma scoata, timp in care am am avut caldura in masina - era iarna!
- am transportat materiale de constructie: ciment etc. cu banchetele rabatate, incaracata pana la geamuri si bonus si o remorca de 750 kg incarcata cam o 1,5 t si totul a fost OK.
- la revizii nu am avut de facut schimbul de consumabile si de facut directia (saltul in sant a facut sa "traga" usor dreapta)
- sistemul 4x4 e superb, si vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca de multe ori am fost la tara pe drum inzapazit iarna sau in urma grederului.
Nissan-ul nu suporta comparatie cu Duster. Stii cum e : toate au 4 roti si volan dar nu prea mai vrea nimeni cu Dacia, Lada, Aro. Oare de ce?
Ar mai fi multe de spus ... mai lasam si pe alta data
alc2
@netcity , ce te entuziasmeaza la Duster ( in afara pretului , sigur ) ?

Spunem-mi please , lampile puse la capatul barilor de pe pavilion sunt utile ?
A , inca ceva , ai ramas convins de calitatea anvelopelor tale ? Poti detalia , ce tip/ model sunt ? All seson sau...?
netcity
QUOTE(alc2 @ 25 Apr 2010, 17:17)
@netcity , ce te  entuziasmeaza la Duster ( in afara  pretului , sigur ) ?


Sincer ... nimic ! Am "vorbit ca sa nu tac", respectiv in necunostinta de cauza. Am banuit ca Duster este un X-Trail in haine sobre. Am facut un drive test acum cateva zile si mi-a trecut.

QUOTE(alc2 @ 25 Apr 2010, 17:17)
Spunem-mi  please , lampile  puse  la capatul  barilor de pe  pavilion sunt  utile ?


Lampile puse la capatul barilor sunt pentru vanatoare si nu pot fi activate decat daca ai faza lunga aprinsa. Cum nu am vanat, nu mi-au fost utile. Insa de cate ori m-a suparat cineva (inclusiv soferi cu TIR) nedorind sa schimbe la faruri faza de intalnire, atunci nu a fost nevoie decat de un flash scurt, si domnul respectiv era adus la realitate. Din acest ultim punct de vedere merita.

QUOTE(alc2 @ 25 Apr 2010, 17:17)
A , inca ceva ,  ai ramas convins de calitatea anvelopelor tale ? Poti detalia , ce  tip/ model  sunt ? All seson  sau...?
*



Sunt all seasons, sau mai bine zis erau. Se comportau promitator iarna si dezastruos vara. Recomand tuturor cauciucuri dedicate anotimpului respectiv.

Sincer nu ma mai intereseaza aceasta masina deoarece o vand la un pic peste jumatate de pret. Mai am un Audi A4 si oricum mi-as dori un Mercedes G Clase sau Mitsu Pajero.

pgaby
ce poate tractorasul meu


si are deja 158.000 km


QUOTE(alc2 @ 25 Apr 2010, 17:17)
Spunem-mi please , lampile puse la capatul barilor de pe pavilion sunt utile ?

Lampile puse la capatul barilor sunt pentru vanatoare si nu pot fi activate decat daca ai faza lunga aprinsa. Cum nu am vanat, nu mi-au fost utile. Insa de cate ori m-a suparat cineva (inclusiv soferi cu TIR) nedorind sa schimbe la faruri faza de intalnire, atunci nu a fost nevoie decat de un flash scurt, si domnul respectiv era adus la realitate. Din acest ultim punct de vedere merita.



daca blochezi butonul ce le aprinde iti vor functiona odata cu faza lunga. Eu am pus o moneda de 10 bani blocand butotul in pozitia pornit. Sa vezi placere noapte cu faza lunga.
netcity
Apropo ... masina este de vanzare = 17800 EURO
Lde 2100
Va salut.Sper ca intrebarea sa nu para tampita.Un X-trail din 2002(Clima) are incalzire electrica a habitaclului cand motorul este rece?Intreb asta pentru ca la mine ori nu merge ori nu are.
dmotantau
QUOTE(Lde 2100 @ 7 Jan 2011, 22:26)
Va salut.Sper ca intrebarea sa nu para tampita.Un X-trail din 2002(Clima) are incalzire electrica a habitaclului cand motorul este rece?Intreb asta pentru ca la mine ori nu merge ori nu are.
*


Nu are incalzire electrica!
klausi
Si daca ar avea la ce i-ar folosi ? Placutele alea ceramice nu reusesc decat sa ridice cu 4-5 grade temperatura aerului care trece peste ele. Mai bine fara. O potentiala problema mai putin.
netcity
Mie sincer mi-ar placea sa gasesc o solutie de incalzire auxiliara, poate chiar si gen webasto.

Ce poate fi mai placut decat sa gasesti masina dezghetata si cald in interior iarna cand te grabesti sa duci copilul la scoala, dupa care sa ajungi urgent la servciu ? De geamurile dezghetate ce sa mai vorbim wink.gif
mac1
Mai ai X-Trail-ul?
Sau l-ai vandut?
netcity
QUOTE(mac1 @ 13 Oct 2013, 13:11)
Mai ai X-Trail-ul?
Sau l-ai vandut?
*



Pe acela l-am vandut demult. Intre timp am achizitionat altul. Diferentele constau in faptul ca acesta are piele neagra in loc de crem, navigatie si camera la mersul inapoi, motor mai economic (acela de 150 CP), si cutie automata cu 6 trepte.

Exista sisteme de incalzire la preturi deloc incantatoare:

Sisteme incalzire

sau chiar Webasto:

Dox instalare Webasto
DaSilva
QUOTE(netcity @ 13 Oct 2013, 17:10)
Pe acela l-am vandut demult. Intre timp am achizitionat altul. Diferentele constau in faptul ca acesta are piele neagra in loc de crem, navigatie si camera la mersul inapoi, motor mai economic (acela de 150 CP), si cutie automata cu 6 trepte.

Exista sisteme de incalzire la preturi deloc incantatoare:

Sisteme incalzire

sau chiar Webasto:

Dox instalare Webasto
*



Salutare , nu ai mai scris demult despre X-trailul tau . Doresc si eu sa imi cumpar unul , cu aceleasi dotari ca si cele pe care le ai tu . Poti sa imi impartasesti ceva impresii despre el acuma ca a trecut ceva vreme . Probabil nu il mai ai dar totusi un sfat pentru cineva care doreste sa isi cumpere unul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.