Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: curatirea EGR
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II > Tutoriale
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
gelull_a
Operatiunea se poate face destul de simplu fara a merge la service:

1 se scoate tubul de la filtrul de aer (eu am pus o bucata de cirpa in tubul ramas gol jos pt a nu intra sau a patrunde gunoaie si eventual suruburi etc.)
2 se demonteaza conducta de recirculare gaze 2 sau 3 piulite de 6 cheie de 10 si se mai desface o piulita (cheie de 13)
3 se scoate cupla electrica din capatul EGR-ului
4 se desfac cele 3 piulite cu cheie de 10
rino
Nu prea bate cu ce vad eu cand ma uit la motor ....
19vik
Normal ca nu bate. Ala e diesel, iar tu n-ai EGR.
andu911
pai daca ai alt motor, te cred si eu icon_mrgreen.gif
$$ilvviu
Bun, dar cum curatam jegul de pe galeria de admisie?
Eu am folosit un surub mai lung cu cap neted (pentu lemn), cu care am tras o gramada de mizerie. Dar ma tem sa nu fi scapat ceva mai jos pe galerie.
Pana la urma o sa o demontez.
andu911
O dai jos cum am dat-o eu cand a ramas EGR blocat in ea si a fost nevoie s-o incalzesc. smile.gif
lik
Spuneti-mi si mie ce e EGR-ul asta! Recunosc ca nu am mai auzit de el!

Cand ne dam seama ca trebuie curatat?

Multumiri!
cj98czh
Pai foloseste si tu functia SEARCH ca au curs multe pagini despre asta...si o sa te lamuresti.
lik
Multumesc Clujului pentru sugestie!

Totusi pentru coerenta topicului vreau sa spun ce am inteles eu:
EGR = valva ce serveste la recircularea gazelor evacuate
Cand ne dam seama ca trebuie curatata -> cand se aprinde martorul pe bord.

Parerea mea este ca ar fi bine ca eventualele completari sau corectari sa fie facute aici, nu toti membrii forumului au suficient timp sa caute.
rino
aaaa .... da' ce ma bucur ca nu am EGR (O PROBLEMA IN MINUS)
caktuss
are si benzinarul ceva echivalent, dar nu se buseste asa repede ca EGR-ul de la diesel icon_mrgreen.gif

noi ne bucuram ca n-avem egr, ei se bucura ca n-au fulie defazoare, noi ne bucuram ca nu ne pica turbina, ei se bucura ca nu le pica bobinele, si tot asa ... radmasa.gif
mitzunator
si la megane 1 1,9 dti unde e pus?
i_am_sleek
din ce vad eu ala e un 1.9 dci
e usor de scos eoretic numai ca iese foarte greu si exista sansa de a o rupe
este intrata in motor fier pe fier, eu am scos-o cu surubelnita si ciocan un pic cate un pic.
la introducere poate fi unsa si intra ok

nu v-as recomanda sa o faceti singuri laugh.gif
sarc
Unde este pozitionat EGR la 1.5dci K9K-D7-22 din 2004.Are cineva poze? Mersi!
Hack
Poate te ajuta astea:
[attachmentid=1627465698][attachmentid=1627465699]
In prima poza nr. 4 este EGR-ul iar in a doua poza egr-ul este cel cu nr. 30.
sarc
Multumesc ptr. foto,l-am localizat. Maine voi incerca sa-l curat.Voi reveni !
sarc
Am reusit sa curat EGR-ul, intra-devar a fost imbacsit.Totusi mai intra cateodata acea trepidatie la relanti.Ce naiba mai poate fi de vina?
Hawk84
Valva EGR la 1.9 dTi!!!

Valva este prinsa in 2 surubururi de ce se desfac cu cheie de 13 si mai este prinsa intr-un colier prins cumva dedesubt!

In blocul motor se mai gaseste o prelungire care este in poza 02092008801.jpg, este ok daca se curata si asta!!


SUCCES!!


P.S. eu am 107k km si nu era deloc infundata!!!! asa ca doar daca aveti vreo "boala" pe valva va sfatuiesc sa o curatati wink.gif
gabytzucoman
QUOTE(sarc @ 16 Aug 2008, 04:38)
Am reusit sa curat EGR-ul, intra-devar a fost imbacsit.Totusi mai intra cateodata acea trepidatie la relanti.Ce naiba mai poate fi de vina?
*



Acum 2 saptamani mi s-a aprins si mie martorul de poluare.
Am fost la un service si pe CLIP mi-a aparea eroare la EGR. Cost 50 RON.
Am fost la alt service vineri si mi-a curatat EGR-ul.
Ma asteptam ca dupa ce l-a curatat sa se stinga martorul din bord, dar nu s-a stins...nici dupa un drum de 500 Km in care am turat-o destul de mult.
Nu se stinge singur dupa ce rezolvi problema? Trebuie resetat din calculator?
Sau problema persista, gen EGR defect?

Curatarea m-a costat 50 RON si a durat cam 2 ore cu totul (demontat, curatat, montat).
Arata ca in pozele postate pe aici (negru cand l-am scos) si dupa curatare (cu sprat 2+2 de curatat injectoare) arata OK.

Are idee cineva cat costa unu nou daca e nevoie sa il schimb?
nr1_gogon_1979
QUOTE(Hackmikey @ 12 Aug 2008, 12:54)
Poate te ajuta astea:
[attachmentid=1627465698][attachmentid=1627465699]
In prima poza nr. 4 este EGR-ul iar in a doua poza egr-ul este cel cu nr. 30.
*


in prima poza,ce reprezinta nr3?mie a inceput sa-mi dea ulei pe la furtunul care iese spre dreapta cum va uitati spre nr3
Vallybz
gabytzucoman la ce service ai curatat egr-ul....si in ce localitate
yce
SIMPTOME E.G.R. INFUNDAT:
-masina urca foarte greu in turatie cand o calci (ca si cand nu ai avea turbina);
-martor noxe aprins (motorul galben);
-martor SERVICE aprins;
-mesaj CHEK INJECTION afisat

Relatare din propria experienta
Dupa curatare nu trebuie resetat defectul, ci se va reseta singur dupa cateva cicluri de functionare (se vor stinge toti martori)
adi_ar
Desi n-am avut simptomele de mai sus, poate o usoara crestere de consum, usoare vibratii si poate ceva "leneveala", aseara am decis curatirea EGR.
Trecand peste faza cu demontarea si scapatul unei piulite in scut, valva propriu-zis nu era foarte imbacsita, mai degraba usor intepenita in locasul ei.
Am constatat ca in partea inferioara a locasului pentru EGR exista un canal semicircular, foarte imbacsit.
Cred ca efectele favorabile dupa curatire s-au datorat curatirii acestui canal, mai degraba decat curatirea EGR.
nsl_iuli87
Imi puteti spune si mie daca din cauza egr-ului masina vibreaza la relanti, si da fum negru(nu e gros, dar e fum) pe la 3000-3500 rpm in gol si de la 2500 in acceleratie brusca(a1-a,2-a, 3-a)...
Tin sa mentionez ca masina e Megane 2.1 1.5 dci 60 kw 91.000 km si la motor doar consumabile s-au inlocuit, iar uleiul cel mai mult am mers 8000 de km cu el. Nu este abuzata, mers zi-de-zi 2000 de ture in oras, si cateodata 3000-3500. Iar motorina numai sprint diesel de la OMV si PetromV
ursulici
Ieri am curatat si eu EGR-ul la masina din semnatura, se vede efectul curatarii, era complet imbacsita, dar problema mea e alta... Am observat calamina nu numai pe EGR, dar si pe toata tubulatura aia care mai exista acolo: teava in jos spre turbina, mai e o teava pe deasupra, una care vine pe langa EGR... Stie careva cum le pot demonta ca sa le pot curata de calamina? Si in Brasov stie cineva unde pot curata turbina ieftin? Masinuta are ceva kilometri, dar nu mananca ulei, eu de cand o am nu am mers niciodata subturat cu ea, inca dimpotriva, merg mai sportiv cu ea, si de asta nu inteleg de ce a avut asa multa calamina pe EGR si de ce si pe toata tubulatura aia... Care au avut curiozitateaa si s-au uitat ati vazut probabil ca nu prea sunt coliere sau chestii de genul pe acolo.
shteffanivlad
@nsl_iuli87: pai tocmai faptul ca mergi linistit, la 2000 de ture in oras ii dauneaza. Incearca sa mergi mai sus, pe la 2500-3000 si va elimina toate mizeriile. De asemenea, cauta pe forum si vezi ca undeva este un topic de utilizare pentru turbo. Nu mai stiu exact cum ii zice, dar acolo scrie pe lar, cu explicatii si instructiuni ce sa faci in cazul tau.

Oricum, ideea este ca la urmatorul drum care il faci in afara localitatii, tine-o pe la 4000 pana nu mai scoate fum deloc. Si o sa ai o surpriza, o sa traga si o sa mearga muuult mai bine

LE: uite aici

succes la citit smile.gif
history
QUOTE(shteffanivlad @ 19 May 2009, 12:03)
@nsl_iuli87: pai tocmai faptul ca mergi linistit, la 2000 de ture in oras ii dauneaza. Incearca sa mergi mai sus, pe la 2500-3000 si va elimina toate mizeriile. De asemenea, cauta pe forum si vezi ca undeva este un topic de utilizare pentru turbo. Nu mai stiu exact cum ii zice, dar acolo scrie pe lar, cu explicatii si instructiuni ce sa faci in cazul tau.

Oricum, ideea este ca la urmatorul drum care il faci in afara localitatii, tine-o pe la 4000 pana nu mai scoate fum deloc. Si o sa ai o surpriza, o sa traga si o sa mearga muuult mai bine

LE: uite aici

succes la citit smile.gif
*



@nsl_iuli87, faptul ca mergi la 2000 de ture in oras este super bine. Sa schimbi la 2500-2800 este bine pt. o exploatare normala. Este indicat sa o supraturezi pe termen scurt pt. curatare. Cred ca la tine este o alta cauza, poate motorina.
cristixxxlog
QUOTE(gabytzucoman @ 2 Sep 2008, 22:23)
Acum 2 saptamani mi s-a aprins si mie martorul de poluare.
Am fost la un service si pe CLIP mi-a aparea eroare la EGR. Cost 50 RON.
Am fost la alt service vineri si mi-a curatat EGR-ul.
Ma asteptam ca dupa ce l-a curatat sa se stinga martorul din bord, dar nu s-a stins...nici dupa un drum de 500 Km in care am turat-o destul de mult.
Nu se stinge singur dupa ce rezolvi problema? Trebuie resetat din calculator?
Sau problema persista, gen EGR defect?

Curatarea m-a costat 50 RON si a durat cam 2 ore cu totul (demontat, curatat, montat).
Arata ca in pozele postate pe aici (negru cand l-am scos) si dupa curatare (cu sprat 2+2 de curatat injectoare) arata OK.

Are idee cineva cat costa unu nou daca e nevoie sa il schimb?
*



te implor, unde l-ai curatat ca si eu tre' sa-l curat...spune-mi te rog unde-i service-ul si cum se numeste..
nr1_gogon_1979
daca nu ar implica anumite modificari l-as elimina instantaneu,in afara rolul ecologic pe care-l are nu-i vad utilitatea mai ales ca prin reintroducerea in circuitul de ardere a unei cantitati de aer fierbinte si sarac in oxigen, se diminueaza randamentul motorului ...
DRD
Nu stiu daca ati observat dar dupa ce mergi 80% in oras si dupa faci un drum lung unde mergi cu viteaza mai mare, masina merge mult mai bine ... se tureaza mai usor, nu mai e asa zgomotos motorul la turatie mare probabil chiar din cauza faptului ca se curata tot sistemul.
nr1_gogon_1979
a incercat cineva eliminarea EGR-ului?
adi_ar
O luam ca pe o propunere de modificare titlu: "Demontarea, curatarea si eliminarea EGR"? smile.gif
nr1_gogon_1979
nu.am vrut sa intreb doar daca a luat cineva in calcul eliminarea lui si ce probleme a intampinat.atat.scuze de off-topic daca la asta te refereai cu modificarea titlului.
gutui
salutare. m-as baga si eu la un curatat de EGR la masina din semnatura. prezinta urmatoarele simptome: fum negru (nor destul de mare) la acceleratii bruste, "leneveala", de vreo 2 ori am avut aprins si mesajul din bord cu "check injection", mai am si un tremurici la relanti...si cine stie ce mi-a mai scapat. una peste alta, cine a facut-o pt prima oara cu mana lui, daca imi mai poate da niste detalii (eventual pe PM), si in rest daca imi poate spune careva daca simptomele descrise au legatura cu EGR-ul sau nu.
imi recomanda careva sa o fac eu, sau sa o duc la niste carpaci? daca mai e cineva care are poze, chiar i-l rog insistent sa le posteze. ceva pericole in incercarea de a schimba?
DRD
Gasiti pe pagina asta tot ce vreti sa stiti despre EGR ... cum se demonteaza, cum se curata ... dupa parerea mea demontarea e simpla de tot.

http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...5.htm#t15227775

Pt motorul 1.5 80cp
cazan_dragos
SALUT. STIE CINEVA UNDE E EGR-UL LA MEGANE 2 1.5 D 105 CP MODEL 2007?
CUM SE DEMONTEAZA/POZE /SCHITE ? MULTUMESC.
DACA E MAI SIMPLU TRIMITE-TI LA CAZAN_DRAGOS@YAHOO.COM
cazan_dragos
[attachmentid=1627551077] [attachmentid=1627551078] [attachmentid=1627551079] pentru 1.5 de 105 cp an 2007:
scule: cheie inelera de 8, perie de sarma. surubelnita dreapta 10-12,periuta de dinti.
materiale: spray degripant, spray carbocliner, carpa,grafit pulbere.
timp estimativ 30 min.
operatiuni:
1. se desface tubul de la recuperatorul de gaze prin presarea clemelor si tragere.se scoate mufa electrica.
2. se slabesc si apoi se desfac cele trei suruburi. atentie sa nu cada cheia sau suruburile ca ajung in scut!!!
3.se misca putin egr si se introduce spray degripant, se ridica usor cu ajutorul surubelnitei si prin miscari de balans si usoara rotire. atentie la garnitura de aluminiu si sa nu se deterioreze piesele.
4. se scoate egr si se curata modo groso cu peria de sarma. se curata cu carbocliner iar in interior se foloseste periuta de dinti mai ales la tija culisanta.
5.se sterge bine dupa limpezire, se unge cu praf de grafit tija si suprafata exterioara(nu se foloseste vaselina care se arde si cocseaza).
6.se aspira locasul egr - mizeria de acolo poate ajunge in capul pistonului-
7.se introduce egr la locul lui se srang gradual suruburile,se pune mufa si furtunul la loc. pentru detalii atasat poze.
razvanborza
sunt posesorul unui egr curata in service(50 de lei deci ...),masina scotea fum, tremurat la relanti, lentoare la accelerare, se tura destul de greu si lipsa de putere, dupa aceaste operatie toate simptomele au disparut in proportie destul de mare. multi ar spune ca e doar un placebo dar la mine chiar s-a simtit avand in vedere ca am ajuns cu masina la 100k kilometri eu spun ca ar fi necesara aceasta operatie. apropo nu am mers deloc cu masina subturata dar se pare ca acest lucru nu a ajutat foarte tare la eliminarea funinginei de pe retea wink.gif ,
gutui
salutare. oameni buni, ajutati-am si spuneti-mi care stiti despre o anume cheie cu care se poate scoate EGR-ul daca ramane blocat acolo. am primit de la niste colegi de pe aici, niste pagini dintr-o carte de mecanica, si apere si o poza pe acolo...(o sa o pun ceva mai tarziu). nu stiu cum se cheama, dar seamana cu acea cheie cu care se desface discul de pe un polizor sau flex, doar ca are un brat reglabil. eu cheia sa o cumpar nu am gasit-o, asa ca am apelat la un lacatus mecanic sa mi-o confectioneze, dar imi cere dimensiuni si nu stiu. ma poate ajuta careva?

15 Sep 2009, 10:41:
...mai mult decat atat, un prieten de la o reprezentanta mi-a zis ca daca egr-ul meu "s-a rupt in doua"....nu mai functioneaza si trebuie inlocuit....e adevarat?
cristixxxlog
daca te referi la "rupere" adica separarea partii mecanice de cea electrica (in dreptul colierului din poza) nu are absolut nimic. mie asa mi-a iesit la curatare. e la loc si functioneaza foarte bine de la curatare, nu s-a mai oprit motorul de atunci niciodata indiferent de cum am condus... eu de cheie nu stiu nimic....
sano
Salutare,

Am tot citit aici pe forum despre EGr si simptome gen "leneveala" la acceleratie brusca si fum negru, gros. Cred ca a mea sufera de aceeasi treaba, insa dupa ultima patanie cu schimbul filtrului de motorina [unde am gaurit un furtun si a prins aer] nu ma mai bag singur sub capota. Prin urmare, intrebarea cheie:
- vrea careva sa-mi curete si mie EGR-ul? [contra cost, evident!] e megane II, 1.5 dci, 101 cp, 74 kw. Sunt in bucuresti muuuulta vreme.
cazan_dragos
pt. sano 0727500737
sano
Salut,

Am si eu o intrebare: cateodata, la relanti, masina toata (la bord, volan se vad mai bine trepidatiile) tremura, trepideaza. Nu e mereu... am observat in ultimii 25.000 km. Daca atunci apas pe aer conditionat (deci motoru se tureaza putin) acel trepidat dispare! excl.gif
Care ar putea fi cauzele? (scriu pe acest topic ca am mai citit de trepidatii si ... sunt ingrijorat). Mentionez ca : masina porneste bine, trage, nu mi se inneaca in mers [decat de 4 sau 5 ori in acesti 25.000 km (da am vazut ca am o musca pe conducta care se tot opreste la intrarea in ara de amorsare)] in timpul mersului are acelasi zgomot [adica creste in fct de turatie] si cam atat.

Multumesc celor ce vor raspunde in cunostinta de cauza! ph34r.gif

Pt. cazan_dragos: multumesc de nr! Cand ma hotarasc, te caut! wub.gif

i_lucian2000
salutare fratilor spunetimi si mie cum se demonteaza galeria de admisie la masina din semnatura
egr ul lam curatat era foarte inbicsit si tubulatura la fel
ceva poze varog multani


25 Oct 2009, 13:18:
1.5 dci 80 cp
adi_ar
Cea mai completa poveste cu curatirea EGRului o vei gasi pe www.daciaclub.ro, aici, desi nu cuprinde si demontarea galeriei!
Dar apropo de poze, tu de ce n-ai postat ca eram curios si eu?

Daca nu ai mai vizitat Daciaclub, sa stii ca userul si parola sunt aceleasi cu Reno.ro.
Succes!
ARAMIS
Salutare,

Am gasit pe un manual de service din fr ceva despre EGR pentru motorul k9k 722(functionare si schema circuit) iar din schema data de ei...se pare ca ar avea o treaba si intercooler-u'....imi pare ciudat ca nu apare asta in explicatii si nu prea ii vad rostu'...

Aici e trecuta sectiunea din manual :

" L’électrovanne est commandée par un signal rapport
cyclique d’ouverture émis par le calculateur d’injection.
Le signal rapport cyclique d’ouverture permet de moduler
l’ouverture de l’électrovanne et par conséquent la
quantité de gaz d’échappement détournée vers le collecteur
d’admission.
Le calculateur effectue en permanence un test permettant
de connaître la position de l’électrovanne de recirculation
des gaz d’échappement. "
Djibrille
Salutare tuturor. Am efectuat si eu astazi operatiunea de curatire a EGR-ului si am sa impartasesc cateva impresii. Sper sa fie de folos.

Masina: Megane II 1.5 dci 80cp 50.000km februarie 2005

Simptome inainte de operatiune:
Pierdere de putere (mai degraba de cuplu) la accelerari mai in forta - motorul parca se balbaia undeva pe la 2600 rpm continua sa accelereze dar mai incet dupa care isi revenea undeva pe la 2900-3000rpm (rezolvat complet dupa operatiune)
Vibratii resimtite in habitaclu si volan la ralanti( pare ca s-au mai diminuat dar nu stiu daca e doar o parere azi fiind si mai cald afara deci motorul incalzindu-se poate mai bine) - cred ca trbuie sa schimb si ceva tampoane pe la motor la urmatoarea revizie.

Probleme intampinate la demontare:

Ai nevoie de o cheie tubulara cu prelungire de 10-15cm (caraitoare biggrin.gif ) - surubul de dedesubtul egr-ului e greu accesibil in alt mod( mie mi-a fost frica sa nu-l scap in motor si pe ultima parte a cursei l-am desfacut cu mana folosind doar prelungirea cheiei)
Pe suruburile superioare sta prins pe langa scutul termic(doar pe surubul din stanga cum te uiti la EGR din partea dreapta a masinii) si suportul cablajului electric care vine la EGR. Pentru a imi fi mai usor eu am desfacut acest suport si din surubul care il prinde de furtunul ce duce la turbo(cel ce vine transversal peste motor si are ca o cutie-ciuperca pe el) - din fericire merge aceeasi cheie de 10 ca la EGR
Dupa ce se scoate scutul termic(e prins doar in surubul de dedesubt si in cel din stanga sus) trebuie scos corpul vanei. La mine a iesit foarte foarte greu - cand in final am reusit eram ud de transpiratie desi e iarna afara. La inceput l-am fortat cu o surubelnita apoi am inceput sa trag de el miscand in acelasi timp sus-jos de el. Chiar si asa tot a trebuit sa bat in partea metalica care il ataseaza pe motor folosind o surubelnita drept prelungitor. Asa ca dotati-va cu un ciocan (de preferinta de lemn ca eu n-am avut si am batut cu manerul cheiei. La remontaj l-am uns bine cu un spray lubrifiant(2+2 cred ca merge si cu wd40) si a intrat la loc foarte usor.
In final mai exista o garnitura metalica care mie mi-a creat multe dureri de cap fiindca am reusit sa o scap in compartimentul motor ajungand in final pe scutul motor.=> a trebuit sa desfac si un surub de la scut si pe pipaite sa o extrag de acolo. Deci daca sunteti la fel de neatenti ca mine luati-va toate precautiile pentru a nu scapa suruburi garnituri etc. pe langa motor. Dupa ce le scoateti mai bine depozitati toate piesele langa masina undeva nu pe marginea compartimentului motor ca mine. blush.gif
In fine vana nu era foarte murdara in sine dar pipaind cu degetele in locasul ei surpriza - o gramada de praf de consistenta nisipului plus vreo doi bolovani de aprox 1 cm diametru si o mazga ca smoala - deci curatati neaparat si in locasul vanei- probabil se poate utiliza un aspirator eu am folosit mana si o carpa.
Pentru curatire am folosit un spray pentru degresat motorul plus o periuta de dinti veche( nu radeti) - a mers destul de bine dar probabil era mai buna niste benzina.

La final sunt foarte multumit - masina trage bine pe toata plaja de turatii si pare si un pic mai silentioasa (chiar m-am speriat la un moment dat cand am scos din viteza in mers am crezut ca s-a oprit) trebuie sa o mai urmaresc.
Ceea ce ma nelinisteste este ca daca in locasul respectiv era asa mare mizerie atunci ce poate fi pe turbina, pe evacuare si chiar si in admisie daca din vana se recilculeaza catre admisie. Si am pus cam jumatate din KM motorina de la OMV (numai premium sau alpin diesel) si jumatate mol evo. Cred ca e mai degraba un defect de proiectare pentru ca nu merg subturat( decat poate cat e masina rece) si cateodata ii mai dau si forja( e adevarat ca dupa ce mergeam un timp la drum lung cu viteze mai mari 130 si peste ) masina isi ameliora simptomele deci ceva curatire se produce la turatii mai mari si constante.

Sper ca nu v-am plictisit cu toate detaliile astea poate vor fi de folos cuiva.
Djibrille
Revin cu noi impresii dupa curatirea EGR.
Mergand azi cu masina am observat 2 lucruri:
Motorul e sesizabil mai silentios - nu mai troncane asa tare parca la turatii medii(pana in 3000rpm).
Pana la operatiune credeam ca trebuie sa schimb cel putin tamponu de sub motor(bieleta anticuplu sau antibalans cum i-o fi zicand - cel care previne miscarea motorului pe directia inainte-inapoi) pentru ca la schimbarile de trepte simteam niste smucituri destul de puternice pana urca motorul in turatie mai ales la retrogradari. Acum nu mai simt smuciturile, sau cel putin sunt mult atenuate. Nu pot decat sa imi explic prin faptul ca motorul se tureaza mai usor acum. Oricum surprinzator.
solidconvert
Am curatat si eu EGR-ul ieri... cu toate ca nu schimb mai jos de 3000rpm niciodata, era plin de calamina acolo blink.gif . In afara de faptul ca am scos mizeria depusa pe acolo, nu am constatat modificari in comportamentul masinii(nu aveam probleme nici inainte de nici un fel)... poate parca sa zic ca la turatii mai mari este putin mai silentios. Montare-demontare foarte simpla... a iesit si a intrat la loc cu mana laugh.gif . A... sa nu uit... masina are 50000km si asta a fost prima oara cand am curat EGR-ul.
telim4lulu
am curatat egr-ul , nu era prea murdar, am curatat si corpul (locasul unde intra el) , dar ce fac cu tubulatura care pleaca din el , este plina cu mizerie , cum se demonteaza?
am motorul 1.5 de 80 cp , un sfat se poate?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.