Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema EGR
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3
barbera
Stie cineva, sigur, daca un EGR de Megane 2 1,5 dci, 80 CP, defect, se poate inlocui cu EGR de papuc( ca asta are motor 1,9).La service mi-au spus ca un EGR de Megane ma costa 12 milioane????Sau stie cineva un egr mai subtire la pret?Multumesc celor care vor raspunde...nu la mijto..
Vali 1997
La astea merge . Din pacate la 1.5 nu cred ca merge (cea de utilitara) . La Dacia o gasesti pe reperul "8200488774" la pretul de 186 euro cu tva inclus


Avantime (PR 1236)
Clio (faza 1 și 2) (PR 1260, 1262)
Clio (faza 3) (PR 1285, 1286)
Clio II (PR 1247)
Espace IV (PR 1320)
Express (PR 1159)
Kangoo (PR 1280)
Laguna (PR 1240)
Laguna II (PR 1290)
Laguna Nevada (PR 1242)
Master (din 1981) (PR 1256)
Megane (PR 1270)
Megane Classic/Break (PR 1274)
Megane Coupe/Cabriolet (PR 1275)
Megane II (PR 1334)
Megane Scenic (PR 1272)
Pick-up (PR 0202)
Scenic II (PR 1335)
Solenza (PR 0525)
Trafic II (PR 1375 )
barbera
Codul comunicat este de EGR papuc sau de EGR Megane, ca m-am zapacit de tot si nu mai pricep nimic?
suky
Sigur numai EGR-ul 12 mil.?????....Ceva nu e inregula. Eu azi am fost la Reno (Brasov) cu o problema si pana la urma s-a dovedit ca e de la EGR si trebuie sa il skimb. Dar pretul care mi l-au dat ei nu e nici pe departe 12 mil....6 mil+400 mii manopera.
Eu zic sa mai intrebi si in alta parte.
PS: daca vrei ceva coduri pt EGR: 8200488774 sau 8200656008
barbera
Numai EGR 12 milioane si nici macar nu e un service specializat renault;e un service de cartier cu niste baietasi care au fost un pic pe afara si acu se cred mari mecanici;multumesc pentru informatie, ma duc direct la renault.
meganus_bicorpus
Nu se potriveste siiigur!Sorry....
balexe
Este vorba despre valva EGR?
Daca da, eu, din cate cunosc (foarte putin, recunosc), aceasta piese merge curatata...
Ma insel?
C a t a l i n
Merge curățată, dar depinde cât de mult s-a mers subturat... În cazuri extreme trebuie schimbată...
rino
bai stati asa ... ca eu cam merg subturat (1200 - 1800 rpm) in majoritatea timpului ... sa pun bani de-o parte pentru valva?
C a t a l i n
Tu n-ai diesel, deci nici EGR... Pune bani de catalizator, dacă tot mergi "economic"...
Vali 1997
Codul este pentru tine . Am fost confuz . Recunosc.
Ryk
Daca se merge subturat se pot duce sitele din catalizator? ajung sa zangane?
M. TONY
Stimati colegi posesori de Renault, am urmatoarea problema la masina : in aprilie s-a aprins pe bord martorul luminos pentru " sistem antipoluare" si cel SERVICE, am fost cu masina la reprezentanta, diagnosticul- EGR defect. Zis si schimbat cu unul nou.
Saptamana trecuta iar s-a aprins pe bord martorul pentru antipoluare si cel service, si am schimbat din nou EGR-ul. Nu a trecut nici o zi si s-a reaprins martorul antipoluare si SERVICE. Am fost din nou la reprezentanta, masina pusa din nou pe calculator, sters din calculator din nou eroarea, la 5 min dupa ce am plecat din service martorii luminosi se aprind din nou. Am verificat tot restul de pe motor si nu s-a gasit nimic in neregula. Astept pareri
kicidan
Ai curatat conducta din sistemul de admisie de la recirculare gaze?
De la mersul subturat se duce EGR (de obicei) si se fac la depuneri de calamina de te crucesti.
La mine am curatat tot si altfel merge masina, mai lin, fara fum, fara intreruperi.
Si la tine e normal ca se tot duce EGR-ul , fiind depuneri iti infunda supapa EGR.(o parere)
VladH
am si o intrebare nu prea e legata de post dar na, ce intelegeti prin subturat eu am un motor de 1,9 dCi si de obicei cand merg normal o tin pe la 1500-2000 aia e subturat sau ok ?
shteffanivlad
In fisa tehnica a motorului de 1,9 (ala de 130CP, nu stiu ce ai tu) scrie ca ai putere maxima la 4000rpm. Nu vad logica in a depasi cei 4000rpm, dar pana acolo, poti merge linistit. Eu la 1,5 105CP, schimb la 3000 si daca este cazul, merg pana la 4000, unde am maximul de putere.

In concluzie, eu cred ca mergi subturat.

Este doar o parere personala smile.gif
M. TONY
La a a 2-a schimbare a EGR-ului au fost desfacute si curatate din temelii galeriile
VladH
am varianta de pe megane 2.1 a motorului de 1,9 adica cea de 120 nu 130 de cai dar nu cred ca motoru difera mult probabil difera altele care fac diferenta de 10 cai cum ar fi sapament si alte chesti.......pai si cam cat ar insemna sa nu mai merg subturat? 2000-2500 e bine ? tongue.gif
shteffanivlad
Uite, si eu aici am citit si am aflat ce ti-am zis mai sus. Citeste si tu http://www.reno.ro/Viata-turbinei-intretin...fat-t42183.html
ARAMIS
cam care ar fi simptomele unui egr in neregula? nu de alta da nu as astepta pana da cu virgula de tot ...
Catalinmodena
Imi puteti spune ce-i acela un EGR?
adi_ar
Este ceva ce tu nu ai la masina din semnatura ! smile.gif
mister
La masina mea, la 30000km, o fanta era complet infundata, iar a doua mai avea cam 1 cm. Am ramas siderat de ce am gasit acolo. Dupa curatare, practic era alta masina. Prin urmare o sa-l curat la fiecare 5000 de km efectuati. Recomand curatarea EGR-ului la fiecare 5000 km.
adi_ar
Un tutorial, fotografii, ceva ?
M i h a i
QUOTE(mister @ 25 Sep 2008, 09:23)
Recomand curatarea EGR-ului la fiecare 5000 km.
*




Si eu recomand sa nu se mai mearga batraneste/subturat...si poti sa ai si 200.000 km fara sa cureti Egr.. rolleyes.gif

Sa cureti Egr din 5000 in 5000... tongue.gif sa fim seriosi..cine curata in halul asta de des trebuie sa-si cumpere o benzinara
mister
@adi_ar - din pacate n-am fost pregatit. Cu proxima ocazie promit sa fiu pregatit.

@MHY - crede-ma ca nu merg subturat cu ea, dar 80% din km sunt facuti in mareata si pitoreasca noastra capitala. Ca informatie, schimb vitezele pana in 2000 de ture cu motor rece si intre 2000 si 4000 cu motor cald.
Cat despre 200.000 de km fara sa cureti EGR-ul, e mit in Romania si adevar in vestul Europei.
Am si eu cateva intrebari sa-ti adresez:
- ai curatat la masina ta EGR-ul?Daca DA, la cati km?
- ai idee in cat timp se curata?
- daca ai curetat EGR-ul dauneaza motorului?
- daca mi-am propus sa curat EGR-ul din 5000 in 5000 trebuie sa ma gandesc s-o vand sa-mi iau o benzinara?

S-auzim de bine.
adi_ar
1. La demontare/montare ai intampinat ceva probleme ?
2. Cu ce ai curatat ?
3. Ai curatat si mai "adanc" sau numai valva ?
Catalinmodena
QUOTE(adi_ar @ 24 Sep 2008, 18:02)
Este ceva ce tu nu ai la masina din semnatura !  smile.gif
*


Stiu ca nu am,dar intrebam asa pentru cultura mea generala.
Deci imi spui/spuneti ce-i acela EGR?
adi_ar
Nu era mai bine sa cauti inainte de a intreba?

EGR
Catalinmodena
Off!
Ba da,ai dreptate Adi_ar!
Oricum multumesc!
mister
QUOTE(adi_ar @ 25 Sep 2008, 13:11)
1. La demontare/montare ai intampinat ceva probleme ?
2. Cu ce ai curatat ?
3. Ai curatat si mai "adanc" sau numai valva ?
*




1. Nu sunt probleme la montare/demontare. Sunt foarte facile.
2. Zgura am curatat-o cu surubelnita, mizeria am inmuiat-o cu benzina si am clatit-o cu spray de frane.
3. Nu a fost cazul sa curat si mai adanc. Era curat.

Decefalus
Daca mai efectuati careva operatiunea asta de curatare EGR, nu ar strica niste poze pentru 1.5 DcI . multumesc
M i h a i
QUOTE(mister @ 25 Sep 2008, 11:42)
Am si eu cateva intrebari sa-ti adresez:
1- ai curatat la masina ta EGR-ul?Daca DA, la cati km?
2- ai idee in cat timp se curata?
3- daca ai curatat EGR-ul dauneaza motorului?
4- daca mi-am propus sa curat EGR-ul din 5000 in 5000 trebuie sa ma gandesc s-o vand sa-mi iau o benzinara?
*



Abia acum am vazut intrebarile..sorry..
1.Nu niciodata
2.Habar nu am..nu cred ca exista un interval anume
3.Nici asta nu stiu..nu ma pricep..sincer..banuiesc ca nu dauneaza..nu are de ce..
4.Eu zic ca da...daca trebuia sa curat egr la fiecare 5000 km o vindeam deja..

Totul este din cauza mersului subturat..Eu schimb foarte sus...mai ajung cateodata in afara chiar si in limitare.. tongue.gif Nu ma astept sa se infunde prostia aia de egr..
Cand am fost in service la revizie era un tip cu laguna 1.9 120 care venea la curatat de egr odata la 10.000 km...A zis ca schimba numai la 2000 rpm si in oras si in afara ca se aude motorul tare dupa 2000 de ture si ai este mila sa schimbe mai sus.. icon_mrgreen.gif Asta e...mie nu imi este mila..A specificat cineva mai sus ca ''' nu rezista un egr necuratat 200.000 km'' sau ceva de genul ca este mit...Eu stiu un coleg forumist care are 1.5 si aproape 200.000 si nu a curatat acest egr...probabil ca are un stil de mers destul de ok.. tongue.gif

segcm
Daca nu ii dai la 2 saptamani o forja "sora cu moartea" tot degeaba. Ii dai cu a IIIa peste 120 si se desfunda tot la ea. Sa vezi dupa "salata" cum merge. Daca mergi ca un pensionar ai probleme. Si la mine se mai infunda si mai scoate fum chiar si la 2000rpm. Ii dau forja cuvenita si isi revine repede si nu mai tb s-o duc s-o curate.
KTN
Am 172.000 km pana acum si n-am curatat egr-ul. Acum e in service si probabil il vor curata pentru ca nu mai are forta, scoate fum mult si am simtit modificari si la consum. Din cate mi-au spus, va trebui sa schimb si injectoarele sad.gif Caut ceva la un pret mai rezonabil decat 900 de roni cat e la ei...
vreo oferta, ceva, stie careva?
mersi si bafta!
stanyc2003
EGR-ul am inteles ca se duce foarte greu! Merge curatata! Se "incarca" de depuneri din cauza mersului subturat (la DCI trebuie sa schimbi vitezele la minim 2500) si din cauza motorinei de proasta calitate (se depun rasini pe pe EGR, asta pt ca nu se arde in totalitate motorina). Pentru acelasi motiv se infunda si injectoarele.
Eu pun motorina doar din OMV (zice lumea ca e buna).
Mi s-a intamplat sa nu mai traga masina. Am fost la Serus, a curatat EGR-ul, a schimbat garniturile si ... 80km/h in treapta a 2a (acolo mi-a taiat motorina:))).
Legat de schimbat injectoare.... am zis ca dau in balbaiala cand am auzit cat costa. Am inteles ca pot fi schimbate doar duzele injectoarelor. La un service Reno nu o sa iti schimbe doar duza... asta e politica. Schimba tot injectorul.
Un mecanic (de la Reno) mi-a zis, printre altele sa bag motorina de la CFR (folosita la locomotivele diesel). Cica e best of (aditivata, etc).
De atunci nu am mai avut probleme. Si nici nu imi doresc, sincer. La ce preturi au cei de la Renault.....

O zi buna si bafta
solidconvert
Si de unde ai luat tu motorina de la CFR? biggrin.gif
tr_viorel
Intrebare la care omul a spus prin enunt. "De la CFR", nu tip CFR.
stanyc2003
Daca ai pe cineva care lucreaza la CFR. Presupun ca este una din modalitati. Pana cand vreun cunoscut de-al meu se va angaja la CFR, voi alimenta de la OMV. biggrin.gif
criv
Sunt mai nou pe forum, desi am Megan-ul din 2005... Si n-am prea avut probleme cu el...are 174 000 km, 5 ani si aproape 4 luni...
De ceva timp a inceput sa mearga cam "tremurat" motorul si cineva mi-a sugerat sa-i curat EGR-ul...
Am cautat pe aici pe forum, am citit cum ca unii dintre voi chiar ati curatat acest EGR dar, in cazul meu, necazul cel mai mare este ca eu nu stiu macar unde este aceasta piesa, nici cum arata...!
Poate cineva sa-mi dea ceva indicatii sau sa puna ceva poze? Un tutorial poate sa faca cineva cu aceasta operatie de curatare a EGR?
DIDE
Nu trebuie sa cauti prea mult. Un asemenea tutorial intitulat "Curatarea EGR'' exista chiar aici la sectiunea Megane la tutoriale. Spor...
segcm
Ala parca era de 1,9DCi, dar nu sunt sigur.
calinu'
si mie mi-ar fi de folos un tutorial de curatare egr la un 1.5 dci
catalin_jianu
stanyc2003, mai stii cat te-a costat curatarea EGR-ului si schimbarea acelor garnituri, m-as duce si eu la reprezentanta dar nu vreau sa ma duc pt curatare si sa platesc jumatate de motor:P...a mai curatat cineva EGR cu galeriile si chimbat garnituri, cam cat costa? la ce sa ma astept??
stanyc2003
Daca nu ma insel a costat ceva gen 200 RON ( curatare+garnituri). Am curat-o la Serus. Dar, cel mai bine, maergi la service si le spui sa o puna pe tester. La mine in timpul testarii au gasit egr-ul infundat. Nu cred k trebuie curatata doar asa, ca moft.
De atunci, cum prind ocazia, ii dau o mica "salata", vorba baietilor. Asta cand prin putina autostrada sau vreun DN. In oras... schimb doar peste 2500 rpm.
Oricum, ca sa iti curete EGR-ul, trebuie sa stai ceva la service, pana se raceste motorul. Mecanicul nu va putea lucra pe un motor incins. La mine a durat 4 ore. 3 ore pana s-a racit motorul si in 30-40 min cat a lucrat la ea, si apoi.... 80 km/h in viteza a 2a:D (mecanicul a testat-o)
catalin_jianu
eu zic ca....clar trebuie curatat EGR-u, e cam puturoasa, cand bag picioru in ea scoate cam mult fum si are usoare piederi de putere uneori...din ce m-am interesat cam asta ar fi...trebuie intradevar sa fac si revizia, schimbat filtru aer/motorina..dar masina are peste 100k km si nu a fost curatat niciodata EGR-u..deci chiar trebuie zic eu
Apropo...la tine care erau simptomele si la cati km ai curatat valva?

stanyc2003, ms pt detalii...vruiam sa stiu la cam cat sa ma astept, nu merg intr-un service renault, dar oricum e un service destul de mare si cred ca tot cam atat o sa coste

stanyc2003
Cu placere!:)
Masina avea 90000 cand am curatat EGR-ul. Simptome? Pai... plecam de pe loc si intr-a doua si a treia era lesinata....nimic. Faza nasoala a fost cand am ajuns pe o strada foarte in panta (undeva pe langa Cotroceni si....nu a mai vrut sa urce). Parca ii dadusem a 3a in loc de viteza 1. Chiar in seara aia m-am dus la Serus.
Parerea mea e sa ii faci o testare pe calculator. Ori la un service Renault, ori la unul mai "destept". Daca esti din Bucuresti, iti recomand Serus. Eu sunt multumit de cum lucreaza, nu si de preturi (aceleasi ca la orice dealer Renault).
In seara respectiva mi-au bagat-o pe calculator si au facut si un test de retur al injectoarelor. Au descoperit ca aveam EGR-ul infundat.
catalin_jianu
Pai o sa ii fac cu siguranta si o testare, dar vreau sa curat neaparat EGR-u, apoi consumabilele...din cate am citit aici pe forum, toti dupa curatarea valvei au zis ca e alta masina, din pacate nu sunt din bucuresti sunt din craiova iar reprezentanta de la noi e o batjocura, mi-e mi s-a intamplat cu sonda de la rezervor care indica nivelul motorinei, cand au schimbat-o n-au pus bine garnitura de deasupra rezervorului si pierdea motorina urat de tot...bagam motorina de 50ron ca sa fiu sigur ca o consum si nu o arunc sad.gif ... iar cand mi-au zis ca ori e rezervoru spart, ori sonda nu e buna tebuie iar schimbata am zis ca mor cu ei de gat...partea proasta era ca sonda fusese schimbata de fostu proprietar exact inainte sa imi dea masina, si era problema ca nu prea vroiau sa o schimbe in garantie...in fine numai complicatii...si in final un prieten ce avea dacie si care obisnuia sa mestereasca des la masina m-a rezolvat, spre uimirea mea...era o banala garnitura pusa stramb si nu etansa
stanyc2003
Mda... cunosc! In afara de EGR si reconditionat un injector.... nu am avut alte probleme! acum o sa schimb bucsile bascula fata dreapta. Si am mai schimbat filtrele si uleiul, acum urmand a schimba si placutele frana. In rest merge ok, consuma ok (in concediu am facut 1500 km prin tara si am avut medie de 4.5 l/ 100km). Apropo, cat ai dat pe masina?
catalin_jianu
cam consumul asta il am si eu...am reusit chiar 3,8 o data...un drum de 400km da mers normal:P, fara autostrada
am dat 9000 euro in 2007 in vara, motoru 1.5dci de 101 cai park, 74kw, avea o atunci in jur de 70k km, nu mai stiu exact...si dotari destul de multe pachetul cu clima, senzori ploaie/lumini..nu stiu exact varianta

La parte de suspensii si directie o sa ma bag si eu, bieletele trebuie schimbate, dreapta stiu sigur, d stanga ink nu stiu nimic, da cred ca le schimb pe ambele, nu stiu exact bucsile ca nu le-am verificat...sa vad dupa bielete cum sta..si mai am ceva la telescoape zic eu...park se misca f putin de sus de unde sunt prinse, probabil un rulment...stiu ca au fost schimbate cu cateva luni inainte sa o iau telescoapele fata si flansele

20 Jan 2009, 12:05:
stanyc2003, ce nu te-am intrebat, nu stiu daca ai stat langa masina cand au lucrat la ea...cand au curatat valva ti-au curatat si galeria de admisie, tubulatura de pe acolo, am inteles d la alti membri d aici, ca indicat ar fi sa fac si asta?
Nu stiam ca injectoarele se pot reconditiona, am auzit ca s-ar curata, asta inseamna sau e altceva...si de curiozitate mai stii cam cat a costat?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.