dannic
21 Mar 2008, 06:18
salutare.revin si va impartasesc din pataniile mele. de citeva zile imi curge ulei dde la motor ieri am fost din nou la acel service dar hotarit sa stau linga ei. dupa constatare s-a ajuns la concluzia ca de vina sunt semeringurile de la axul cu came s-au inlocuit dar a durat vreo 8 ore dar nu m-am lasat am stat acolo si referitor la cea ce am scris eu in topicul schimbat --distrib. -probleme la greu --nu cred ca ei au rupt fulia de la axul cu came naiba stie ca e atit de simplu sa o dai jos desfaci doar o piulita si gata oricum am mai bagat vreo 250 RON acu abia astept sa plec la servici sa vad daca am balta de ulei sub masina. SI O INTREBARE STIE CAREVA DACA CAPACUL CE ACOPERA AXUL CU CAME ADICA PRIMUL VAZUT DE SUS ARE GARNITURA SAU SE ETANSEAZA DOAR CU SILICON?
e greu cu punctele de ortografie.
Eu zic sa cauti pe net pe alte forumuri sau sa vb cu mecanici care stiu meserie, nu cu cei care "invata" pe masina ta
Filip cj
22 Jun 2018, 08:28
Salutare tuturor! Sunt nou pe acest forum si e prima data cand scriu pe un forum... deci va rog putina rabdare
Sper sa postez unde trebuie..
Tatal meu este proprietarul unui renault laguna I 1.9 dci din 2000. In ultimul tinp tot are probleme cu pornirea la cald si deja a dus masina la al 3 -lea mecanic.
Deci! Masina porneste la prima cheie la rece iar dupa ce se incalzeste nu mai porneste, porneste doar impinsa in mai putin de 5 metri. Pana in prezent mecanici au schimbat si verificat urmatoarele: schimbat senzor ax cu came
-computerul de motor si facut transferul datelor De pe cel vechi pe cel nou
-electormotor schimbat( sub premiza ca nu invarte destul de bine)
- debidmetru de aer schimbat
Pe aparatul de diavnoza nu da noci o eroare (soft folosit delphi 150e)
Daca sut cunoscatori care ar putea ajuta cu o iedee va rog!!
Multumesc!
AlexAll
27 Jun 2018, 23:48
Din proprie experiență îți spun ca Delphi nu e ce trebuie pentru Renault, încearcă o diagnoză cu Clip sau DDT2000.
espacern
28 Jun 2018, 08:51
@filip=Verifica/schimba senzorul de volanta aflat pe cutia de viteze.
andru1973
28 Jun 2018, 09:16
ai încercat sa vezi senzorul de la volanta?se spune ca poate da probleme el când se încălzește bobina din interior si nu mai da semnal bine până se răcește un pic,incearca si varianta asta
28 Jun 2018, 08:29:
Senzorul de temperatură a lichidului de răcire,Unul pentru bord și unul pentru gestionarea motorului(parca sunt 2 din ce imi amintesc) si el poate da acele probleme la pornire (cel ce gestionează motorul)
Vallybz
28 Jun 2018, 10:54
cablurile care duc la sezorul de la volanta, la mine aveau protectia dusa si se atingeau intre ele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.