Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Astra GTC sport + CBR 600 F4i
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
cristidb
Sa-mi prezint si eu noua jucarie....
Astra GTC argintie, echipare sport, motor 1,6 115 cai cu distributie variabila, pachet sport, jante 17" alte cateva optionale:

Echiparea sport cuprinde:
Plafon negru, scaune negre, ornamente interioare argintii.
Gemuri electrice, oglinzi electrice incalzite.
Scaune sport, reglaj lombar si pe inaltime pentru sofer.
Sasiu sport coborat 15mm.
Ceasuri bord sport.
Volan imbracat in piele si cu profil ergonomic.
Difuzor spoiler spate si iesire esapament inox.
Ornamente praguri si chedere suplimentare de etansare.
Pedale aliaj.
Aer conditionat manual.

In plus fata de echiparea sport am mai pus jante aliaj 17" cu cauciucuri (Continental) 225/45 R17
CD cu MP3 si comenzi pe volan.
Computer de bord.
Oglinzi rabatabile electric.
Pachet sport, care cuprinde discuri de frana pe spate, prindere roti in 5 prezoane, servodirectie electrohidraulica cu cursa scurta, ESP si traction control, buton sport care schimba comportamentul motorului si al directiei.

Peste astea masina a mai primit covorase de cauciuc originale GM, boxe Coustic, detector Whistler 3450 pro remote si cauciucuri de iarna Dunlop pe jante de tabla.
Cam asta e... are 6 luni si 9000km. In Bucuresti consuma 12-13, in afara 5,5-9.
sorin_f39
Felicitari pentru achizitie!
La cat se ridica toata afacerea si cat i-ai dat maxim pana acum?
cosmin_2300
Sa inteleg ca n-ai climatronic ?
C a t a l i n
Superbă trecerea, de la Nova la Astra GTC! biggrin.gif
george_slz
Nu are clima!
cristidb
Nu are clima, are doar aer conditionat manual. Pentru mine e suficient. Viteza maxima 200km/h pe ecranele ascunse ale computerului de bord, care indica foarte precis, 210 pe bord.
0-100 am cornometrat eu cam 10s pe sport.
Masina a costat 16000E dupa discounturi si reduceri, 17800 pret de catalog.
Urmeaza in viitorul apropiat un filtru K&N panel si poate un remap la 128 cai pe sport.
Si o poza din spate:
Kojak
aplauze.gif Felicitari, e piesa masinuta, sa ai parte de ea! smile.gif
router
imi place foarte mult masina si culoarea

singurul lucru care l-as fi schimbat ar fi jentile tip stea de 17 care se pot pune ca optiune pe acest model

am vazut una tot argintie cu acest tip de jenti in 5 spite si arata super

felicitari pentru masinuta
cristidb
Cele de 18 star imi plac si mie, dar modelul e doar pe 18", cam mult pentru motorul meu si pentru Romania.
Dintre cele pe 17" astea mi-au placut cel mai mult.
router
oricum si cu astea am inceput sa te invidiez putin
2dor
Da frumoasa masina. Sa te tina mii de km fara nici o problema.
OVIDIUS
Totusi, pentru o echipare sport, nu e putin 115 cp? Si loganul cu 1.6 16 V a ajuns pe la 105 si nu e sport deloc...Zic si eu...
Oricum, s-o stapanesti sanatos. Cat despre viteza, nu prea avem noi drumuri de asa ceva...
cristidb
Multumesc pentru urari.
E adevarat, 115 cai nu sunt multi, dar comportamentul unei masini nu tine doar de puterea motorului. 115 cai la 1250kg cu tot cu sofer nu sunt putini, iar motorul e ajutat de o cutie de viteze scurta si bine etajata. In plus motorul asta are distributie variabila, si trage constant de la 3000 la 6500 de ture, iar pe sport raspunsul motorului la acceleratie e instantaneu. Una peste alta, masina se misca bine, directia e foarte precisa, suspensia rigida, frane exceptionale. Avand in vedere ca circul foarte mult in oras nu regret deloc alegerea motorului.
raqzvan
De fapt Astra GTC cu motor 1.6l 115CP are viteza max. 193km/h si 0-100 in 11.6s, cu cutia manuala (cu Easytronic e mai rau). Nu zic ca nu e bine (e suficient), dar ca sa stii, sa nu te agiti degeaba. smile.gif Cauciucurile de 17" din oferta sunt doar 215/45, nu 225/45. Si ca o completare, sasiul sport coborat 15mm e standard la GTC, din cate stiu, nu e inclus in echiparea sport.

Si ca sa nu zici ca te critic... Felicitari pentru masina. Imi place. Arata bine.
Ma gandeam si eu la una, pana am incercat sa ma urc in spate si ... nu prea mi-a placut experienta. Bancheta e prea in spate, urci greu ca barbat, dar sa bagi acolo o femeie.. in fusta.. intra in patru labe (sa zicem ca n-ar fi o problema cool.gif ), dar odata ajuns pe bancheta te sprijini cu capu-n plafon (exagerez, dar nu foarte mult), plafon ce coboara cu un unghi cam mare, scaunele nu revin la pozitia initiala dupa rabatare (cele din versiunea Enjoy, cel putin). Insa ca masina de doua locuri e OK... dar trebuie sa renunti la sex in masina (in caz ca te preocupa) sau caratul ocazional al rudelor/amicilor/etc.

Discountul e foarte bun. Care e "secretul"? Daca poti sa spui. Din cate stiu oferta e doar pentru Enjoy si pachetul Enjoy Plus, si e de pana-n 1500E.
cristidb
Da, 193 km/h e viteza data de producator si 11,6s. Eu am ajuns la 200 pe meniurile computerului de bord, care arata ca GPS-ul. Daca are si ala eroare sau daca au fost favorabile conditiile nu stiu. Nu prea am avut ocazia sa ajung la viteze de peste 180km/h prea des, mai ales ca acum am cauciucurile de iarna care tin doar 190km/h.
Cu ESP dezactivat demarezi mai bine decat cu el activat. Nici cele 10 secunde nu sunt o masuratoare prea exacta, dar am masurat totusi pana la 105 pe bord, adica 100 real.
Da arcurile mai scurte cu 15mm sunt standard la GTC.
Cauciucuri 215/45 s-au pus doar pana in 2005. Dupa 2005 s-au pus doar 225/45 R 17. A mea a venit cu continental sportcontact 2 excelente vara si inutilizabile iarna.
Eu am 1,80 si stau foarte bine in spate. Asta e oricum mai putin important, pentru ca 95% din timp locurile din spate nu sunt ocupate. In 6 luni cred ca de 5 sau 6 ori s-a urcat cineva in spate.
Scaunele revin in pozitia initiala, doar ca trebuie sa indrepti spatarul dupa ce ai readus scaunul pe pozitia initiala.
1250E e reducere permanenta se pare la astra, iar 550E i-am negociat cu dealerul.

De ce ti se pare ca ma agit?
raqzvan
Era o mica gluma. Spuneam sa nu te agiti sa afli viteza maxima.

Eu sunt un pic mai inalt, de aia spuneam ca stau incomod in spate. Scaunele revin, intradevar (la spatare ma refeream).
Solon
Nu stiu de ce aveam impresia ca GTC inseamna automat motor mai mare! Se pare ca m-am inselat! Deci GTC inseamna ca e in doua usi si cam atat!
cristidb
OPC = 2.0 turbo 240 cai. GTC= 3usi
ArtVandelay
ce inseamna "pe sport" ?
C a t a l i n
OPC = Opel Performance Center
GTC= Grand Turismo Coupe
cristidb
Pachetul sport include un buton pe bord, pe care scrie sport. La apasarea lui se schimba comportamentul directiei si al motorului. Daca aveam IDS+ se intareau si amortizoarele. Sunt tari si acum, dar s-ar fi facut si mai tari.
Practic volanul se intareste putin, iar motorul trage mai bine si de la turatie mai mica, si se elimina intarzierea reactiei la apasarea acceleratiei. ECU are 2 mape, una pentru modul sport si una pentru normal. Un eventual chip tuning se poate face pe una sau ambele mape, adica poti avea mai multa putere doar cand ai butonul sport apasat.
De obicei in oras merg fara sport pentru ca smuceste destul de tare cu el activat, iar in afara pe sport.
Solon

De obicei in oras merg fara sport pentru ca smuceste destul de tare cu el activat, iar in afara pe sport.
*

[/quote]
Si banuiesc ca si consumul creste,nu?
cristidb
Creste in conditiile in care o alergi mai tare, si de obicei asa se intampla. Daca mergi constant cu aceeasi viteza consumul nu se modifica.
herculane
foarte frumoasa masina. s-o stapanesti sanatos!

si eu am crezut ca gtc inseamna ceva sport, apropiat opc-ului, pana am nimerit la stop acum cateva luni langa un tip cu o masinuta ca a ta, pe care l-am depasit nu foarte greu pe la 60-70km/h. pana am ajuns acasa ma gandeam ce super sportiva am eu daca am reusit sa-l fac, insa pe urma am vazut ca exista si gtc cu 1,4 90 cp parca smile.gif
AIX
Felicitari pentru achizitie, frumoasa masina! Eu am oscilat putin intre GTC si Leon smile.gif , dar am ales Leon pina la urma (din cauza de doua usi mai mult, timp mai mare de asteptare la GTC, dealer Opel mai putin "percutant").
cristidb
Da, timpul de asteptare m-a enervat si pe mine. A durat 4 luni si 3 saptamani sa o primesc. Totusi, dupa cele 3 luni de asteptare precizate in contract am primit o Corsa din partea dealerului, cu care am circulat pana a venit masina mea.
bear_mc
Interesanta masinuta. Sa o stapanesti sanatos. Are un pret foarte bun. Ma asteptam sa fie mai mult. Cum se comporta in viraje?
bulan
QUOTE(AIX @ 18 Feb 2008, 14:19)
Felicitari pentru achizitie, frumoasa masina! Eu am oscilat putin intre GTC si
*


Cand le-am spus copiilor ca vrem sa schimbam Laureat-ul+ cu altceva ei ne-au recomandat calduros un GTC.Eram cat pe aci sa ne indoim si chiar am oscilat ceva.Pana la urma stiti ce am ales un bebelus.
Sa o stapaniti sanatos Domnule cristidb!
cristidb
@bear_mc sta excelent pe curbe. Nici nu se putea altfel cu suspensia rigida si cauciucurile pe care le are.
@bulan desi e o masina cumparata in special de tineri, am vazut una condusa de un sofer trecut de 50 de ani smile.gif
In ziua in care am luat-o, a dat si tata o tura cu ea si i-a placut foarte tare. M-a intrebat cand intentionez sa-mi iau alta si sa i-o las lui pe asta smile.gif
cristidb
De cateva zile a primit cadou un filtru K&N, ocazie cu care s-a facut si derestrictionarea cutiei de aer prin scoaterea unor tuburi puse acolo doar pentru silentiozitate. Suna mai gros si raspunde mai prompt la acceleratie.
Urmatoarea modificare pe lista: Subwoofer activ JBL BassPro 2 sau Focal BombA si isonorizarea usilor si aripilor spate.

ady85btz
Frumoasa bestia (doar la design tongue.gif ).Multi km fara probleme!
Andy_ACS
Masina e superba, designul e foarte reusit dupaparerea mea. E una dintre masinile mele preferate, alegerea motorului mi se pare ideala, e puternic si economic, si nici nu trebuie sa platesti taxe mari.
Culoarea la fel e foarte frumoasa si practica (nu stai cu ea toata ziua in spalatorie).
Cu jantele de 17 am mici indoieli. Ele arata nemaipomenit, dar probabil alaturi de suspensia sport zdruncina putin pe drum denivelat.

Bafta! si sa o stapanesti sanantos!
cristidb
Nu zdruncina putin, iti scoate pietrele de la rinichi biggrin.gif. Se simte orice denivelare, dar si stabilitatea si aderenta e mult imbunatatita. Diferenta am simtit-o clar cand am trecut de la rotile de iarna pe 15" la cele pe 17". Totusi, fata de alte masini nu e chiar asa rau, Hyundai coupe de exemplu are suspensia si mai dura. Imi place cum arata cu arcuri Eibach pro -30mm, dar nu stiu daca o sa fac schimbarea.
Andy_ACS
Eu zic sa o lasi asa, arata foarte bine, nu de alta, dar mai sunt si gropi, sine de tramvai, caini, pietre... etc etc smile.gif

Bafta!
cristidb
Pe autostrada.
C a t a l i n
Fie-ți milă! smile.gif
cristidb
O sa mai fac inca un filmulet dupa ce se vor face calutii inca 10-15 manji, cel mai probabil de la Upsolute. Inainte de asta va deveni un low rider cu arcurile astea.
Sony
Ti-a fost livrata cu scut la motor?
cristidb
Nu, scutul nu se poate pune din fabrica pe GTC. Se poate pune dupa dar se prinde doar in 3 suruburi din 4 pentru ca lipseste un suport. Nu intentionez sa-i pun scut nici dupa ce o mai cobor. Nu o sa scot masina asta in offroad. E facuta pentru asfalt. In 3 saptamani o sa vina arcurile eibach pro yupy.gif
cristidb
Am masurat puterea cu noua mea jucarie. Se pare ca sunt cativa cai in plus.
0-100 cam 10,5 sec cu acelasi aparat. Cel mai bun timp a fost 10 secunde dar n-am mai reusit sa-l obtin inca o data.
C a t a l i n
Cât costă așa ceva? De unde? smile.gif

Merci.
cristidb
Din state. Acolo e 80$ cu toate taxele. In Europa nu se vinde.
E cumparat de pe amazon
cristidb
Astazi i-am montat arcurile Eibach pro. Merita fiecare ban. Arata si se comporta excelent cu ele.

user posted image
sorin_f39
Consider oricum Astra GTC ca fiind cel mai frumos Opel si totodata unul dintre cel mai frumoase coupe -uri (care oricum sunt slabiciunea mea, indiferent de clasa) din clasa compacta.
Si pe langa asta, atunci cand pui si pasiune atunci cand te implici in personalizarea masinii, nu are cum sa nu iasa ceva frumos si de bun gust.

Felicitari si sa te bucuri de ea!
Arhimede
Ai facut chiptuning pana la urma?Pe o mapa sau pe ambele?
cristidb
Mersi Sorine. Pasiune e destula, dar finantele nu-mi permit sa fac toate modificarile pe care le vreau dintr-o data. Pe lista asteapta un amplificator pe 4 canale (probabil Blaupunkt GTA 4). Sper sa-l montez in vara asta.

Nimeni in Romania nu poate remapa motorul asta inca prin OBD. Se poate doar prin demontarea ECU. Unii spun ca se poate cu 2 mape, altii ca de fapt pe sport doar raspunsul acceleratiei difera, si nu sunt 2 mape complet diferite. Inclin sa cred ca cea de a doua varianta e cea reala, pentru ca asta mi s-a spus si de catre cei de la SKN si de catre cei de la Upsolute. Momentan mai astept putin. Poate achizitioneaza si ai nostri tuneri niste scule cu care sa se poata remapa prin OBD ECU Siemens Simtec 75.1
Aici e raspunsul celor de la Upsolute. Topicul se numeste Astra H 1.6 tuning.
bulan
Pe mine ma depasesc chestiile astea cu ecu obd 2 mape si etc dar ma bucur cand vad pasiunea dusa la extrem.Succes cristidb!
zasul
Am condus si eu un Opel astra GTC sport si mi se pare extrem de incomod.
sorin_f39
Da detalii. Incomod, din ce punct de vedere?

Ai condus, deci ai stat in fata. Ce nu ti-a placut? Suspensiile, pozitia la volan, comportamentul masinii etc?
cristidb
Depinde de pe ce masina vii si ce vrei de la o masina. In functie de asta poate sa-ti placa sau nu. Suspensia e tare, pozitia la volan joasa. Mie asa imi place o masina. Initial mi s-a parut ciudata luneta foarte mica, dar m-am obisnuit. Oglinzile laterale mari compenseaza lipsa de vizibilitate in oglinda centrala. In restu nu vad ce ar fi neplacut la ea. Franele sunt foarte bune, directia da destul feedback desi e electrica, schimbatorul e precis...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.