Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: vw jetta 1.4 tsi 170 cai sau golf 5
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3
ecstasy_4u06
sper sa nu se supere moderatorii de pe forum k postez acest topic rolleyes.gif

ce pareri aveti de vw jetta sau golf 5, cu motor de 1.4 tsi(benzina) la 170 de cai?biggrin.gif
semit
golf smile.gif
Manuel
Parere buna. smile.gif
bear_mc
Eu as merge pe jetta. Arata demential cu pachetul sport. rolleyes.gif Motorasul e interesant. Din ce vad la ei pe site atinge puterea maxima la 6000 tor/min si are un cuplu de 240Nm (cat dieselul de 1.9 105cp) disponibil de la 1500 pana la 4750. Nice. smile.gif In viitor poate sa o am si eu unul. tongue.gif biggrin.gif
Despre ambele masinute am o parere buna.
ecstasy_4u06
chiar nu ma gandeam ca o sa ajunga un motor de 1.4 sa 170 de cai...am vazut k e de mai multe feluri.. la 122 parca, 140 si 170
mister
golf
DRD
Jetta cu motor de 2.0 Tdi 150cp
C a t a l i n
1.4 170 CP are compresor mecanic și turbină. Mai impresionant este cuplul și plaja de turații pe care este disponibil...
E foarte performant, dar și foarte scump.

Alege oricare din mașini, că oricum, dacă îi pui leduri albastre, nu mai contează...
dogy_10
jetta clar...
daniel4ro
Jetta
DRD
MAERSK: Am auzit ca motorul de 1.4 TSI nu este prea rasarit desi are 170 CP.Consumul e fenomenal pentru capacitatea lui chiar cei de la TopGear il blamau.
ecstasy_4u06
cat de mare o putea avea consumu? ii doar un motor de 1.4...vreo 6% media nu?
C a t a l i n
QUOTE
TSI, motorul anului 2006
15 Iunie 2006
Noul propulsor de la Volkswagen, denumit TSI, care foloseste atât un compresor mecanic, cât si turbina, a fost desemnat „Cel Mai Bun Motor Nou in 2006”, precum si „Cel Mai Bun Motor din 2006”, in cadrul premiilor „International Engine of The Year 2006”. Acesta are o capacitate cilindrica de 1,4 litri si dezvolta o putere de 170 CP si un consum de benzina de numai 7,2 l/100 km. Acest propulsor de viitor a fost votat de un juriu alcatuit de 61 de jurnalisti din 29 de tari si foloseste ca motto sintagma „putere maxima - consum minim”.

„Un motor de 1,4 litri care gândeste ca unul de 2 litri” sau „Visul oricarui inginer. Volkswagen a rezolvat problemele de sincronizare intre doua tehnologii diferite”, au spus membrii juriului despre TSI. Motorul de 1,4 litri dezvolta 170 CP montat pe noul Golf GT, respectiv 140 CP atunci când este asezat pe modelul Touran. La categoria sa, TSI a fost urmat de motorul Toyota 3,5 V6 hibrid (Lexus GS450h) si Chevrolet V8 de 7 litri (Corvette Z06). Cel mai economic motor a fost cel de pe Toyota Prius, care are capacitate cilindrica de 1,5 litri. Motorul cel mai bun la nivel de performante este V10 de la BMW, care dezvolta 507 CP din 5,5 litri. Celelalte câstigatoare, in functie de categorie, au fost: Honda IMA (sub 1 litru), 2.0 TFSI Volkswagen (1.8-2 litri), Subaru 2.5 Turbo (2 – 2.5 litri), 3.0 Bi-turbo diesel BMW (2.5-3 litri) sau BMW 3.2 litri (3-4 litri).

Tabele
Cel mai bun motor nou
1. Volkswagen 1.4 TSI
2. Toyota 3.5 V6 hibrid
3. Chevrolet V8 7 l
4. Mercedes AMG 6.2
5. Porsche 3.4 boxer
6. Honda 1.8


Sursa: http://www.lalimita.ro/lalimita/news/view/...nului+2006.html

Dacă mint ei, mint și eu... La Top Gear nu îmi mai amintesc ce au spus... smile.gif

Încă ceva pe aici: http://www.vwvortex.com/cgi-bin/artman/exe...=1496&printer=1
ssilviu
Curios cum pe aici nu se apuca nimeni sa aduca aminte de faptul ca Jetta se fabrica in Mexic. Tara care nu e departe ca nivel de civilizatie de mult prea iubita Turcie.
gabygiovanny
pro golf,la firma la mine a primit cineva o jetta dar a zis ca peste 140 nu are stabilitate buna deloc...
Cypher4laguna
Pentru ca nu la toti le place Civicul de 140 CP...

Bravo 150 CP... motivele sub avatar!!!
aqua
Reinvii si eu topicul asta pentru niste sfaturi
Urmeaza sa inlocuiesc meganul ca i a cam trecu vremea, ma tot uit la m4 dar am inceput sa
Ma uit si pe la altii in ograda
M ar interesa si o octavia, vad ca in 2017 apare un facelift, ce stiti de 1,4 tsi? Am citit ca 1,2 tsi a avut tot felul de probleme, as trece pe benzina ca mi e cam frica de fap, avand in vedere ca o folosesc destul de mult si in oras
Apoi ar fi mazda 3 sau chiar 6 dar aici am o problema cu reteaua de service, cu piese de schimb, mi se pare cam exotica masina
Ar mai fi si kia sportage de 1,7 crdi sau hyundai i40 la fel diesel
Cam astea imi fac cu ochiul acum
Daca stiti ceva despre motorizari sau marca astept pareri, merci
b76bgaarh
si kia si i 40 au FAP.

speedman
Motorizare 1.2 pe octavia 3 nu a avut probleme, iar in prezent motorul a fost inlocuit de 1.0 tsi 115 cp, in 3 cilindri, care ofera performante superioare motorului pe care l a inlocuit. Despre 1.4 poti aprofunda pe wv forum, sectiunea octavia 3. Facelift ul mi se pare cam aiurea, cel putin farurile de e class.
aqua
da, stiu ca au si alea FAP dar ma atrag din punct de vedere spatiu si cum arata de asta la iau in calcul
despre octavia, nici mie nu prea imi place chestia cu farurile separate da poate in realitate arata mai bine
am citit forum de vw, in principiu n am gasit ceva nasol, dar acum si cu benzina asta turbo cand vad consumuri de 8, 9 afara ....
ma enerveaza ca reno are doar 1,2 ala pe benzina, mi se pare cam mic totusi pentru drumuri in afara unde merg destul si acolo si nu singur in masina, daca avea ceva mai puternic cred ca eram convins de m4 sedan benzina.

sunt intr un mare dubiu, benzina turbo vs diesel, benzina la cat consuma diesel din cauza FAP.

vallixx
Dintre ce ai enumarat tu acolo m-as duce catre Mazda 3.
b76bgaarh
daca e oras plus afara, ia masina cu fap. nu o sa ai probleme.

vezi ca portbagajul la kia/mazda 3 e sub cel de megan sedan.
aqua
da, imi place, am zis ce ma tine, nu stiu real daca in 2016 mai e cum am citit pe forumuri, da stiu ca ziceau unii ca daca ajungi in service poti sa stai mult pana iti aduce nu stiu ce piese care nu se gasesc local, plus cat de bine se pricep ai nostri la servisare
aici ar fi un avantaj mare ca scap si de FAP si de turbo
Bwwlan
Poti incerca eventual si Astra ala nou, stiu ca aia de la Opel dau discount-uri destul de generoase (nu 1,5% cat capeti de la Skoda).
b76bgaarh
omul vrea portbagaj de megan sedan, fara sa fie break, ce kkt sa faca cu opelul nou.
aqua
merci, da nu prea ma atrage opel din punct de vedere al interiorului, altfel am citit si am inteles ca e destul de ok
si asa e, am nevasta si copil si ne cam plac excursiile, as avea nevoie de sedan, de asta ma si uitam la octavia ca e mare
Macione
Mazda 3 2.0 120 challange sedan.
b76bgaarh
6.
aqua
Daca imi ziceti ca e ok cu reteaua de service si nu am probleme cu stocuri piese ma gandesc serios
Macione
In Bucuresti nu ai probleme, daca nu au pe stoc piesele la noi sunt sigur in Austria, dureaza max o sapt.
wolfin
Treci si pe la suzuki laugh.gif


Sx asta nou e frumos foc...si incapator...iar la dotari.....
aqua
La suzuki chiar nu m am uitat, o sa vad, mi am adus aminte si de avensis, are motorul de 1,8 pe benzina aspirat, incapatoare, nu stiu cum sta pe drum
b76bgaarh
Mai bine ca meganu cu pdg.
andreist
Injectie directa pe benzina si pe deasupra turbata nu prea e de bine pe termen lung. Read about it.
argon
O sa ai un soc dupa M2 sedan ce consuma 4 extra si 6 in oras daca-ti iei o puscatoare dinasta moderna pe benzina. Sau poate nu te deranjeaza consumul dublu.
Diac
Tata ar fi fost tentat de Astra sedan. Cum nu prea ma pricep asta inteleg ca e modelul precedent. 1,6 benzina clasic fără turbo si altele. Era cam 10.000 Euro.
b76bgaarh
Dap si la nivel de megane autentic.
AndreiMR
QUOTE(aqua @ 21 Sep 2016, 16:28)
da, imi place, am zis ce ma tine, nu stiu real daca in 2016 mai e cum am citit pe forumuri, da stiu ca ziceau unii ca daca ajungi in service poti sa stai mult pana iti aduce nu stiu ce piese care nu se gasesc local, plus cat de bine se pricep ai nostri la servisare
aici ar fi un avantaj mare ca scap si de FAP si de turbo
*



Alea sunt povesti din vremuri apuse. Nu mai sunt probleme de genul asta, orice piesa vine la fel de repede ca la VW, Reno sau altii. In Bucuresti nu sunt probleme cu reteaua de service, atat Arian Militari cat si BDT sunt ok, cel putin eu nu am avut probleme cu ei, ignorand deficientele de comunicare ale oamenilor de la receptie. Preturile la piese sunt la fel in reprezentante ca la alte marci, iar AM oferta e suficienta.

Sugestia mea e sa te duci la un test-drive cu o Mazda 3 sau 6...daca te tine bugetul, 6-le merita toti banutii, e extraordinar de faina, pe mine m-a impresionat. Nu ca 3 ar fi nasoala...dar iti sugerez testul ca sa vezi cum ti se pare masina, fiindca doar citind niste cifre din brosura, nu intelegi nimic din masina.

1.4 TSI a avut si el destule probleme grave, nu stiu pe Octavia daca e tot versiunea mai veche de pe GOlfuri sau e ceva actualizat cum schimbasera 1.2-ul...dar oricum, nu alegi VAG cu gandul la fiabilitate exemplara. Ce e bun totusi e ca se cam schimba fara caraiala piesele care pica, spre deosebire de Reno care n-ar schimba o piesa cu defect de fabricatie sau de proiectare in afara garantiei fara sa te jupoaie de bani.
wolfin
Ca motorizari pe benzina si consum decent ar fi mazda cu 2l skyactivu. Dar si costa.

Ref la motoarele "noi" pe benzina..turbo...dopate...timpu poate spune ce si cum.

De exemplu 1.4 busterjet ul de la suzuki. Cuplu 260.....uau....si trage mai tare ca motorina. In modu sport nu mai zic. Din ce am citit...intr-un an de camd a fost lansat in ro nimeni nu s a plans....poate doar de consum..8-9 litri in bucuresti. Deci nu chiar dublu....ca meganu dci.

Ma opresc ca deja suna a reclama. Ideea e ca trebuie sa le calaresti....cate iti place ...e in buget...bingo
AndreiMR
1.4 ala de la Suzuki e extrem de apreciat inclusiv de presa nemteasca, ceea ce e mai rar...nefiind made in DE biggrin.gif Si mai nou am vazut ca au preturi bune si pentru Vitara S, nu doar pentru aspirata

2.0 de la Mazda e foarte ok, are cuplul destul de jos pentru un aspirat si curba de cuplu e foarte bine dispusa...nu e nevoie sa il duci in zona rosie ca sa se miste lejer. Iar in lumea reala consumul e mai mic decat la motoare gen 1.0 1.2 sau 1.4 turbo. Dar nah, 2.0 si 120 de cai sau 165 de cai nu da asa bine pe hartie...tocmai de-aia am si sugerat un test-drive 1
aqua
opelul astra nu mi-a intrat in calcul ca nu imi prea place sincer, ma refer la exterior/interior
mazda 6 da, desi ma gandesc ca e cam mare pentru oras unde in principiu merg si singur majoritatea timpului, mazda 3 parca s-ar plia mai bine si prin oras

dupa care mai am o chestie de care tre sa tin cont, de multe ori iau masina dimineata, merg 1,5 km si o las la metrou, ca prefer sa ajung in 15 min in centru decat sa mai pierd 30-40 min pana acolo si sa mai caut si loc de parcare, mai ales iarna o sa fac miscarea asta deci nu stiu cat de bine o sa faca la diesel miscarea asta

sunt multe si bani doar de o masina biggrin.gif , care ar trebui sa multumeasca
de asta ma tot gandesc la o benzina, chiar cu riscul unui consum mai mare, dupa care imi aduc aminte ce bine se simt 200nm la drum lung si iar ma gandesc la dci de 130 care are 320 nm !
vallixx
Acu' daca tot pornim discutia benzina vs motorina nu e corect sa ne rezumam numai la faptul ca benzina mananca mai mult si are cuplu mai mic.
Gandeste-te si ca ai caldura iarna de cand pleci catre destinatie si nu cand ai ajuns, revizii mai rare si mai ieftine, pret mai mic la achizitie, masina mai silentioasa, pornirea la rece nu e o problema, nu infunzi cu funingine EGR, tobe, turbine...iar pentru compensarea cuplului mai mic o urci in ture.

Drumuri de 1.5 km fac rau si benzinarelor deopotriva nu numai dieselelor.

Ia Mazda 3 benzina. Chiar e o masina buna.

Are o prietena o Mazda 2 benzina. Nu a avut probleme cu ea, iar in service nu a asteptat niciodata dupa piese......bine, nici nu a avut nevoie de mari piese.
Preturile in reprezentante sunt umflate cam la toti dealerii, insa tot ei iti ofera si after, daca nu ai chef sa cauti tu.
AndreiMR
Daca mergi 1-2km cu masina nu are rost diesel...o sa il nenorocesti repede. Bine, nici turbo-benzinar nu prea e o varianta ideala pentru regimul asta...
MuciX
Are sotia Mazda 2 benzina si cum cazanul meu nu mai e in peisaj de mai bine de un an, a ramas singura masina.
Mi s-a stricat servoul care controleaza clapeta de recirculare aer habitaclu. Partea buna e ca a sosit foarte repede piesa, au comanda-to fara niciun avans, doar in urma unei cereri prin telefon (BDT). A fost vreo 450 lei + manopera, dar cred ca ar fi fost la fel pentru orice alta marca.
Mie imi place foarte mult masina si nu mi s-a parut asa panica la piese. Nici nu am avut nevoie de prea multe, ce-i drept, dar si asta e un lucru bun.
Colegul macione are o mazda 3, dar generatie precedenta, parca si pare multumit de ea. Poate iti mai da detalii.

Un lucru e cert, eu cred ca toata gama mazda arata foarte bine acum. Nu ma bag la cross-over-e si SUV pentru ca nu imi plac in general, dar modelele 2, 3, 6, MX-5 arata foarte bine, mai ales in culoarea folosita in promo-uri, acel rosu sidefat.
cj98czh
QUOTE(vallixx @ 22 Sep 2016, 08:42)
Gandeste-te si ca ai caldura iarna de cand pleci catre destinatie si nu cand ai ajuns
*




Treaba aia este rezolvata de multa vreme cu niste rezistente electrica care iti incalzesc habitaclul si care se opresc din functionare cand poate sa preia antigelul treaba asta ... dar da, de acord ... diesel pentru frecat preponderent in oras .... NU .... FAP-ul ala o sa faca urat dupa ceva timp ...
vallixx
La ce masina?
Ca eu am facut frigul si in VW Bora TDI, Octavia TDI si in Megan dci?
Macione
Doar daca ai Webasto.

Eu am diesel, cumparata de noua, pana la 106k km am schimbat 2 becuri, si furtunul turbo care crapase.
cj98czh
Octavia nu avea nici la mine, dar passatul si vagonul au ambele si baga caldura foarte repede.

Am vazut M2 cu rezistenta ... deci este ... probabil depinde de nivelul de echipare ..
Macione
Sau de tara in care se vinde, banuiesc ca in tarile nordice vin standard.
aqua
eu la dci din dotare in cei 1,5 km de care zic, si pe care ii merg cursiv, se simte deja o adiere de cald, asta la temp de dim de vreo 10 grade, benzina la un zero grade afara baga deja caldura in 2 km?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.