indicator, ce indica?
![]() ![]() ![]() |
indicator, ce indica?
molnar.peter |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|||
Highwayman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Indicatorul de schimbare a treptei de viteza?
images.jpg ( Size: 7.33k ) Number of downloads: 741 E singurul martor alb din zona (impreuna cu sagetile aferente). Mai la stanga ar fi indicatorul de la frana de mana dar este rosu. 5095845919_06c4bd3a91.jpg ( Size: 121.41k ) Number of downloads: 764 This post has been edited by Highwayman: 16 Mar 2015, 13:14 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
da despre asta e vorba
si asta un indicator care functioneaza in timpul mersului??? eu doar la pornire am o fractiune de secunda si apoi sta stins! e normal sau e o defectiune?? This post has been edited by R19/16v: 17 Mar 2015, 07:09 |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Sa se aprinda la pornire e defectiune.
In timpul mersului iti indica momentul optim de schimbare in treapta superioara. Exista si indicatorul cu sageata in jos, dedesubt, care indica momentul necesar retrogradarii. |
--------------------
.
.
.
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
E posibil ca pe primele variante GSI (gear shift indicator) sa nu fi fost activat. In momentul de fata stiu ca exista pe toate echiparile. Cel mai sigur te poate ajuta cineva cu acces la baza renault pt a verifica dotarile masinii tale la iesirea din fabrica.
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
QUOTE(roland @ 17 Mar 2015, 09:27) Sa se aprinda la pornire e defectiune. In timpul mersului iti indica momentul optim de schimbare in treapta superioara. Exista si indicatorul cu sageata in jos, dedesubt, care indica momentul necesar retrogradarii. Defapt defectiunea este stingerea lui. Ar trebui sa stea in permanenta aprins si sa se aprinda sagetile de langa el in cazul in care masina iti sugereaza sa schimbi treapta de viteza in sus sau in jos. DIn cate imi aduc aminte ca s-a spus pe-aici pe forum exista posibilitatea opririi indicatorului dar nu din meniul accesibil utilizatorului de rand. |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
roland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cred ca de fapt nu prea e clar ce se aprinde la initiator. Indicatorul sageata sau cel cu schimbatorul de viteze?
|
--------------------
.
.
.
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
se aprinde foarte scurt semnul cu schimbatorul de viteza , sageti nu apar de niciun fel,
e posubil sa fie de vina un contact?? ca dc se aprinde asa de scurt, inseaman ca ledul functioneaza doar se intrerupe !!??? |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
nevro21 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
du-te la un test , poate are ceva computerul plansei de bord , fir interrupt etc ..... cum au spus si colegii mai sus : de la pornirea motorului sta aprins , dupa care in functie de regimul de mers se aprind respectivele sageti .... Parerea mea ( a se citi strict ceea ce gandesc eu ) : este un amarat de soft care citeste cativa senzori si aprinde niste leduri , deci sfatul meu este sa o duci la un scanare de erori .
Multa bafta |
--------------------
Renault
Megane 3 Combi \ Megane 4 Combi
2009 diesel 1.5 \ 2016 diesel 1.6
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
asa voi face
mersi |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
am fost azi la renault service, dar degaba, electricianul nu a reusit sa faca sa indice acel indicator, si ca raspuns am primit: a sunat la nu stiu unde, parca fabrica si a cerut ceva.. iar nu stu ce. un fel de program prin care sa porneasca, cu conditia sa gaseasca si cei de la fabrica, daca nu atunci trebuie un alt soft care sa-ar pute dura foarte mult timp
ce sa zic abureli de doi lei sa vad sa ma duc la alt service sau nu stiu ce sa fac? |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
roland |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ca si client, ar fi trebuit sa ceri lamuriri non-tehnice si sa nu pleci pana nu intelegi.
Este dreptul tau ca si client si obligatia lor ca si furnizori de servicii. |
--------------------
.
.
.
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
M-au sunat azi cei de la vocea clientului si m-au intrebat daca am fost multumit cu interventia de ieri
![]() am povestit ce sa intamplat si am primit promisiunea ca in 48 de ore vor fi contactat de catre altcineva in vederea rezolvari problemei sunt foarte curios daca vor reusi sa rezolve dc nu peste doua luni ma duc in Marseille si voi intra acolo la un service sa vad daca pot rezolva cei de acolo sau nu |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
inca sunt cu problema nerezolvata
GSI ul nu indica dupa ce am vorbit cu cei de la vocea clientului ma sunat nervos electricianul de la service ca de ce am facut reclamatie eu doar am cerut ajutorul celor de la vocea clientului deci..... joi trec prin Brasov, oare la service Renault, electricianul tot asa e? sau mai "bazat" ma streseaza ideea ca nu e nimeni in stare sa porneasca leduletul acela doar nu e nu stiu ce!!! |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
roland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Oricum, ar trebui sa resuni la vocea clientului si sa spui ca ai fost agresat verbal de electrician.
O astfel de atitudine nu are ce cauta intr-o firma care e la dispozitia clientilor. This post has been edited by roland: 13 Apr 2015, 16:41 |
--------------------
.
.
.
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
este adevarat ca indica schimbarea treptelor la o turatie destul de mica? la 1800 deja cere sa schimb viteza? o cunostinta mi a spus ca a facut un test de consum schimband treptele la indicatiile gsiului si a avut un consum mai mare decat atunci cand era obisnuit el sa schimbe de obicei
o fi adevarat? |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
partial da
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum este la alte motorizari, dar la 1.6 iti indica la 2000 RPM, iar daca il ignori si depasesti turatia se stinge si se reaprinde la 3000 RPM. Peste nu am mai fost atent. Si nici in sens invers, la decelerare.
Cred ca problema este de fapt mersul subturat ceea ce duce la un consum mai ridcat atunci cand incerci sa o accelerezi brusc fara sa retrogradezi. |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
eu nu ma uit pe turometru (in general) atunci cand iti indica sa schimbi (in sus sau in jos) treapta, dar in general o sa ai un consum mai mare atunci cand de exemplu merci cu 60km/h in treapta a VI si incepi de exemplu sa accelerizi pana la hai sa zic 130km/h. Indicatorul nu o sa-ti sugereze sa schimbi intr-o treapta inferioara, si in acest fel daca mentii treapta de viteza te trezesti la final de drum ca ai un consum ceva mai mare decat daca schimbi treptele dupa cum "auzi tu motorul"
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
gangara |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 17 Apr 2015, 11:11) Indicatorul nu o sa-ti sugereze sa schimbi intr-o treapta inferioara, si in acest fel daca mentii treapta de viteza te trezesti la final de drum ca ai un consum ceva mai mare decat daca schimbi treptele dupa cum "auzi tu motorul" Personal am observat contrariul. Indicatorul chiar este corelat cu sarcina masinii. De ex la dci 90cp. Intre 67 si 70 se aprinde sa treci intr a cincea.Plan drept. Ai trecut. Mentii apoi intre 70-75. Daca vine o panta, chiar si mica iti arata semnul de retrogradare. Totodata, daca ii dai blana intr a doua...sa zic...se aprinde o data scurt la cca 2000 apoi se stinge...apoi se reaprinde la cca 3500-4000. Eu chiar am mers pentru o perioada doar oras, sa ii zicem in scop de test, dupa indicatoarele alea. In nici un caz nu am avut consum mai ridicat, din contra. FAP ul s-a regenerat chiar in oras. E greu sa strici masina daca mergi in functie de indicatoarele alea. N-ai cum sa nu o turezi macar de cateva ori mai tare la niste semafoare, mai iesi din oras, mai urci o panta...o depasire. Asta pentru panica legata de EGR si/sau turbina. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
gangara - e adevarat ce zici tu. acest lucru l-am sesizat si eu de foarte mult timp si l-am si expus aici. Ce am vrut eu sa exprim (poate nu am facut-o corect) si anume pe o portiune de drum plana, unde nu apar schimbari de sarcina, indicatorul iti "spune " la viteza de 50km/h (sunt destule cazuri) ca poti sa dai treapta a VI, treci in respectiva treapta de viteza. Daca drumul e suficient de lung (portiune plana) poti sa ajungi la 130km/h apasand moderat pedala de acceleratie astfel incat sa nu trebuiasca sa retrogradezi in trepte. La final de drum constati ca o sa ai consum ceva mai mare decat atunci cand schimbi dupa sunetul motorului si dupa cum corect consideri ca trebuie sa faci - retrogradare , accelerare mai sanatoasa- schimbat treapta superioara etc.
eu folosesc metoda schimbatului dupa indicator pentru simplu motiv ca am senzatia ca motorul e mult prea "zgomotos" la turatiile corecte corelate cu viteza si treapta de viteza.. Acesta este si motivul pentru care eu cred ca am un consum destul de ridicat (momentan 7,2l/100km cu viteza medie de aproximativ 65km/h). Bine aici este inclus un dus intors Sibiu-Deva pe autostrada numai treapta a VI- a la dus viteza setata pe 110 iar la intors viteza setata la 146; nu e chiar relevant consumul meu, dar in general nu prea cobor sun 7%. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
gangara |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 17 Apr 2015, 12:03) pe o portiune de drum plana, unde nu apar schimbari de sarcina, indicatorul iti "spune " la viteza de 50km/h (sunt destule cazuri) ca poti sa dai treapta a VI, treci in respectiva treapta de viteza. Daca drumul e suficient de lung (portiune plana) poti sa ajungi la 130km/h apasand moderat pedala de acceleratie astfel incat sa nu trebuiasca sa retrogradezi in trepte. La final de drum constati ca o sa ai consum ceva mai mare decat atunci cand schimbi dupa sunetul motorului si dupa cum corect consideri ca trebuie sa faci - retrogradare , accelerare mai sanatoasa- schimbat treapta superioara etc. Exact. In acest caz chiar te alegi cu un consum mai mare. Asta am observant si eu. Decat sa ajung lent cu treapta superioara la o viteza mare, e de preferat (dpdv consum) o accelerare mai puternica in trepta inferioara, apoi se schimba in superioara pentru a mentine viteza mare constant. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
sonido |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 20 August 15 From: Bacau ![]() |
Voi chiar reusiti sa mergeti conform active shift-ului?
Sunt curios pentru ca am masina de cateva zile pe mana mea si nu imi place sa schimb conform active shift-ului pentru ca imi pare subturata. Imi cere undeva la 1700-1800 RPM sa schimb. Chiar si asa pana acum am un consum mixt de 5,5 pe vreo 500km. |
--------------------
Renault
Megane III Grantour | 1.5 dCI -110cp
2010 / Privilege
- -
|
|
gangara |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Iti pare sau este subturata? Iti trepideaza sau ti se pare prin prisma turatiei scazute?
Eu merg dupa acel shift aproape tot timpul. Nu ma uit in bord, este instinctiv. Este un shift inteligent, nu se ghideaza doar dupa turatie. Probabil ca ai si observat ca in functie de cum apesi pedala, de ce incarcare sau urcare ai sagetile se aprind intocmai. Cu siguranta nu o sa ti se recomande de nimeni sa mergi asa...ca infunzi EGR, ca nu stiu ce la injectoare, ca nu mai prinde aripi...etc. Deja de cca 20k km merg asa si nu am nici o problema. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.330 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mergi tu linistit ca probleme te vor ajunge din urma
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
simon |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
De acord cu gangara. Si eu schimb dupa acel indicator. Este adevarat ca la inceput mi-a fost tare greu, dar m-am obisnuit. Indicatorul este foarte sensibil si destept. Il vezi cum citeste sarcina si poti anticipa cind se va aprinde una din sageti. Este consecvent in indicatii, nu-i o pocnitoare.
Urmind indicatiile lui in nici un caz nu mergi subturat. Motorul merge rotund si trage cind ai nevoie. Ce este cam deranjant, dar asta nu tine de indicator ci de modul in care a fost imperecheat motorul cu cutia, trebuie sa schimbi des treptele, lucru remarcat de la primele review-uri ale masinii. Cred ca din cauza asta visez eu masina cu EDC. Cind va fi sa fie. This post has been edited by simon: 1 Sep 2015, 12:40 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
gangara |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Pentru un consum minim trebuie sa mergi in functie de sagetute.
Iar daca problemele o sa apara, cu siguranta o sa postez, postarea fiind dovada ca da...este NOK sa mergi dupa SHIFT. Deocamdata totul e OK. Trebuie sa schimb uleiul in viitorul apropiat. O sa ii cer mecanicului sa desfaca vana EGR si o sa fac poze (o sa postez in jurnal). Masina are acum 160 km. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
12 nepotu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 21 June 12 From: bucuresti ![]() |
Daca mergi dupa acel indicator cu 60km/h si viteza a 6a si o calci arata downshift chiar pana in a 4a!
Nu stiu daca se infunda sau strica ceva, eu la m1 nu aveam nevoie sa merg turat motorul trafea si cu a5a la 60 ft bine! Este aproape acelasi motor, atata timp cat nu il fortezi sa accelereze de la 60 pana la 120 cu a 6 a nu cred ca ai probleme.. Mai ales daca mai mergi si sportiv din cand in cand! Nu cred ca este o pacaleala acel indicator, totusi nici la 1700-1800 cand se aprinde el parca merge prea lent masina.. Poate la 2000-2200rpm Ma deranjeaza cutia in schimb, la fel de scurta pe final ca la m1, m2... Ma asteptam ca cele 6 trepte sa fie altfel, cel putin a 6 a! |
--------------------
renault
megane
2001 coupe, m3 2009
- B 12 NPT, B 391 NPT
|
|
sonido |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 20 August 15 From: Bacau ![]() |
Mie imi pare subturata si da, cu un pic de trepidatii in cazul in care schimb la 1800 RPM. Parca o duc un pic innecata. Totusi o sa imi fac si eu curaj sa respect cat de cat indicatorul. E posibil sa fur si eu curent, poate din cauza ca vin de pe un Scenic de 1.9 dci din 2000 pe care trebuia sa il tin chiar si economic cu motorul "urlat" intre 2000 si 2500 RPM.
Orice invat are si dezvat. Era cineva pe forum la un moment dat cu un consum de 3.3 ![]() |
--------------------
Renault
Megane III Grantour | 1.5 dCI -110cp
2010 / Privilege
- -
|
|
12 nepotu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 21 June 12 From: bucuresti ![]() |
Eu am si gpl pe al meu m3 si nu se simte subturat.. 1,2,3. La a 4 a am observat ca se aprinde pe la 2000 2100 cand sunt singur in masina!
Consum de 3.3 pe diesel se poate la 70 80 cu a6a singur in masina etc etc! Nu stiu la ce viteza am si eu pe cruise 5.3 ![]() ![]() Fiecare merge cum poate si cum vrea pana la urma.. Cand mi.am cumparat masina si mergeam frumos si cu grija, deh era noua la mine.. Aveam consum de 9.4 9.8 in bucuresti dupa 3 luni am 10.8... |
--------------------
renault
megane
2001 coupe, m3 2009
- B 12 NPT, B 391 NPT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:28 |