Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motor turat la relanti

Forte
post 10 Dec 2007, 11:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 August 02
From: Constanta




Pana acum nu am avut probleme cu masina!
La revizia de 120 000 nu am avut timp sa stau cu masina in service! Am lasat-o dimineata si m-am dus seara sa o iau .... mare greseala!

Cand am luat-o am primit si o lista cu piese care sunt uzate dar nu integral(un suport motor, bucse la dreapta fata si niste roti de plastic care ar fi trebuit schimbate cu distributia dar nu le-au avut pe stoc)!
Au schimbat distributia si revizia de 120 000km! (19.5 milioane)
In urmatoarele zile am observat ca la semafor masina sta turata intre 2000-3000 pe liber! Daca opresc motorul ... porneste normal si sta la 1000-1200 cat imi statea mereu!
In cateva zile s-a mai intamplat ceva ciudat ... mi se aprinde senzorul din bord de la frana! Si nu doar cand franez ... se intampla sa se aprinda si cand accelerez!

Vreau sa stiu cat mai multe ... pentru ca cei din service cu siguranta o sa zica ca trebuie schimbata masina cu totul!

Multumesc mult!


--------------------
Renault Laguna2 2.0 16v - CT-23-FRT 2002, Privillege
Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 10 Dec 2007, 12:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




pai turatia normala la relanti nu e la 1000-1200 de turatii ci undeva pe la 800-850.cat despre becul martor de la instalatie de franare incearca prima data sa te uiti la nivelul de lichid din bidonas iar daca nivelul e bun fuguta inapoi la service si iai de perciuni pe "meseriasii lu peste".


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 10 Dec 2007, 12:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@forte: cum dom'le sta la relanti la 3000????!!!! Pai si asa pornesti cu ea de pe loc, la turatia aia?? Nu ii iei pe cei din fata cu fulgi cu tot?

Vezi ca s-a mai discutat de turatii la relanti:
http://www.reno.ro/disfunctie-sau-normalitate-t81538.html
http://www.reno.ro/RELANTI-CONSTANT-LA-900...MAL-t88071.html


This post has been edited by dan73205: 10 Dec 2007, 12:59


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Forte
post 10 Dec 2007, 12:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 August 02
From: Constanta




Cand o bag in viteza si dau drumul la ambreiaj turatia scade! Am si frana de motor, dar nu mai jos de 2000rpm! In a 5-a de exemplu ... sta la 2000 si fara sa o accelerez merge de parca am cruise control!

In urma unei discutii telefonice la service mi s-a spus ca trebuie curatat motorasul de relanti! Exista asa ceva?

Nivelul la lichidul de frana este la minim ... a mai fost asa acum cateva zeci de mii de km ... dar s-a rezolvat prin schimbarea placutelor!

This post has been edited by Forte: 10 Dec 2007, 12:59


--------------------
Renault Laguna2 2.0 16v - CT-23-FRT 2002, Privillege
Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zero13ro
post 10 Dec 2007, 12:59
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 12 August 07




eu stiu ca este un senzor de relanti , poate ca a luat-o pe aratura am mai auzit tot pe forum ceva cazuri ca a fost schimbat poate o fi de acolo dar cred ca cel mai bine e sa te intorci cu ea si sa le spui ca dupa ce ai dat 20 mil vrei sa si mearga masina cum trebuie smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 10 Dec 2007, 13:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ar mai putea fi vorba de sonda lambda defacta. Asta e pusa la evacuare inainte de catalizator si rolul ei e sa masoare cantitatea de oxigen evacuata si in functie de ce detecteaza ea ECU regleaza amestecul de aer/combustibil. Oricum te inteleg ca te gandesti ca are o legatura directa faptul ca ai lasat-o in service, daca defectiunea a survenit imediat si pana atunci nu a dat nici un semn.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Forte
post 10 Dec 2007, 13:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 August 02
From: Constanta




Este interesant ca in sarcina ... am momente cand masina smuceste ... cade sau urca in turatii complet aiurea!

Ar putea fi de la suportul de motor rupt?

This post has been edited by Forte: 10 Dec 2007, 13:53


--------------------
Renault Laguna2 2.0 16v - CT-23-FRT 2002, Privillege
Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 10 Dec 2007, 13:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu nu cred ca de la un tampon de motor sa faca asa ceva. Manifestarile astea sunt date, cred eu, de ECU care primeste informatii eronate.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Forte
post 12 Dec 2007, 12:39
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 August 02
From: Constanta




Am fost astazi in service si am pus masina pe computer ... erau erori ... dar nimic important!

Mi s-a spus ca este de la clapeta de acceleratie care probabil ramane blocata! Am dat comanda si luni ma duc sa o schimb! Tot luni schimb si "bieleta sustinere motor"!

Ce ziceti?



--------------------
Renault Laguna2 2.0 16v - CT-23-FRT 2002, Privillege
Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Forte
post 12 Feb 2008, 14:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 August 02
From: Constanta




Am schimbat clapeta acceleratie si s-a rezolvat!
12xx Ron piesa + 2xx Ron manopera!


--------------------
Renault Laguna2 2.0 16v - CT-23-FRT 2002, Privillege
Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 12 Feb 2008, 20:11
Post #11


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




Spune-mi te rog "bieleta sustinere motor" este suportul de tampon motor, cel din antimoniu (cred), cu trei gauri de surub in el si prins cumva de amortizor ? Si daca da spune-mi te rog si mie un pret pentru ca se pare ca o sa am si eu nevoie si cind imi arunca astia preturile alea naucitoare, fara sa am si eu un punct de plecare, parca nu imi vine sa ma arunc.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 12 Feb 2008, 20:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ala e suport motor. Nu prea vad ce se poate uza la el.
Probabil forte se referea la bieleta anticuplu. Se prinde de acel suport si impiedica miscarea motorului in plan orizontal.
Si eu am avut probleme cu acea bieleta. Am bagat silicon in mansonul de cauciuc (practic cauciucul se uzeaza) si gata.

Clapeta de acceleratie...... nu prea vad ce se poate uza la ea. E practic un semireglabil de dimensiuni mai mari smile.gif.
Se curata si e ca noua.
Eu ma gandesc la ce e mai rau... o fi bagat niste apa sau ulei meseriasii in ea. Ai lasat-o la ei? Daca da or sa o curete si..... altul la (fraierit) rand.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 13 Feb 2008, 09:52
Post #13


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




E foarte adevarat ca suportul in sine nu prea cum sa se uzeze dar daca vorbim de acelasi lucru mansonul sau bucsa de cauciuc este bagata in acest suport din antimoniu nu ? Oricum la mine cauciucul este clar rupt si din ce am inteles nu am sanse sa gasesc doar cauciucul si nici nu stiu daca l-ar putea monta cineva.Treaba cu siliconul ar fi interesanta dar nu stiu daca si in cazul in care e chiar rupt cauciucul. Treaba asta da, cel putin dupa ce zice mecanicul dar se cam potriveste si dupa parerea mea, tremurat cind opresti motorul, zbirniituri la diverse turatii si in general motor mai zgomotos.Eu am toate aceste simptome.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 13 Feb 2008, 21:36
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Da..... cauciucul este bagat in suportul motor.
Practic sunt 2 mansoane de cauciuc concentrice, unite prin 2 nervuri laterale.
Al meu era facut praf si tremura motorul la relanti.
Am scos mansonul si am bagat silicon in spatiul liber.
Acum e ca nou biggrin.gif.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Feb 2008, 21:56
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Siliconul mi se pare cam moale, cred ca mai bine cu un pistol de lipit cu batoane de cauciuc.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Feb 2008, 08:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Deloc.
am umplut acel spatiu liber intre cele 2 bucati de cauciuc. Eu ma gandeam ca e chiar mai rigid decat mansonul original, cu 2 nervuri de cauciuc.
Nu e rea nici ideea cu plasticul topit, dar ala cand se intareste nu e prea..... plastic?
Avem nevoie si de elasticitate.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JustMe
post 14 Feb 2008, 09:49
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 1 June 07




QUOTE($$ilvviu @ 12 Feb 2008, 20:36)
Ala e suport motor. Nu prea vad ce se poate uza la el.
Probabil forte se referea la bieleta anticuplu. Se prinde de acel suport si impiedica miscarea motorului in plan orizontal.
Si eu am avut probleme cu acea bieleta. Am bagat silicon in mansonul de cauciuc (practic cauciucul se uzeaza) si gata.

Clapeta de acceleratie...... nu prea vad ce se poate uza la ea. E practic un semireglabil de dimensiuni mai mari smile.gif.
Se curata si e ca noua.
Eu ma gandesc la ce e mai rau... o fi bagat niste apa sau ulei meseriasii in ea. Ai lasat-o la ei? Daca da or sa o curete si..... altul la (fraierit) rand.
*



Azi am dus si eu masina sa ii faca o curatenie la clapeta ca ii suparata rau in ultima vreme. Sa vad cum se comporta dupa.


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Feb 2008, 09:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE($$ilvviu @ 14 Feb 2008, 08:13)
Deloc.
am umplut acel spatiu liber intre cele 2 bucati de cauciuc. Eu ma gandeam ca e chiar mai rigid decat mansonul original, cu 2 nervuri de cauciuc.
Nu e rea nici ideea cu plasticul topit, dar ala cand se intareste nu e prea..... plastic?
Avem nevoie si de elasticitate.
*



Nu. Pai cumperi exact ce ai nevoie. Sunt diferite tipuri de batoane. Mai moi, mai tari...
Cred ca asa ceva ar fi mers si la bucsile de la puntea spate... biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:10
Dacia