Motor turat la relanti
![]() ![]() ![]() |
Motor turat la relanti
Forte |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
- CT-23-FRT
2002, Privillege Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|||
renaultforever |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 3 November 07 From: IASI ![]() |
pai turatia normala la relanti nu e la 1000-1200 de turatii ci undeva pe la 800-850.cat despre becul martor de la instalatie de franare incearca prima data sa te uiti la nivelul de lichid din bidonas iar daca nivelul e bun fuguta inapoi la service si iai de perciuni pe "meseriasii lu peste".
|
--------------------
nissan
qashqai
1.6 dci x-tronic J11 2018
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@forte: cum dom'le sta la relanti la 3000????!!!! Pai si asa pornesti cu ea de pe loc, la turatia aia?? Nu ii iei pe cei din fata cu fulgi cu tot?
Vezi ca s-a mai discutat de turatii la relanti: http://www.reno.ro/disfunctie-sau-normalitate-t81538.html http://www.reno.ro/RELANTI-CONSTANT-LA-900...MAL-t88071.html This post has been edited by dan73205: 10 Dec 2007, 12:59 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Forte |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
Cand o bag in viteza si dau drumul la ambreiaj turatia scade! Am si frana de motor, dar nu mai jos de 2000rpm! In a 5-a de exemplu ... sta la 2000 si fara sa o accelerez merge de parca am cruise control!
In urma unei discutii telefonice la service mi s-a spus ca trebuie curatat motorasul de relanti! Exista asa ceva? Nivelul la lichidul de frana este la minim ... a mai fost asa acum cateva zeci de mii de km ... dar s-a rezolvat prin schimbarea placutelor! This post has been edited by Forte: 10 Dec 2007, 12:59 |
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
- CT-23-FRT
2002, Privillege Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|
zero13ro |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 12 August 07 ![]() |
eu stiu ca este un senzor de relanti , poate ca a luat-o pe aratura am mai auzit tot pe forum ceva cazuri ca a fost schimbat poate o fi de acolo dar cred ca cel mai bine e sa te intorci cu ea si sa le spui ca dupa ce ai dat 20 mil vrei sa si mearga masina cum trebuie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Autentique
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Ar mai putea fi vorba de sonda lambda defacta. Asta e pusa la evacuare inainte de catalizator si rolul ei e sa masoare cantitatea de oxigen evacuata si in functie de ce detecteaza ea ECU regleaza amestecul de aer/combustibil. Oricum te inteleg ca te gandesti ca are o legatura directa faptul ca ai lasat-o in service, daca defectiunea a survenit imediat si pana atunci nu a dat nici un semn.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Forte |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
Este interesant ca in sarcina ... am momente cand masina smuceste ... cade sau urca in turatii complet aiurea!
Ar putea fi de la suportul de motor rupt? This post has been edited by Forte: 10 Dec 2007, 13:53 |
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
- CT-23-FRT
2002, Privillege Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu nu cred ca de la un tampon de motor sa faca asa ceva. Manifestarile astea sunt date, cred eu, de ECU care primeste informatii eronate.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Forte |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
Am fost astazi in service si am pus masina pe computer ... erau erori ... dar nimic important!
Mi s-a spus ca este de la clapeta de acceleratie care probabil ramane blocata! Am dat comanda si luni ma duc sa o schimb! Tot luni schimb si "bieleta sustinere motor"! Ce ziceti? |
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
- CT-23-FRT
2002, Privillege Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|
Forte |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
Am schimbat clapeta acceleratie si s-a rezolvat!
12xx Ron piesa + 2xx Ron manopera! |
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
- CT-23-FRT
2002, Privillege Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|
dinbuc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Spune-mi te rog "bieleta sustinere motor" este suportul de tampon motor, cel din antimoniu (cred), cu trei gauri de surub in el si prins cumva de amortizor ? Si daca da spune-mi te rog si mie un pret pentru ca se pare ca o sa am si eu nevoie si cind imi arunca astia preturile alea naucitoare, fara sa am si eu un punct de plecare, parca nu imi vine sa ma arunc.
|
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ala e suport motor. Nu prea vad ce se poate uza la el.
Probabil forte se referea la bieleta anticuplu. Se prinde de acel suport si impiedica miscarea motorului in plan orizontal. Si eu am avut probleme cu acea bieleta. Am bagat silicon in mansonul de cauciuc (practic cauciucul se uzeaza) si gata. Clapeta de acceleratie...... nu prea vad ce se poate uza la ea. E practic un semireglabil de dimensiuni mai mari ![]() Se curata si e ca noua. Eu ma gandesc la ce e mai rau... o fi bagat niste apa sau ulei meseriasii in ea. Ai lasat-o la ei? Daca da or sa o curete si..... altul la (fraierit) rand. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dinbuc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
E foarte adevarat ca suportul in sine nu prea cum sa se uzeze dar daca vorbim de acelasi lucru mansonul sau bucsa de cauciuc este bagata in acest suport din antimoniu nu ? Oricum la mine cauciucul este clar rupt si din ce am inteles nu am sanse sa gasesc doar cauciucul si nici nu stiu daca l-ar putea monta cineva.Treaba cu siliconul ar fi interesanta dar nu stiu daca si in cazul in care e chiar rupt cauciucul. Treaba asta da, cel putin dupa ce zice mecanicul dar se cam potriveste si dupa parerea mea, tremurat cind opresti motorul, zbirniituri la diverse turatii si in general motor mai zgomotos.Eu am toate aceste simptome.
|
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Da..... cauciucul este bagat in suportul motor.
Practic sunt 2 mansoane de cauciuc concentrice, unite prin 2 nervuri laterale. Al meu era facut praf si tremura motorul la relanti. Am scos mansonul si am bagat silicon in spatiul liber. Acum e ca nou ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Siliconul mi se pare cam moale, cred ca mai bine cu un pistol de lipit cu batoane de cauciuc.
|
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Deloc.
am umplut acel spatiu liber intre cele 2 bucati de cauciuc. Eu ma gandeam ca e chiar mai rigid decat mansonul original, cu 2 nervuri de cauciuc. Nu e rea nici ideea cu plasticul topit, dar ala cand se intareste nu e prea..... plastic? Avem nevoie si de elasticitate. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
JustMe |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 June 07 ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 12 Feb 2008, 20:36) Ala e suport motor. Nu prea vad ce se poate uza la el. Probabil forte se referea la bieleta anticuplu. Se prinde de acel suport si impiedica miscarea motorului in plan orizontal. Si eu am avut probleme cu acea bieleta. Am bagat silicon in mansonul de cauciuc (practic cauciucul se uzeaza) si gata. Clapeta de acceleratie...... nu prea vad ce se poate uza la ea. E practic un semireglabil de dimensiuni mai mari ![]() Se curata si e ca noua. Eu ma gandesc la ce e mai rau... o fi bagat niste apa sau ulei meseriasii in ea. Ai lasat-o la ei? Daca da or sa o curete si..... altul la (fraierit) rand. Azi am dus si eu masina sa ii faca o curatenie la clapeta ca ii suparata rau in ultima vreme. Sa vad cum se comporta dupa. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 Privilege
|
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 14 Feb 2008, 08:13) Deloc. am umplut acel spatiu liber intre cele 2 bucati de cauciuc. Eu ma gandeam ca e chiar mai rigid decat mansonul original, cu 2 nervuri de cauciuc. Nu e rea nici ideea cu plasticul topit, dar ala cand se intareste nu e prea..... plastic? Avem nevoie si de elasticitate. Nu. Pai cumperi exact ce ai nevoie. Sunt diferite tipuri de batoane. Mai moi, mai tari... Cred ca asa ceva ar fi mers si la bucsile de la puntea spate... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 17:10 |