Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
![]() ![]() |
Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
psychoo |
![]()
Post
#1111
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|||
AmunDei |
![]()
Post
#1112
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Cate putin, cate putin.
- Curatat/spalat/dat iar cu ulei filtrul de aer. - Infasurat bucata de admisie care trece fix pe langa evacuare. Inca nu e pe masina pt ca vreau sa pun banda noua si pe downpipe sa prinda mai bine. 17357549_1277383882346001_863396424_o.jpg ( Size: 227.67k ) Number of downloads: 927 Se prefigureaza ca o sa fiu prezent pe 1-2 aprilie la prima etapa de drag racing de anul asta de la Campia Turzii. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1113
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Rezultat final, urmeaza monitorizare temperaturi sa vad daca a ajutat la ceva sau doar am muncit degeaba
![]() 1.jpg ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 902 2.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 903 Trebuie sa mai vina comanda cu mansoane protectie fise de bujii. A, si nu gasesc turbo blanket. Sunt doar cateva locatii pe planeta asta ce vand pe dimensiunea ce-mi trebuie mie, iar din astea ori 1) nu livreaza in RO ori 2) transportul costa de doua ori cat piesa (nici macar nu am luat in calcul cat o mai fi si vama). Asadar m-am orientat spre solutia mai la indemana si sper in viitorul apropiat sa confectionez un scut metalic pt carcasa de evacuare a turbinei, facut special sa se potriveasca pt compartimentarea mea. This post has been edited by AmunDei: 18 Mar 2017, 17:01 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1114
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Imi place...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1115
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Si mie. De n-o face treaba macar arata frumos
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1116
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Necesidado upgrade intercooler.
Dimensiuni core la al meu: 430*135*51 mm 50 mm inlet/outlet Voi ce ati alege dintre astea? Universal: 450*180*50 mm 55 mm inlet/outlet http://www.ebay.co.uk/itm/Delta-Fin-Design...0IAAOSw4GVYUjyi sau Mishimoto: 520*159*57 mm 63.5 mm inlet/outlet http://www.ebay.co.uk/itm/Mishimoto-Z-Line...5QAAOSwHQ9WX~lU http://www.ebay.co.uk/itm/Mishimoto-Univer...CIAAOSwd3dXFWZc Eu stiu exact ce as lua, dar momentan bani pwla ![]() This post has been edited by AmunDei: 20 Mar 2017, 23:25 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
pishky |
![]()
Post
#1117
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
mishimoto ala alb pentru ca iti da si fin pitch 15 / inch( nu stiu cat iti trebuie tie) dar cred ca e importanta si densitatea aripilor de racire la un radiator.
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1118
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Sunt oarecum limitat de dimensiuni in sensul ca nu pot monta nici ceva urias, va avea pressure drop prea mare sau va fi prea inalt si va trebui
1) taiat crash bar-ul ca sa il montez mai sus, altfel as da cu el de pamant 2) din cauza la 1) s-ar bloca si mai mult flow-ul de aer spre radiator deci nici aici nu e afacere Asa ca intr-adevar, ceva pe dimensiunile acelui Mishimoto pare a fi ideal. Fin pitch la acela este intr-adevar mare la 15/inch, in schimb densitatea pe interior este deficitara. Mai cautam. Attached thumbnail(s) mishimoto.jpg ( Size: 64.97k ) Number of downloads: 615 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1119
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu stiu cat te ajuta, da' Mijimoto mie mi se pare cam panarama ca marca. La piesele de troaca facute de astia, reviewurile-s deplorabile.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1120
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Pai, la troaca ai motor de 2L, core-ul ala de Z-Line are flow pt vreo 200 hp-ish. Acolo clar e degeaba.
Mai e varianta urmatoare pe aceleasi inlet/outlet, J-line http://www.ebay.com/itm/Mishimoto-Universa...N1Vm9HJ&vxp=mtr 558*182*95 mm 63.5 mm inlet/outlet In plus de asta, fin density mare pe interior. E scump, si mai mare, si va trebui sa tai chestii ca sa intre ![]() Pe de alta parte, al meu ce il am acum pe masina este cel mai mic si mai no-name care exista. Orice as pune va fi mai bun ca el, chit ca suprafata e doar cu 5% mai mare sau cu 40%, indiferent de densitatea aripioarelor pe interior. Ma gandesc in schimb ca daca tot il voi schimba, sa pun ceva care sa nu il mai schimb vreodata, sa suporte toate ideile de viitor. Un J-Line din asta pare a fi un overkill corect (sau ma rog, altceva cu specificatii apropiate). |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1121
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-am zis nimic de intercoolere.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1122
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Cred ca voi apela la ceva custom. Am vazut ca la Ipexim Brasov se realizeaza, printre altele, si intercoolere la comanda. Se vor lua masuratori si o sa vorbesc cu oamenii pt proiect.
22 Mar 2017, 09:05: Am masurat IC-ul, constatat surprize surprize. Inaltime: Claimed:135 mm Realitate: cam asa e Grosime: Claimed: 51 mm Realitate: Porneste din 50 mm in partea de sus, pe la mijloc are deja 55 si presupun un 58-60 la baza, dar nu am cum sa vad exact fara sa dau bara jos Lungime: Claimed: 430 Realitatea e in poza IC2.jpg ( Size: 389.22k ) Number of downloads: 529 Concluzie: Se va da bara jos + masuratoare dimensiuni pt ceva custom. This post has been edited by AmunDei: 22 Mar 2017, 09:05 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1123
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu are loc in spatele traversei?
Ii poti face un soi de palnie pentru tiraj ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1124
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Haidibre, c-ai loc berechet acolo. Decupezi traversa si sudezi deasupra bucata taiata, un contur croit dupa noul IC. Credeam ca-i mai problematic, da' e chiar interesant subiectul.
matizoi.png ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 165 This post has been edited by Muttley: 22 Mar 2017, 09:26 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1125
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
In spatele traversei este ventilatorul, ca nu-mi mai incape in compartimentul motor si a trebuit sa bag unul slim. Cu ocazia asta se va monta si al doilea langa el.
IC-ul va ramane in fata traversei si in principiu il inaltam, decupam traversa sa intre cum a zis Muttley si il facem si oleaca mai gros, 60 minim asa, . Ar mai merge si mai lung in dreapta un pic daca mai scurtam din teava dar asta ramane de vazut. Oricum, dupa cum ziceam, intervine alta provocare. Problema nu ar fi ca se decupeaza traversa si se pune IC mai inalt, dar gaurile din bara sunt date ca sa ajunga si aer la radiatoarele masinii, ca original il lua doar pe jos. Referinta in poza. IC3.jpg ( Size: 112.97k ) Number of downloads: 151 Acum daca il inalt pe asta in extrem se va intampla acelasi lucru, prin gaurile alea aerul va ajunge tot luat in freza de IC si flow minim spre radiatorul motorului, care e ultimul pe traseu, dupa cel de aer conditionat. Trebuie cumva balansate lucrurile ca masina trebuie sa ramana capabila sa mearga pe strada, nu e masina de sfert de mila unde dai un run si apoi deschizi capota si pui tunul de aer pe ea ca sa racesti motorul. This post has been edited by AmunDei: 22 Mar 2017, 09:41 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1126
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
De ce reinventezi apa calaie? Sunt multe masini care din fabrica au toate 3 radiatoare puse-n sandvis si nu fierb motoarele.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
verde |
![]()
Post
#1127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Injectie de apa pe radiator .
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1128
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am luat in considerare asta.
Nu reinventez apa, dar in acelasi timp la masinile de le mentioneaza Muttley in general evacuarea nu trece fix pe langa radiatoare, sau daca da, exista un scut termic suplimentar de metal pe galerie/turbo etc. Oricat de bine as izola evacuarea, trebuie flux de aer si de afara ca sa nu fac heatsoak. Exemplu acum: merg 20-30 minute cu masina, offboost, deci temperaturi minime pe evacuare. Ambient de 10 grade-ish. Cum opresc pe loc porneste ventilatorul. Si acum e de fapt mult mai rece decat configuratia precedenta, acolo era furnal. Si ca tot am adus aminte de scut termic, am gasit cine sa-mi faca asa ceva pt carcasa de la turbina, mai greu o sa fie sa ne sincronizam cu timpul pentru lucrare. Deci to do list: - mansoane fise bujii - scut turbina - IC mai mare - montat al doilea ELV This post has been edited by AmunDei: 22 Mar 2017, 10:32 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1129
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ausda' nu ar ajuta sa faci niste fante pe capota, ceva in genul astora?
http://i56.tinypic.com/2mmbwxs.jpg Cat de racire mai eficienta cand te duci la cursa, am vazut o chestie faina la un mini prezentat pe jay leno's garage, avea sprituitoare de parbriz in fata radiator / intercooler Las si filmu' aci, in caz ca nu l-ai vazut, poate-ti da idei. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1130
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Da, cu ocazia montajului de IC vom pune si al doilea ventilator + cred ca si sprituitoare pe intercooler.
Si fiindca la Matiz cand dau de maneta de stergator pt lichid de parbriz nu pornesc automat si stergatoarele, se poate pune un T pe circuitul ce pleaca din rezervor si un check valve manual pe partea spre parbriz, pozitionat dupa acest T, ca sa pot opri la nevoie debitul pe parbriz si sa dea doar pe IC. Cat despre fante pe capota, sunt destul de reticent: - cea mai utila pozitionare ar trebui facuta strict pt degajarea aerului cald din compartiment - fara teste prealabile de aerodinamica pt a determina exact zonele de presiune maxima din compartimentul motor, circulatia naturala pe acele zone a aerului, precum si pozitia corecta in care sa le montez ca sa ajute si in mers, s-ar putea sa le pun degeaba - ar trebui facuta si o scurgere pt apa ce poate intra in ele. Momentan mi se pare prea multa munca pt un efect pe care nu am cum sa il masor efectiv. This post has been edited by AmunDei: 23 Mar 2017, 11:50 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1131
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Se pierde si look-up stock cu fantele alea. Niste unele pe lateral, ca de iemtrei?
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1132
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Care din ele?
vent1.jpg ( Size: 157.63k ) Number of downloads: 133 vent2.jpg ( Size: 61.92k ) Number of downloads: 98 Nu prea asa avea ce sa racesc cu nici una, nu e comunicare intre compartimentul motor si aripa. Poate de design doar ![]() Edit: sunt bou, ai zis M3, deci aia de sus. This post has been edited by AmunDei: 23 Mar 2017, 15:31 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1133
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Poti sa directionezi prin niste conducte, dar complici inutil.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1134
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
In alta ordine de idei, am dimensionat IC-ul si am dat un mail la cei din Brasov, sa vad daca se mai ocupa de asa ceva. Daca nu, am gasit pana la urma unul cu aproape acelasi core size, dar cu inlet/outlet simetrice (ca ale mele sunt decalate) si diametre mai mari, asadar ar necesita ceva repozitionare tevaraie admisie + reductii.
Schita cum vreau eu dimensiuni3.jpg ( Size: 37.34k ) Number of downloads: 93 Ce am gasit pe net http://www.ebay.co.uk/itm/ALLOY-TURBO-DRIF...XQAAOSwTglYlIzU This post has been edited by AmunDei: 23 Mar 2017, 15:39 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1135
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1136
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 22 Mar 2017, 10:26) Exemplu acum: merg 20-30 minute cu masina, offboost, deci temperaturi minime pe evacuare. Ambient de 10 grade-ish. Cum opresc pe loc porneste ventilatorul. Io pentru chestii de-astea ziuceam de fante, viteze la care iese caldura prin ele prin circulatie naturala. Macar se gaseste usor o capota de matiz sa faci experimente. Desi, daca tot m-am ridicat de la birou sa ma holbez la unul, la cum arata capota de matiz, nu prea vad cum ar iesi ca lumea, ca de frumos nici nu mai zic. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1137
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ceva de genu asta cred ca ar functiona/arata semi decent. Sa nu faci fantele chiar in fata parbrizului caci acolo este intradevar o zona de presiune.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1138
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Si ploaia, zapada?
![]() Asa? http://www.negative-camber.org/crispyrx7/final.htm? Adica sa le scoti/pui inapoi in fct de vreme? Nah, prea complex, trebuie ceva allseason. <span class='edit'>24 Mar 2017, 12:12:</span> L.E: In speranta ca nu se strica nimic la masina nici inainte, nici pe drum, nici in timpul evenimentului si nici la intors, pe 1-2 aprilie voi fi prezent cu tigaia la Drag Racing la Campia Turzii ![]() This post has been edited by AmunDei: 24 Mar 2017, 12:12 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1139
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1140
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Cateva observatii legate de temperaturi de pana acum:
Situatie 1: - filtru aer in bara vs filtru aer in compartiment motor, ambient identic (4 grade): temperatura minima vazuta ever in admisie la ambientul asta: 30 grade La ralanti nu mai zic, se duce in ambele cazuri in 50+ dupa cateva minute sau 60+ dupa mai mult de 10 minute, asadar pozitionarea admisiei la un ambient mai rece face fix pix in oricare varianta. Ba mint, aduna mai mult praf/apa daca ar fi sa-l las in bara. Concluzie, lasat filtrul in compartimentul motor, pt a nu mai avea alte coturi/restrictii inainte de turbo si pt a nu fi nevoit sa-l dau jos o data la cateva luni sa-l spal. Situatie 2: - filtru in compartiment motor + admisie din aluminiu neinfasurata, ambient 15-18 grade cu soare: in admisie 43-45 la viteza de croaziera 90-100 - filtru in compartiment motor + admisie din aluminiu cu banda termo, acelasi ambient 15-18 grade cu soare: in admisie 38-39 la viteza de croaziera 90-100 Logica: la o masina in care admisia post-turbo trece printr-o zona rece a compartimentului motor nu este nevoie de izolatie pt ca mai degaja din caldura spre compartimentul motor, mai rau i-ar face. In schimb, la mine cum trece fix pe langa evacuare, aerul din interiorul admisiei este in orice situatie mai rece decat aerul din afara ei, teava face heatsoak si in cazul asta o izolatie ajuta, adica fix ce am observat mai sus. Astea's temperaturi off boost. Intamplator, am facut la un moment dat un log cu Torque fara turbina, cu intercooler si filtrul de aer in compartimentul motor. Un ambient aproximativ ca in situatiile de mai sus, 4-5 grade, viteza de croaziera tot asa in zona 90-100. Acelasi minim in admisie de 30 grade. Concluzia: off boost turbina nu incalzeste aerul chiar deloc. De temperaturi on boost nu m-am legat inca pt ca, dupa cum ziceam in posturile anterioare, IC-ul nu face fata si e cam degeaba sa stau sa imi bat capul. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 18:48 |