Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ambreiaj uzat sau alta problema?

DarkTempTatiOnN
post 23 Feb 2012, 16:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Iata ca trece si iarna iar problemele la masinuta mea apar ca ghioceii dupa zapada...
Sa incep cu inceputul ca de rezolvare a problemei am citit pe unele forumuri si rezolvarea ar fi (ca ma doare capul) sa schimb piesa cu piesa pana la toata masina...
Acum aproximativ doua luni dupa 50 de km de mers cu buburuza (fara probleme, mergea ca unsa) am schimbat din treapta a 2-a in trepta a 3-a, iar cand aproape eram cu ambreiajul sus, s-a auzit o pocnitura ce venea dinspre pedala de ambreiaj si am simtit si o mica smuncitura in acelasi timp. (VREUN DINTE DE LA PLACA DE AMBREIAJ RUPT?)... La vreo saptamana aparu prima simptoma: cu a 2-a in rampa masina se accelereaza dar vitezometrul ramane neschimbat...
Trecui si peste asta, veni iarna si intr-o seara muncindu-ma sa ies cu ea din niste nameti am simtit un miros ca de cauciuc ars iar de atunci mi se tot intampla ca masina sa se accelereze insa viteza prinde mult mai greu ca inainte (cand mergea ca unsa)...
Am facut testul cu frana de mana trasa intreapta I si marsarier masina isi coboara partea din spate si se ridica in marsarier...
AVETI IDEE CAM CARE AR PUTEA FI PROBLEMA? MA PUTETI AJUTA CU UN SFAT VA ROG?
Din ce am citit, scriu si parerea unora:
-in primul rand ambreiajul uzat (cu toate ca am avut grija sa il folosesc cat mai putin: nu stau cu el apasat la semafor nu tin piciorul pe ambreiaj in mers decat cand e nevoie...)
-uleiul din cutia de viteze ingrosat din cauza temperturii scazute
-cablu ambreiaj uzat
-filtru de benzina infundat
-benzina proasta
-nu isi face evacuarea de gaze cum trebuie (ADEVARUL E CA TOBA FINALA E VARZA VARZA)

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 23 Feb 2012, 16:58


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 23 Feb 2012, 16:59
Post #2


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




desfa cutia de viteze si acolo ai sa gasesti problema ta - bafta

23 Feb 2012, 17:59:
daca finala e varza isi face evacuarea mult mai bine biggrin.gif

This post has been edited by aleksanders: 23 Feb 2012, 16:59


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Feb 2012, 17:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai daca inainte era "fara probleme, mergea ca unsa", unge-o din nou icon_mrgreen.gif poate a ramas fara unsoare radmasa.gif


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu.cj
post 23 Feb 2012, 19:58
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 30 January 12




Probabil ambreiajul patineaza.Mirosul tot de acolo vine.

Nu e un capat de lume,asta e,e tot un fel de consumabil tongue.gif

23 Feb 2012, 19:59:
Ps:O sa trebuiasca schimbat

This post has been edited by misu.cj: 23 Feb 2012, 19:59


--------------------
Renault Twingo 1998,d7f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Feb 2012, 20:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai chiar este ambreiajul consumabil.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu.cj
post 23 Feb 2012, 21:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 30 January 12




Asa e.

Zmacitul acela tot de la ambreiaj este?Ce anume se intampla cand zmaceste?ca e prea scurt sa fie patinaj...


--------------------
Renault Twingo 1998,d7f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 23 Feb 2012, 22:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Da bubu 782001, da asta vrea unsa numai cu bani dry.gif

23 Feb 2012, 22:32:
Cam cat ajunge schimbatul ambreiajului? Kit ambreiaj + manopera...?

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 23 Feb 2012, 22:32


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Feb 2012, 00:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Da bubu 782001, da asta vrea unsa numai cu bani.


Din pacate in general se confirma regula asta...

DAR totusi sa fii fericit. Twingo e o masina fara prea multe mofturi si pretentii, vezi la alte modele/marci cate consumabile au si cate probleme apar. Sa vezi acolo costuri...

Ideal este daca mai ai o masina pe care sa o poti folosi, in timpul asta ai putea sa te folosesti de ea si sa desfaci Twingoletele sa vezi ce are.

Un kit de ambreiaj costa intre 200 si 600 lei (depinde de marca) si este acelasi ca la Clio, Logan, Solenza - diametru 180mm.

Sfatul meu este sa nu te arunci la cumparat (cu toate ca daca tot o desfaci acolo e pacat sa nu schimbi si ambreiajul).

Totusi incearca sa vezi mai intai care este cauza problemei principale (asta daca nu este direct de la ambreiaj), daca ambreiajul este direct raspunzator de ce se intampla la tine atunci poti cumpara kitul si rezolvi problema.

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 24 Feb 2012, 00:09


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 24 Feb 2012, 15:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Multumesc pentru sfaturi
Mai am o intrebare:
Daca cablul de la acceleratie e intins mai mult decat trebuie e posibil sa imi faca figurile pe care le face acum? (sa se accelereze in gol si abea apoi sa prinda viteza? - asta face cand o acccelerez mai brusc, cand o accelerez normal, merge bine)
Intr-un alt topic, bubu 782001, ai explicat cum se regleaza cablul de acceleratie, am facut cum ai explicat, pas cu pas, totusi ma gandesc ca poate mi-a scapat ceva si sa nu aiba vreo legatura pentru ca prima figura mi-a facut-o dupa ce i-am intins cablul. Inainte pedala era la capat iar clapeta la jumatate iar dupa intindere, pedala la capat si clapeta aproape la capat...
Si inca ceva... pompa de benzina e de clio 2005 cu debit putin mai mare... mecanicul care mi-a schimbat-o m-a asigurat ca nu va avea nici un efect negativ acea pompa
Ma gandesc ca poate primeste prea multa benzina nu stiu...

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 24 Feb 2012, 23:20


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Feb 2012, 15:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu vad ce lagatura sa fie. Logica explicatiei mele este urmatoarea. Cand pedala este la maxim apasata, clapeta trebuie sa fie la maxim deschisa. Practic sincronizezi cursa pedalei cu clapeta. Dar asta nu are absolut nici o legatura cu miscarea masinii, cu ambreiajul sau cu transmisia.

Daca cablul de acceleratie este mai intins decat trebuie, singura problema pe care o poate face este sa se rupa cablul sau sa strici scripetele ala de care trage cablul - ceea ce este putin probabil.

Daca motorul se acceleraza in gol si masina nu se misca, este logic ca problema ori este de la ambreiaj, ori de la cutie.

Prea mare problema nu cred sa aiba pompa de benzina, deoarece presiunea este cam aceasi pe rampa la motoarele cu injectie pe benzina (intre 2 - 3 bari). Surplusul de benzina se duce inapoi direct din pompa (pompa are retur integrat). Din cate stiu eu, pompa de benzina de pe Twingo este aceeasi cu cea de pe Logan, Solenza si Clio.

This post has been edited by bubu782001: 24 Feb 2012, 15:43


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmx_1973
post 27 Feb 2012, 00:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 22 July 11




salutare la toata lume.am citit si eu acest thead si cu ocazia asta am aflat unele lucruri pe care nu le stiam.deci kitul de ambreiaj daca are 180mm....se potriveste.nu trebuie sa fie dedicat pentru twingo.asa este?ca sunt in cautare de kit ambreiaj.aveti idee de acestea de la STARLINE? daca sunt bune.si niste amortizoare ieftine si bune daca aveti idee va raman dator


--------------------
renault twingo 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu.cj
post 27 Feb 2012, 07:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 30 January 12




sal
Este un topic la sectiunea twingo despre compatibilitati piese twingo cu solenza,logan..

Gasesti acolo aceste informatii,am vazut si despre kit ambreiaj si desprea amortizoare


--------------------
Renault Twingo 1998,d7f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan_RT
post 27 Feb 2012, 20:47
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 December 09
From: Bucuresti




QUOTE(DarkTempTatiOnN @ 23 Feb 2012, 17:55)
Am facut testul cu frana de mana trasa intreapta I si marsarier masina isi coboara partea din spate si se ridica in marsarier...
*


Cu a 5-a se face treaba asta. Daca nu iti moare motorul inseamna ca placa de presiune si discul de ambreiaj sunt duse.


--------------------
renault twingo 1996/1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 5 Mar 2012, 15:03
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Motorul nu moare... Mai nou, am curatat IAC-ul... diferenta e ca de la a I-a pana la a IV-a merge perfect singura problema e acum in treapta a V-a unde iara se supratureaza....
Am o intrebare, din motor e un furtunas care intra in corpul clapeta, mai exact cum stai in fata motorului in spate... Deasupra furtunasului e un surubel ce se invarte folosind o surubelnita in minus... De strans, de infiletat nu se infileteaza, am invartit de el in gol de cateva ori dupa care am revenit cu el la pozitia intiala, ma rog, aproximativ pozitia initiala... Stie cineva ce rol are acel surubel?
Cablul de ambreiaj de unde se regleaza? Am putin joc la pedala si as vrea, asta daca se poate, sa strang putin cablul.

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 5 Mar 2012, 15:04


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Mar 2012, 16:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cablul de ambreiaj este cu autoreglare (de fapt pedala are ceva ce regleaza automat tensiunea cablului). Daca este prea slabit cablul atunci trebuie schimbat.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panterofil
post 12 Mar 2012, 10:13
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 27 June 11
From: Timisoara




am avut aceeasi problema la un nissan... tot asa se tura, dar nu crestea viteza...patineaza ambreiajul ...


--------------------
Renault Megane I 1.6 16v 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 30 Mar 2012, 17:53
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Cu atatea probleme la ea aproape ca nu mai am si eu timp sa ma plimb putin cu ea....
Cum mi-am dat seama ca sigur e ambreiajul: am tras frana de mana, am bagat-o in treapta I, si am accelerat-o usor dand drumul la ambreiaj treptat moment in care ascultand cu atentie se auzea ambreiajul cum scartaie (fier pe fier)... clar ambreiajul (testul acesta mi l-a sugerat un mecanic)

Multumesc mult pentru ajutor celor care au raspuns.

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 30 Mar 2012, 17:56


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
muv0
post 19 Apr 2012, 20:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 12




ia si schimba-ti ambreiajul si scapi de probleme wink.gif
uite aici niste preturi : http://www.onauto.ro/piese-auto/renault-tw...aca%2C+rulment) , nu sunt chiar asa de scumpe smile.gif


--------------------
Renault Twingo Easy 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:47
Dacia