Probleme cu timoneria UGRENT!, nu cupleaza!
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu timoneria UGRENT!, nu cupleaza!
Pismialex |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio phaseII
Renault Clio phaseII
2003 1.4 8v mkII
|
|||
69AFK |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 3 December 07 ![]() |
hm....ciudat am avut si eu prob asta dar a revenit la normal de la sine....incearca un service
|
--------------------
Renault
Clio
2000
- 69 AFK Play Paintball
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Intratul greu in treptele 4 si 5 e probabil efectul unor lovituri la timoneria schimbatorului de viteze.
Masina daca nu mai trage ca inainte, ar putea fi si de la lovituri la catalizator, in care ai spart ceramica din el. Cam ciudat insa, scutul de sub el e destul de gros. Daca ai putea sa pui niste poze de sub masina... Verdictul pe care ti-l dau e ca, oricum trebuie sa te duci la service sa-ti vada toate damage-urile de sub motor, noi nu putem decat sa ne dam cu parerea...Pregateste-ti portofelul, o sa-l cam golesti. ![]() Totusi, cu ce viteza ai intrat printre bolovani de ai reusit sa o faci praf pe dedesubt? |
--------------------
.
.
.
|
|
Pismialex |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 07 ![]() |
Intr-adevar problema s-a rezolvat de la sine cu intratul in viteze, se pare ca a intrat niste namol la tija si am rezolvat la o spalatorie. Iti dai seama ca nu am avut cine stie ce viteza, ca doar incercam sa o scot din impotmoleala. Salvarea mea a fost ca am prins o portiune de pamant unde am avut aderenta iar restul drumului era o balta inghetata, posibil ca atunci cand am trecut prin ea sa fi sarit gheata si sa fi avariat\deplasat timoneria. In legatura cu catalizatorul, nu cred, are scut asa cum ai zis si tu, destul de gros avand in vedere ca am dat in gheata.
Trecand peste astea am ramas cu zgomotul ciudat, despre care nu va pot spune prea multe. Am ascultat azi mai atent si pare sa provina de la distributie(vre-un intinzator ceva), pentru ca se aude ca si cum ar freca(gen frecatu' de planetara)! Ma gandesc oare, de la turatii, un intinzator sa se fi slabit, curea slabita si sa fi sarit o bucata din ea sau... Oricum am sa va tin la curent cu problemele! |
--------------------
Renault Clio phaseII
Renault Clio phaseII
2003 1.4 8v mkII
|
|
jri22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
o problema asemanatoare am avut si eu atunci cind au fost nameti in buc...imi intrase zapada+gheata la timonerie, dar s-a rezolvat odata du incalzirea vremii...tot asa, nu imi intra in vitezele 4+5....acum totul este ok...se pare ca este o problema des intilnita la clio...
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
Pismialex |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 07 ![]() |
Se pare ca am depistat care era problema dupa ce azi cureaua de accesorii s-a rupt. Fulia de la alternator cu tot cu ambreiaj si-a facut joc si ciupea cureaua. Din cauza asta si rolele intinzatoare au fost afectate si trebuiesc inlocuite! Imi puteti cei care ati schimbat astea, un pret?
|
--------------------
Renault Clio phaseII
Renault Clio phaseII
2003 1.4 8v mkII
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 22:29 |