Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

TURN STEERING WHEEL+START

tr_viorel
post 30 Apr 2008, 08:02
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Care pompa? Poate motor!


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adox0101
post 2 May 2008, 13:23
Post #32


ex r19, ex clio2, ex megane 2


Group: Members
Posts: 83
Joined: 26 December 07
From: miercurea ciuc




pompa este electrica .... nu e pe motor ca la audi sau vw


--------------------
renault Laguna 2, 2.0 DCI, 150 CP, initiale Paris 2.0 dci 150cp, 2007 - CT09YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 12 Oct 2008, 21:33
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




nu am gasit exact pe ce topic sa intreb, asa ca postez aici ca e apropiat ca subiect:

As vrea sa stiu daca blocatorul de volan trebuie sa blocheze volanul "beton", sau partial. Sa va explic de ce intreb:

Ieri mi-am facut o curatenie generala in masina si am ajuns si la volan. L-am sters cu o carpa si ceva solutie de curatat piele. Am insistat cu carpa intr-un sens, de 5-6 ori, normal ca era blocat, dar cand am tras ceva mai tare a sarit, in sensul ca s-a auzit un "clanc" puternic si volanul s-a miscat in sensul fortei aplicate pana la urmatoare pozitie de blocare. Mirat, am repetat operatiunea si din nou a sarit peste blocare. Si rotile se invarteau proportional.

Sa nu va imaginati ca faceam tractiuni pe volan smile.gif, era o forta sa zicem de undeva la 7-15 kgf maxim (grosier estimat). Sunt perfect constient ca nu s-ar putea fura masina asa (desi pe loc din 5-6 fortari poti vira la maxim, in trafic nu poti conduce asa). Dar totusi ma asteptam ca blocarea sa fie solida.

Sau e o masura de protectie sa nu se rupa ceva piese?

Daca vreun coleg are chef sa incerce si pateste la fel il rog sa imi spuna si mie. Multumesc.

This post has been edited by ghertzoi: 13 Oct 2008, 00:57


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renutu
post 13 Oct 2008, 06:44
Post #34


lapin noir


Group: Members
Posts: 245
Joined: 2 June 08
From: Suceava/Iasi




de curiozitate la fiecare cursa de 3-4 centimetri cand tragi de volan face cate un clantz?


--------------------
Renault Megane 3 GT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 13 Oct 2008, 08:43
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




nu stiu exact la cati cm, dar sper ca ai inteles ca nu e la utilizare normala ci in cazul in care am scos cardul si volanul e blocat. Daca trag serios de el atunci trece de blocare si mai merge un pas (cativa cm) dupa care e blocat din nou. Dar trebuie sa trag serios deci exclud varianta sa se poata circula in trafic (in caz de furt).

Totusi credeam ca blocarea volanului se face incat sa il rupi inainte sa il poti roti. Sau tocmai de asta dupa ce forta aplicata depaseste un prag, blocatorul permite o usoara rotatie si blocheaza iarasi.

Repet daca poate cineva sa incerce.... La mine a mers spre dreapta mai usor.

L.E. Dilema e daca sa merg la service sau nu, fiind in garantie e foarte probabil sa fiu aburit ca asa fac toate... Da ??!! smile.gif


This post has been edited by ghertzoi: 13 Oct 2008, 08:51


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renutu
post 13 Oct 2008, 09:20
Post #36


lapin noir


Group: Members
Posts: 245
Joined: 2 June 08
From: Suceava/Iasi




am inteles ce vrei sa zici,

mai repet odata : masina pe loc, tot sistemul electric oprit cardul neintrodus in locul lui cand tragi de volan tare trece de blocaj face un clantz iar se blocheaza iar trece de blocaj iar face un clantz si tot asa pana la capat de cursa?


--------------------
Renault Megane 3 GT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 13 Oct 2008, 09:24
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




exact, dar clantzul respectiv e un zgomot serios, metalic, de parca s-ar rupe volanul smile.gif , banuiesc ca e de la blocator.

Stii despre ce e vorba?


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renutu
post 13 Oct 2008, 09:48
Post #38


lapin noir


Group: Members
Posts: 245
Joined: 2 June 08
From: Suceava/Iasi




da exact aceeasi problema o am si eu, si a aparut exact dupa ultima revizie, nu am apucat sa o rezolv dar sunt doua posibilitati, ori e blocator defect cost estimativ de reparare ~ 15 milioane, la care mai bine te lasi pacubaj , ori e un surub ceva slabit pe acolo si nu face prinderea bine ( aici vorbesc oarecum in necunostinta de cauza ).


--------------------
Renault Megane 3 GT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 13 Oct 2008, 09:54
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




atunci probabil voi sta pe ei cu garantia, ca mai am cateva luni.

L.E. Alte pareri? Alte cazuri? Poate cineva sa confirme ca la el nu se invarte volanul daca fortezi ?

Offtopic: rog un moderator daca poate sa faca un topic nou incepand cu primul meu mesaj (postul 33) de mai sus in care descriu problema legata de blocare, intrucat pare a fii o problema si e destul de diferita de topicul curent. Multumesc!

This post has been edited by ghertzoi: 13 Oct 2008, 10:36


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 13 Oct 2008, 10:36
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Si la mine face la fel, dar numai spre dreapta: daca aplici o forta mica, sare din pozitia de blocare si odata ajuns in pozitia urmatoare, nu mai poti sa-l rotesti spre stanga, poate doar daca rupi blocatorul. Cred ca "asa face toate".


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 13 Oct 2008, 10:42
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




asa asa...incep sa ma mai linistesc smile.gif.

Dar trebuie sa recunosc ca am reusit o singura data si spre stanga (ca na...ca maimuta trageam sa vad daca mi se poate fura masina, insa dupa ce a sarit nu am mai incercat pt. ca pocnise prea tare si imi era frica sa nu rup ceva). Insa forta e mult mai mare (estimez undeva de 2-3 ori, a trebuit sa folosesc ambele maini) decat spre dreapta.

De ce am constatat abia dupa 1 an si 8 luni...pentru ca e prima data cand am curatat volanul cu "abnegatie", in sensul ca l-am sters pana "stralucea" smile.gif, in rest am aplicat doar stergeri superficiale cu carpa umeda

Oricum va multumesc de raspuns si daca mai sunt alte opinii, va rog!

This post has been edited by ghertzoi: 13 Oct 2008, 12:43


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renutu
post 13 Oct 2008, 10:47
Post #42


lapin noir


Group: Members
Posts: 245
Joined: 2 June 08
From: Suceava/Iasi




stiu alte persoane cu m2 la care daca tragi de volan indiferent stanga dreapta intra in pozitia de blocaj si nu se mai misca de acolo


--------------------
Renault Megane 3 GT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
patrick.adytz
post 19 Oct 2008, 19:52
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 October 08




[B] salut la toata lumea

am si eu o problema cu "TURN STEERING WHEEL+START"
am un megane sedan 2,care a fost avariat,am avut mai multe piese demntate de pe el,printre care imobilizatorul si motorul,ieri am pornit masina pt prima oara dupa vreo 6 luni,timp in care a fost in reparatie,singurele mufe care nu erau bagate erau cele de la faruri,proiectoare si mufa care vine pe conducta de A\C,azi m-am apucat sa montez ceea ce imi ramases,respectiv faruri,spoiler si acea mufa,de retinut ca masina era pe butuci fara roti si volan si cand am pornit-o prima oara,acum seara cand am vrut sa o pornesc din nou mi-a aparut acest mesaj pe display,am pus volanul si am invartit stanga-drapta sa deblochez dar nimic,a ramas blocat,acel imobilizator se aduce ca ar vrea sa lucreze dar nu deblocheaza volanul...
daca ma poate ajuta cineva cu un sfat,ceva este bine venit...

o seara placuta...


--------------------
renault megane 2007 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dok
post 11 Nov 2014, 20:32
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 October 14




Salut! Am un Megane 2 din 2008 si mesajul "Turn steering wheel+start" îmi apare doar când temperatura de afara are valori mici.Acum 2 săptămâni mi s-a întâmplat prima oară... De când cu prima zăpadă: am avut 20 de incercari esuate de a porni mașina in cursul dimineții,urmând ca seara mașina sa pornească din a 2-a incercare.In momentul de față, mașina pornește din prima la 10-12 grade Celsius,insa la temperaturi de sub 8 grade, îmi da aceast mesaj in bord si nu porneste.La tester nu apare nicio eroare.Are cineva vreo idee cum anume influenteaza frigul aceasta problema si ce as putea sa fac in caz ca vreau sa plec si rămân cu masina pe marginea drumului?.Mentionez ca acumulatorul masinii este incarcat si niciun electronist din cei consultație nu a găsit o explicatie


--------------------
Renault Megane 2 2008/Privilege lux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike12
post 11 Nov 2014, 21:53
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 789
Joined: 3 February 07
From: Bucuresti




Problema la blocatorul de coloana de directive , cauta pe forum ca s-a mai discutat.


--------------------
renault megane sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arenafilm
post 9 Dec 2014, 15:29
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 December 14




Salut baieTI,
Am si eu un megane II sedan 1,5DCI si zilele trecute am auzit un sunet dupa care mesajul Steering Fault , ins masina a mers perfect , aveam servo , nuimic anormal in mersul masinii.
A doua zi pornesc masina fara sa am erori ,dupa circa 10 km iarasi Steering Fault si semnalul acustic , ajung acasa parchez si revin la masina dupa circa 2 ore cand trebuia sa plec undeva.... iarasi mesajul Steering Fault numai ca de data aceasta masina nu a mai vrut sa porneasca unsure.gif scot cartela , armez , dezarmez ,introduc cartela , apas putonul start nimic , iarasi Steering Fault , scot cartela si apare turn steering wheel + start renault..... am umblat la baterie nimic , nu a vrut sa porneasca . \Pana la urma am plecat cu alta masina ...la intoarcere zic hai sa mai incerc , a pornit la prima apasare de buton chiar daca a aparut steering Fault....
Dimineata iarasi masina nu a mai pornit .... blink.gif ce sa fie oare ?
-Mentionez ca in aceste 2-3 zile tot timpul am avut servo
- Singura chestie ciudata estte ca se auzea un zgomot ca de motoras de stropitor apa sau pompa ceva.... se auzea in fata sub capota , parca de prin zona bateriei.

astept ceva pareri .... pana atunci astept sa se opreasca ploaia sa ma uit si la sigurante
Florin


--------------------
Renault Megane II Sedan 2008 - B-14-ARN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Dec 2014, 11:38
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




probabil blocatorul de coloana . cand scoti cartela se auda un clanc pe ea? si se blocheaza volanul, si cand pornesti masina invers?


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arenafilm
post 10 Dec 2014, 23:57
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 December 14




A fost mult mai grav.... am schimbat blocatorul dar problema persista , asa ca a trebuit sa schimb si UCH=ul ( Unitate Control Habitaclu ) care avea pini oxidati probabil din cauza condensului din masina sad.gif nu am vrut sa ma risc cu spray de curatare , asa ca am inlocit tot si acum totul merge perfect. Daca aveti nevoie de cineva cu adevarat priceput pe Megane nu ezitati sa ma contactati sa va pun in legatura cu persoana respectiva.
PS = Ma asteptam la mai multa activitate pe aici ..... daca stateam sa astept ajutorul membrilor probabil si acum aveam masina defecta..... sad.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan 2008 - B-14-ARN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Dec 2014, 00:51
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




asta e culmea, ai doar 2 postari si vrei si raspunsuri rapide, daca esti nou, ajuta intai forumul ca sa fii ajutat.

cat despre schimbat uch-ul, te-ai complicat, sunt doar 2 fire de CAN care merg la blocator, se puteau curata/reparat.

iar despre aventura, nu tb sa fie un super meserias, se schimba foarte usor UCH-ul si se codeaza cu optiunile masinii respective, sper ca ti-ai luat unul cu acelasi nivel de echipare (majoritatea au 'N2 int Light').


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fani-tecuci
post 18 Nov 2018, 18:02
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 October 13




De cele mai multe ori problema este de la mufele de la Calculatorul de habitaclu de sub volan (UCH). 5 din cele 6 fire din mufa blocatorului comunica cu UCH si, prin urmare se gasesc in diferitele mufe ale acestuia (sunt niste mufe cu parghie, cu pini destul de subtiri) iar al 6-lea intr-o mufa a UPC (calculatorul din compartimentul motor, dreapta sus fata de bateria-cum privesti la masina, sub capacul negru patrat, cel care are multe sigurante). Din acest calcultor, UPC vine alimentarea de 12V a blocatorului, asa ca dupa ce curatati mufele de la UCH, verificati si sigurantele din UPC.
Mufele din UCH oxideaza intrucat au fost gandite prost pentru ca intra de sus in jos in UCH, iar iarna se formeaza condens pe fire care ajunge la pini.
NU cumparati blocator de la SECOND HAND intrucat este codat si nu merge decat daca este VIRGINIZAT (i se sterge codul ca si cum ar fi nou) de un electronist (se rescrie memoria EPROM) din blocator.
Singurul caz cand nu este nimic defect si totusi nu merge este acela cand volanul este blocat si rotile sunt sub tensiune (ating bordura sau altceva) si fiind sub tensiune blocatorul nu are destula forta sa-si retraga LIMBA de blocare. Acest lucru se elimina usor miscand usor de volan (stanga sau dreapta dupa caz pana cand simtiti la mana ca axul volanului nu sta in tensiune fata de limba de blocare



<span class='edit'>18 Nov 2018, 18:10:</span>
daca doriti sa intrati mai in amanunt studiati atasamentul cu ce am patit eu

This post has been edited by fani-tecuci: 18 Nov 2018, 18:11

Attached File(s)
Attached File  Blocator_Megane_rezumat.doc ( 8.41mb ) Number of downloads: 123


--------------------
renault megane 2007 lmrf/megane - bc 07 bmo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:55
Dacia