Care este parerea voastra?
![]() ![]() ![]() |
Care este parerea voastra?
romeod |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Romeo Group: Members Posts: 115 Joined: 5 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
- B 94 RVR
2003 Am bani de dat, am datorii la stat.........................
|
|||
Solon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiam ca motorul cu apa exista! Dar din considerente economice - a se citi ca inca mai e petrol si bastanii vor castiguri imense - nu se introduce asa ceva.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#3
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Despre motorul cu apa am auzit prima data in 1986, in scoala...Profesorul de motoare si instalatii ne-a prezentat un intreg documentar, inclusiv o schema cinematica a unui motor 4L care folosea drept carburant banala, dar esentiala, apa.
L-am luat la ''disecat'' vreo cateva ore bune: parea destul de viabil, insa era foarte scump de realizat cu materialele si tehnologia vremii... Cel mai dificil parea a fi fost de realizat pulverizarea apei la nivel molecular si apoi spargerea in hidrogen si oxigen, pe langa inhibarea ''obiceiului'' de a se recombina, in vederea folosirii H ca si carburant, iar O pe post de comburant. Sunt aproape convins - desi, n-am inca si alte informatii - ca acel proiect a fost dezvoltat si perfectionat, dar criteriile pentru care n-a fost lansat in productie larga sunt absolut politico-economice: flacaii care controleaza rezervele de titei vor, pe langa profituri uriase, sa detina si controlul omenirii. Off-topic: Cumva cam la fel s-a procedat si in cazul motorului Wankel. A fost retras de pe piata (din cate retin, japonezii de la Datsun l-au folosit, prin anii ''80, cu un oarecare succes pe un turism sport si pe o camioneta...) din considerente de dificultati tehnologice si ...''randament''...economic: avea prostul obicei sa pape putin, sa munceasca mult si sa nu se prea strice... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#4
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Solon @ 26 Feb 2008, 09:37) Eu stiam ca motorul cu apa exista! Dar din considerente economice - a se citi ca inca mai e petrol si bastanii vor castiguri imense - nu se introduce asa ceva. QUOTE(Adila16 @ 26 Feb 2008, 10:29) Sunt aproape convins - desi, n-am inca si alte informatii - ca acel proiect a fost dezvoltat si perfectionat, dar criteriile pentru care n-a fost lansat in productie larga sunt absolut politico-economice: flacaii care controleaza rezervele de titei vor, pe langa profituri uriase, sa detina si controlul omenirii. Off-topic: Cumva cam la fel s-a procedat si in cazul motorului Wankel. A fost retras de pe piata (din cate retin, japonezii de la Datsun l-au folosit, prin anii ''80, cu un oarecare succes pe un turism sport si pe o camioneta...) din considerente de dificultati tehnologice si ...''randament''...economic: avea prostul obicei sa pape putin, sa munceasca mult si sa nu se prea strice... On: True. Off: Motorul Wankel nu este motorul rotativ? Cel care se intalneste acum pe Mazda RX-8? |
--------------------
Renault
Megane II
- B-43-ZHY (sau 42)
2005 Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
Adila16 |
![]()
Post
#5
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Da, ala e.
Motorul rotativ, in 4 timpi. Cu aceleasi curbe termodinamice ca si Otto. Multam de update, bear... In ce an a fost lansata RX8?... (Deci, Wankel revine pe piata. Bine de stiut... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
renotgo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Daca nu stiti ,un romanas a inventat un motor pe magneti
![]() ![]() ![]() 26 Feb 2008, 13:39: Dupa parerea mea ,se pot folosi in capul pistoanelor magneti permanenti si in asa -zisa chiulasa electromagneti .Ganditi-va ce forta de respingere (detonare in cazul benzinei ,motorinei ) poate avea loc in cazul alimentarii crescande cu curent a electromagnetilor ! Ideea este super si sint sigur ca si realizabila in cazul celor ce CUNOSC .Nu mai exista cei 4 timpi ...La un motor in 4 cilindri pot fi folosite doua pistoane odata ,deci, putere ... ![]() This post has been edited by renotgo: 26 Feb 2008, 12:39 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#7
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
La prima vedere, pare minunat...
La o a doua vedere, pare oarecum cunoscut... In parte, se foloseste principiul de functionare al motorului electric liniar. Daca e sa fie vorba numai de magneti permanenti, care sa autointretina miscarea alternativa de atractie/respingere, suna ceva a ''perpetuum mobile''...Ceea ce aduce a utopie. Cat despre folosirea a doi cilindri/pistoane simultan (de ce doua pistoane mici, cand poti folosi unul mare...?...e mai simplu de realizat si arborele cotit...), presupun ca vor apare vibratii puternice care ar putea provoca distrugerea motorului in sine. Contracararea acestor vibratii ar necesita unele solutii ce ar implica, poate, folosirea de contra-greutati. Deci, scaderea randamentului motorului... Sau, plasarea diametral opusa a perechilor de pistoane. Gen motor Boxer. Ar fi foarte multe de discutat pe tema asta...: cum se asigura curentul pentru electromagneti, folosirea ca lucru mecanic util a efectului curentilor Foucault (cei care realizeaza ''frana de motor'' si la trenul MagLev, dar si la troleibuze si tramvaie, de exemplu) sau altor campuri electromagnetice reziduale etc. Dar, altul era subiectul. Folosirea apei la motorul termic, comporta unele probleme tehnice care l-ar putea face fie nepermis de scump, fie nefiabil... Insa, avantul tehnologic al omenirii va gasi solutii pentru inlocuirea aproape epuizatilor combustibili fosili... E de urmarit. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
CGB |
![]()
Post
#8
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
si mazda RX7 era dotata tot cu motor wankel. varianta fabricata intre "92 si 2002 scotea peste 200 CP din 1300 cmc. variantele mai vechi nu stiu ce puteri si ce motoare aveau.
cat despre motoare cu apa, magneti, paie, gainat...etc, nu se doreste introducerea lor. abia abia isi fac loc motoarele electrice. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#9
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Adila16, nu stiu din ce an e pe piata dar stiu ca cei de la mazda au preluat tehnologia motorului rotativ si au incercat sa-l faca mai performant. Primele motoare erau gurmande desi avea o clindree mica si aveau probleme cu ungerea. Cu timpul insa au reusit si daca e in varianta de serie inseamna ca merge si e bun.
|
--------------------
Renault
Megane II
- B-43-ZHY (sau 42)
2005 Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
Adila16 |
![]()
Post
#10
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Afirmatie incontestabila!
Multam de update, inca o data! |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Văd că articolul din link reproduce parțial un articol mai amplu din presa de specialitate. Am atașat varianta integrală. Dacă vreți detalii cuvinte cheie de căutare: Brown gas, Hydroxy, Andrija PUHARICH etc. Există pe Youtube o mulțime de filmulețe despre autoturisme care funcționează cu hydroxy cu problemele și avantajele metodei.
This post has been edited by b_gabi: 27 Feb 2008, 06:13 Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 20:27 |