placute de frana megan sedan, vreau sa schimb placutele de frana
![]() ![]() ![]() |
placute de frana megan sedan, vreau sa schimb placutele de frana
dodo-es |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 March 08 From: alta tara ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT MEGAN
motor K9K megan DIESEL /sedan 1,5 Dci 101 CP
- * * * * DCV
2004 MOTOR K9K
|
|||
dmc |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu te sfatuiesc sa fugi in service. Una e sa schimbi pe fata si alta e pe spate (chiar daca sunt tot discuri). Eu am pus Ferodo si au folosit o unealta speciala pentru a departa etrierii ca sa faca loc noilor placute.
Multa bafta P.S Vezi ca s-a mai vorbit pe aici de asa ceva pe un topic tot dedicat placutelor de frana. This post has been edited by dmc: 8 Apr 2008, 16:41 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
silvius |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 07 From: București ![]() |
La pagina 20 arată cum se schimbă plăcuțele de frână de pe față. Este o operațiune foarte simplă, mai mult durează ridicarea mașinii și scoaterea roții decât înlocuirea plăcuțelor.
dmc are dreptate în sensul că trebuie să împingi pistonașul de frână în etrier ca să poată intra pe noile plăcuțe de frână, acestea fiind mai groase decât cele vechi. Poți face acest lucru cu un levier dacă pistonașul de frână nu este gripat parțial sau total. Chiar dacă nu este gripat, s-au mai întâmplat cazuri când mergea mai greu. După ce ai terminat, pornește motorul și apasă pedala de frână de mai multe ori până va opune rezistență. Apoi pleacă pe traseu și să încerci frânele să vezi cum țin. 8 Apr 2008, 20:57: Pentru economie, nu am pus plăcuțe originale (250 ron) ci unele (tot de firmă) mai ieftine (80 ron). Pe lângă faptul că nu țin atât de bine ca cele vechi, mai și scârțâie îngrozitor. ![]() Am luat plăcuțe originale și frânele mele au redevenit cum erau: eficace și silențioase. This post has been edited by silvius: 8 Apr 2008, 20:57 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane Bicorp; Clio III
2003 1,5dCi 80CP; 2006 1,4 16V
|
|
dodo-es |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 March 08 From: alta tara ![]() |
silvius# iti multumesc pt ajutor si mai ales pt manual care o sa-l traduc dar oricum ma ajuta mult schemele de care o sa am mare nevoie in viitor.Schimbul placutelor nu-l vad atat de dificil asa ca sambata o sa ma pun cu ele si o sa le schimb.Va multumesc f. mult tuturora
|
--------------------
RENAULT MEGAN
motor K9K megan DIESEL /sedan 1,5 Dci 101 CP
- * * * * DCV
2004 MOTOR K9K
|
|
driv8r |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 5 January 08 ![]() |
Cand schimbi placutele de frana pe spate vezi ca trebuie rotit pistonul in timp ce-l impingi in etrier.Poti sa improvizezi daca nu ai dispozitivul acela.Eu am crestat capatul care nu-l folosesc de la coarba(cheia cu care desfaci prezoanele),astfel incat sa intre pe canelurile pistonului si sa-l pot rasuci in timp ce-l imping in etrier.Pentru aceasta operatie trebuie rabdare si ceva forta in maini.
|
--------------------
renault
megane
2007 2.2 1,5 dci expression
|
|
dodo-es |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 March 08 From: alta tara ![]() |
Da... imi amintesc asemenea situatie am intalnit-o la schimbul de placute de la un golf IV si am improvizat din dintr-un cleste reglabil(folosit pt fixare in tamplarie)si am rotit cu altul in timp ce starngeam putin cate putin la acel dispozitiv.La inceput m-am chinuit vreo ora ca nu facusem niciodata pana i-am inteles ideea.Sambata o sa ma apuc de ele.
Am folosit mai multe masini in ultimii 6 ani din care 3 personale(opel kadett,ford escort renault megan) dar niciodata nu am dus niciuna in atelier. Stiu cum se lucreza in ateliere si de multe ori prefer sa ma documentez inainte si apoi sa le fac eu ca sunt mai sigur si imi place f mult chit ca nu mai practic reparatii auto de un timp. 9 Apr 2008, 01:28: #driv8r Apropoo pe fata nu trebuie facut acelasi lucru ca si pe spate cu inpinsul etrierului inauntru...la fel este acelasi sistem ca si pe spate??? Tu le-ai schimbat atat pe spate cat si pe fata!? This post has been edited by dodo-es: 9 Apr 2008, 01:28 |
--------------------
RENAULT MEGAN
motor K9K megan DIESEL /sedan 1,5 Dci 101 CP
- * * * * DCV
2004 MOTOR K9K
|
|
driv8r |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 5 January 08 ![]() |
Pe fata este diferit si este mai simplu.Trebuie doar sa impingi pistonul in etrier(eu am folosit o cheie franceza)
|
--------------------
renault
megane
2007 2.2 1,5 dci expression
|
|
dodo-es |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 March 08 From: alta tara ![]() |
Da ai avut dreptate...a fost atat de simplu si am intarziat intradevar mai mult in ridicatul si scosul rotiilor ca in schimbul placutelor.Le-am schimbat numai pe fata ca spatele era ok dar peste cateva luni o sa le fac si acolo....chiar le-am avut desfacute si pe spate si chiar deloc greu.Oricum merci pt sfat .Bafta in continuare!
|
--------------------
RENAULT MEGAN
motor K9K megan DIESEL /sedan 1,5 Dci 101 CP
- * * * * DCV
2004 MOTOR K9K
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 17:36 |