Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot motor la turatii de 1900 -> 2100, cca 2-3 batai pe secunda la Megane 2.1

Avani
post 9 Jan 2008, 11:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Am cautat, nu am gasit nimic asemanator problemei pe care am sa o descriu. In viteza 1 cand ajung la 1900 cel mult 2100 (pe toata plaja asta) se aud cam 2-3 batai pe secunda de la motor. Zgomotul este ca si cum ai da cu un pumn intr-un perete de BCA cu o frecventa de 2 pumni pe secunda (imi cer scuze pentru exprimare, momentan nu am posibilitatea de a face upload cu sunetul). Mentionez ca si dupa 20 min de circulat cu ea, cand plec de la semafor tot se aude. Dupa o anumita perioada nu mai face. Mentionez ca masina are 27000km, am schimbat doar consumabilele (placute franta si bec) si un senzor pentru gaze esapament (aparea martorul in bord), ulterior dupa schimbare problema fiind rezolvata. Intreb deoarece nu mi se pare normal ca la acea plaja sa exista aceasta "bataie". Nu am probleme cu pornirea, pornind la -15grade din primul buton. Astept in masura in care se poate niste sfaturi / pareri. Ar trebui sa ma panichez ?Multumesc mult.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 10 Jan 2008, 14:53
Post #2


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Ceva asemanator mi s-a intamplat si mie, dar masina are doar 2600Km. Fenomenul a aparut la pornire dupa ce masina a stationat timp de mai multe zile si in perioada asta cu temperaturi scazute. Am facut un drum scurt cu masina pe A2 cu motorul mai turat si problema a disparut!


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Jan 2008, 21:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Sa inteleg ca aceasta problema nu a mai aparut pana in ziua de azi la tine ?


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 11 Jan 2008, 12:51
Post #4


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Nu, nu a mai aparut... si mi-am sfatuit sitia (care utilizeaza zilnic masina) sa tureze un pic peste 2000 la scimbarea treptelor de viteza!


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursuc
post 11 Jan 2008, 18:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 18 May 07




si mie mi se pare ca se aud cateva batai la motor, dar doar in momentul in care plec mai tare de pe loc, si faza asta mi s-a intamplat pe timpul verii probabil din cauza temperaturilor ridicate.


--------------------
Renault Megane II 2006 - B 88 VFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 11 Jan 2008, 19:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Schimb treptele peste 3000 rpm la masina din semnatura si absolut nici o schimbare. Poate ne ajuta cineva cu o ideea daca mai sunt forumisti cu aceeasi problema.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 12 Jan 2008, 12:31
Post #7


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Mi-am dat seama ca Meganu-ul tau are motorizare pe benzina, pe cand la mine e vorba de un diesel...deci probabil nu este aceeasi problema. Sa inteleg ca bataile respective apar doar intreapta 1? Poate sa fie din cauza unei benzine de proasta calitate?


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 12 Jan 2008, 20:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Pun Carrera '95 de la OMV, am pus si de 100 si nu era mare diferenta la condus. Rareori se aude si in treapta 2 pe plaja de 2000 - 2100, dupa aceasta plaja nu se mai aude decat motorul facandu-si treaba. Daca nu se agreaveaza mai astept. Asta daca nu-mi da si mie nimeni nici un sfat de pe forum..


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 12 Jan 2008, 21:35
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Nu stiu daca te ajuta, dar la acea turatie, frecventa miscarii diverselor piese din motor e cam de 10 ori mai mare de 2-3 pe secunda. Ar trebui sa localizezi mai exact zgomotul: poate cutie, planetare... sau ai cumva acumulata gheata pe sub aripi?

This post has been edited by 19vik: 12 Jan 2008, 21:36


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 13 Jan 2008, 05:23
Post #10


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Bine punctat, 19vik!!

Avani a descris tonalitatea sunetului ca fiind similara bufnetului facut de BCA cand dai cu pumnul in el. Ori, parerea mea este ca acest sunet ar putea apare si pe tubulatura de evacuare. Sa fie ceva pe la catalizator / toba de detonatie / toba finala. Sau pe la supape. Cele de evacuare. Doamne fereste!

Dar, Avani, avem nevoie de mai multe detalii (pana la un eventual upload de sunet): cam unde se aud bataile (compartiment motor, sub masina etc.), cat de puternice sunt (doar se aud sau se si simt in podea/caroserie) si, nu in ultimul rand comportamentul motorului in perioada in care se aud bataile (daca inregistreaza pierdere ocazionala de putere, tractiune neliniara, trepidatii nefiresti etc.)...

LE: O alta presupunere ar fi suspensia pendulara a motorului. Sau tamponul hidroelastic.
wacko.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 13 Jan 2008, 22:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




@19vik: zgomotul apare in orice moment, cand e masina curata, cand are si gheata, cand e rece motorul dar cand se si incalzeste.

@Adila16: intradevar ce ai enumarat tu ar putea fi (in mare parte) motivul problemei mele.

De pierdut putere nu am avut niciodata sentimentul asta, masina mergand foarte fine in orice situatie in care o foloesc, calutii facandu-si treaba in plaja indicata de constructor. In momentul in care apare acel sunet dat fiind este o bataie propriu zisa se simte si in volan. Cei cu care sunt in masina nu prea sesizeaza, dar eu tinand volanul in mana chiar si cu volumul dat tare la muzica si tot imi dau seama ca ceva nu este in regula. Privind localizare zgomotului... parca se aude intre bord si motor dar pe interior (imi cer zcuze, dar chiar nu ma pricep sa descriu exact) dar sigur vine din compartimentul motor. Pana nu va pica ceva, nu calc prin service. Asadar mai astept sa vad ce o sa se intample. Multumesc pentru presupenere Adila16.


Bafta !


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 14 Jan 2008, 15:01
Post #12


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Cu multa placere, Avani! wink.gif

Daca nu te superi, o sa fiu un pic pisalog si sa incercam sa facem impreuna un fel de diagnosticare... blush.gif
Nu de alta, dar, uneori, in service trebuie sa te duci cu lectia invatata si temele facute, pentru ca nenea mecanicu'/ingineru', daca n-are chef de treaba, probabil ca va incerca ori sa iti spuna ca ai halucinatii, ori sa iti explice si sa te convinga ca s-a paradit coclenderu' de la maciclon si sa te taxeze ca atare. E o practica de cand lumea... huh.gif

Si cu riscul de a te supara, merg in continuare cu presupunerile... blush.gif

Deci, intre zona dintre motor si caroserie (planseul/panoul antifonic/pedalier)...
Sa vedem ce e acolo...

Evacuarea. Am spus-o. In anumite procentaje, ar fi trebuit sa induca oarece pierderi de putere (o evacuare prea rapida dauneaza!). Care nu sunt...

Apoi, caseta de directie si furtunaraia de la sistemul de franare.
Directie este, ca altminteri ai fi mentionat si simptomul asta.
Vreun furtun de vacuum (de la galeria de admisie la pompa servo) sarit de la locul lui din coliere si care loveste planseul cu pricina. Problema mica, dar care, in timp, agravandu-se poate duce la fracturarea furtunelor, dupa care pauza frane asistate.

Si ajung iarasi la bieleta/tendonul suspensiei pendulare a motorului...Posibil. Probabil. Dar nu vad de ce s-ar manifesta asa numai pe o anumita plaja de turatie.
Acest tendon, din cate retin, este o piesa asemanatoare cu un piscot gaurit si bucsat la ambele capete, care se fixeaza intre motor si caroserie (de principiu, intre carterul motorului si panoul antifonic) si are rolul de a prelua mare parte din efortul de cuplu la intrarea in sarcina a motorului (la acceleratii sau deceleratii - frana de motor - tot ansamblul motor+cutie de viteza ''penduleaza'' pur si simplu inainte si inapoi, rotindu-se intrucatva in jurul axei ''desenata'' de planetare: ai sesizat ca la accelerare/decelerare, inclusiv schimbatorul de viteza se misca inapoi sau inainte...).

Daca este sa fie uzate/sparte bucsele tendonului suspensiei pendulare a motorului, ar trebui ca atunci cand ridici piciorul brusc de pe accelerator, sa se simta o oarecare lipsa de fermitate in schimbarea/inversarea momentelor de cuplu si masina sa se batzaie (scuze pentru ''tz'', dar vreau sa nu nasc confuzii) un pic pana se echilibreaza masele (inertia, bat-o vina smile.gif )...

Ar mai fi acolo si carterul si prelungitorul planetarei din dreapta.
O fi articulatia aia omocinetica (parca d-asta e... blink.gif ) dintre prelungitor si planetara propriu-zisa?...
Avani, zgomotul apare si cand masina sta pe loc?...Sau numai in mers, intr-o anumita treapta de viteza si pe o plaja de turatie bine definita? Dac-ar fi sa fie probleme la nivel de planetare, ar trebui sa se simta cel mai bine la plecatul de pe loc, sau in momentele cand ii dai talpa si pui motorul la treaba.

Sunt tare intrigat de manifestari... wacko.gif
Interesant de vazut ce constata flacaii in service... huh.gif

This post has been edited by Adila16: 14 Jan 2008, 15:37


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 14 Jan 2008, 16:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




@ Adila16: ar trebui sa-i taxezi pe cei care se ocupa de administrarea .reno pentru explicatiile si presupunerile pe care le faci. Cum am spus, nu ma pricep dar sunt deacord cu tine ca este important in momentul in care te prezinti in service sa ai o idee, macar in mare, despre care ar putea fi problema.

Am sa punctez cateva chestii pe care le-ai precizat si tu. Zgomotul se aude la plecatul de pe loc si doar pe o anumita plaja, pot sa merg cu I-a la 5000 rpm ca zgomotul nu apare. Deasemenea nu se manifesta nici la decelerare, doar la accelerare pe plaja indicata si in topic, cand ajunge la maxim 2150 rpm, zgomotul dispare, totusi daca mentin turatiile in acest interval, zgomotul dupa cca 4-5 secunde dispare. Cum am scris si in primul post, ceva se intampla, ce ? ... nu stiu ca nu ma pricep la mecanica... deh sunt adeptul ca fiecare sa fie bun pe domeniul lui si nu peste tot.

Nu stiu daca ajuta cu ceva, dar mai exact zgomotul vine undeva din spatele pedalelor si compartimentul motor, deci ar fi unde din fata stanga si cu putina influenta spre centru (poate radeti, dar pe cuvant daca imi vine alta descriere acum in minte). Am sa incerc sa surprind momentul intr-un format audio si sa fac upload, e cam greu sa-l surprind pentru ca nu mereu cand trec prin acea plaja face... am sa depun totusi un efort din mers, pentru ca repet, pe loc acest zgomot nu apare !

Nu ma astept ca de pe acest forum sa gasesc exact sursa problemei mele, dar am facut acest topic pentru acei care poate au avut aceasta problema si au gasit solutia.

Inca odata, Adila16, iti multumesc pentru timpul si energia dedicata postului tau.



--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 14 Jan 2008, 17:52
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Pai daca numai la plecarea de pe loc si la turatia la care incepi sa ai ceva cuplu se aude, cel mai probabil e de la bieleta antiruliu motor, cea la care se refera si Adila16. Eu am schimbat-o la revizia a 2-a, adica pe la 28000km. Nu facea inca zgomot, chiar s-a mirat mecanicul ca nu, insa mi-a aratat-o: partea de cauciuc de la unul din capete avea ceva crapaturi smile.gif .


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 14 Jan 2008, 17:56
Post #15


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Avani, multumesc de aprecieri. Incerc sa ma fac util tuturor, in masura in care ma pricep.

Incearca, de curiozitate, ca atunci cand bate sa nu depasesti turatia de prag (2150 rpm) si sa depistezi criteriile de disparitie: neaparat pragul de turatie sau distanta rulata (ar trebui sa fie cativa metri).

Nu sunt un parior, dar merg pe 9 din 10 ca este vorba de articulatia omocinetica a planetarei dreapta, si ca bubuitul va dispare raportat la distanta parcursa si nu la turatia motorului. Flerul meu asa imi spune.

Sa incerc sa explic...
Din cutia de viteze, plasata in stanga masinii, pana la fuzeta/roata din dreapta e o distanta apreciabila (n-am reprezentarea exacta, dar cred ca e undeva la 80-90 cm... dry.gif ). Constructorul, insa, n-a riscat sa faca o axa planetara atat de lunga: ar fi intervenit niste chestiuni de rezistenta materialelor care n-ar fi fost rentabile. Nici in exploatare, nici economic/financiar. Asa ca, a preferat solutia inserarii unui ''prelungitor'' al cuplajului diferentialului, un fel de teava care se sfarseste cu o articulatie omocinetica (asa numitul cap de planetara Glaentzer; era bataie pe ele pe vremuri, fiind mai rezistente decat cele cu tripoda, pe care le gaseam in mod curent pe batranele Dacia 13xx... smile.gif ).
Practic, Renault a adus cuplajul diferentialului pentru planetara din dreapta (a carei lungime nu m-ar mira sa fie aproximativ sau chiar egala cu cealalta...) undeva pe la mijlocul latimii masinii, loc indicat de tine.

Spre deosebire de modelul cu tripoda, care se ungea cu vaselina, asta Glaentzer (in fapt, doua cruci cardanice coaxiale in tandem) ''zace'' in ulei. Atunci cand masina face o pauza mai lunga, uleiul se depune in burduful de cauciuc. Si, la plecatul de pe loc, dupa o noapte de stationare, sa zicem, e aproape firesc sa ''bata''. Pana se barboteaza uleiul in burduf si, automat, se unge si cuplajul respectiv.
Faptul ca se aude intre anumite turatii si anumite trepte de viteza, nu are legatura directa cu functionarea motorului, ci numai cu cuplul dezvoltat in acele conditii.

Parerea mea e sa incerci sa faci o diagnosticare in service, cu precadere la burdufele planetarelor; toate: si cele de la roti, si cele de la cutia de viteza si cele ale aroborelui de compensare - "prelungitorul" cu pricina).
Daca bataia se aude/simte numai cand masina e rece, cred ca nu-s motive de ingrijorare.
Daca, insa, bataia se aude/simte la fiecare plecare de pe loc, atunci neaparat e cazul de service.

Bafta!

LE News flash!
Am trecut pe la un amic, meganist sedanist din 2005, tot cu 1.6, care nu-si foloseste masina decat rareori (astfel abia a depasit cu mandrie 18 miare km... smile.gif ) si i-am "miscat" masinuta: am sesizat o "bataie" care corespunde intrutotul descrierii tale (BCA lovit cu pumnul, de cateva ori pe secunda, perceput si in podea, localizat aproximativ la jumatatea latimii masinii) si care inceteaza dupa cativa metri rulati. Si, auzind-o, daca e aceasi simptoma, pot sa-ti confirm ca este de la omocineticul prelungitorului de care iti spuneam.

Din pacate, masina mea (52 miare km si ceva maruntis) nu prea sta...Dar, probabil va avea parte de ceva odihna pana maine dimineata. Si voi fi atent.
Revin cu detalii.

This post has been edited by Adila16: 14 Jan 2008, 19:57


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 15 Jan 2008, 08:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




@ 19vik: daca imi recomanzi bielete, stiu ca e un topic doar pentru asta, deci de acolo cu siguranta aflu mai mult detalii privind schimbarea, costurile si eventual si un service cu preturi moderate.

@Adila16: la ceea ce ai spus tu ca ar fi cauza, articulatia omocinetica, ai idee cat m-ar costa si daca ar trebui sa-mi las masina in service.
Problema aparea chiar si dupa ce masina a parcurs peste 150 km si nu apare la fiecare plecare de pe loc. Incerc de fiecare data cand plec sa depasesc mult aceasta plaja sa plec cu peste 2300 rpm (cel putin sa agit motorul pana la acele rotatii), astfel, procedand asa nu se mai aude absolut nimic. Cum ziceam mai sus, de service nu am timp acum si daca nu face mai urat, sau nu devine o obisnuinta ca la fiecare plecare sa ma deranjeze cu acel zgomot, nu am sa-i dau mare importanta in aceasta perioada. Cand o sa-mi fac timp si o sa dispun si de fonduri suplimentare, am notat, voi merge in service cu lectia invatata. Pana atunci am sa merg asa.

Am deschis acest topic si pentru acei conducatori de megane care poate nu dau importanta zgomotului, dat fiind se aude mai rar, nu influenteaza negativ performantele masini, etc.

Multumesc mult pentru sfaturi, daca am sa ajung in service si am sa rezolv problema am sa postez sigur ce mi-au facut.

bafta

This post has been edited by Avani: 15 Jan 2008, 08:49


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 15 Jan 2008, 10:11
Post #17


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Hmmm....
Nici eu nu am timp de service-uri. (De regula, unde am posibilitatea, incerc sa le rezolv singur...)
De preturi, in general, nu am idee, decat cam ce am citit pe forum.

Insa, candva, am facut un studiu de piata (telefonic) la SERUS si IPSO (singurii care mi-au raspuns la ora 11.00 smile.gif ).
Primii mi s-au parut daca nu mai ieftini, cel putin mai seriosi si mai politicosi decat ceilalti. Daca e relevant, la Serus am vorbit cu un anume domn Alex Stoian cu care am purtat chiar un dialog, nu neaparat un chestionar (interogatoriu).

Apreciez ca indiferent daca e vorba de bieleta pendulara sau de capul omocinetic, nu ar trebui sa dureze mai mult de 2-3 ore inlocuirea oricarei piese dintre astea doua. Deci, nu vad de ce masinuta ta ar trebui sa inopteze intr-o parcare de service. (Doar daca flacaii nu au chef de treaba!)


SERUS: 021/444.08.03
Program:
- relatii: 09.00 - 22.00
- vanzari: 09.00 - 17.00


IPSO: 021/208.27.55 - Departamentul de vanzari

Deci, din spusele tale, inteleg ca "bate" si cand masina e calda, nu numai dupa o stationare mai indelungata (6-7 ore). Daca e asa, e treaba de service, macar ca diagnosticare la fata locului.

Tine-ne la curent cu demersurile.
Iti/imi doresc ca 19vik sa aibe dreptate, iar io sa fi fost total pe alaturi cu pseudo-diagnosticarea. O bieleta de suspensie pendulara, in mod normal, trebuie sa fie cu mult mai ieftina decat un cap omocinetic.

Succes!

Off-topic: Nici o problema mecanica nu isi revine de la sine. Si daca nu e remediata in timp util, intervine principiul dominoului, in virtutea caruia problema initiala atrage dupa sine consecinte din cele mai diverse.

This post has been edited by Adila16: 15 Jan 2008, 10:16


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 15 Jan 2008, 12:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Ma gandesc si eu ca exista riscul sa se mai strice si altceva, dar pana nu esti bolnav, nu mergi la doctor pentru o simpla raceala.

Iti multumesc pentru precizariile de service, pana acum am lucrat cu Meridian, care mi s-au parut super OK (primit informatii suplimentare necerute, sfaturi de utilizare corecta, nu m-au taxat pt manopera, desi ar fi trebuit pentru ca au schimbat un senzor si mi-au curatat si o clapeta de alimentare, unde ulterior am inteles ca ar fi existat niste depuneri de la benzina proasta), asadar daca ajung in service ajung la ei sau la AUTO MARCUS (ei fiind doar la 5 min. distanta).

Sa mai dau 80 ron pentru o diagnosticare si ulterior o schimbare a unei piese, nu prea imi vine, sincer iti spun. Cum spuneam mai sus, cu riscul ca mai tarziu sa-mi fie mai greu de reparat datorita neprezentarii la timp cu aceasta problema, mai astept. Sper sa apelez la service doar cand imi vad un martor aprins in bord.

Cu siguranta am sa va tin la curent cu desfasurarea faptelor.

This post has been edited by Avani: 15 Jan 2008, 12:02


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 21:11
Dacia