Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu antigelul... care a inghetat, Huston am o problema

1octav
post 25 Jan 2010, 09:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 4 July 08
From: Bucuresti




Salut. Am un Clio bicorp 1.6 16v si un Golf 3. De cand a venit frigul, Golf-ul a inceput sa dea semne ca nu ii place frigul si a ramas fara scanteie. Clio e sprinten, porneste la -22 grade... insa am constatat ca mi-au cam inghetat niste furtune pe la motor. Chestia e nasoala, desi eu merg doar 5 km de la mine la prietena mea si inapoi, timp prea scurt ca sa imi fiarba motorul. Am observat insa ca imi creste temperatura relativ repede si la -18 grade e cam aiurea sa vezi ca ajunge apa la jumate in 10 minute - am verificat furtunele si erau pline cu "zapada".
Banuiesc ca antigelul e fie prea vechi, fie este diluat, caci de "dulce" este foarte dulce, l-am gustat. Acum vine partea interesanta: ce este de facut? Masina asta merge zilnic pana la supermarket 1 km, pana la prietena mea 5 km, dimineata inapoi 5 km. Sa ma ingrijorez si sa merg la service sa imi schimbe antigelul, sa scot un furtun si sa scot tot lichidul din ea, cu motorul pornit, iar apoi sa umplu tot circuitul cu antigel?
Ce sfaturi imi dati? Pun antigel rosu Elf sau ce pun?
Multumesc anticipat.

PS: de cand a venit frigul mai am o problema: senzorul de usa deschisa se declanseaza la fiecare groapa, uneori ramane activat in mers, desi nu am nicio usa deschisa, nici portbagaj, nimic. Ca solutie de avarie i-am scos becul din plafon, ma enerva. Ce as mai putea sa ii fac sa ma lase in pace?


Attached thumbnail(s)
3.JPG ( Size: 681.07k ) Number of downloads: 296


--------------------
Renault Clio 3 2006 / 1.2L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Jan 2010, 10:05
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti






--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 25 Jan 2010, 10:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Daca antigelul e mai vechi de 4 ani, ar fi cazul sa il schimbi.
Pt. documentare, e un topic dedicat:
http://www.reno.ro/Salt-la-ultima-pagin-25...39956-s210.html


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 25 Jan 2010, 12:55
Post #4


Haha


Group: Members
Posts: 9.011
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




problema este nu ca ajunge in 10 min. la jumatate, ci doar sa nu urce mai mult de decat trebiue din gradatie (parca mai trebuie sa ramana 3-4 liniute).

un schimb de antigel se impune daca ai dubii asupra sa si mai mult de 4 ani - sau ii verifici concentratia la un service (vreo 20 lei)

Eventual si un schimb ulei 5w biggrin.gif daca tot mergi pe distante asa scurte si motorul nu ajunge la temp optima de functionare.

cu martorul.....iti zic ce as face eu.-fiind instalatie electrica m-as duce la un electrician.


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1octav
post 25 Jan 2010, 17:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 4 July 08
From: Bucuresti




Multumesc pentru sfaturi, am fost la service si am schimbat antigelul, problema a disparut, caldura a revenit in habitaclu.
In ce priveste martorul ala, eu nu cred ca este problema de electrica deoarece problema a aparut odata cu frigul asta extrem. In opinia mea umila e vorba de un contact imperfect undeva... si deocamdata vad ca solutia anularii becului functioneaza. Daca si dupa venirea caldurii problema asta persista, am sa merg la electrician. Uleiul il schimb la 10.000 km, mai am 2000 km de mers... si oricum eu incalzesc cateva minute masina inainte sa plec, nu sunt capcaun.

This post has been edited by 1octav: 25 Jan 2010, 17:58


--------------------
Renault Clio 3 2006 / 1.2L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 12:23
Dacia