Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu pornirea

bogdan razvan
post 20 Dec 2007, 18:30
Post #1


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




domnilor posesori de renault 25 apelez la bunatatea si cunostintele dvs deoarece am epuizat toate resursele si m-am saturat de "mecanici" ce imi sugereaza sa cumpar cate o piesa noua de fiecare data.am achizitionat un renault 25 diesel fara turbo care dupa 3 luni mi s-a stricat in drum.realizand ca este vorba despre ambreaj,din cunostinte proprii am achizitionat un chit de ambreaj nou.mentionez ca din momentul stricarii masinii si pana la repararea acesteia au trecut aprox. 5 luni timp in care masina nu a mai fost miscata din loc si nici pornita.dup cinci luni am apelat la un mecanic care mi-a schimbat chitul de ambreaj.am pornit cu greu masina trasa dar am constatat ca nu baga caldura in habitaclu,mi-a sugerat sa schimbam garnitura de chiuloasa pe care am schimbat-o cu una noua totodata schimband si bujiile cu unele noi marca NGK la 450 mii bucata.dupa toate aceste schimbari masina nici in momentul de fata nu porneste decat trasa cca. 700 m . in momentul pornirii mi se aprind in bord indicatorul baterie(colt stanga sus)si indicatorul stop care nu se sting.chiar si dupa 40 min de functionare f buna odata oprit motorul nu mai porneste la cheie.mentionez de asemenea ca am achizitionat o baterie noua fara succes in pornirea motorului.va precizez ca alternatorul incarca foarte bine(13,8-13,9)si am incercat si varianta pornirii cu fir tras de la borna plus a bateriei la bujii.de asemenea dupa reparatiile la respectivul mecanic odata cuplata treapta mansalier nu se aprind lampile spate deloc.in speranta ca ma veti ajuta va multumesc aniticipat.

This post has been edited by bogdan razvan: 21 Dec 2007, 16:29


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 20 Dec 2007, 20:13
Post #2


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Salut !
La diesel cand nu porneste pot fi mai multe probleme si care nu se pot rezolva "dupa ureche" ! Dar in primul rand cand dai la automat masoara cu un aparat de masura daca electrovalva de la capul hidraulic al pompei se alimenteaza (se mai intampla cand se stica contactul chestia asta cu nealimentatul cu 12 v) , eventual data jos curatata sau schimbata. Daca toate acestea sunt ok si motorul nu porneste e de greu!!! nedumerire.gif injectoare, pompa de inj (astea trebuiesc verificate) si in ultimul rand compresia care e cel mai costisitor de rezolvat (camasi, segmenti, etc frustrat.gif )
Succes !!


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 21 Dec 2007, 16:33
Post #3


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




am verificat bujiile daca primesc curent si si valva aia de la pompa de injectie si merg amindoua.probabil ca mai ramine de schimbat pompa de injectie nu?


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 21 Dec 2007, 17:24
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




din primul post am inteles ca problemele au aparut dupa pornirea prin remorcare si/sau dupa schimbarea garniturii de chiuloasa
eu cred ca prima greseala a fost pornirea prin remorcare care poate duce la decalarea distributiei,sau dupa schimbarea garniturii nu a mai fost pusa cureaua la semne
la mine capacul de protectie al curelei are fante unde pui semnele de pe pinioane sa calezi distributia
la mine e benzina dar principiul e acelasi si la tine asa ca nu strica sa verifici asta
sau test de compresie care oricum arata asta ,reflectinduse in compresie scazuta
ia o lanterne si verifica astea (semnele)
succes si sa ne tii la curent


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 23 Dec 2007, 22:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Cu compresia cum stai ? da-ne mai multe detalii ... mai multe indicii ... tot ce face si ce nu face mashina ... Invarte motorul ... motorina sare din injectoare ? Distributia e pe punct ? Bujiile isi fac treaba ? Asteptam rezolvarea


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 29 Dec 2007, 17:33
Post #6


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




domnilor nu imi vine sa cred ca vreti sa ma ajutati.sint uyimit.totusi am sa incep cu noi vesti pt dvs si pt mine
in dimineata de craciun mai exact la 4 dimineata am incercat sa pornesc masina la cheie dar nu a vrut in ruptul capului,fiind nevoit sa o trag.a pornit trasa si am plecat astfel la ploiesti dotat cu o baterie in plus ,10 litri de ulei multe chei si inclusiv sufa pt tractare ,toate de rezerva pt orice eventualitate.spre surprinderea mea dupa 8 ore si 20 de minute de functionare fara probleme cit a durat drumul mangalia ploiesti si inapoi plus aproape 4 litri de ulei completati la motor .....masina porneste si in ziua de azi la cheie.nu o ia mereu usor,dar porneste
indicatorul stop din bord sa stins insa a ramas aprins cel de la baterie care nu se stinge in ruptul capului
pt cei care miau cerut detalii va spun ca toate reparatiile pe care lea avut masina au fost facute in fata mea deci ma indoiesc ca ,cureaua de distributie sa nu fie bine pusa la punct pt ca sa facut totul ca la carte si dupa insemnele de pe capac,bujiile merg pt ca leam probat iar garnitura de chiuloasa a fost pusa bine.alte detalii ar mai fii (daca va intrebati de ce consuma ulei)ar fii faptul ca masina se prezinta bine si aici ma refer ca odata pornit motorul nu iti vine sa crezi ca masina are probleme pt ca merge rotund.consumul la motorina este undeva la 4sau 5 litride motorina dar sint niste furtune sub capacul de la filtrul de aer vreo 3 cred care nu stiu daca sint bine puse si la locul lor deoarece fostul proprietar a scos capacul de la filtrul de aer sa il vopseasca si mia marturisit ca nu a mai stiut sa puna furtunele cum trebuie ulterior sarindui un furtun care vezi doamne ia murdarit motorul de ulei.apoi cica a apelat la un mecanic si i lea pus ala.faza e ca am 2 furtune care ies de sub filtru pe unde ies vapori dar pica si ulei jos.cite o picatura dar pica.eu la indrumarea domnului hodorog florin(caruia tin sai multumesc pe aceasta cale)am facut niste poze pe care urmeaza sa i le trimit sa isi dea si dinsul o parere poate rezolv si problema asta.insa astept si sugestiile dvs cu cea mai mare placere.totusi(miam adus aminte)cred ca indicatorul baterie din bord e aprins deoarece ar putea fii o problema la puntea de diode pt ca eu lam desfacut si lam curatat si am vazut acolo o piesa cu 2 picioruse ca un butoi mic asa care avea un fel de spuma alba la un capat si cred ca piesa aia e bulita sau pe cale sa se buleasca.poate puteti sa ma ajutati cu o idee ceva.si inca ceva:e in mangalia un renault 25 de culoare verde parcat in parcarea de la gara si pare deosebit de abandonat mai ales ca are nr de suceava.cred ca omul a venit la mare si aici a cedat r 25 pt ca e intro stare deplorabila.daca stie cineva al cui e poate reuseste sa ia leg cu mine poate facem ceva cu el daca nu mai are alte intentii cu el inainte sa se ocupe "rominii"de el.va multumesc anticipat

30 Dec 2007, 17:53:
domnilor....daca este cineva amabil sau poate are deja .....imi trebuie si mie o poza clara cu furtunele care ies din epurator si unde ajung(care ajunge in baie ,care in motor)pt ca la mine e un haos si pierd ulei deoarece 2 furtune la mine nu intra nicaieri si pe ele es gaze si imi pica ulei va multumesc

This post has been edited by bogdan razvan: 30 Dec 2007, 16:53


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 31 Dec 2007, 20:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




zi ce motor ai ... si te ajutam cu placere ...


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 2 Jan 2008, 17:13
Post #8


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




2068cmc diesel fara turbo dar nu cred ca mai este necesar deoarece a murit motorul actualmente masina se afla intre slobozia si urziceni pe o strada intr-o localitate al carei nume nu-l mai retin.totusi daca stiti pe cineva care are de vanzare un motor in stare buna sau ff buna pt ca vreau sa cumpar unul.va multumesc


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 3 Jan 2008, 02:55
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Aoeleu ... cum a murit ? ce are ? Du-te in spate la selgros ... in berceni ... cum treci de selgros pe stanga o sa fie un service Dacia ... dupa service imediat se face o strada la stanga o iei pe acolo si faci dreapta pe dealu alunis ... nu stiu a cata este a 2-a sau a 3-a strada la dreapta ... au multe lucruri pe acolo dar trebuie sa te certi cu ei la bani mie mi-au cerut 400 E pe motor de 2 litri 12 valve ...

P.S. Strada este vai mama ei ... are niste cratere ...
P.P.S. Daca mai ai nevoie de ceva ... ti-am trimis PM cu id meu de mess


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcellucian
post 3 Jan 2008, 18:10
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 December 07




motorul se poate reconditiona usor cu un set de segmenti am mai facut asa ceva la 4 motoare 2068 2turbo si 2 simple se uzeaza segmenti dar cilindrii ra min in stare buna daca motorul a fost cit de cit ingrijitam unul acum segmentat de 2 ani si inca merge super bine poti incerca o segmentare daca cumperi alt motor nu ai nici o garantie ca este bun pt. ca toate au cel putin 15-20 de ani

3 Jan 2008, 18:14:
daca stii mecanica te poti descurca usor motorul este foarte simplu cilindrii se scot afara din blocul motor ca la dacie (nu cumva sa scoti cilindrii afara ca sint niste garnituri de etansare din cauciuc si nu mai gasesti asa ceva )

This post has been edited by marcellucian: 3 Jan 2008, 18:14


--------------------
renault kangoo renault 25 - CJ 29 BLM 2005 1,5 dci 1985 2068 td
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 3 Jan 2008, 20:38
Post #11


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




domnilor sint surprins de sprijinul dvs.pe data de 25 in ziua de craciun am plecat la ploiesti de unde mam intors cu masina fara probleme exceptind faptul ca am completat niste ulei motivul fiind faptul ca sub filtrul de aer ,din separator imi ies 3 furtune unul care duce in baie si motor printrun teu si celelalte furtune duceau jos pe sub motor si pe acolo ieseau gaze si picaturi de ulei care in km se faceau litri.dat fiind faptul ca pina in data de 2 ian 2008 masina nu a facut figuri mai deloc am luat decizia de a pleca cu ea din nou la ploiesti.drumul de aceasta data nu a mai fost asa frumos.inca de la slobozia masina a inceput in jurul vitezei de 90 la ora sa trepideze usor(MOTORUL)si sa scoata mult fum si cam alb la culoare(lucru descris de domnul hodorog florin ca fiind aer in instalatia de alimentare)am reusit sa ajung la ploiesti nemaifacind acel zgomot si nici fum.la ploiesti am completat cu ulei si am plecat pt ca vremea se inrautatea.intre ploiesti si urziceni la un moment dat sa oprit motorul din senin.am incercat sa inteleg ce sa intimplat dar nici bordul nici cunostintele mele in mecanica nu imi explicau fenomenul.am lasat motorul pret de 5 min dupa care am incercat iar eu la contact si un prieten la pompa cu filtru de motorina.a pornit si am plecat.deja trepidatul motorului si fumul alb era firesc
mam gindit ca e o problema grava dar fiind in cimp si la temp de afara si vintul infernal cu sig nu as fi rezolvat nimic.masina totusi a mers pina intro localitate intre urziceni si sloboziaunde sa oprit iar deoarece motorul pierdea din putere treptat treptat.lam contactat tel pe domnul florin care mia sugerat sa verific joja de ulei si bidonul se apa.zis si facut.cind stupoare.ulei nu mai avea masina(deci va imaginati dvs unde sa dus uleiul ca eu nu pot sami imaginez)iar in bidonul de apa era o pojghita subtire de ulei.domnul florin mia spus atunci cu parere de rau ca am calat motorul.am mai pus ulei si am incercat sa o pornesc in dorinta de a ma duce intro localitate sau cel mai bine in slobozia.din pacate masina a mai mers citiva km si gata.nu stiu decit ca e la 27 dekm de slobozia in drum spre urziceni pe o strada parcata in localitatea parinti sau ceva de genul asta.daca se mai poate face motorul e bine daca nu am sa incerc sa cumpar altul.faza e ca toate problemele mi se trag de la furtunele alea de sub separator.deci in continuare domnilor daca ati mai trecut prin asa ceva astept sugestiile dvs ca sa ies si din "c........l"asta.deci ar trebui sa stiu cum se poate repara si neaparat trebuie sa aflu sau sa vad intro poza cum vin furtunele alea.va multumesc


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 4 Jan 2008, 21:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




X.JPG ( Size: 3.02mb ) Number of downloads: 111
Sper sa fie mai mult decat de folos fiindca ... e cea mai clara poza de care pot face rost ... in legatura cu fumul alb ... si problemele tale nu pot sa zic decat ca ... e de nasol daca a ramas fara ulei motorul ... ar fii trebuit sa ti se aprinda bec in bord si dupa ce ai vazut ca a ramas o data fara ulei dupa ce ai pus inapoi ... sa te uiti pe unde scapa ... poate ai lovit baia ... oricum e de nasol daca ai "calat" intradevar motorul ... roaga-te ca dupa ce ii pui ulei sa il poti invarti ... popa.gif Asteptam vesti

P.S. Ma depaseste poza pe care am pus-o pe calc mi-o arata perfect ... iar aici este negru biggrin.gif te astept pe mess sa iti immanez asezarea furtunelor

This post has been edited by Tzache: 4 Jan 2008, 21:47


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 12:35
Dacia