Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

acceleratii..., pedala nu raspunde...

boozywoozy
post 29 Jun 2007, 21:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Va salut din nou colegi lagunisti.Dupa cate probleme am avut cu a mea masinuta am zis zilele trecute sa rezolv si ultimele 2 care imi dau batai de cap.
1.Uneori pedala de acceleratie parca nu raspunde dupa 2200-2400 rot/min.Se "blocheaza" acolo si nu mai vrea sa se mai accelereze.Isi revine dupa ce iau piciorul de pe acceleratie de tot si revin accelerand.Am dus-o la service la reprezentanta,nici o eroare iar toti de acolo se uitau crucis la ea.Tinand cont ca ma folosesc de ea mereu nu am avut cum sa o las acolo sa se ocupe de ea.Am facut testul injectoarelor,celebrele eprubete,si mi-a iesit perfect.Toate bagau la fel.Unde sa ma mai uit,ce sa mai fac...?Oare exista solutie la problema mea?Mentionez ca asta face numai in sarcina si nu tot timpul...parca se plafoneaza,ca un magar care nu vrea sa mearga mai tare radmasa.gif
Mai adaug ca am turbina noua,egr nou,intercooler nou,admisie curatata,erori nu exista,masina "perfecta" dpdv tehnic... blink.gif
2.La cuplarea aerului,la minim posibil,motorul galopeaza fara sa varieze turatia.L-as lasa sa galopeze in voia lui daca nu m-ar deranja si pe mine,ma zdruncina de imi amesteca ideile in cap.Am schimbat cureaua de la accesorii si rola intinzatoare,pastrand rola de ghidaj care,saraca,dimineata cand e motorul rece "trancane" cum "trancane" tubul gonfrat cand e spart,un zgomot de vibratie fier pe fier,tabla pe tabla.Accelerez un pic si nu mai face zgomot a scapat.gif
Mentionez si aici ca nu ma zdruncina mereu ci numai cand are ea chef.Intrebat la service,raspuns cu umerii ridicati pana mai sus de scalp... huh.gif
Sincer vorbind,am si eu un pic de mecanica terminata la viata mea cu diploma dar uneori imi place sa o fac pe prostul la service sa vad ce-mi "baga pe gat" si cat de cinstiti pot fi mecanicii.Galopatul si accelerarea mea duce cu gandul la injectoare,la rampa de injectoare,la o alimentare proasta,poate si la debitmetru ( e nou si asta! ) insa nimic din toate astea nu sunt defecte...
Oare sa fie ceva de "X-files"? unsure.gif
Multumesc!

This post has been edited by boozywoozy: 29 Jun 2007, 21:33


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 1 Jul 2007, 20:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Se pare ca tot eu va trebui sa dau un raspuns tinand cont ca nimeni nu s-a lovit de una din probleme...
Multumesc oricum!!


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 1 Jul 2007, 21:07
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




Salut. Pot doar sa iti dau o sugestie legata de prima problema a pedalei de acceleratie. Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta numai ca la mine avea momente cand se accelera singura sau cand apasam pedala pana la fund si nu reactiona. La service nici o reactie din partea lor iar pe calculator nu aparea nici o eroare. Dar din fericire intr-un moment de inspiratie mi-am amintit ca acceleratia la modelul asta de masini nu e pe cablu ci e electrica si am avut ideea sa ma uit deasupra pedalelor sub volan unde sunt o gramada de fire incolacite si tot felu de alte electronice si am avut surprinderea sa gasesc o mufa care nu era tocmai bine prinsa si nu facea contact bine. Am cuplat cum trebuie mufa respectiva si nu mi-a mai facut probleme. Problema e ca fiind in zona ambreajului, respectivele contacte au fost agatate probabil cu piciorul in una din multiplele actionari ale pedalei de ambreaj si s-o fi smuls din contact. Eu zic sa te uiti atent la toti conectori aia si sa verifici sa nu fie unul putin desprins si indeasa-i bine, poate asta o fi cauza.
Daca nici asa nu se rezolva atunci este de vina potentiometrul de la pedala de acceleratie care trimite semnalele catre calculatorul masinii.
In orice caz este o problema de electrica daca zici ca restul pieselor sunt noi si motorul functioneaza OK.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 2 Jul 2007, 15:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Nu știu cât te poate ajuta, dar ca și @AndreiPavel, la o Dacia papuc cu motor diesel din când în când nu se mai accelera de loc astfel că stătea numai la relanti indiferent cât aș fi apăsat pe pedală sau de câte ori. Și astfel, în trafic, am mers de 2-3 ori cu viteza a V-a la relanti dar nu cu turație constantă ci în hopuri (de parcă sătea cineva sub capotă și se juca cu accelerația). Mers la service, pus pe calculator, nimic deosebit, ridicări din umeri. Posibilă cauză - o in fir de masă cu contact imperfect. Desfăcute toate masele, curățite, unse și surpriză - mașina mergea bine. Asta până a doua zi când a făcut la fel. Năcăjit nevoie mare, m-am apucat și am mișcat de toți conectorii și care duceau în calculator și cei de la potențiometru, dat cu spray contact pe toate și să nu vorbesc într-un ceas rău nu m-a mai supărat. Încă....


--------------------
renault laguna 2 - AG 70 BUB 2001 Privilege 1,8 I 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Jul 2007, 18:57
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cele 2 potențiometre ale pedalei de accelerație...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 2 Jul 2007, 21:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Tind sa cred ca e un contact imperfect atata timp cat la tester potentiometrele pedalei de acceleratie arata OK,adica lucreaza perfect pana la maxim.O sa ajung saptamana asta prin service si o sa vad ce si cum e cu acel contact imperfect.O sa ii pun pe baieti,care sigur iarasi o sa ridice din umeri si o sa-mi dea niste defecte de mai bine imi cumpar alta masina,sa inspecteze orice mufa si orice legatura la masa.Pana atunci o sa merg asa cu masina ca s-o repar singur chiar nu am timp si nici clip....
Multumesc pentru raspunsuri pentru ca sincer mi-ati dat o idee buna cu mufele si legatura la masa.Sper sa fie asa si nu e ceva la computer...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulyy
post 23 Aug 2007, 19:04
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 20 May 07




Cum s-a rezolvat problema cu acceleratia boozywoozy? Azi am patit si eu de e ori acelasi lucru. La 2000 si ceva pedala nu mai reactiona in nici un fel. Am tras pe dreapra am oprit motorul si apoi totul a fo perfect.... pentru 100 km cand iar s-a intamplat.
Daca ai gasit rezolvarea pls sa o impartasesti cu colegii tai de sufetinta.


--------------------
renault laguna II - vl.12.ssp 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altrixkk
post 28 Aug 2007, 13:25
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 April 07




Salutare,

Si eu as fi interesat de raspunsul tau referitor la remedierea problemei....

Asteptam.....


--------------------
Renault Laguna II - b xx bmc xx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 28 Aug 2007, 16:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Tind sa cred ca ne face asa deoarece ori am schimbat de curand EGR-ul ori am umblat de prea multe ori la el si acea garnitura de metal s-a uzat.Astept si raspunsurile voastre legat de garnitura tinand cont ca momentan "alerg" fara EGR...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denyradu
post 3 Sep 2007, 21:16
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2 August 07




Problema are un singur nume : EGR blocat deschis. Condoleante!

This post has been edited by denyradu: 3 Sep 2007, 21:17


--------------------
renault laguna 2 2003 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 4 Sep 2007, 09:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




boozywoozy, sa inteleg ca acum ai mufa scoasa de la EGR si masina merge bine?


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 4 Sep 2007, 22:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Cu mufa scoasa de la EGR masina merge de rupe!!Merge muuuuuult mai bine decat cu el conectat.Nu pot crede ca EGR e ramas pe deschis deoarece el e ... curat,e nou,pe alta masina merge normal.Am deja cu EGR decuplat cam 4000 km si nu ma plang in nici un fel.Ma supara faptul ca mai bag testerul la masina si-mi arata 2 erori,amandoua tinand de gazele de recirculare...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 5 Sep 2007, 08:04
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Am mai discutat: EGR-ul are in interior un resort care preseaza cele doua talere (valvele propriuzise) pe scaun atata timp cat bobina de actionare nu este alimentata.Deci, in situatia asta EGR este pe pozitia inchis si nu mai recircula gazele. Deschiderea lui se face dupa anumite criterii pe care nu are rost sa le insiram.
EGR-ul tau nu este blocat mecanic pentru ca el deschide atunci cand bagi mufa si se pare ca sta deschis in permanenta datorita unei erori electronice. Am mers si eu, acum cateva luni, cu mufa scoasa si dupa ce am reintrodus-o am avut cam acelasi comportament cu al tau. Am scos borna bateriei pt un minut si dupa aceea si-a revenit complet.Incearca sa faci acelasi lucru si tine-ne la curent.


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 6 Sep 2007, 20:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




N-am sa incerc sa scot borna de la baterie si crede-ma ca stiu ce rol are EGR-ul.Multumesc pentru sfat insa cu timpul descopar cauza reala a mersului prost cu EGR-ul cuplat.Dupa ce s-a mers cu EGR-ul decuplat cca 2-3000km m-am hotarat sa-l scot,sa infasor o banda de teflon la baza garniturii,sa-l montez la loc apoi sa-i observ mersul la un drum mai lung.Vreau sa zic ca m-am lasat totusi pagubas deoarece al meu EGR era impregnat,plin sau cum vreti sa-i spuneti,cu ulei.Am rumegat si am tot gandit ca acel ulei nu avea,logic,de unde sa apara tinand cont ca turbina e noua si functioneaza impecabil iar din alta parte poate nimeni nu s-ar fi gandit.Apoi am urmarit un furtun ce iese din decantorul de ulei si intra si furtunul de admisie.Oare nimanui nu i-a trecut prin cap ca datorita proastei functionari a decantorului uleiul intra in admisia turbinei ca apoi sa ajunga in intercooler si apoi in motor?Intreb si eu ca poate voi gasi un raspuns de la cineva care poate gandeste mai mult ca mine si are ideea de cum funtioneaza decantorul si ce rol are.Alta posibilitate de a ajunge ulei in acea zona a EGR-ului sincer nu vad dar stiu ca un motor diesel gazeaza mai mult decat un motor pe benzina ( prietenii stiu de ce! ) iar de aici uleiul meu se autoconsuma prin ardere...
Cineva in cunostinta de cauza sa ne dea si noua o explicatie de rolul si functionabilitatea decantorului?El trebuie sa aiba ceva in el sau e doar un tub gol...?
Multumesc!


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djidji_thebest
post 1 Nov 2008, 22:10
Post #15


untest


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 December 07




In legatura cu acceleratia care ramane blcoata la o anumita turatie. Am patit la fel. Am rezolvat curatand clapeta de acceleratie (ridicand capota, stanga sus, o chestie galbena parca)


--------------------
Renault Laguna AUTHENTIQUE - MS 87 DJI 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 2 Nov 2008, 10:25
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




djidji ai perfecta dreptate,asa as fi facut si eu la un motor pe benzina ( chiar am patit asta la un espero ) dar aici e vorba de motor diesel.Problema inca o caut,nimic pe partea electrica,in sarcina pe clip la fel,nici o eroare,totul functioneaza "exceptional"...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 2 Nov 2008, 12:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




boozywoozy cred ca te refereai la epurator.... chestia aia in care intra joja de ulei, nu ?

N-ai ce sa ii faci, eventual da-l jos si curata-l. E un simplu plastic cu niste canale prin el, care separa uleiul de vapori. Uleiul il trimite la loc in baie, iar vaporii de ulei ii baga in admisie.

E normal sa ai ulei acolo. Mai strange colierele ca sa nu mai scape pe-afara.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 23:25
Dacia