acceleratii..., pedala nu raspunde...
![]() ![]() ![]() |
acceleratii..., pedala nu raspunde...
boozywoozy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
|
||
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|||
boozywoozy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Se pare ca tot eu va trebui sa dau un raspuns tinand cont ca nimeni nu s-a lovit de una din probleme...
Multumesc oricum!! |
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Salut. Pot doar sa iti dau o sugestie legata de prima problema a pedalei de acceleratie. Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta numai ca la mine avea momente cand se accelera singura sau cand apasam pedala pana la fund si nu reactiona. La service nici o reactie din partea lor iar pe calculator nu aparea nici o eroare. Dar din fericire intr-un moment de inspiratie mi-am amintit ca acceleratia la modelul asta de masini nu e pe cablu ci e electrica si am avut ideea sa ma uit deasupra pedalelor sub volan unde sunt o gramada de fire incolacite si tot felu de alte electronice si am avut surprinderea sa gasesc o mufa care nu era tocmai bine prinsa si nu facea contact bine. Am cuplat cum trebuie mufa respectiva si nu mi-a mai facut probleme. Problema e ca fiind in zona ambreajului, respectivele contacte au fost agatate probabil cu piciorul in una din multiplele actionari ale pedalei de ambreaj si s-o fi smuls din contact. Eu zic sa te uiti atent la toti conectori aia si sa verifici sa nu fie unul putin desprins si indeasa-i bine, poate asta o fi cauza.
Daca nici asa nu se rezolva atunci este de vina potentiometrul de la pedala de acceleratie care trimite semnalele catre calculatorul masinii. In orice caz este o problema de electrica daca zici ca restul pieselor sunt noi si motorul functioneaza OK. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
b_gabi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Nu știu cât te poate ajuta, dar ca și @AndreiPavel, la o Dacia papuc cu motor diesel din când în când nu se mai accelera de loc astfel că stătea numai la relanti indiferent cât aș fi apăsat pe pedală sau de câte ori. Și astfel, în trafic, am mers de 2-3 ori cu viteza a V-a la relanti dar nu cu turație constantă ci în hopuri (de parcă sătea cineva sub capotă și se juca cu accelerația). Mers la service, pus pe calculator, nimic deosebit, ridicări din umeri. Posibilă cauză - o in fir de masă cu contact imperfect. Desfăcute toate masele, curățite, unse și surpriză - mașina mergea bine. Asta până a doua zi când a făcut la fel. Năcăjit nevoie mare, m-am apucat și am mișcat de toți conectorii și care duceau în calculator și cei de la potențiometru, dat cu spray contact pe toate și să nu vorbesc într-un ceas rău nu m-a mai supărat. Încă....
|
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cele 2 potențiometre ale pedalei de accelerație...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Tind sa cred ca e un contact imperfect atata timp cat la tester potentiometrele pedalei de acceleratie arata OK,adica lucreaza perfect pana la maxim.O sa ajung saptamana asta prin service si o sa vad ce si cum e cu acel contact imperfect.O sa ii pun pe baieti,care sigur iarasi o sa ridice din umeri si o sa-mi dea niste defecte de mai bine imi cumpar alta masina,sa inspecteze orice mufa si orice legatura la masa.Pana atunci o sa merg asa cu masina ca s-o repar singur chiar nu am timp si nici clip....
Multumesc pentru raspunsuri pentru ca sincer mi-ati dat o idee buna cu mufele si legatura la masa.Sper sa fie asa si nu e ceva la computer... |
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
iulyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 20 May 07 ![]() |
Cum s-a rezolvat problema cu acceleratia boozywoozy? Azi am patit si eu de e ori acelasi lucru. La 2000 si ceva pedala nu mai reactiona in nici un fel. Am tras pe dreapra am oprit motorul si apoi totul a fo perfect.... pentru 100 km cand iar s-a intamplat.
Daca ai gasit rezolvarea pls sa o impartasesti cu colegii tai de sufetinta. |
--------------------
renault
laguna II
- vl.12.ssp
2001 1.9dci
|
|
altrixkk |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 April 07 ![]() |
Salutare,
Si eu as fi interesat de raspunsul tau referitor la remedierea problemei.... Asteptam..... |
--------------------
Renault
Laguna II
- b xx bmc
xx
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Tind sa cred ca ne face asa deoarece ori am schimbat de curand EGR-ul ori am umblat de prea multe ori la el si acea garnitura de metal s-a uzat.Astept si raspunsurile voastre legat de garnitura tinand cont ca momentan "alerg" fara EGR...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
denyradu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 2 August 07 ![]() |
Problema are un singur nume : EGR blocat deschis. Condoleante!
This post has been edited by denyradu: 3 Sep 2007, 21:17 |
--------------------
renault
laguna 2
2003 privilege
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
boozywoozy, sa inteleg ca acum ai mufa scoasa de la EGR si masina merge bine?
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Cu mufa scoasa de la EGR masina merge de rupe!!Merge muuuuuult mai bine decat cu el conectat.Nu pot crede ca EGR e ramas pe deschis deoarece el e ... curat,e nou,pe alta masina merge normal.Am deja cu EGR decuplat cam 4000 km si nu ma plang in nici un fel.Ma supara faptul ca mai bag testerul la masina si-mi arata 2 erori,amandoua tinand de gazele de recirculare...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Am mai discutat: EGR-ul are in interior un resort care preseaza cele doua talere (valvele propriuzise) pe scaun atata timp cat bobina de actionare nu este alimentata.Deci, in situatia asta EGR este pe pozitia inchis si nu mai recircula gazele. Deschiderea lui se face dupa anumite criterii pe care nu are rost sa le insiram.
EGR-ul tau nu este blocat mecanic pentru ca el deschide atunci cand bagi mufa si se pare ca sta deschis in permanenta datorita unei erori electronice. Am mers si eu, acum cateva luni, cu mufa scoasa si dupa ce am reintrodus-o am avut cam acelasi comportament cu al tau. Am scos borna bateriei pt un minut si dupa aceea si-a revenit complet.Incearca sa faci acelasi lucru si tine-ne la curent. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
N-am sa incerc sa scot borna de la baterie si crede-ma ca stiu ce rol are EGR-ul.Multumesc pentru sfat insa cu timpul descopar cauza reala a mersului prost cu EGR-ul cuplat.Dupa ce s-a mers cu EGR-ul decuplat cca 2-3000km m-am hotarat sa-l scot,sa infasor o banda de teflon la baza garniturii,sa-l montez la loc apoi sa-i observ mersul la un drum mai lung.Vreau sa zic ca m-am lasat totusi pagubas deoarece al meu EGR era impregnat,plin sau cum vreti sa-i spuneti,cu ulei.Am rumegat si am tot gandit ca acel ulei nu avea,logic,de unde sa apara tinand cont ca turbina e noua si functioneaza impecabil iar din alta parte poate nimeni nu s-ar fi gandit.Apoi am urmarit un furtun ce iese din decantorul de ulei si intra si furtunul de admisie.Oare nimanui nu i-a trecut prin cap ca datorita proastei functionari a decantorului uleiul intra in admisia turbinei ca apoi sa ajunga in intercooler si apoi in motor?Intreb si eu ca poate voi gasi un raspuns de la cineva care poate gandeste mai mult ca mine si are ideea de cum funtioneaza decantorul si ce rol are.Alta posibilitate de a ajunge ulei in acea zona a EGR-ului sincer nu vad dar stiu ca un motor diesel gazeaza mai mult decat un motor pe benzina ( prietenii stiu de ce! ) iar de aici uleiul meu se autoconsuma prin ardere...
Cineva in cunostinta de cauza sa ne dea si noua o explicatie de rolul si functionabilitatea decantorului?El trebuie sa aiba ceva in el sau e doar un tub gol...? Multumesc! |
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
djidji_thebest |
![]()
Post
#15
|
![]() untest Group: Members Posts: 235 Joined: 6 December 07 ![]() |
In legatura cu acceleratia care ramane blcoata la o anumita turatie. Am patit la fel. Am rezolvat curatand clapeta de acceleratie (ridicand capota, stanga sus, o chestie galbena parca)
|
--------------------
Renault
Laguna AUTHENTIQUE
- MS 87 DJI
2001 1.6 16v
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
djidji ai perfecta dreptate,asa as fi facut si eu la un motor pe benzina ( chiar am patit asta la un espero ) dar aici e vorba de motor diesel.Problema inca o caut,nimic pe partea electrica,in sarcina pe clip la fel,nici o eroare,totul functioneaza "exceptional"...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
boozywoozy cred ca te refereai la epurator.... chestia aia in care intra joja de ulei, nu ?
N-ai ce sa ii faci, eventual da-l jos si curata-l. E un simplu plastic cu niste canale prin el, care separa uleiul de vapori. Uleiul il trimite la loc in baie, iar vaporii de ulei ii baga in admisie. E normal sa ai ulei acolo. Mai strange colierele ca sa nu mai scape pe-afara. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th August 2025 - 23:25 |