Relanti Volvo 480 motor 1721 cm inj reno
![]() ![]() ![]() |
Relanti Volvo 480 motor 1721 cm inj reno
TheEnZo |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
90% sonda de temperatura (apa sau aer sau amandoua)
This post has been edited by R19/16v: 30 Sep 2007, 00:08 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
TheEnZo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Maine imi ajung sonda de temperatura si sonda de aer noi noute , ambele costa 97 de lei nu mi se pare mult.
Care stie cu ce pot inlocui motorasul pas cu pas, cel care stabilizeaza relantiu , ca unul original bosch este 656 de lei , cea ce este mult prea mult , care stie un echivalent de la alta firma si poate sa imi zica firma si poate un cod ceva? |
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Am montat si ambele sonde si tot asa dupa ce merg jumatate de ora cu masina cand stau la relanti da sa moara , problema acuma este ca cateodata intrerupe si in mers pana in 3000rpm cu toate ca am bujiii noi +fise noi+capac si rotor nou...
Devine extrem de fustrant nu stiu ce sa mai fac sa ii dau de cap saritii si voi cu idei ce poate fii ce sa mai verfic ce nu o merge. |
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
motorasul de reglat relantiul...?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
TheEnZo |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
R19/16v te rog eu trimite un pm cu id tau de mess ca vad ca esti online acuma pe forum sa vb mai detailiat
|
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Gata problema am rezolvato era una de natura electrica , erau 2 fire rupte in instalatie.
Cei care au problema cu valva hitachi de acuma ar fii bine sa tragetii un pic sa de fire sa vedetii care e situatia |
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Din nou probleme cu masina tind sa cred ca sunt de natura electrica ...
De 2 luni de zile am aceasi problema , dupa ce se incalzeste motorul destul de bine apar problemele: Aleator cand porneste electroventilatorul sau cand se opreste mi se opreste motorul si numai porneste o periaodata de 5-10 minute (am impresia ca ECU are un fel de sistem si intra in protectie) il pot porni din loc. Senzorii care indica temperatura apei de pe blocu motor si comunica cu ecu sunt perfectii.. Ce poate cauza aceste probleme ... ? Deja nu stiu ce sa mai schimb sa mai repar sau sa mai fac .... |
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#9
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
salut ! una din probleme a-r fi un fir de masa intrerupt sau nu face contact.
2 - un fir ce alimenteaza releul de la GMV sau releul de la ECU sa nu faca contact sau sa fie intrerupt si atunci se creeaza o bucla de curent care se alimenteaza prin sonda de la GMV si pana ce apa nu ajunge la temperatura de inchidere(deschidere) a sondei, motorul nu porneste. Unele modele au un releu pt protectie in caz ca firbe apa si atunci nu mai alimenteaza ecu. Oricum trebue verificat cablajul minutios, orice contact imperfect sau chiar un releu care nu-si face 'datoria' poate crea probleme ! Succes ! sa ne scrii ce ai rezolvat. apropo ce tip e motoru' 1,7i F? deoarece sunt diferite ECU unele cu 25 pini si altele cu 35 pini This post has been edited by aly_vo: 9 Jan 2008, 22:11 |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:27 |