Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti Volvo 480 motor 1721 cm inj reno

TheEnZo
post 29 Sep 2007, 23:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Am si eu nevoie de ajutor si sfaturii ca sunt fustrat de cand ma chinui sa am si eu relanti la masina.
Faza 1 - cum o lasam pe liber in aproape 80% din cazurii se oprea motorul mai ales la trecerii de pietonii si semafoare. Am inceput si am schimbat regulatorul de presiune de benzina cu unul nou. am ascos si pompa si am curatat sorbu.
+ daca ii dau cateva suturii de turatie cand stau pe loc sa zicem de la relanti in 5000 rpm fac ceatza in spatele meu scoate un fum negru dens (ulei nu consuma deloc) + si de fiecare data cand pornesc miros puternic de benzina.
nici o rezolavare motorul jongla in continuare intre 500-1000 rpm si se oprea

Faza 2 - am scos motorasul pas cu pas si am pus unul vechi care l-am facut eu pe post de robinet adika i-am scos capu si am bagat o carpa pe magnetii si i-am pus capacu fortat la loc si acuma cand misti de corp se misca si "semiluna" accea din inauntru care deschide si inchide gaura si am setat relantiu manual la 900 rpm dupa ce merg in trafic putin problema reaparea.

Faza 3 - am cumparat un nou senzor map l-am montat , am luat dupa un motor sonda de temperatura de apa de langa bujia 1 cea care are o mufa cu 2 fire si am inlocuito . mers in probe aceasi problema doar ca se intampla mai rar sa se opreasca dar oricum varia turatia.

Faza 4 - simtind tot miros de benzina la porninere si acelas fum negru la turatiii pe loc m-am gandit ca nu arde toata benzina , am bujii NKG cu verde tind sa cred ca nu sunt foarte bune si ma duc sa cumpar luni NKG BPR6ES. si am marit turatia tot din motorasul pas cu pas conceput de mine la 1100 rpm , acuma nu se opreste dar cand stau pe loc turatia scade brusc cu 200-300 rpm la care revine la loc , chiar foarte rar tinde sa se opreasca. Luni vreau sa ma duc sa cumpar bujii si sa zic nu stiu denumirea exacta pe tubulatura dintre filtru de aer si clapetu de acceleratie este un senzor de oxigen banuiesc , sa il schimb si pe acela .
+ in ultima vreme cateodata daca stau mult la semafor cand plec da in nas in mers adika seamana cu o dacie care merge in trei bujii , daca o accelerez in mers de cateva ori pe urma merge destul de normal dar parca nu trage asa cum trebuie.
+ decand a aparut problema cu relantiu consumu instant ramane mereu blocat la 25.5 litri/second (adika nu cred ca indica nimica inainte functiona indica 25.5 cand ma dadeam la ea peste 4000 rpm in treptele 1,2,3)
+am verificat si tubulatura de vaccum
+ la serva frana daca ar fii sparta nu as mai putea calca pedale plus ca am niste frane foarte bune .

Aveti vreo ideie sau ce ar mai putea fii devina ca devine deja extrem de enervant .


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Sep 2007, 00:07
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




90% sonda de temperatura (apa sau aer sau amandoua)

This post has been edited by R19/16v: 30 Sep 2007, 00:08


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 2 Oct 2007, 17:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Maine imi ajung sonda de temperatura si sonda de aer noi noute , ambele costa 97 de lei nu mi se pare mult.
Care stie cu ce pot inlocui motorasul pas cu pas, cel care stabilizeaza relantiu , ca unul original bosch este 656 de lei , cea ce este mult prea mult , care stie un echivalent de la alta firma si poate sa imi zica firma si poate un cod ceva?


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 5 Oct 2007, 21:13
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Am montat si ambele sonde si tot asa dupa ce merg jumatate de ora cu masina cand stau la relanti da sa moara , problema acuma este ca cateodata intrerupe si in mers pana in 3000rpm cu toate ca am bujiii noi +fise noi+capac si rotor nou...

Devine extrem de fustrant nu stiu ce sa mai fac sa ii dau de cap saritii si voi cu idei ce poate fii ce sa mai verfic ce nu o merge.


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Oct 2007, 21:17
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




motorasul de reglat relantiul...?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 5 Oct 2007, 21:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




R19/16v te rog eu trimite un pm cu id tau de mess ca vad ca esti online acuma pe forum sa vb mai detailiat


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 8 Oct 2007, 20:30
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Gata problema am rezolvato era una de natura electrica , erau 2 fire rupte in instalatie.
Cei care au problema cu valva hitachi de acuma ar fii bine sa tragetii un pic sa de fire sa vedetii care e situatia


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 9 Jan 2008, 15:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Din nou probleme cu masina tind sa cred ca sunt de natura electrica ...
De 2 luni de zile am aceasi problema , dupa ce se incalzeste motorul destul de bine apar problemele:
Aleator cand porneste electroventilatorul sau cand se opreste mi se opreste motorul si numai porneste o periaodata de 5-10 minute (am impresia ca ECU are un fel de sistem si intra in protectie) il pot porni din loc.
Senzorii care indica temperatura apei de pe blocu motor si comunica cu ecu sunt perfectii..

Ce poate cauza aceste probleme ... ?

Deja nu stiu ce sa mai schimb sa mai repar sau sa mai fac ....


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 9 Jan 2008, 22:02
Post #9


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




salut ! una din probleme a-r fi un fir de masa intrerupt sau nu face contact.
2 - un fir ce alimenteaza releul de la GMV sau releul de la ECU sa nu faca contact sau sa fie intrerupt si atunci se creeaza o bucla de curent care se alimenteaza prin sonda de la GMV si pana ce apa nu ajunge la temperatura de inchidere(deschidere) a sondei, motorul nu porneste. Unele modele au un releu pt protectie in caz ca firbe apa si atunci nu mai alimenteaza ecu.
Oricum trebue verificat cablajul minutios, orice contact imperfect sau chiar un releu care nu-si face 'datoria' poate crea probleme !

Succes ! sa ne scrii ce ai rezolvat.

apropo ce tip e motoru' 1,7i F? deoarece sunt diferite ECU unele cu 25 pini si altele cu 35 pini

This post has been edited by aly_vo: 9 Jan 2008, 22:11


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:27
Dacia