Calutii 1.4 16v, se simt?
![]() ![]() ![]() |
Calutii 1.4 16v, se simt?
gabygiovanny |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Te rog citeste regulamentul. Cauta inaite de a deschide un topic. Citeste inainte de a deschide un topic ( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=44809 ) si incearca sa pui intrebari ceva mai "normale".
Raspuns 1 : NU. Raspuns 2 : DA. In comparatie cu ce ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
billabong |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 11 October 07 ![]() |
Atata timp cat o sa conduci normal < 3500 rpm nu o sa simti mare lucru o sa simti ca un motor normal de 1.4. Incearca sa conduci sportiv si de la 4000rpm in sus o sa vezi diferenta clara fata de vectra.
|
--------------------
Renault
Clio II
-
2003 -
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
calutii?, da se simt confirm si eu trebe doar sa ii gasesti:)
|
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
gabygiovanny |
![]()
Post
#5
|
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
pai....inseamna ca dupa rodaj, dar e adevarat ca, cum il obisnuiesc acum asa merge si dupa aia? adica sportiv sau mai lenes
|
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cum obisnuiesti tu sa conduci masina asa merge ... daca nu e stricat nimic ... [discutia poate continua "aiurea" pe aceasta tema prea mult din pacate
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
gabygiovanny |
![]()
Post
#7
|
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
multumesc mult
|
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|
billabong |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 11 October 07 ![]() |
Am auzit si eu zvonuri ca daca conduci sportiv inveti calculatorul si modifica timpi de injectie dupa stilul tau de condus.Nu stiu ce sa zic.Nu mi se pare plauzibil.Tu esti inca in rodaj cu masina asa ca ai rabdare sa treci de rodaj si dupaia o sa te bucuri de 98 caluti.
|
--------------------
Renault
Clio II
-
2003 -
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
nu cred ca unitatea centrala de calcul a motorului este adaptiva,... daca ii pui juma de rezervor mereu sa refuze un plin? masina trebuie sa ofere mereu puterea maxima ca nu se stie cand iti trebuie... fa rodajul dupa carte si apoi daca iti place forjeaz/o insa nu uita ca viteza costa mult (si financiar si poate fi riscanta) putere max obtii la turatie max. mai bine invata/te sa mergi la cuplul maxim 3500-4000 rpm.
succes Adrian |
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
billabong |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 11 October 07 ![]() |
Un priten care lucreaza cu asa ceva adica cu microcontrolere (ECU e tot asa ceva pana la urma) spunea ca aceste softuri (mapari) sunt defapt nsite softuri in timp real adica adaptive.Poate ca cineva stie mai bine sa ne lumineze si pe noi mai bine
|
--------------------
Renault
Clio II
-
2003 -
|
|
Racky |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Eu am auzit altceva, dar de la cineva cu un Clio Symbol 1.4 16V, cutie automata(BVA parca ii zice)...precum ca se modifica timpii pentru schimbarea rapoartelor cutiei de viteze daca conduci mai sportiv, dar nu cred ca se pot modifica timpi de injectie...
This post has been edited by Racky: 3 Jan 2008, 14:54 |
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
billabong |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 11 October 07 ![]() |
Referitor la masinile din ziua da azi...toate au puteri fenomenale pe hartie dar daca ai face un drive test cu una si nu ti-ar spune ce motor are pun pariu ca nici unul dintre noi nu ar ghicii toti am zice ca ar avea mult mai putin decat pe hartie si asta din cauza maselor tot mai mari datorate elelemtelor de siguranta si a ranforsarii sasiului pentru a obtine un numar de : x stele la NCAP.Asa ca idee in anii 90 o masina cu motor de 1.6 scotea maxim vreo 75 caluti dar care faceau masina foarte sprintena.Imi aduc aminte de fiatul meu uno cu motor de 1.0 care in primele 2 trepte rupea.Probabil si de aici nemultumirea celui ce a initiat topicul se astepta sa fie o diferenta nu numai pe hartie ci si la comportament.
|
--------------------
Renault
Clio II
-
2003 -
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#13
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Exact ce am spus
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(billabong @ 3 Jan 2008, 14:25) Am auzit si eu zvonuri ca daca conduci sportiv inveti calculatorul si modifica timpi de injectie dupa stilul tau de condus.Nu stiu ce sa zic.Nu mi se pare plauzibil.Tu esti inca in rodaj cu masina asa ca ai rabdare sa treci de rodaj si dupaia o sa te bucuri de 98 caluti. Nu, condusul lenes invata bujiile cu cocs pe ele, rezultatul e o aprindere mai proasta cand ai nevoie de zvac, de aici un motor lenes. In schimb se curata ele in timp si poti obtine performante bune, numai sa nu mergi subturat. Teoria cu "cum inveti masina, asa o ai" se aplica de pe vremuri, inca de la daciile cu carburator, care n-aveau nici un fel de soft adaptativ. Inainte, cand mergeam pe benzina, simteam si eu ca, dupa o perioada de mers prin oras, in regimuri variate de turatie, se cam cocsau bujiile si tragea mai greu motorul. Dupa un drum in extraurban, se curatau bujiile si motorul mergea mai bine. Acum merg pe gaz, depuneri de cocs nu prea se fac, gazul arde la o temperatura ceva mai mare decat benzina, favorizand autocuratirea bujiilor, asa ca la orice ora eu am bujiile rosii si curate. Si nu doar la Clio, ci si la dacie, unde nu este controlata prea strict alimentarea cu carburant. O solutie ar fi montarea de bujii mai "calde" pentru urban si bujii normale pentru extraurban, dar nu merita deranjul. Mai bine o talpa din cand in cand si gata. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 22:46 |