Luneta Exlodata-incredibil
![]() ![]() ![]() |
Luneta Exlodata-incredibil
gabriel05 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 369 Joined: 28 March 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
Sedan Manager
Mai 2007 1,5 dci 85 CP rouge vif
|
|||
RADU__ |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(romeo3108ro @ 1 Jan 2008, 22:29) 2.deoarece rezistenta de pe luneta de la dezaburire nu este in forma de spirala,avand doua bare mai groase stanga dreapta si pe care sunt alimentarile ele fiind unite intre ele prin linii subtiri care o parte dintre se intrerup cu timpul sin in momentul in care raman doar 2-3 linii acestea devin incadescente si data fiind diferenta de temperatura a mediului exterior duc la distrugerea lunetei <span class='edit'>1 Jan 2008, 22:30:</span> daca nu sunt trecute pe spatele facturii tre sa iti dea anexa la factura o hartie in care sunt specificate conditiile de garantie asa este conform legii Pai dpdv legile fizicii nu prea functioneaza teoria. Firele subtiri sunt rezistente conectate in paralel la aceeasi tensiune. Deci nu pot sa consume mai mult (individual) daca sunt mai multe sau mai putine, ci doar pe total. Conform legii lui Ohm I=U/R deci U si R fiind constante pentru fiecare sector rezulta si I constant . Deci nu pot sa se incqalzeasca individual mai mult c. de obicei. Poate vrei sa te referi ca o parte de luneta se incalzeste si alta nu. Aici se poate sa fie adevarat. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#33
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
din punct de vedere al fizici asa este dar fa tu faptic pe masina ta asa ceva si ai sa vezi ca asa este ca mine.Daca lasi decat 3 spire din 15 sa vezi ca se inrosesc
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
RADU__ |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
prima luneta care o sa o inlocuiesc din diferite pricine indiferent de ce marca am sa incerc...Ciudat lucru. Dupa cum spui, probabil ca ai vazut fenomenul ca prea esti sigur si totusi aprobi legile fizicii.
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#35
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
legile fizici nu am cum sa nu le aprob pentru ca sunt electronist,iar referitor la fenomen nu are rost sa te obosesti deoarece treaba este filmata de mine dar din motive de ordin comercial nu iti pot arata filmul
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
Solon |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(romeo3108ro @ 1 Jan 2008, 23:48) din punct de vedere al fizici asa este dar fa tu faptic pe masina ta asa ceva si ai sa vezi ca asa este ca mine.Daca lasi decat 3 spire din 15 sa vezi ca se inrosesc Romeo, cred ca te lasi "furat" de o impresie sau de o analiza superficiala desi stiu ca ai experianta. Chiar daca exista un film, eventuala inrosire a uneia din sectiuni NU se poate datora intreruperii celorlalte, daca acestea sunt legate in paralel. Puterea disipata de fiecare in parte, la aceeasi tensiune, este aceeasi, indiferent de numarul elementelor (P=U*U/R). Ceea ce scrie RADU este corect 100%. QUOTE(RADU__ @ 1 Jan 2008, 22:48) Pai dpdv legile fizicii nu prea functioneaza teoria. Firele subtiri sunt rezistente conectate in paralel la aceeasi tensiune. Deci nu pot sa consume mai mult (individual) daca sunt mai multe sau mai putine, ci doar pe total. Conform legii lui Ohm I=U/R deci U si R fiind constante pentru fiecare sector rezulta si I constant . Deci nu pot sa se incqalzeasca individual mai mult c. de obicei. Poate vrei sa te referi ca o parte de luneta se incalzeste si alta nu. Aici se poate sa fie adevarat. Singurul lucru care ma pune pe ganduri, in timp ce scriu aceste randuri, este ansamblul de aeratoare spate !!! Nu-mi dau seama in ce masura curentul creeat de acestea ar putea raci fortat luneta iar absenta curentului sa supraincalzeasca anumite zone ! ![]() Din cele citite pana aici, se vorbeste mereu de explozii in conditii de stationare !? Este evident (si din fotografiile vazute pe-aici) ca explozia se datoreaza acumularii unor tensiuni in luneta. Toate indica ex...ploxie si nu in...plozie. Avand in vedere forma lunetei, pare ca marginea este rece (poate datorita aeratoarelor sau disiparii in metal pe margine iar mijlocul este cald (dilatat). LE This post has been edited by adi_ar: 2 Jan 2008, 10:22 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#38
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Daca la Sedan luneta este arcuita, ce mai putem spune de cea de la BiCorp?...
![]() Cat despre explozia lunetei sau a altui geam (parbriz, luneta, n-are importanta: vehiculul stationa, pur si simplu), nu numai la Reno se poate intampla. ![]() Si asta de care vreau sa povestesc a fost din cauza de ''linii'' putine ramase pe dejivrator. Cu tot aerul cald suflat de aeratoare, cu tot chederul atermic si anti-dilatare...Rezistentele dejivratorului, cele ramase neintrerupte pe suprafata parbrizului, se pare ca au creat o incarcare termica liniara in masa geamului polistratificat care, cumulata in timp, a dus la ... poc! ... Cu multe cioburi in exterior! ![]() Bine macar ca initatorul topicului primit sfaturile necesare referitor la conditiile de garantie pentru noua luneta. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
A l e x |
![]()
Post
#39
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Nu auzisem de problema asta desi se pare ca a mai fost discutata, dar chiar m-am intrebat de multe ori daca se poate intampla.
Asta e, eu tot voi folosi dezaburirea fara nicio ezitare, se intampla se intampla, ce sa-i faci ? |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
gabriel05 in legatura cu meganul-face cat ai dat pe el. Asta e. La o masina de peste 40.000euro nu ai sa vezi asa ceva.
This post has been edited by itzy_shaolyn: 3 Jan 2008, 08:00 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
In extenso ... sa inteleg ca, nemaiexistand Dacia berlina, daca ne asteptam sa nu-i cada rotile unui "amarat" de Logan, in primii 10.000, sfidam, intr-un fel, bunul simt, la cat costa !?!
![]() This post has been edited by adi_ar: 3 Jan 2008, 09:00 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Loganul nu e masina sa reziste. E o masina low-cost, sa recunoastem. E atat de apreciat datorita pretului si volumului. Dasta 50% din productie in anul 2007 s-a dus la export mai ales in vest unde se asteptau cel mai putin.
3 Jan 2008, 10:06: Scuze ca am deviat putin de la subiect. This post has been edited by itzy_shaolyn: 3 Jan 2008, 09:06 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Interesanta opinie, asa ... in general vorbind, in topicul anterior am avut doar o "senzatie" !
In primul tau post ai intrebat ce scartaie/trosneste in spatele masinii. Pentru ce ai facut-o ? Te asteptai sa nu trosneasca o masina sub 40.000 ? ![]() Ai dreptate, suntem offtopic ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() 3 Jan 2008, 10:22: In legatura cu luneta, e ceva general? S-a mai intamplat la mai multi? Nu de alta, dar a venit geru si mie sa nu se sparga tocmai acum cand am mai mare nevoie de masina. This post has been edited by itzy_shaolyn: 3 Jan 2008, 09:22 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
19vik |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
In posturile #3 si #4 din prima pagina, gasesti link-uri catre celelalte topicuri despre luneta explodata, masinile in cauza sunt din 2005, 2006, 2007 si cea din acest topic din 2004. Cele mai multe sunt bicorpuri. Nu stiu cati membri de pe forum au Megane, dar adunand toate cazurile si tinand cont de cate Megane 2 sunt in RO, eu consider ca nu trebuie sa generalizam problema.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
andreicri |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(19vik @ 3 Jan 2008, 10:54) . Nu stiu cati membri de pe forum au Megane, dar adunand toate cazurile si tinand cont de cate Megane 2 sunt in RO, eu consider ca nu trebuie sa generalizam problema. Asa este,dar oricum e foarte ciudat de ce a crapat.Din cate am citit aici majoritatii colegilor mei de pe forum le-au crapat cand dezaburirea era pornita sau oricum era cald in masina.Or mie mi s-a intamplat sinistrul cand nu era pornita dezaburirea si nici masina,deci inauntru era teoretic aproape la fel de rece ca afara.Plus de asta temperatura ambianta era tolerabila,adik oricum nu cu mult sub 0.Ma mir cum de a crapat acum si nu a crapat in anii cand afara erau -20 grade si dezaburirea pornita.Misterioase sunt caile tale Reno...... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by andreicri: 3 Jan 2008, 12:12 |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
io n-aveam dezaburirea pornita (nu era cazul ca era cald afara) si a pocnit in momentul cind am plecat de pe loc, deci nu cind am inchis usa, am pornit motorul sau alte alea.
oricum folosesc dezaburirea de cite ori e nevoie, dar cind e foarte frig dimineata, parca am o stringere de inima. oricum, consolati-va ca poate s-a spart ghinionu, ca io alte problema n-am avut pina acum, singura chestia de care imi pare rau e ca nu mai abtipildu ala cu ELF ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
andreicri |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
Cristi39 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
QUOTE(itzy_shaolyn @ 3 Jan 2008, 10:06) Loganul nu e masina sa reziste. E o masina low-cost, sa recunoastem. E atat de apreciat datorita pretului si volumului. Dasta 50% din productie in anul 2007 s-a dus la export mai ales in vest unde se asteptau cel mai putin. <span class='edit'>3 Jan 2008, 10:06:</span> Scuze ca am deviat putin de la subiect. scuze de putin off-topic.nu mai faceti oameni buni afirmatii gratuite despre logan... este o masina prea buna pt romania.sunt loganuri pe post de masini de scoala -am un amic care e instructor-care au 135.000 km facuti in marea lor majoritate prin bucuresti si la care proprietarii nu au schimbat nici macar un pivot.si stiti si voi ce inseamna masini de scoala...dar boala noastra a romanilor sa criticam tot ce nu e facut in germania... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#50
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Hehehe! Bine zis Crisxx...
![]() Dar suntem oarasi off-topic. Si ne amendeasa nenea moderatoru'... ![]() Cat despre lunete / parbrize / geamuri explodate, parerea mea e ca se intampla atunci cand exista o hiba in fabricarea si/sau montarea geamului respectiv. O bula de aer care se dilata / contracta dupa cum ii dicteaza legile termodinamicii...Sau o fluctuatie de densitate in masa de material...Sau..Cauze sunt multe. Si, de regula, cum e cand e sa se intample, se suprapun, converg catre necaz. Am postat mai devreme informatiile pe care le detineam despre acest fenomen. M-am ''updatat" intre timp si pot sa spun mai multe: geamul cu pricina, adica parbrizul unei masinarii ''peste 40.00'', a bubuit pur si simplu in conditii de stationare efectiva. Dejivrarea pornita, intr-adevar, climatizarea, pe cald, in "blana''.. Expertiza facuta de flacaii cu responsabilitati in diagnosticare si service a condus la concluzia: "cumularea de fatori termici si mecanici, independenti de vointa umana". Proprietarul, un tip dibaci, cu prezenta de spirit, a cerut lamuriri (probabil ca oricare altul ar fi zis ''Bogdaproste!'' ca n-a fost declarat responsabil si ar fi lasat-o asa cum a picat!) si le-a primit: - factori termici: intreruperea unor linii ale dispozitivului de dejivrare a condus la crearea de puncte de concentrare termica pe o suprafata redusa; - factori mecanici: montarea din fabrica ''sub tensiune'' a geamului respectiv, pe care chederul anti-dilatare nu a mai putut-o compensa. Si d-acilea tot ''dansul''... ![]() Masina e un ![]() ![]() No other comments. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
rino |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Explodarea lunetei se poate datora existentei gradientului de temperatura in grosimea sticlei (cald in interior / rece afara (bum in exterior) sau invers) astfel incat "straturile" se dilata diferit, combinat cu o tensiune mecanica provenita fie de la montaj, fie de la parcare (una din roti spate pe trotuar) si iote boom.
Teoretic cu folie fenomenul ar trebui sa fie mai putin probabil. This post has been edited by rino: 4 Jan 2008, 23:42 |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 5 Jan 2008, 00:26) ... ![]() ![]() ... Nu vad de ce-i offtopic ca doar e vorba de lunete (nici macar astronomice!) in curs de explozie dar nu mi-e clar cu cine se acorda "acestuia", adica al cui - "acestuia" efect era sesizabil ? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
rino |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Daca am fi mai tehnici (ceea ce nici eu fac tot timpu') forumul s-ar reduce la 10 %
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#54
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Mea culpa!
![]() Scuze, adi_ar si ceilalti! "Acestuia" in textul marcat de Adi ar fi trebuit sa indice ''dispozitivul/sistemul de degivrare a parbrizului''. (De care proprietarul Rexton-ului era foarte incantat...) Si, pe de alta parte, am considerat off-topic toata constructia aia literara, pentru simplul motiv ca nu este legata in mod direct si nemijlocit de subiectul discutiilor / topicului, ci de existenta in parbrizul unui anumit model de SUV a unui sistem similar celui din luneta... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
tr_viorel |
![]() ![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
[U]Pai dpdv legile fizicii nu prea functioneaza teoria. Firele subtiri sunt rezistente conectate in paralel la aceeasi tensiune. Deci nu pot sa consume mai mult (individual) daca sunt mai multe sau mai putine, ci doar pe total. Conform legii lui Ohm I=U/R deci U si R fiind constante pentru fiecare sector rezulta si I constant . Deci nu pot sa se incqalzeasca individual mai mult c. de obicei:radu_citire
Deci: barele laterale sunt pentru alimentarea tuturor rezistentelor filare de pe luneta. Legarea fiind in paralel, intensitatea curentului consumat pe total este functie de totalul acestor rezistente si in consecinta R este variabil functie de nr. de rezistente filare functionabile. Diminuarea nr. acestora determina crestea valorii I, deci implicit supraincalzirea celor ramase, cu posibila explozie a lunetei, daca la aceasta se mai adauga si alti factori concurenti: lipsa de tolerante la montarea in caroserie, tensiuni interne ale geamului, tensiuni interne de la montaj pe caroserie, dif. mari de temperatura exterior/interior. |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
" Diminuarea nr. acestora determina crestea valorii I, deci implicit supraincalzirea celor ramase, cu posibila explozie a lunetei, daca la aceasta se mai adauga si alti factori concurenti"
Gresit, am dat mai sus explicatii ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#57
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
M-am jucat cu un resou "romanesc" la servici.Dintr-ala santieristic, confectionat dintr-o caramida BCA, in care s-au sapat niste santuri si s-a introdus nichelina.
Flacaul care l-a confectionat, electricianul nostru, l-a croit intr-un mod aproape similar grilei de dejivrare auto: cele doua capete ale tuturor ''traverselor'' de nichelina spiralata legate la cele doua suruburi de care erau prinse firele cordonului de alimentare. Deci, in paralel. Intentionat, si fara sa ma vada ''apropitarul'', am intrerupt traversele una cate una...Pana cand a ramas una. Care, la un moment dat s-a inrosit pana peste puterile ei si a cedat. De ce oare?... ![]() Fiind o clasica legatura in paralel, ma asteptam sa scada cantitatea de caldura generata, nu sa crape nichelina... ![]() Sa fi avut spirala aia un defect intrinsec?...Probabil. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Daca s-a ars singura "rezistenta" ramasa, sunt 3 explicatii:
- nu erau "in paralel"; - undeva, in conexiunile facute, se "pierdea tensiune" adica la bornele respectivei rezistente (cea care s-a ars) nu ajungea aceeasi tensiune cand erau mai multe, datorita unei structuri serie-paralel mai complexe decat la prima vedere. In circuitele de putere, conteaza inclusiv rezistentele de contact; - ceea ce ai vazut nu era un resou ci o bicicleta si nu s-a ars ci a fost furata ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#59
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
De acord.
Pesemne ca nu erau rezistente de nichelina spiralata, ci spitele rotilor. ![]() Iar daca bicicleta de care povestesti (si imi pari in deplina cunostinta de cauza) era si alba, inseamna ca am vazut amandoi acelasi lucru. ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
hellcat |
![]()
Post
#60
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Rog un moderator sa corecteze titlul topicului....
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:11 |