Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Luneta Exlodata-incredibil

gabriel05
post 1 Jan 2008, 21:33
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 28 March 07
From: Bucuresti




andreicri, imi pare rau pentru tine. stiu ce frustrant este. mie mi-a pocnit la vreo luni dupa ce am ridicat masina. mi-au schimbat-o pe garantie dupa ce am facut ceva scandal. acum folosesc frecvent dezaburirea sa vedem daca mai cedeaza. daca se va intampla macar sa o schimb din nou pe garantie biggrin.gif acum am probleme cu radio cd. cand e frig nu mai merge. am inteles ca si la frig si la caldura prea mare face la fel. si cand ma gandesc cat am dat pe masina asta... noi sa fim sanatosi...


--------------------
Renault Megane Sedan Manager Mai 2007 1,5 dci 85 CP rouge vif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 1 Jan 2008, 21:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




QUOTE(romeo3108ro @ 1 Jan 2008, 22:29)

2.deoarece rezistenta de pe luneta de la dezaburire nu este in forma de spirala,avand doua bare mai groase stanga dreapta si pe care sunt alimentarile ele fiind unite intre ele prin linii subtiri care o parte dintre se intrerup cu timpul sin in momentul in care raman doar 2-3 linii acestea devin incadescente si data fiind diferenta de temperatura a mediului exterior duc la distrugerea lunetei

<span class='edit'>1 Jan 2008, 22:30:</span>
daca nu sunt trecute pe spatele facturii tre sa iti dea anexa la factura o hartie in care sunt specificate conditiile de garantie asa este conform legii
*



Pai dpdv legile fizicii nu prea functioneaza teoria. Firele subtiri sunt rezistente conectate in paralel la aceeasi tensiune. Deci nu pot sa consume mai mult (individual) daca sunt mai multe sau mai putine, ci doar pe total. Conform legii lui Ohm I=U/R deci U si R fiind constante pentru fiecare sector rezulta si I constant . Deci nu pot sa se incqalzeasca individual mai mult c. de obicei.
Poate vrei sa te referi ca o parte de luneta se incalzeste si alta nu. Aici se poate sa fie adevarat.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 1 Jan 2008, 22:48
Post #33


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




din punct de vedere al fizici asa este dar fa tu faptic pe masina ta asa ceva si ai sa vezi ca asa este ca mine.Daca lasi decat 3 spire din 15 sa vezi ca se inrosesc


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 1 Jan 2008, 22:56
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




prima luneta care o sa o inlocuiesc din diferite pricine indiferent de ce marca am sa incerc...Ciudat lucru. Dupa cum spui, probabil ca ai vazut fenomenul ca prea esti sigur si totusi aprobi legile fizicii.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 1 Jan 2008, 23:25
Post #35


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




legile fizici nu am cum sa nu le aprob pentru ca sunt electronist,iar referitor la fenomen nu are rost sa te obosesti deoarece treaba este filmata de mine dar din motive de ordin comercial nu iti pot arata filmul


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 1 Jan 2008, 23:39
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(romeo3108ro @ 1 Jan 2008, 23:25)
legile fizici nu am cum sa nu le aprob pentru ca sunt electronist,iar referitor la fenomen nu are rost sa te obosesti deoarece treaba este filmata de mine dar din motive de ordin comercial nu iti pot arata filmul
*


Nici pe youtube nu se ppoate pune?


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 2 Jan 2008, 10:15
Post #37


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




QUOTE(romeo3108ro @ 1 Jan 2008, 23:48)
din punct de vedere al fizici asa este dar fa tu faptic pe masina ta asa ceva si ai sa vezi ca asa este ca mine.Daca lasi decat 3 spire din 15 sa vezi ca se inrosesc
*



Romeo, cred ca te lasi "furat" de o impresie sau de o analiza superficiala desi stiu ca ai experianta.
Chiar daca exista un film, eventuala inrosire a uneia din sectiuni NU se poate datora intreruperii celorlalte, daca acestea sunt legate in paralel. Puterea disipata de fiecare in parte, la aceeasi tensiune, este aceeasi, indiferent de numarul elementelor (P=U*U/R).
Ceea ce scrie RADU este corect 100%.

QUOTE(RADU__ @ 1 Jan 2008, 22:48)
Pai dpdv legile fizicii nu prea functioneaza teoria. Firele subtiri sunt rezistente conectate in paralel la aceeasi tensiune. Deci nu pot sa consume mai mult (individual) daca sunt mai multe sau mai putine, ci doar pe total. Conform legii lui Ohm I=U/R deci U si R fiind constante pentru fiecare sector rezulta si I constant  . Deci nu pot sa se incqalzeasca individual mai mult c. de obicei.
Poate vrei sa te referi ca o parte de luneta se incalzeste si alta nu. Aici se poate sa fie adevarat.
*



Singurul lucru care ma pune pe ganduri, in timp ce scriu aceste randuri, este ansamblul de aeratoare spate !!!
Nu-mi dau seama in ce masura curentul creeat de acestea ar putea raci fortat luneta iar absenta curentului sa supraincalzeasca anumite zone ! intrebare.gif
Din cele citite pana aici, se vorbeste mereu de explozii in conditii de stationare !? Este evident (si din fotografiile vazute pe-aici) ca explozia se datoreaza acumularii unor tensiuni in luneta. Toate indica ex...ploxie si nu in...plozie.
Avand in vedere forma lunetei, pare ca marginea este rece (poate datorita aeratoarelor sau disiparii in metal pe margine iar mijlocul este cald (dilatat).


LE

This post has been edited by adi_ar: 2 Jan 2008, 10:22


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 3 Jan 2008, 01:02
Post #38


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Daca la Sedan luneta este arcuita, ce mai putem spune de cea de la BiCorp?... smile.gif

Cat despre explozia lunetei sau a altui geam (parbriz, luneta, n-are importanta: vehiculul stationa, pur si simplu), nu numai la Reno se poate intampla. blink.gif

Si asta de care vreau sa povestesc a fost din cauza de ''linii'' putine ramase pe dejivrator. Cu tot aerul cald suflat de aeratoare, cu tot chederul atermic si anti-dilatare...Rezistentele dejivratorului, cele ramase neintrerupte pe suprafata parbrizului, se pare ca au creat o incarcare termica liniara in masa geamului polistratificat care, cumulata in timp, a dus la ... poc! ... Cu multe cioburi in exterior! nedumerire.gif

Bine macar ca initatorul topicului primit sfaturile necesare referitor la conditiile de garantie pentru noua luneta.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 3 Jan 2008, 06:32
Post #39


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Nu auzisem de problema asta desi se pare ca a mai fost discutata, dar chiar m-am intrebat de multe ori daca se poate intampla.

Asta e, eu tot voi folosi dezaburirea fara nicio ezitare, se intampla se intampla, ce sa-i faci ?


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 3 Jan 2008, 07:59
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




gabriel05 in legatura cu meganul-face cat ai dat pe el. Asta e. La o masina de peste 40.000euro nu ai sa vezi asa ceva.

This post has been edited by itzy_shaolyn: 3 Jan 2008, 08:00


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 3 Jan 2008, 08:58
Post #41


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




In extenso ... sa inteleg ca, nemaiexistand Dacia berlina, daca ne asteptam sa nu-i cada rotile unui "amarat" de Logan, in primii 10.000, sfidam, intr-un fel, bunul simt, la cat costa !?! asteapta nervos.gif


This post has been edited by adi_ar: 3 Jan 2008, 09:00


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 3 Jan 2008, 09:06
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Loganul nu e masina sa reziste. E o masina low-cost, sa recunoastem. E atat de apreciat datorita pretului si volumului. Dasta 50% din productie in anul 2007 s-a dus la export mai ales in vest unde se asteptau cel mai putin.

3 Jan 2008, 10:06:
Scuze ca am deviat putin de la subiect.

This post has been edited by itzy_shaolyn: 3 Jan 2008, 09:06


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 3 Jan 2008, 09:11
Post #43


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Interesanta opinie, asa ... in general vorbind, in topicul anterior am avut doar o "senzatie" !
In primul tau post ai intrebat ce scartaie/trosneste in spatele masinii. Pentru ce ai facut-o ? Te asteptai sa nu trosneasca o masina sub 40.000 ? unsure.gif

Ai dreptate, suntem offtopic !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 3 Jan 2008, 09:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




smile.gif tocmai ca ma asteptam sa am probleme cu ea, e un renault , nuh? Dar din cate am inteles acea problema nu era din cauza unui defect. tongue.gif

3 Jan 2008, 10:22:
In legatura cu luneta, e ceva general? S-a mai intamplat la mai multi? Nu de alta, dar a venit geru si mie sa nu se sparga tocmai acum cand am mai mare nevoie de masina.

This post has been edited by itzy_shaolyn: 3 Jan 2008, 09:22


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 3 Jan 2008, 09:54
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




In posturile #3 si #4 din prima pagina, gasesti link-uri catre celelalte topicuri despre luneta explodata, masinile in cauza sunt din 2005, 2006, 2007 si cea din acest topic din 2004. Cele mai multe sunt bicorpuri. Nu stiu cati membri de pe forum au Megane, dar adunand toate cazurile si tinand cont de cate Megane 2 sunt in RO, eu consider ca nu trebuie sa generalizam problema.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreicri
post 3 Jan 2008, 12:07
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 740
Joined: 5 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(19vik @ 3 Jan 2008, 10:54)
. Nu stiu cati membri de pe forum au Megane, dar adunand toate cazurile si tinand cont de cate Megane 2 sunt in RO, eu consider ca nu trebuie sa generalizam problema.
*



Asa este,dar oricum e foarte ciudat de ce a crapat.Din cate am citit aici majoritatii colegilor mei de pe forum le-au crapat cand dezaburirea era pornita sau oricum era cald in masina.Or mie mi s-a intamplat sinistrul cand nu era pornita dezaburirea si nici masina,deci inauntru era teoretic aproape la fel de rece ca afara.Plus de asta temperatura ambianta era tolerabila,adik oricum nu cu mult sub 0.Ma mir cum de a crapat acum si nu a crapat in anii cand afara erau -20 grade si dezaburirea pornita.Misterioase sunt caile tale Reno...... laugh.gif Ca sa dac haz de necaz bine ca a crapat atunci ca daca se intampla acum o puneam laugh.gif laugh.gif

This post has been edited by andreicri: 3 Jan 2008, 12:12


--------------------
Renault megane 2 sedan 1,9dCi/2004
Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 3 Jan 2008, 12:41
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




io n-aveam dezaburirea pornita (nu era cazul ca era cald afara) si a pocnit in momentul cind am plecat de pe loc, deci nu cind am inchis usa, am pornit motorul sau alte alea.

oricum folosesc dezaburirea de cite ori e nevoie, dar cind e foarte frig dimineata, parca am o stringere de inima.

oricum, consolati-va ca poate s-a spart ghinionu, ca io alte problema n-am avut pina acum, singura chestia de care imi pare rau e ca nu mai abtipildu ala cu ELF biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreicri
post 3 Jan 2008, 13:34
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 740
Joined: 5 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Mihai_E @ 3 Jan 2008, 13:41)
singura chestia de care imi pare rau e ca nu mai abtipildu ala cu ELF  biggrin.gif
*



radmasa.gif radmasa.gif bine zis radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Renault megane 2 sedan 1,9dCi/2004
Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi39
post 4 Jan 2008, 17:52
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 19 November 06




QUOTE(itzy_shaolyn @ 3 Jan 2008, 10:06)
Loganul nu e masina sa reziste. E o masina low-cost, sa recunoastem. E atat de apreciat datorita pretului si volumului. Dasta 50% din productie in anul 2007 s-a dus la export mai ales in vest unde se asteptau cel mai putin.

<span class='edit'>3 Jan 2008, 10:06:</span>
Scuze ca am deviat putin de la subiect.
*




scuze de putin off-topic.nu mai faceti oameni buni afirmatii gratuite despre logan...
este o masina prea buna pt romania.sunt loganuri pe post de masini de scoala -am un amic care e instructor-care au 135.000 km facuti in marea lor majoritate prin bucuresti si la care proprietarii nu au schimbat nici macar un pivot.si stiti si voi ce inseamna masini de scoala...dar boala noastra a romanilor sa criticam tot ce nu e facut in germania...


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 4 Jan 2008, 23:26
Post #50


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Hehehe! Bine zis Crisxx... smile.gif
Dar suntem oarasi off-topic.
Si ne amendeasa nenea moderatoru'... smile.gif

Cat despre lunete / parbrize / geamuri explodate, parerea mea e ca se intampla atunci cand exista o hiba in fabricarea si/sau montarea geamului respectiv. O bula de aer care se dilata / contracta dupa cum ii dicteaza legile termodinamicii...Sau o fluctuatie de densitate in masa de material...Sau..Cauze sunt multe. Si, de regula, cum e cand e sa se intample, se suprapun, converg catre necaz.

Am postat mai devreme informatiile pe care le detineam despre acest fenomen. M-am ''updatat" intre timp si pot sa spun mai multe: geamul cu pricina, adica parbrizul unei masinarii ''peste 40.00'', a bubuit pur si simplu in conditii de stationare efectiva. Dejivrarea pornita, intr-adevar, climatizarea, pe cald, in "blana''.. Expertiza facuta de flacaii cu responsabilitati in diagnosticare si service a condus la concluzia: "cumularea de fatori termici si mecanici, independenti de vointa umana". Proprietarul, un tip dibaci, cu prezenta de spirit, a cerut lamuriri (probabil ca oricare altul ar fi zis ''Bogdaproste!'' ca n-a fost declarat responsabil si ar fi lasat-o asa cum a picat!) si le-a primit:
- factori termici: intreruperea unor linii ale dispozitivului de dejivrare a condus la crearea de puncte de concentrare termica pe o suprafata redusa;
- factori mecanici: montarea din fabrica ''sub tensiune'' a geamului respectiv, pe care chederul anti-dilatare nu a mai putut-o compensa.
Si d-acilea tot ''dansul''...

post-336-1110552475.gif Intrebarea mea stupida a fost daca acele linii de dejivrare se vedeau. Raspunsul omului a fost ca nu, nu se vedea nimic. Ci doar efectul acestuia era sesizabil, destul de repede de la apasarea butonului cu pricina.

Masina e un post-336-1110552459.gif Rexton pe comanda (sau "customizat" smile.gif ), cu certitudine in valoare de ''peste 40.000"...

No other comments.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 4 Jan 2008, 23:38
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Explodarea lunetei se poate datora existentei gradientului de temperatura in grosimea sticlei (cald in interior / rece afara (bum in exterior) sau invers) astfel incat "straturile" se dilata diferit, combinat cu o tensiune mecanica provenita fie de la montaj, fie de la parcare (una din roti spate pe trotuar) si iote boom.

Teoretic cu folie fenomenul ar trebui sa fie mai putin probabil.

This post has been edited by rino: 4 Jan 2008, 23:42


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 4 Jan 2008, 23:59
Post #52


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




QUOTE(Adila16 @ 5 Jan 2008, 00:26)
...
post-336-1110552475.gif  Intrebarea mea stupida a fost daca acele linii de dejivrare se vedeau. Raspunsul omului a fost ca nu, nu se vedea nimic. Ci doar efectul acestuia  intrebare.gif era sesizabil, destul de repede de la apasarea butonului cu pricina.
...
*



Nu vad de ce-i offtopic ca doar e vorba de lunete (nici macar astronomice!) in curs de explozie dar nu mi-e clar cu cine se acorda "acestuia", adica al cui - "acestuia" efect era sesizabil ? huh.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 5 Jan 2008, 00:24
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Daca am fi mai tehnici (ceea ce nici eu fac tot timpu') forumul s-ar reduce la 10 %


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 5 Jan 2008, 19:59
Post #54


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Mea culpa! blush.gif
Scuze, adi_ar si ceilalti!
"Acestuia" in textul marcat de Adi ar fi trebuit sa indice ''dispozitivul/sistemul de degivrare a parbrizului''.
(De care proprietarul Rexton-ului era foarte incantat...)

Si, pe de alta parte, am considerat off-topic toata constructia aia literara, pentru simplul motiv ca nu este legata in mod direct si nemijlocit de subiectul discutiilor / topicului, ci de existenta in parbrizul unui anumit model de SUV a unui sistem similar celui din luneta...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 15 Jan 2008, 09:31
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




[U]Pai dpdv legile fizicii nu prea functioneaza teoria. Firele subtiri sunt rezistente conectate in paralel la aceeasi tensiune. Deci nu pot sa consume mai mult (individual) daca sunt mai multe sau mai putine, ci doar pe total. Conform legii lui Ohm I=U/R deci U si R fiind constante pentru fiecare sector rezulta si I constant . Deci nu pot sa se incqalzeasca individual mai mult c. de obicei:radu_citire

Deci: barele laterale sunt pentru alimentarea tuturor rezistentelor filare de pe luneta. Legarea fiind in paralel, intensitatea curentului consumat pe total este functie de totalul acestor rezistente si in consecinta R este variabil functie de nr. de rezistente filare functionabile. Diminuarea nr. acestora determina crestea valorii I, deci implicit supraincalzirea celor ramase, cu posibila explozie a lunetei, daca la aceasta se mai adauga si alti factori concurenti: lipsa de tolerante la montarea in caroserie, tensiuni interne ale geamului, tensiuni interne de la montaj pe caroserie, dif. mari de temperatura exterior/interior.


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 15 Jan 2008, 09:34
Post #56


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




" Diminuarea nr. acestora determina crestea valorii I, deci implicit supraincalzirea celor ramase, cu posibila explozie a lunetei, daca la aceasta se mai adauga si alti factori concurenti"

Gresit, am dat mai sus explicatii !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 15 Jan 2008, 10:38
Post #57


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




M-am jucat cu un resou "romanesc" la servici.Dintr-ala santieristic, confectionat dintr-o caramida BCA, in care s-au sapat niste santuri si s-a introdus nichelina.
Flacaul care l-a confectionat, electricianul nostru, l-a croit intr-un mod aproape similar grilei de dejivrare auto: cele doua capete ale tuturor ''traverselor'' de nichelina spiralata legate la cele doua suruburi de care erau prinse firele cordonului de alimentare. Deci, in paralel.

Intentionat, si fara sa ma vada ''apropitarul'', am intrerupt traversele una cate una...Pana cand a ramas una. Care, la un moment dat s-a inrosit pana peste puterile ei si a cedat. De ce oare?... huh.gif

Fiind o clasica legatura in paralel, ma asteptam sa scada cantitatea de caldura generata, nu sa crape nichelina... ohmy.gif
Sa fi avut spirala aia un defect intrinsec?...Probabil.



--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 15 Jan 2008, 12:34
Post #58


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Daca s-a ars singura "rezistenta" ramasa, sunt 3 explicatii:
- nu erau "in paralel";
- undeva, in conexiunile facute, se "pierdea tensiune" adica la bornele respectivei rezistente (cea care s-a ars) nu ajungea aceeasi tensiune cand erau mai multe, datorita unei structuri serie-paralel mai complexe decat la prima vedere. In circuitele de putere, conteaza inclusiv rezistentele de contact;
- ceea ce ai vazut nu era un resou ci o bicicleta si nu s-a ars ci a fost furata biggrin.gif !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 15 Jan 2008, 22:33
Post #59


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




De acord.
Pesemne ca nu erau rezistente de nichelina spiralata, ci spitele rotilor. smile.gif
Iar daca bicicleta de care povestesti (si imi pari in deplina cunostinta de cauza) era si alba, inseamna ca am vazut amandoi acelasi lucru. tongue.gif




--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 Jan 2008, 22:53
Post #60


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Rog un moderator sa corecteze titlul topicului.... smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 05:11
Dacia