Caseta directie
![]() ![]() ![]() |
Caseta directie
Luka |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
De ce sa iti ceara mach si augsburg caseta inapoi? Nu tu ai platit-o? Cum e posibil?
(p.s. hellcat, daca exista un motiv intemeiat pentru care se retine caseta, impartaseste-ni-l, te rog) Eu cu trami n-am avut decat cateva dialoguri, si mi s-au parut ok; n-am cumparat insa de la ei nimic. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Luka |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
N-am explicat indeajuns.
La Augsburg mi-au spus ca pretul este de 5000 ron si de 3000 ron (daca le dau caseta veche inapoi) - probabil ca o dau la reconditionat si mi-o vand mie drept noua. |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#4
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nu are treaba reconditionatul... nu o reconditioneaza magazinul si nici producatorul (pentru ca el primeste acea piesa a ta defecta si nu ramane la comerciant)... exista la nivel european legi cu privire la reciclare si astfel producatorii sunt oarecum fortati sa recicleze anumite parti de la piesele produse, ei se orientara si ca sa imbine legislatia cu profitul, atunci beneficiezi de astfel de discount-uri la cumparare de noua... acum sa nu se interpreteze ca o iau pe a ta si o repara... iau de la a ta componentele statice gen carcasa etc si o reintegreaza in procesul tehnologic de fabricare a noilor piese... deci tot ce ai tu in miscare si care are uzura este inlocuit cu produs nou restu sunt refolosite/reciclate si asta nu se cheama reconditionare... reconditionare e aia cand te apusi si o bagi la strung, rectifici cote etc... in general la noi ai sa gasesti cu adevarat reconditionate dar pretul pe care il platesti reflecta si calitatea care va fi livrata adica mica... ca un exemplu am reconditionat o cutie de X5 undeva prin Ardeal la firma care isi facea reclama de numa numa am dat 800 EUR si nu a tinut decat 2 luni... ramane la latitudinea ta ce faci cu banii si cum vrei sa i cheltui...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
andu911 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
incearca www.trami.eu
|
--------------------
-
-
-
|
|
tibidragomir |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 16 October 06 From: Timisoara ![]() |
In afara de pierdut lichid facea si alte probleme? Ca de exemplu ceva batai? In sensul ca la mine se aud ceva zgomote la trecerea prin gropi. Am fost la service unde au verificat directia si suspensia si au spus ca sunt ok amandoua, dar au ajuns la concluzia ca bataile vin din caseta de directie ( cu toate ca nu are joc).
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 Kombi, 1.9dCI, 120Cp, Initiale Mai bun in fiecare zi
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
@tibi mai du-te la un alt service
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Luka |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
@Andu: Pai exact de Trami am intrebat si eu, ca de acolo am oferta cu o caseta reconditionata (am scris in primul post).
Ceva experiente cu ei? @Tibi: Da, se auzea un scartait cand mergeam pe denivelari (nu gropi), plus ca se mai aude si un usor zgomot cand intorc volanul |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
flansele amortizoarelor, rulmentii lor... cum i-am spus si lui tibi, mai du-te la si alte serviceuri.
QUOTE Always ask for a second opinion! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
Luka |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
@Andu:Ai putea, te rog, sa-mi dai un link in care exista o persoana care a apelat la ei?
@R19: Am spus la inceput ca acelasi diagnostic a venit de la Mach1 si de la Augsburg, iar faptul ca sunt probleme la caseta e vizibil pt ca pierde lichid de servo mult (raman urme sub masina si pe scut) |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu de scurgerile de lichid vorbeam, Luka, ci de
QUOTE scartait cand mergeam pe denivelari (nu gropi), plus ca se mai aude si un usor zgomot cand intorc volanul |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Luka |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
@R19: Probabil ca m-am exprimat un pic ambiguu. In afara de pierderile de lichid servo ce sunt din cauza defectarii casetei de directie, mai am si acel scartait la denivelari, dar asta nu vine de la caseta (o fi altceva, dar n-am mai stat sa vad ce anume)
Apropo, m-am interesat la Augsburg si este exact cum am banuit, caseta o dau la fabrica la reconditionat si mie imi dau alta reconditionata cu 3.000 ron. Garantia este ca e reconditionata de catre fabrica. Iar caseta de pe Laguna mea nu are servotronic, adica nu are directie progresiva (moale la viteze mici si rigida la viteze mari) This post has been edited by Luka: 1 Jul 2007, 12:47 |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
petronel_81 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 January 08 ![]() |
am si eu aceeasi problema cu caseta de directie si m-am interesat la un magazin de piese auto; si am gasit una noua cu 1800 lei cu returnarea celei vechi; mi se pare un pret rezonabil fata de preturile pe care le practica la reprezentanta
|
--------------------
renault
laguna II
- bn-78-pet
2002
|
|
Luka |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
La service Reno (Mach 1) eu am schimbat caseta cu una noua (asa au spus), iar pretul a fost aprox 2400 ron. La asta s-a adaugat suma de aprox 500 ron manopera.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Am fost la un service sa schimb placutele de frana si cum statea masina suspendata pe elevator, mai pe la sfarsit, am observat ca picura ulei de undeva din partea stanga din fata, ulei care se prelingea pana la roata, pe interiorul jantei. Uleiul era rosu, deci de servodirectie. Diagnostic pus de patronul service-ului: caseta de directie sparta. Eu pana acum nu am observat nimic suspect la volan, absolut nimic. Chestia ca ei au mai ridicat-o de cateva ori pentru ca le-au scapat cablurile de la frana de mana si a inceput sa picure serios uleiul (explicatia a fost ca atunci cand masina e asezata pe roti pierde mai putin din niste cauze pe care nu le-am retinut). Cand am plecat cu ea deja volanul mergea mai greu si ...nu prea stiu cum sa descriu...la o rotire de exemplu avea o chestie ca si cum se impiedica in ceva, in fine mergea cu noduri ca sa spun asa. Mi-a completat un pic un baiat cu ulei de la el si si-a mai revenit. Cand am ajuns acasa si am facut ceva manevre in parcare...la fel...dara de picuri de ulei din partea la 20-30 de cm pa langa roata stanga.
Nu prea am ce suspiciona ca am fost tot timpul acolo. Singura chestie pe care ar fi putut sa o faca ar fi fost sa intepe cineva cu intentie vreun furtun ca sa imi vanda caseta si sa ia manopera dupa aia dar, repet, nu prea vad cum ca scutul a fost dat jos abia dupa ce am vazut uleiul. Poate vorbesc cu pacat insa eu nu am observat nimic suspect pana acum. Revenind de la service am pierdut suficient ulei cat sa inceapa sa se poticneasca din nou volanul (dau ce dau de el si dintr-o data parca da sa de intepeneasca, iar se elibereaza ..iar se intepeneste). Deja mi se ia de masina asta..pacat de frumusetea ei. Pe de alta parte e adevarat ca a avut parte de niste gropi destul de serioase...una soldata cu indoirea jantei de pe fata dreapta si cu pierderea aerului din anvelopa. In sfarsit...am dat destule detalii. Astept cu incredere ajutorul si indrumarea voastra. Multumesc This post has been edited by dan73205: 26 Feb 2008, 16:56 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
mi-e greu sa cred ca cedeaza simeringurile din cauza gropilor
in afara de furtune, mai are si conducte, daca lovesti vreo conducta, e foarte probabil sa se fisureze. Sunt ca alea de frana. Parerea mea e sa te duci la un service, pentru un control amanuntit. Sau, baga-te sub ea, si vezi daca curge pe la burdufuri. Caseta nu are pe unde sa curga prin alta parte. This post has been edited by andu911: 26 Feb 2008, 17:25 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Asa mi-a spus patronul din service...de la drumurile proaste cedeaza caseta de directie. Pe la burduf mi-a spus ca iese uleiul...eu nu am vazut ca erau toti sub masina dar asa mi-au spus...
This post has been edited by dan73205: 26 Feb 2008, 17:28 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Cedeaza bucsile si pinionul din ea, nu simeringurile.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu nu am auzit nici un zgomot ciudat cand virez, nu am simtit sa mearga volanul greu sau altceva..la service m-am dus sa schimb placutele de frana si m-am intors cu uleiul turuind sub masina. Am impresia ca curge mai mult cand iau pe loc de volan ..presiune mai mare deduc...
<span class='edit'>26 Feb 2008, 19:40:</span> Am uitat un aspect important....atunci cand nivelul de ului de servo era mic si volanul opunea rezistenta mare se auzea si un suierat ciudat...imediat ce am completat a disparut suieratul. Sper sa nu stric si pompa de servo. Inca o data mentionez ca pana a fi ridicata pe elevator in acel service eu nu am avut nici un fel de simtom ...suieratul a aparut cand sa plec de la ei, la poarta si mi-a disparut imediat ce mi-a completat un baiat de acolo cu ceva lichid....in urma mea era dara de ulei. This post has been edited by dan73205: 26 Feb 2008, 19:43 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu stiu ce sa mai zic...ai schimbat bieletele de curand ? Ai mai completat vreodata cu lichid ?
Eu am completat de curand si nu trebuia... era masina inclinata si nu mi-am dat seama. Dupa cativa km mi-a dat afara tot ce am completat. Nivelul era bun. This post has been edited by andu911: 26 Feb 2008, 21:05 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Am verificat pe la inceputul lui Ianuarie...era OK nivelul. Nu am schimbat nimic pana acum la masina decat uleiul si distributia, adica ce se schimba.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Am fost la Targoviste in problema cu caseta de directie la service-ul Casa Auto de pe strada Gimnaziului. Nu avea nici o problema caseta de directie ci doar pierdea ulei pe conducta de tur (cea cu presiune mare) dintre pompa si caseta. Uleiul tasnea pe unde e sertizarea dintre conducta ce iese din caseta si furtunul de presiune ce urca spre pompa. Acest ansamblu (conducte + furtun) lungi de cel mult 1 metru costa la renault 150 euro fara tva. Noroc cu oamenii aia din service-ul mentionat mai sus care au facut un artificiu si o adaptare cu un furtun similar de la un Fiat Ducato.
Despre Domnul Traian (cel cu firma Trami) pot spune ca este un om de un caracter rar intalnit in ziua de azi. Jos palaria! Nu exagerez cu nimic si nu vreau sa par patetic dar asta e realitatea: foarte rari oamenii ca dansul, profesionisti si de caracter. La fel si despre domnul Mircea, patronul service-ului sus mentionat. Sper sa nu mi se ia in nume de rau ca fac reclama. Eu nu o consider reclama ci o informatie care ar putea ajuta si altora. Poate un moderator sa imi spuna daca pot pune un topic la sectiunea "Service autorizat Renault" despre un service care nu e autorizat Renault? This post has been edited by dan73205: 27 Feb 2008, 22:14 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ar trebui sa te duci inapoi la idiotii aia sa le zici ceva...
Oricum eu sunt sigur ca ei au lovit pe-acolo... |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
M-am uitat impreuna cu ceilalti, de la Targoviste, la urme de cleste sau patent si nu am vazut. Poate a fost o coincidenta...nu stiu ce sa zic, mie in general mi-e frica sa vorbesc cu pacat daca nu sunt sigur 100%. Intr-adevar, e destul de dubios pentru ca eu nu am simtit nimic in volan si nu am vazut ulei sub masina pana la vizita la astia din Bucuresti. Cat am stat la ei in service, pe drum si manevrand in parcare am pierdut 500 de ml de ulei...asa dintr-o data. Ma gandesc ca putini sint cei carora li s-a intamplat sa li se strice masina exact in service. In sfarsit eu ma felicit ca am decis sa merg la Targoviste avand ca impuls scurta discutie de la telefon cu domnul Traian din seara precedenta.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 16:01 |