Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am Fortzat Bordura Cu Rotile Bracate La Maxim

premiumfaraplumb
post 12 May 2005, 01:42
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




Eram la unirea, am tras dreapta la maxim si am accelerat pe bordura in sus. In afara de faptul ca s-a auzit un "tronc" metalic. Acum imi trage dreapta. Deci la modul, o pun usor spre stanga la 60 km/h se duce spre mijlocul drumului si revine usor spre dreapta. Am verificat presiunea la roti, e ok. Deci..... ce fac? Scot banii din buzunar nu? MULTI? Are 5000km dar banuiesc ca nu conteaza la service.
O fi iesit din nuca roata? sau planetara? sau ce mama masii are ca incepe sa ma atace.


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 May 2005, 07:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu cred ca e ceva grav, ca atunci n-ai mai fi plecat de acolo pe rotile proprii.
S-ar putea sa scapi doar cu o geometrie. Iti recomand Sama, sint beton la geometrii, chiar daca sint putin cam scumpi. Cu ocazia asta ei vor constata daca e si altceva in neregula.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127.0.0.1
post 12 May 2005, 08:36
Post #3


no saint


Group: Members
Posts: 155
Joined: 24 November 04
From: Bucuresti




Daca nu se intampla si chestii mai nasoale (huruit, troncanit sau alte simptome) s-ar putea sa scapi doar cu refacerea geometriei. Si, asa cum a zis si Vlad, asta este un bun prilej pentru a vedea daca nu cumva este si o alta problema.


--------------------
Renault Megane e-Tech 2023, EV60 Techno+
Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid
Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 12 May 2005, 08:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




In mod normal,nu ar trebui sa aiba nimic,vezi ca nu cumva soseaua pe care ai circulat sa fie cu inclinatie spre dreapta.....e o idee.Am mers pe sosele atat de inclinate,ca tragea dreapta pe sensul de mers,iar pe contrasens tragea stanga.Daca totusi trage dreapta in orice conditie,mergi la un service.


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 12 May 2005, 09:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Ok, geometria, alea alea. Intr-adevar, se stie ca rotile bracate la maximum pot induce diverse probleme. Altceva vreau sa zic, vorba cuiva de pe forum, parca sunt domnisoare masinile astea: daca ai dat intr-o groapa s-a rupt tot, daca ai avut rotile bracate si ai urcate usor o bordura s-a facut varza geometria, ai scuipat pe ea s-a luat vopseaua!


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 12 May 2005, 10:21
Post #6


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Mai verifica odata pe un drum. S-ar putea ca Eddie sa aibe dreptate.
Normal, daca tu ai avut rotile bracate dreapta maxim si ai fortat in bordura practic "ai impins" partea din fata a rotii din dreapta (daca am inteles eu bine) spre stanga si presupunand ca s-a deformat ceva ea ar trebui sa stea usor virata stanga in loc de pozitia de echilibru deci te-ar "arunca" stanga.
Probeaz-o pe drum drept, pe directie, fara sa tragi stanga sau dreapta initial, si vezi daca, masina, tine directia sau trage stanga/dreapta.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 12 May 2005, 12:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




Iti recomand Sama" mersi , unde ii gasesc?

De geometrie am uitat. smile.gif sper sa o rezolv asa


noroc


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 12 May 2005, 12:49
Post #8


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Pe net. aici

This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 11:15


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 May 2005, 12:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Dimitrie Pompei mi se pare ca se cheama strada. Vii pe Barbu Vacarescu pina la intersectia cu soseaua Pipera (unde e o reprezentanta Citroen pe un colt si una VW pe altul) si faci dreapta pe Pipera daca vii dinspre Tei sau stinga daca vii dinspre Baneasa. Imediat dupa intersectie, chiar la intrarea pe Pipera faci dreapta prin statia de microbuze, apoi prima la stinga. Sama e chiar acolo, la vreo 50 de metri.
Mi se pare ca sint si semne pe stilpi.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 12 May 2005, 13:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Langa liceele,,Electronica"si ,,Pipera" sau cum le-o mai zice acum...


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 12 May 2005, 13:41
Post #11


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Lasati omul sa se uite pe saitul lor, sint date adresele ambelor locatii (Dimitrie Pompeiu + Plevnei), cu tot cu hartile aferente.

PS: in Plevnei se face doar echilibrare, nu si geometria.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 May 2005, 15:09
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




De curiozitate ca sa inteleg si eu mai bine cum s-au petrecut lucrurile ... ai urcat bordura in "viteza" sau te-ai oprit cu masina la bordura (cu o roata ai atins bordura ca ai spus ca erau cotite) si apoi ai urcat cu fiecare roata usor ... si cand ai facut asta a "pocnit" si de aici rezultatul ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganusedanu
post 12 May 2005, 15:47
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 8 April 05




daca ai Casco se rezolva.


--------------------
renault megane 2 sedan 2003
megane sedan 82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 12 May 2005, 22:09
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




am tras maxim dreapta inainte sa sui bordura, eram cu roata lipita gata sa urc, n-am urcat cu viteza
am accelerat la maxim dreapta si am fortzat-o sa urce bordura, cand am ajuns sus "tronc" sau "clanc" scurt si metalic, nu foarte tare. "ca la dacie"


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 12 May 2005, 22:11
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




evit sa folosesc casco la accidente usoare, pt ca data viitoare cand imi iau masina noua voi plati doar 50% din valoarea cascoului daca nu am accidente.


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 13 May 2005, 14:52
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




QUOTE(premiumfaraplumb @ May 12 2005, 11:09 PM)
eram cu roata lipita gata sa urc, n-am urcat cu viteza
am accelerat la maxim dreapta si am fortzat-o sa urce bordura,

1.cum e aia cu acceleratul la maxim dreapta?
2.procedura din ce am inteles eu a fost cam asa. te-ai lipit cu o roata fata, sa zicem dreapta, de bordura, ai bracat maxim dreapta, ai accelerat zdravan, ai urcat cu roata dreapta, iar cand ai urcat si cu cea din stanga a facut treosc pleosc?am inteles bine?


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 13 May 2005, 15:41
Post #17


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




E s-a exprimat un pic gresit. Nu a "accelerat la maxim" dreapta ci a rotit volanul maxim dreapta. Iar sunetul, din cate am inteles eu, a iesit cand a fortat urcarea cu roata din dreapta, care a venit "fara elan".


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 13 May 2005, 19:17
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




si mie imi trage dreapta... eu am in fata blocului o bordura... pe care n-o urc in viteza (opresc si plec cu fiecare in parte usor), dar o urc u rotile virate la maxim... problema poate fi de aici? sa stiu barem sa n-o mai urc asa!


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 13 May 2005, 20:09
Post #19


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Incercati sa urcati bordurile cu rotile cat mai perpendicular pe acestea (pe cat posibil). Orice forta aplicata asupra rotii, cand aceasta e virata, se pare ca are efecte asupra directiei. Observ ca asta este una din "optionalele" renault care vine in dotarea standard a acestor masini. Ca proba cititi topic-ul "Avertisment" din sectiune Generalitati Megan.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 13 May 2005, 20:11
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Mai ales ca am auzit ca la Clio e recomandat sa se parcheze masina cu rotile drepte sa nu strice nu stiu ce la directie....daca si pe loc,rotile virate dauneaza,nu stiu ce sa mai cred....?!


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 13 May 2005, 22:59
Post #21


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(google @ May 13 2005, 09:09 PM)
Incercati sa urcati bordurile cu rotile cat mai perpendicular pe acestea (pe cat posibil).

Asta e mai greu (din experienta proprie) blink.gif Mai corect cred ca este: incercati sa evitati escaladarea bordurilor, mai ales a celor inalte.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 14 May 2005, 11:22
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




Da, am tras maxim dreapta si am fortat bordura, fara elan, de pe loc. Si acu trage dreapta, pleaca ai mei cu ea la un drum de 1500km prin tzara, RAMAN SINGUR smile.gif si dup aia o bag la revizie. Parca e din plastelina directia. In fine, cica daca ramai cu rotile bracate la maxim peste noapte, e naspa, iti curge nu stiu ce lichid, probabil cel de servo pe la "nuca". Si acolo o lasi. (s-a intamplat si la un BMW din 2000) dimineatza era balta de servo sub masina.

Asa ca de acum numai drepte tin rotile si opresc in drum cu avarii, ma pis.


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 16 May 2005, 14:03
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Noroc ca bicorpul nu are asa ceva. La bicorp servodirectia este electrica asa ca poti sa lasi rotile cum vrei pentru ca nu se creeaza nici un fel de presiune in pompa din simplul motiv ca nu exista o pompa de servo.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 3 Dec 2007, 20:56
Post #24


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Datorita faptului ca era foarte inghetat pe jos, am alunecat si m-am dus cu rotile bracate in viraj si intr-o incercare disperata de frana direct intr-o bordura destul de inalta. Forta de izbire a fost una destul de mare, iar acum huruie nu prea tare(inca) atunci cand virez dreapta, indiferent daca e in viteze sau pe liber. Am ridicat-o pe cric, nu pare sa fie de la rulment sau de la butuc. Ma gandesc sa nu fie in cutie ceva unsure.gif , Doamne pazeste! In rest nu trage, nu nimic. Dar nu pot sa nu aud huruitul mad.gif ...


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Dec 2007, 22:04
Post #25


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Huruitul acela poate fi de la rulment daca zici ca altceva nu a fost afectat...cutia de viteze nu are nimic.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct74vly
post 4 Dec 2007, 09:41
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 September 06




Daca o ridici pe cric se poate comporta altfel decat atunci cand este lasata jos, deoarece suporta greutatea masini. Sub actiunea greutati rulmentii pot scoate zgomote. Parerea mea.


--------------------
Renault Clio - ct 74 VLY 2005 Symbol
renault Symbol, dec.2005, 1,4 8v, visiniu metalizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 4 Dec 2007, 20:28
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




<span class='edit'>4 Dec 2007, 20:46:</span>
QUOTE(premiumfaraplumb @ 12 May 2005, 01:42)
In afara de faptul ca s-a auzit un "tronc" metalic. Acum imi trage dreapta.
*



- Ai verificat geometria?...verifica unghiurile si cere fisa de reglaj...sigur "convergenta" este dereglata...sau tija la amortizor s-a strambat?...oricum regleaza urgent ca iti "mananca" anvelopele destul de repede!!!...


PhilipMorris ""iar acum huruie nu prea tare(inca) atunci cand virez dreapta"".... considera si planetara dreapta!... ohmy.gif

This post has been edited by TRANCA: 4 Dec 2007, 20:53


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 4 Dec 2007, 20:59
Post #28


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




QUOTE(ct74vly @ 4 Dec 2007, 09:41)
Daca o ridici pe cric se poate comporta altfel decat atunci cand este lasata jos, deoarece suporta greutatea masini. Sub actiunea greutati rulmentii pot scoate zgomote. Parerea mea.
*


Nimic mai corect decat asta.
Mai departe, singurul lucru suspect este o miscare aproape insesizabila a etrierului pe partea cu problema. daca te gandesti la ce forte lucreaza acolo in regim de mers, orice amanunt minuscul se poate transforma in zgomot.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Dec 2007, 00:44
Post #29


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




eu ,mai mereu , urc borduri cu a mea....tre sa stii si cum sa le urci wink.gif ...parerea mea....nu prea are ce sa aiba...cu dacia urc orice bordura si nu are nici pe naiba...difera un pic de dacie ptr ca jos are calandru in loc de lonjeron cum are dacia....e mai bun cu calandru dar pe de alta parte orice lovitura asupra calandrului implica un bracaj sau inlocuirea lui daca e mai grav....

plus de asta eu o bag mereu in curte dupa ce urc o bordura si o bag cu spatele in garaj...cineva spunea ca o sa inlocuiesc ambreiajul mai repede....eu zic ca nu e asa...conteaza f. mult un lucru si anume: soferul biggrin.gif .....

This post has been edited by sobolan: 10 Dec 2007, 00:47


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 11 Dec 2007, 20:05
Post #30


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Cred ca la mine problema vine de la etrier, pentru ca atunci cand iau virajul cu frana actionata cat de putin, zgomotul dispare. Are o miscare f.f. mica, dar iata ca buturuga mica face galagie mare blink.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 11:21
Dacia