Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebare pentru dieselisti

trafalet
post 13 Dec 2007, 21:37
Post #1


NT06DOC-decedat si inlocuit cu Audi 80,Renault Megan,Peugeot 406


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 October 07




Desi nu mai am Renaultul 25 am o intrebare pentru cei care se pricep la motoare diesel.Am achizitionat intre timp un Fiat Regata diesel sad.gif ,desi aceasta masina nu m-a atras cu nimic niciodata,dar la banii care i-am dat pe ea (280euro)zic eu ca e ok.Problema e la ea ca porneste cind vrea ,dar porneste,si cind porneste o ia relativ usor,in skimb am patit de doua ori in trei zile o chestie care ma depaseste,adica:dupa ce a pornit fara probleme nu o mai pot opri nici din contact nici daca ii iau bornele la baterie,ultima solutie fiind sa o bag in a5a si cu piciorul pe frina sa dau drumul la ambreiaj.Pina aici sa zicem ca nu ar fi mare socoteala doar ca dupa asta cind vreau sa o repornesc nu mai merge din cauza ca s-a consumat bateria in timpul mersului.La renault cind am patit treaba asta o opream din opritorul de pe pompa de injectie,insa masina asta nu are asa ceva,iar daca se descarca bateria in mers era din cauza ca ramineau bujiile cuplate.Banuiala mea ar fi ca se intimpla aceeasi treaba cu bujiile si la Fiat,iar cu mersul incontinuu fara sa il pot opri din cheie cauza ar fi ca ramine blocat miezul la electrovalva pe deschis alimentind continuu cu motorina .In concluzie va rog sa va dati cu parerea daca am sau nu dreptate ,sau daca exista si alte cauze pentru simptomele enumerate mai sus.Bineinteles ca totodata si niste sfaturi despre cum se pot remedia problemele m-ar prinde bine(in afara de acela de a scapa de ea ,ca de asta sunt si eu constient)

P.S-morala ar fi sa imi iau alt R25 rolleyes.gif ,Cine stie poate la primavara!?
MULTUMESC ANTICIPAT SI RESPECT TUTUROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Opel Vectra 1992 -benzina-1600 cm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 13 Dec 2007, 22:15
Post #2


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




sal !
Problema e de la electovalva de pe pompa de inj care e situata pe capul hidraulic al pompei. e posibil sa fie ceva mizerie si sa ramana blocata. desfa-o curat-o si vezi ce se intampla dak nu schimb-o. sunt patit cu aceasta chestie la un vw golf.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 13 Dec 2007, 23:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




Problema este la alternator.Nu incarca.Daca ai schimbt electro valva si problema persista,asta e cauza .intimp ce merge motorul scoate firul de la electro valva si vezi ce se intimpla.din cauza ca nu incarca alternatorul ramii fara baterie.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trafalet
post 14 Dec 2007, 17:35
Post #4


NT06DOC-decedat si inlocuit cu Audi 80,Renault Megan,Peugeot 406


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 October 07




Problema este la alternator.Nu incarca.Daca ai schimbt electro valva si problema persista,asta e cauza .intimp ce merge motorul scoate firul de la electro valva si vezi ce se intimpla.din cauza ca nu incarca alternatorul ramii fara baterie.

Sunt de acord pina la un punct ,si anume in momentul cind scot bornele la baterie motorul functioneaza in continuare.Asta inseamna ca electrovalva primeste curent in continuare din alternator.In plus ceasurile de bord ,luminile si restul instalatiei functioneaza casi cum nu s-a intimplat nimic ,numai ca la o intensitate mai mica.Deci ramine in continuare mister.
Multumesc pentru sfaturi si mai astept in continuare pareri.
RESPECT TUTUROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Opel Vectra 1992 -benzina-1600 cm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 14 Dec 2007, 19:43
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




ai diode arse in alternator
in mod normal cind scoti bateria in mers ,tensiunea creste mult dar masina continua sa mearga iar farurile la mine bateau spre albastru( la dacie,daca sarea borna)
circuitul se autointretine,ai excitatie pe alternator,acesta da curent vasazica ai excitatie dar ce lipseste?
bateria care sa o mentina in limite
verifica asa
scoti cheia din contact cu toti consumatorii opriti si pui bateria ,daca ai scinteie mica cind pui bornele ai diode in scurt dar poate fi defectul celalalt,diode intrerupte sau vezi cu un multimetru cit incarca
la mine la 1000ture pe minut am 14,5volti
succes


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 23:01
Dacia