Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Rulment rola motor huruie, de la kit-ul accesorii

Laurentziu83
post 20 Nov 2007, 13:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




In urma vremii foarte umede din ultimele saptamani si a baltilor aferente m-am pricopsit cu un chirait de rulment din zona accesoriilor, ori alternatorul, ori compresorul de AC. Am crezut ca se rezolva de la sine, dar au cam trecut 2 saptamani si zgomotul persista, nu deranjant, e un sunet mai de "turbo" ca sa zic asa, pe inalte, ca un fel de bazait, se aude foarte clar cu motorul pornit si de afara si din habitaclu.
Acum intrebarile mele sunt: a mai avut cineva problema asta? merge "reparat" cu ceva wd40 pe acolo sau trebuie inlocuit rulmentul in cauza?
Bine, inlocuitul rulmentului e cea mai sigura miscare de facut, dar cand ma gandesc la demontatul pompei de servo, al alternatorului, al compresorului de AC....
Uite ca acum mi-am amintit ca nu am pornit AC-ul, asa, de control.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 20 Nov 2007, 16:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




uite exact asta fac eu acum
inlocuiesc rulmentii de la alternator. al meu e bosch si are rulmenti serie 6303 si 0603. niste rahaturi. ca sa ii schimbi tre sa ai presa, extractor mic de tot si muuuuuuuuuulta rabdare.
si sa nu uit cheie de desfacut fulia.
daca e valeo e mai usor ca nu are inel fretat pe axul rotorului.

daca e rulmentul de la ambreiajul compresorului de ac ala e mai prietenos ca e mai mare.
ca sa nu il dai jos de pe masina merge desfacut si umblat la el dupa ce dai bara jos. si acolo iti trebuie presa si rabdare.

bafta


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Nov 2007, 18:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Nu schimbatul ar fi problema, ci montatul/demontatul de pe motor.
Momentan am sa incerc sa duc masina la spalatorie si sa spal motorul, poate rezolv cat de cat, ca e cam devreme sa schimb rulmenti la 38000 de km.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 20 Nov 2007, 20:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




mie imi scartaie cureaua de la accesorii fiindca nu am scut sub masina si intra apa cand dau prin balti .... dar isi revine dupa ceva timp ....am inteles ca se poate rezolva scartaitul curelei cu un anumit praf sau cam asa ceva ....


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v 1999 - GJ-05-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Nov 2007, 09:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Apa intra in zona curelelor chiar si cu scut, la mine se vede inclusiv pe fata interioara a capotei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Nov 2007, 21:10
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




si a mea "produce" un sunet ciudat cateodata dupa ce o spal....si cand e vremea umeda afara......aia la garantie o cam freaca tongue.gif ...mama lor....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Nov 2007, 00:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Ar fi bine de-ar fi doar atat, si eu credeam ca va disparea, dar din pacate...sad.gif
Si nu vreau sa stiu cat m-ar costa sa schimb respectivul rulment, cata manopera ar implica. Poate n-o fi naibii de la compresorul de AC, sa ma pricopsesc si cu o reumplere de freon...

22 Nov 2007, 18:28:
Am vorbit cu cineva patit, care mi-a ascultat masina, si am ajuns la concluzia ca problema vine de la rolele intinzatoare ale curelei de accesorii.
M-a intrebat: "Ai luat balti in ultimul timp?" La raspunsul meu afirmativ, a rezultat si concluzia rolelor defecte.
Vestea buna e ca mai pot merge asa mult si bine, fara frica ca s-ar gripa ceva. Ma voi interesa cat ma costa cele 2 role, si mai ales manopera pentru inlocuirea lor.

This post has been edited by Laurentziu83: 22 Nov 2007, 18:28


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Nov 2007, 22:23
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Nov 2007, 00:56)
problema vine de la rolele intinzatoare ale curelei de accesorii.
*


Pe accesorii e o rola fixa si un galet intinzator.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reincarnate
post 27 Nov 2007, 17:16
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 November 07
From: Constanța




Si la mine a aparut scartaitul in zona curelei de la accesorii
M-a cam speriat, mai ales ca doar ce am schimbat cureaua in cauza intrucat s-a rupt.
P.S. Am luat masina sh si cand am vazut preturile la piese m-a cam pus pe ganduri...


--------------------
Remault Clio Symbol 2001, 1.4 benzina 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 28 Nov 2007, 19:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




In urma cu 2 saptamani a scartait prima data. A fost asa fin ca ma uitam pe strada sa vad ce "harb" porneste ,nicicum nu credeam ca e de la mine.Dimineata la prima pornire. Dupa trei zile a repetat ,dar a fost un scrasnet asa puternic ca asteptam sa se despice masina -n doua si eu sa raman cu volanu-n mana .Trei secunde. Apoi liniste si bine mersi.Dupa alte trei patru zile ,iar scart.Toate au fost pe udatura ,ploaie sau ceata.De la al treilea a aparut un huruit undeva in partea dreapta, care apare dupa 4-5 secunde de la pornire si nu tace decat dupa cateva sute de metri de rulaj si incalzire.De atunci o vanez cu Mp3-ul si inregistrez fiecare pornire, dar nu mai vrea sa scartaie.In schimb huruitul e prezent la toate pornirile la rece.Service AMAt zice adu-o so ascultam si noi cum scartaie .Am 25000km, credeti ca pot sa astept pana la revizia de 30000, cam 3 luni cred?
COMPLETARE: dreapta masinii ;dar cu capota deschisa se aude catre ventilatorul d la climatizare.

This post has been edited by verde: 28 Nov 2007, 20:56


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Dec 2007, 13:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Tocmai am venit din service, cu o falca-n cer si cu una in pamant.
Verdictul: rola de la alternator descentrata si rola intinzatoare (cea dinspre arborele cotit) huruie. Rola alternator a fost cauza pentru care s-a defectat rola intinzatoare, momentan am schimbat-o am scapat de batai, nu si de zgomote, huruie la fel.
Momentan m-a costat 200 ron rola de la alternator (daca nu are argint in ea le-o dau de cap...) si 100 ron manopera, mai urmeaza sa schimb si rola intinzatoare, dar alta data, in primul rand pentru ca mai costa vreo 300 ron (fara manopera) si piesa era cu comanda de vreo 5-7 zile. Rola in fapt e de plastic si are un nenorocit de rulment inauntru, practic nu e mare lucru, dar vine cu tot cu intinzator si de aceea costa asa mult. Am avut ocazia sa pun degetul pe acea rola (avand alternatorul si farul demontat) si, intr-adevar, se simt bilele de la rulment prin ea la rotire. Cealalta rola (dinspre alternator) e ok, merge bine.
In manopera a fost inclusa demontarea spoilerului, alternatorului, tamponului motor, farului dreapta si a scutului motor.

Asadar portofelul imi incape numa bine acum in buzunar, dar de zgomot n-am scapat, macar stiu ca am eliminat cauza si n-am ramas pe undeva pe camp.
Va urma inlocuitul rolei intinzatoare, apoi bieletele de directie, caci au un mic joc, apoi 2 anvelope de vara noi pe fata, apoi revizia de 45000 de km....Mai bine o fac dauna totala si imi ia banii de la CASCO....

A, si cred ca topicul are legatura cu acesta
http://www.reno.ro/Curea-accesorii-sarita-...-33-t40883.html

This post has been edited by Laurentziu83: 7 Dec 2007, 13:56


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 Dec 2007, 15:06
Post #12


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si la noi tot 200 ron e fulia de la alternator...stiu pentru ca trebuie s-o inlocuiesc si eu... sad.gif

Si vizavi de bielete...daca au doar un mic joc...mai lasa-le...sa capete un joc mai mare... smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Dec 2007, 16:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




De-abia ce am montat dimineata rola la alternator, ca rolele intinzatoare si-au facut de cap si mi-au decalat cureaua pe celelalte fulii, distrugandu-mi una din caneluri, din 5 acum mai am 4. Am fost la service, a ramas sa vin luni cu masina, sa verificam daca rolele nu sunt interschimbabile (intinzatorul costa 200 ron in plus) si sa schimbam rolele si o curea noua. Si poate scap naibii de chiraitul ala nenorocit.
Sa mai zic niste preturi?
fulie alternator (Bilstein Febi): 200 ron
-rola cu tot cu intinzator: 320 ron (parca)
-rola simpla: 106 ron
-curea accesorii: 47 ron.
Cu tot cu manopera ma va ajunge pe la 700 ron, si nu e distributie...
Incepe sa mi se estompeze gandul de a mai avea Renault pe viitor.

Momentan masina merge, dar nu pot sa ies din oras, cureaua poate crapa in orice moment.
Iata si o poza a pieselor. Cu sageata am marcat rola de 200 ron de la alternator (de ce #$%#^%^ mamii ei costa atat daca pica in nici 40 de mii de km, nea ilie de la scularie o facea din argint si tinea 20 de ani la banii astia) si am incercuit celelalte 2 role pe care trebuie sa le schimb.
Cea cu intinzator, la pozitia 2, cica nu se vinde separat si costa vreo 300 si ceva de lei, iar cea de la pozitia 4 costa 106 lei (repet obsesiv intrebarea, de ce niste piese atat de simple costa atat de mult si sunt atat de proaste?).
Sper insa ca rola de la pozitia 4 sa se potriveasca si in locul celei de la pozitia 2, sa mai economisesc vreo 200 de lei la toata afacerea, ca doar nu trebuie sa schimb si intinzatorul.
Pentru toate piesele astea trebuie demontat spoilerul, tamponul motor si tot se chinuie mecanicul de-l ia naiba.

This post has been edited by Laurentziu83: 7 Dec 2007, 23:24


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Dec 2007, 00:17
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Fii amabil, te rog, si spune-mi si mie seria sasiului tau si codul motorului.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Dec 2007, 00:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




VFILBOBC533953108
Motorul e K7J-A7


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Dec 2007, 00:44
Post #16


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ok, merci.
Nu stiu daca ai vazut, ti-am scris si la coltul suparatilor cred:
7701477024 COL ANTRENARE DISTRIBUTIE 48.00E+TVA
7701477517 KIT CURELE ACCESORII 128.00E+TVA

Astea-s preturile lui reno. Am sa incerc sa iti gasesc maine un pret mai bun pentru accesorii.

LE Rola ghidaj SWAG 101,30 RON si INA 107,10 RON.

Mai spune-mi o data, te rog, care rola te supara - intinzatoare sau de ghidaj - respectiv 2 sau 4?

P.S. Seria sasiului trebuie sa fie VF1LB0BC533953108 iar codul motorului este K7J700 (poate vei avea nevoie pe viitor)


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 8 Dec 2007, 02:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




rola ta e cu 110616 aia de la alternator si costa 50 de roni la magazinele dacia daca ceri deaia de logan

rolele de intinzator si ghidaj sunt identice si nu trebuie sa sara de 60 de roni bucata.
intinzatrul nu stiu ca nu am schimbat pana acum decat pt altii si nu m-a interesat cat a fost. alea de sus sunt preturile la care am luat eu piesele.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Dec 2007, 09:53
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Am zis sa le schimbe pe amandoua daca tot fac o treaba, normal cea de la intinzator huruie si se simte si la mana. Voiam sa o schimb si pe cea de ghidaj pentru ca sunt cam multe de demontat ca sa ajungi la ele.
Chiar acum dimineata ma duc la piese dacia si intreb cat costa nenorocitele de role. Daca ma costa 60 ron bucata rolele de intinzator si de ghidaj, si 50 rola de la alternator, cu toporul ma duc la service, ceapa mamii lor de escroci.

Multumesc R19 si SorinV pentru detalii.

Hellcat, ai grija ce rola schimbi la alternator, sa nu te frigi si tu ca mine.

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Dec 2007, 09:55


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 8 Dec 2007, 10:31
Post #19


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu, eu imi schimb fulia la alternator de "batranete"...are aproape 70.000 km, cand mi-am facut rev. generala de 4 ani n-am inlocuit-o...aveam 50.000 km rulati atunci si am omis s-o schimb.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Dec 2007, 14:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Asaaa, am facut o vizita pe la magazinele de piese dacia si am gasit si un magazin ce vindea piese pentru masini straine, la loc de cinste erau diverse filtre de motorina pentru Sprinter, Ford Mondeo 1.8 tdci, etc. Intreb eu de respectivele role, le cauta in baza de date, rezulta cca 45 de lei bucata, comanda si veneau intr-o ora. Mie sa-mi cada fata. Am mai intrat si prin alte magazine si am gasit 95 de lei rola de la alternator.
Rezulta ca urma sa dau mai mult decat dublu pe niste nenorocite de role, eventual sa si inlocuiesc de-aiurea intinzatorul de curea.
Asadar am acum de cumparat:
-2 role 90-100 ron
-curea de accesorii (pe care mi-au facut-o praf baietii de la service) si aia tot vreo 40-50 ron.
Mai am si manopera, probabil vreo 100 ron, dar o voi face in alt service, la escrocii de la Zetec nu ma mai duc.
Momentan imi pare rau ca am dat 100 de lei in plus pe rola de la alternator, dar asta e.
Nu stiu daca piesele astea la jumatate de pret ar fi la fel ca cele la 100 de lei, dar, la cat de proaste au fost cele "de origine", nu imi fac prea multe iluzii.

Oricum, in afara de curea, restul pieselor nu trebuiau sa se strice, mai ales la 40 de mii de km.

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Dec 2007, 14:38


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 8 Dec 2007, 23:35
Post #21


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Dec 2007, 14:36)
Asaaa, am facut o vizita pe la magazinele de piese dacia si am gasit si un magazin ce vindea piese pentru masini straine, la loc de cinste erau diverse filtre de motorina pentru Sprinter, Ford Mondeo 1.8 tdci, etc. Intreb eu de respectivele role, le cauta in baza de date, rezulta cca 45 de lei bucata, comanda si veneau intr-o ora. Mie sa-mi cada fata.
*



unde e acel magazin ? ptr cei din galati ar fi util sa stim....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Dec 2007, 00:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Hmm, e in sirul de magazine de la Ultimul Leu (Popescu, etc) de la strada, unele dintre magazine au 2 intrari. Nu are un semn distinctiv, eu l-as recunoaste cand ma duc dupa multitudinea de filtre de motorina (de cca 1 litru ca volum, din tabla, si cu mustiuce la partea superioara) expuse in fata vitrinei, le vezi de pe aleea dintre magazine.

This post has been edited by Laurentziu83: 9 Dec 2007, 12:28


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Dec 2007, 00:55
Post #23


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




k...thanks....util ptr. cei din GL....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 16 Jan 2008, 20:37
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Finally, am rezolvat problema.
Lista de piese:
-role ghidaj+intinzatoare (ambele identice): Breda-Lorett: 37 ron/bucata x 2 bucati
-curea accesorii: Quinton Hazell QBR 61750 : 47 ron
-fulie alternator Logan cu AC (5 dinti, FOARTE IMPORTANT, loganele fara AC au doar 4 dinti): 95 ron
Manopera: maxim 100 ron.
Total: cca 320-350 ron.

Cat am dat eu, nu mai conteaza, suficient sa zic ca am facut praf 2 curele (montat fulie cu 4 dinti in prima faza, care face praf cureaua in primii 5 km) si am fost la 3 service-uri.
Despre cate am tras prin service-urile de 2 lei si mecanicii ciocanari care nu stiu sa desfaca un surub, si mai ales cat m-a costat....nu mai vorbesc, ca ma enervez, suficient sa zic ca la reprezentanta ma costa mai putin. Pana la urma am gasit un mecanic bun, pe care il stiam demult, dar care nu era liber prima data. Daca nu aveti asa ceva, sa va cumparati, sunt pe cale de disparitie in Romania.

This post has been edited by Laurentziu83: 16 Jan 2008, 20:38


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senna
post 17 Jan 2008, 12:06
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti




Incredibil! Asa boi sa fie primii mecanici incat sa puna fulie pt curea cu 4 striuri la una cu 5 striuri blink.gif . Se pare ca vastitatea de repere de la masinile straine i-a naucit pe vechii mecanici de Dacie...

This post has been edited by senna: 17 Jan 2008, 12:07


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.6 16V Hatchback 2006 - B05MFL
Real happiness lies in the completion of work using your own brains and skills
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred (Soichiro Honda)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Jan 2008, 12:33
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Care mecanici, mai exista mecanici? Toti sunt niste ciocanari nenorociti cu nema cunostinte de fizica. A ajuns o reparatie la service la fel ca achizitia unei masini SH. Ori trebuie sa te pricepi, ori te duci cu cineva care se pricepe. Mai grav este ca s-a comis greseala asta in 2 locuri, prima data unde am montat fulia, a doua oara unde am schimbat rolele de ghidaj si intinzatoare. Special i-am zis mecanicului: verifica rola de alternator, sa nu fie vreo problema. S-a uitat ala pe acolo si a decretat ca-i buna. Sa fi stiut dinainte il inregistram, apoi un pumn dupa ceafa si reclamatie la seful lui, sa-l dea afara. Cum puii mei sa nu verifici daca se potriveste cureaua pe caneluri??? Si sa o mai si montezi stramb (o canelura calca pe marginea fuliei, normal, ca nu mai avea loc), cand stii ca se invarte la mii de ture si la turatia aia se face praf.

This post has been edited by Laurentziu83: 17 Jan 2008, 12:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Jul 2008, 09:59
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




QUOTE(Laurentziu83 @ 16 Jan 2008, 21:37)
Finally, am rezolvat problema.
Lista de piese:
-role ghidaj+intinzatoare (ambele identice): Breda-Lorett: 37 ron/bucata x 2 bucati
-curea accesorii: Quinton Hazell QBR 61750 : 47 ron
-fulie alternator Logan cu AC (5 dinti, FOARTE IMPORTANT, loganele fara AC au doar 4 dinti): 95 ron
Manopera: maxim 100 ron.
Total: cca 320-350 ron.

Cat am dat eu, nu mai conteaza, suficient sa zic ca am facut praf 2 curele (montat fulie cu 4 dinti in prima faza, care face praf cureaua in primii 5 km) si am fost la 3 service-uri.
Despre cate am tras prin service-urile de 2 lei si mecanicii ciocanari care nu stiu sa desfaca un surub, si mai ales cat m-a costat....nu mai vorbesc, ca ma enervez, suficient sa zic ca la reprezentanta ma costa mai putin. Pana la urma am gasit un mecanic bun, pe care il stiam demult, dar care nu era liber prima data. Daca nu aveti asa ceva, sa va cumparati, sunt pe cale de disparitie in Romania.
*


Revin pe acest topic. Se pare ca rolele de accesorii de la Breda-Lorett sunt niste mizerii, nu cumparati asa cefa, dupa 8 mii de km una din ele a inceput sa fluiere, le-am schimbat cu role de origine pana la urma, ca sa nu dau jos kitul de accesorii toata ziua.
Deci nu dati banii pe ele, ca ii dati degeaba.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 12 Nov 2008, 19:31
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




Salutare tuturor !!! am o mare problema la care nu mai stiu cum sa ii dau de cap sad.gif in urma cu aprox 2-3 luni am fost la un service si am schimbat cureaua de distributie si rola intinzatoare,toate bune si frumoase pana a 2 zi cand am avut ceva mai mult de umblat prin oras si am observat ca dupa ce motorul ajunge sa se incalzeasca (in limite normale fara a creste peste normal temp ) se aud niste sunete ca si cum ceva ar freca la motor. Am intrebat pe dl mecanic si am primit si raspunsul biggrin.gif "poate ca am strans prea mult cureaua " a desfacut iar si a slabit putin cureaua insa fara a avea vreun rezultat ,m-a linisit spunand ca asa face cureaua pana isi mai da drumul si ea;))))
De atunci am mers asa cu ea si mi se pare ca in loc sa dispara huruitul mai tare se accentueaza . Ce credeti ca ar putea fi pt ca nu as crede ca e cureaua pt ca ar face si cand motorul este rece, nu ??????


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miria
post 12 Nov 2008, 19:43
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 1 September 08




Ti-a schimbat cumva si uleiul? Daca da uita-te daca nu cumva ti-a pus mai mult.Mie mi s-a intamplat la fel, imi huruia motoru de ziceai ca e tractor ,un an de zile am stat prin service la Autocobalcescu ,am schimbat toate curelele pe garantie si nu mi-au dat nici un verdict.Numai stiam ce sa fac cu masina cand se incalzea facea ca toti dracii.Am cumparat eu ulei si un filtru de ulei si l-am schimbat in spatele blocului.Spre uimirea mea acum numai face ,am fost iar peste ei si mi-au zis ca e posibil sa fi facut inainte datorita uleiului in plus,fenomen de barbotare.Acum am 4 luni de la schimbul de ulei facut de mine si nici un zgomot ba motoru toarce fff frumos .Mecanici de Dacia 1100 pe Renault halal.


--------------------
Renault /Range Rover xxx 2006/2011
http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Nov 2008, 19:49
Post #30


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Miria @ 12 Nov 2008, 20:43)
......Mecanici de Dacia 1100 pe Renault halal.
*



si aia tot din reno deriva.....si,pana la urma, si clio-ul tau tot o dacie e....o "dacie electronica" radmasa.gif

ON : nu e de la curele,parerea mea.....poate o rola sau galetul intinzator wink.gif .....

This post has been edited by sobolan: 12 Nov 2008, 19:50


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 10:43
Dacia