Da "in nas" - intrerupe cand e rece, sau cand motorul este in sarcina
![]() ![]() ![]() |
Da "in nas" - intrerupe cand e rece, sau cand motorul este in sarcina
dj_13055 |
![]() ![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.536 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) Imagine0995.jpg ( Size: 170.87k ) Number of downloads: 406 Imagine1038.jpg ( Size: 253.35k ) Number of downloads: 455 Imagine1041.jpg ( Size: 229.91k ) Number of downloads: 453 Imagine1043.jpg ( Size: 172.9k ) Number of downloads: 434 |
||
--------------------
Dacia
1310
1988 Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG Reno Clio 2000 B-131-DNS Audi A4 Avant B-315-PAS |
|||
cip31 |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Faptul ca s-a aprins martorul de la apa inseamna ca:
-senzorul de temperatura al motorului functioneaza defectuos; -cablajele electrice (firele) sunt intrerupte sau/si contactele electrice intre acestea si componentele electrice sunt defectuoase; -aparatura de la bord nu functioneaza corect. Astfel, motorul intra in regim de avarie, de unde si limitarea turatiei. Pentru ca "da in nas" mai pot fi multe motive. Mai intai trebuie sa elimini cauza pentru care se aprinde becul de la apa. |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... ai uitat laveta prin admisie? ...
... poate catalizatorul e afectat de la motorul anterior? ... ... pompa de benzina e o posibila cauza sau regulatorul de presiune in rampa ... Oricum trebuie sa vezi pe tester defectele care apar si parametrii de functionare motor... |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
rocotm |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 May 10 ![]() |
buna, am un clio cu motor de 1,9 dti, nu are putere la plecare ,de abia dupa 2000 de ture isi intra in drepturi, am fost la dealer si mia spus ca nu lucreaza in parametri dar... nici nu au fost in stare sa gaseasca de ce. poate stie cineva unde as putea sa merg sa rezolv
|
--------------------
renault
clio2
- tm-00-000
2002 1.9 dti
|
|
dj_13055 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.536 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
eu mi-am rezolvat problema, era un fir de masa de pe motor.
multumesc. |
--------------------
Dacia
1310
1988 Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG Reno Clio 2000 B-131-DNS Audi A4 Avant B-315-PAS |
|
cip31 |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Bravo! Multumim pentru informatie!
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Blue_Eyes |
![]()
Post
#37
|
![]() Iulian Group: Members Posts: 48 Joined: 11 December 07 ![]() |
Salut,
Imi cer scuze daca mai exista un alt topic cu aceasta problema insa eu nu am gasit. Am un Clio 1.4 16v. De ceva timp (cam o saptamana) simt ca merge in suturi. Adica, la 2000-2500 de turatii, simt cum la interval de cateva secunde da sa incetineasca, parca o trage ceva de spate dupa care isi revine. Senzatia e ca atunci cand depasesti un camion. Daca o accelerez nu mai sunt probleme. Nu sunt probleme de genul sa dea sa se opreasca, am patit asta acum doi ani si am schimbat doua bobine. Acum e ceva mult mai sensibil ,insa se simte. Precizez ca in seara asta m-am uitat la turometru cand facea astfel, si nu apare nici o oscilatie la turatii. Stiu ca am o parte din sitele catalizatorului sparte (zornaie cand accelerez), ar putea si asta sa fie o problema? Sper sa ajung saptamanile urmatoare in service, insa pana atunci mi-ar prinde bine un sfat. 21 Mar 2012, 08:21: Buna dimineata, Astazi, am avut acceasi problema si parca se simte din ce in ce mai rau. In plus cand am pornit dimineata, mi s-a aprins in bord martorul ala gen spirala (nu stiu ce este ). Dupa ce am oprit pe dreapta si i-am mai dat o cheie, s-a stins si nu a mai aparut. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, pana ajung la service ? (fac naveta cu aceasta masina zilnic Ploiesti-Bucuresti si nu as vrea sa ma lase pe drum). Multumesc anticipat. This post has been edited by Blue_Eyes: 21 Mar 2012, 08:21 |
--------------------
Renault
Clio
Hatchback 1.4 16v 2002
|
|
dethave |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
E foarte posibil ca o parte din site sa faca dop la evacuare si sa simti evacuarea mai greoaie a gazelor:de ce nu incerci sa scoti ce s-a spart sau sa schimbi toba respectiva?
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
sau poate fi iar o bobina pe moarte.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Blue_Eyes |
![]()
Post
#40
|
![]() Iulian Group: Members Posts: 48 Joined: 11 December 07 ![]() |
Ma gandesc si eu sa schimb catalizatorul. Are idee cineva cam la ca bani as gasi un alt catalizator? Credeti ca merge si unul universal ? (am unul acasa, l-am primit odata cu masina ca de pe atunci avea probleme cu ceramica sparta).
Oricum sper sa ajung cat mai curand cu ea in service la o constatare |
--------------------
Renault
Clio
Hatchback 1.4 16v 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:40 |