Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Da "in nas" - intrerupe cand e rece, sau cand motorul este in sarcina

dj_13055
post 26 May 2010, 20:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




acum 2 saptamani mi sa spart motoru la clio 1.4 8 v 111.000km
o biela a fost prost turnata din fabrica a cedat sa rupt mi-a spart blocu motor si a indoit supapele, am cumparat alt motor tot de clio tot 1.4 8v 75 cp 80.000km
l-am montat pe masina a pornit l-am turat un pic si a murit nu m-am uitat la ceasuri, l-am pornit din nou l-am turat pe la 2000-3000 ture (nu stiu exact ca nu am turometru) si a dat in nas cum ar fi intrat in limitare ceva in genu si sa aprins becu de la apa acu stand la a 2 liniuta de jos(adica pe rece)
care este motivu, si im mers la fel face da in nas si cateomata mai si moare, ce poata sa fie?
astept niste pareri cad de cat urgent orce parerea conteaza si va multumesc pentru ea.


This post has been edited by dj_13055: 26 May 2010, 20:06


Attached thumbnail(s)
Imagine0995.jpg ( Size: 170.87k ) Number of downloads: 406
Imagine1038.jpg ( Size: 253.35k ) Number of downloads: 455
Imagine1041.jpg ( Size: 229.91k ) Number of downloads: 453
Imagine1043.jpg ( Size: 172.9k ) Number of downloads: 434


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 26 May 2010, 21:16
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Faptul ca s-a aprins martorul de la apa inseamna ca:


-senzorul de temperatura al motorului functioneaza defectuos;
-cablajele electrice (firele) sunt intrerupte sau/si contactele electrice intre acestea si componentele electrice sunt defectuoase;
-aparatura de la bord nu functioneaza corect.

Astfel, motorul intra in regim de avarie, de unde si limitarea turatiei.

Pentru ca "da in nas" mai pot fi multe motive. Mai intai trebuie sa elimini cauza pentru care se aprinde becul de la apa.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 26 May 2010, 22:11
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... ai uitat laveta prin admisie? ...
... poate catalizatorul e afectat de la motorul anterior? ...
... pompa de benzina e o posibila cauza sau regulatorul de presiune in rampa ...
Oricum trebuie sa vezi pe tester defectele care apar si parametrii de functionare motor...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rocotm
post 27 May 2010, 07:55
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 May 10




buna, am un clio cu motor de 1,9 dti, nu are putere la plecare ,de abia dupa 2000 de ture isi intra in drepturi, am fost la dealer si mia spus ca nu lucreaza in parametri dar... nici nu au fost in stare sa gaseasca de ce. poate stie cineva unde as putea sa merg sa rezolv


--------------------
renault clio2 - tm-00-000 2002 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_13055
post 27 May 2010, 12:38
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




eu mi-am rezolvat problema, era un fir de masa de pe motor.
multumesc.


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 27 May 2010, 12:45
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Bravo! Multumim pentru informatie!


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blue_Eyes
post 20 Mar 2012, 20:20
Post #37


Iulian


Group: Members
Posts: 48
Joined: 11 December 07




Salut,
Imi cer scuze daca mai exista un alt topic cu aceasta problema insa eu nu am gasit.
Am un Clio 1.4 16v. De ceva timp (cam o saptamana) simt ca merge in suturi. Adica, la 2000-2500 de turatii, simt cum la interval de cateva secunde da sa incetineasca, parca o trage ceva de spate dupa care isi revine. Senzatia e ca atunci cand depasesti un camion. Daca o accelerez nu mai sunt probleme.
Nu sunt probleme de genul sa dea sa se opreasca, am patit asta acum doi ani si am schimbat doua bobine. Acum e ceva mult mai sensibil ,insa se simte. Precizez ca in seara asta m-am uitat la turometru cand facea astfel, si nu apare nici o oscilatie la turatii. Stiu ca am o parte din sitele catalizatorului sparte (zornaie cand accelerez), ar putea si asta sa fie o problema?

Sper sa ajung saptamanile urmatoare in service, insa pana atunci mi-ar prinde bine un sfat.

21 Mar 2012, 08:21:
Buna dimineata,

Astazi, am avut acceasi problema si parca se simte din ce in ce mai rau. In plus cand am pornit dimineata, mi s-a aprins in bord martorul ala gen spirala (nu stiu ce este ). Dupa ce am oprit pe dreapta si i-am mai dat o cheie, s-a stins si nu a mai aparut.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, pana ajung la service ? (fac naveta cu aceasta masina zilnic Ploiesti-Bucuresti si nu as vrea sa ma lase pe drum).

Multumesc anticipat.

This post has been edited by Blue_Eyes: 21 Mar 2012, 08:21


--------------------
Renault Clio Hatchback 1.4 16v 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 21 Mar 2012, 08:46
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




E foarte posibil ca o parte din site sa faca dop la evacuare si sa simti evacuarea mai greoaie a gazelor:de ce nu incerci sa scoti ce s-a spart sau sa schimbi toba respectiva?


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 21 Mar 2012, 08:48
Post #39


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




sau poate fi iar o bobina pe moarte.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blue_Eyes
post 21 Mar 2012, 09:15
Post #40


Iulian


Group: Members
Posts: 48
Joined: 11 December 07




Ma gandesc si eu sa schimb catalizatorul. Are idee cineva cam la ca bani as gasi un alt catalizator? Credeti ca merge si unul universal ? (am unul acasa, l-am primit odata cu masina ca de pe atunci avea probleme cu ceramica sparta).
Oricum sper sa ajung cat mai curand cu ea in service la o constatare


--------------------
Renault Clio Hatchback 1.4 16v 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 16:40
Dacia