Da "in nas" - intrerupe cand e rece, sau cand motorul este in sarcina
Da "in nas" - intrerupe cand e rece, sau cand motorul este in sarcina
zax |
18 Nov 2007, 22:32
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|||
dumiDude |
18 Nov 2007, 23:11
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 |
pai u la 2000-2500 de ture conduci cand e motorul rece.... schimba si eu mai jos sub 2000 pana ce se incalzeste la inceput las-o 5 min la relanti sa si formeze mersul!
|
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Studebaker |
18 Nov 2007, 23:21
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 30 December 06 |
Incalzire la rece, timp inainte de plecare...... tot ce scrieti aici sunt simptome pentru o masina cu carburator!!! Masina are probleme clare la alimentare. Plus ca inca nici nu au fost temperaturi intr-adevar scazute. La -10 grade cat o sa astepte ? 30 de minute ?
Off: Unei locomotive mari cu aburi ii sunt necesare 2 ore de la aprinderea focului pana la obtinerea presiunii necesare pornirii. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5 dci
2005 Expression Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
|
|
Abu |
19 Nov 2007, 08:23
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti |
zax, la revizie ai schimbat si filtrul de motorina? Ca daca se parafineaza ala, exact astea sunt simptomele: cand e rece afara (si motorina devine ceva mai vascoasa) daca filtrul e parafinat nu mai lasa sa teaca prin el cantitatea necesara de combustibil.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
bonk |
19 Nov 2007, 08:43
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 |
asa pateam si eu dar aveam filtru` de motorina schimbat .totul se petrecea din cauza sitei care se afla in ansamblul plutitorului din rezervor. nu stiu daca m-am exprimat chiar bine dar merita sa cureti si acea sita .
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
zax |
19 Nov 2007, 08:50
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
QUOTE(Studebaker @ 19 Nov 2007, 01:21) Exact la asta ma gandeam si eu... aproximativ la fel imi facea dacia... pana nu mai aveam nevoie de soc ma innebunea, ba se supratura ba se oprea motorul... azi dimneata ma gandeam ca poate si la asta o fi acelasi lucru, socul... Totusi inafara de inecatul asta in conditiile precizate nu mai face nimic altceva rau; nu moare sau tremura la ralanti, de accelerat accelereaza normal daca ma dau la ea, de pornit porneste la fel ca vara... QUOTE(Abu @ 19 Nov 2007, 10:23) zax, la revizie ai schimbat si filtrul de motorina? Ca daca se parafineaza ala, exact astea sunt simptomele: cand e rece afara (si motorina devine ceva mai vascoasa) daca filtrul e parafinat nu mai lasa sa teaca prin el cantitatea necesara de combustibil. Nu l-am schimbat... fac revizia din 10 in 10 mii dar filtrul de motorina il schimb la 20.000 - astea's conditiile de garantie. Alimentez numai de la OMV Baneasa sau, cateodata, de la un petrom din Titan. Totusi in ultima luna nu am alimentat decat Sprint diesel (euro 4) de la OMV Baneasa. Iarna trecuta am alimentat cu aceeasi motorina, aceeasi statie si nu a zis nimic... Poate incerc si Alpin diesel (euro 5) dar acum rezervorul e aproape plin si abia spre sfarsitul saptamanii va scadea la jumatate pana atunci mai astept idei @bonk: cat costa si cat dureaza curatarea sitei aleia? Precizez ca masina e in garantie This post has been edited by zax: 19 Nov 2007, 08:54 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
bonk |
19 Nov 2007, 13:25
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 |
eu am facut curatirea sitei in parcare ..... ... dar nu cred ca ramai fara garantie daca incerci s-o curati u , numai sa f f atent sa nu modifici pozitia plutitorului...
eu am gasit frunze, bucati de cauciuc si o gramada de mizerii depuse pe acea sita. TIMP MAX de LUCRU 1 ora This post has been edited by bonk: 19 Nov 2007, 13:28 |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
zax |
19 Nov 2007, 15:06
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
si nu-mi explici si mie cum se face?
la cum e vremea nu cred ca o sa ma apuc sa umblu dar nu e rau de stiut! |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
Duyu |
19 Nov 2007, 18:30
Post
#9
|
Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i |
bonk un turorial daca se poate ar fi excelent! Multumim!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
sobolan |
19 Nov 2007, 19:21
Post
#10
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
probabil filtru de motorina.....la rece o pornesti cu spray ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bonk |
19 Nov 2007, 21:23
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 |
promit ca atunci cand se va opri ploaia (ploua de 3 zile in tg-jiu),si cand o sa fac rost de un aparat foto , o sa fac un tutorial ...
si ca sa incerc sa explic fara poze mi-ar fi greu si mie , dar si voua de inteles ...................................................................................................................... da oricum daca vrei imi dati un pm si incerc... This post has been edited by bonk: 20 Nov 2007, 09:04 |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
zax |
20 Nov 2007, 10:13
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
QUOTE(sobolan @ 19 Nov 2007, 21:21) Nu! porneste normal, accelereaza normal (poate putin mai slab decat cand e calda dar se infige), dupa ce incepe sa se miste acul de temperatura nu mai are nimic iesit din comun mersul este super ok si super normal cu exceptia tampeniei care o face cand e motorul rece-rece si numai daca o las putin in frana de motor sau daca accelerez un pic mai tare la schimbarea treptei (nu neaparat forja) |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
50IMU |
20 Nov 2007, 11:23
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 24 January 07 From: Bucuresti |
zax, aceeasi problema o intampin si eu incepand de vreo 2 luni.
mai mult de atat, tre sa acord mare atentie ambreiajului pentru ca motoru tinde sa se opreasca foarte usor pana se urca temperatura apei. |
--------------------
VW
El.Polo.Loco TDI
'09 ex. Clio 16v '01 . Prima dragoste nu se uita
|
|
zax |
21 Nov 2007, 10:00
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
pai si ce faci? o suporti asa de 2 luni ?!?!?
culmea e ca la mine nu are probleme, nu se opreste... incep sa ma repet dar ma enerveaza rau caci as da eu vina pe motorina, filtru, injectoare.... dar daca ar fi astea n-ar trebui sa mearga galagios, sa porneasca greu, sa tremure la ralanti?!?! Poate chiar sa se opreasca... am incercat figura, am luat piciorul de pe acceleratie la 2500 de ture si in acelasi timp am apasat ambreiajul asa incat sa nu mai stea in frana de motor... nica! coborat lin si linistit pana la 950 si acolo a intepenit... fara trepidatii, fara nimic! Daca o tin din ambreiaj si o calc se duce... mai greu (ca de, e rece) dar se duce, nu da in nas. Numai din frana de motor si numai cand e rece. Aseara am fost in Auchan si am parcat-o la subsol... motorul era cald ca veneam de la un drum "lung" tocmai din victoriei si facusem vreo 2 ore pana in titan (1h numai intre victoriei si romana). Am stat vreo 2-3 ore si cand am plecat temperatura ambianta era de 7 grade C iar cea a motorului parea 0 (adica acul era jos de tot); am incercat chiar acolo in parcare dar nu a facut nimic, a mers normal... e adevarat ca poate motorul era destul de cald inca. Oricum, am programare la service pe 7 dec. Oi vedea ce va fi dar am o intrebare: Masina e in garantie si ma astept ca totul sa se intample pe gratis asa ca daca aia dau vina pe motorina ce pot sa le fac sau sa le zic? Si cam cat o costa o diagnoza in service-urile renault? |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
19 Dec 2007, 09:20
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
revin: am ajuns in sfarsit la service... fusei la Serus... purjat filtru motorina, verificat injectoare (sunt ok), curatat regulator presiune care avea ceva mizerie... rezultat final: o factura de 140 si ceva de roni... azi dimineata tot a facut dar nu chiar asa brutal... de fapt oricum parca nu mai era asa dura oprirea ca la inceput... incep sa cred ca e vorba de ceva mizerie in motorina... de asta vara mi-a crescut si consumul destul de mult (de la 6 la 7 chiar 7,5% uneori) si dintr-o data dar am zis ca e din cauza caldurii (aer conditionat) apoi trafic care a crescut destul de mult fata de anul trecut datorita santierelor de pe strazile din Bucuresti plus ca si iesirile mele afara in timpul saptamanii au cam disparut dar acum ma gandesc ca poate o fi din cauza asta (infundat ceva)...
Acum nu stiu ce sa fac... sa ma mai duc odata la service sa se apuce aia sa mai curete cate ceva si sa mai pierd niste timp si niste bani sau sa o las pana la revizia urmatoare ( vreo 6000 km) cand voi schimba oricum filtrul de motorina? Voi ce ziceti? Am uitat sa va spun: calculatorul a inregistrat o defectiune si anume ca la un moment dat a cerut presiune de 1000 de bari si domnisoara pompa nu a dat decat 600... 19 Dec 2007, 11:22: QUOTE(50IMU @ 20 Nov 2007, 13:23) zax, aceeasi problema o intampin si eu incepand de vreo 2 luni. mai mult de atat, tre sa acord mare atentie ambreiajului pentru ca motoru tinde sa se opreasca foarte usor pana se urca temperatura apei. La tine se opreste? la mine nu se opreste, da in nas dar nu se opreste... Ai fost la service? au zis ceva? This post has been edited by zax: 19 Dec 2007, 09:22 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
george84 |
10 Apr 2008, 12:49
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 17 June 07 From: Bucuresti |
am avut si eu problema asta la un clio 15 dci 80 cp si am fost in service la serus . problema s-a rezolvat: acceleratia e electronica si frana la fel si ferele astea doua interferau si computerul nu stia ce sa faca si masina dadea cu tine in nas.
reparatia nu a costat foarte mult. 10 Apr 2008, 12:50: pe la pedale sunt niste fire printre care si astea 2 (de acceleratie si frana) This post has been edited by george84: 10 Apr 2008, 12:50 |
--------------------
renault
laguna III
2009/1.5 dci
|
|
gabygiovanny |
10 Apr 2008, 13:45
Post
#17
|
membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 |
la mine cand e rece motorul nu imi urca peste 2000 de ture, incepe sa faca ca si cand mi s-ar termina benzina, daca iau piciorul de pe acceleratie asa face de parca as apasa si frana. ce poate sa fie sau e normal?
|
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
2007 dec
- MM 66 GBY membru
|
|
hitman1234 |
1 Nov 2008, 21:26
Post
#18
|
Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 |
Am observat ca a inceput sa sughita cand o turez,indiferent daca brusc sau lin, da in nas..nu mereu la aceeasi turatie si nu mereu de acelasi numar de ori..peste 3500 parca nu mai face...in afara de benzina,ce mai poate fi?
Bujiile sunt proaspat schimbate impreuna cu restul pieselor de la revizia de 60k iar de alimentat alimentez de un an la acelasi petrom si n-am avut probleme pana acum.. |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
RADU__ |
1 Nov 2008, 21:30
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.254 Joined: 18 October 07 From: Brasov |
daca fenomeul este prezent DOAR de la pozitia libera a acceleratiei, dupa o repriza de frana de motor, cauta senzorul de pozitie acceleratie.
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
hitman1234 |
1 Nov 2008, 21:32
Post
#20
|
Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 |
nu,se manifesta doar in plina acceleratie,cand ti-e lumea mai draga..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
RADU__ |
1 Nov 2008, 21:40
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.254 Joined: 18 October 07 From: Brasov |
daca exact in acel moment se aprinde si martorul de motor, sigur vei avea o eroare memorata in lista. De obicei intrerupere la sonda lambda sau releul principal, dar si o problema de aprindere este posibila (bobina sau senzor de turatie)
Am mai avut un caz la 1,6 de neconcordanta senzor axa cu came, dar nu este cazul la tine. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
hitman1234 |
3 Nov 2008, 09:35
Post
#22
|
Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 |
i-am pus o solutie de curatare de injectoare,sa vedem daca se rezolva..poate fi filtrul de benzina?desi abia l-am schimbat si p-ala..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
hitman1234 |
10 Nov 2008, 17:21
Post
#23
|
Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 |
La mine nu era vorba de temperatura uleiului,dadea in nas oricand..in urma investigatiilor a rezultat ca fisele erau de vina..asa ca daca nu vreti sa dati 300 de ron ca mine verificati fisele intai!
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
zax |
25 Nov 2008, 16:03
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti |
Buuun! Venit iarna, facut frig (sub zero grade) reaparut problema din primul post si crescut consumul de la 6 la 7. Intre timp masina a ajuns la 56000 km a mai schimbat un filtru de motorina dar se pare ca nu asta a fost problema...
Intre timp masina vad ca s-a mai si puturosit, nu mai are zvacul ala de bagat in scaun la acceleratii bruste in turatii joase. Ma gandesc, oare sa fie vana EGR? Sa nu dea drumul cum trebuie la gaze si sa porneasca tarziu turbina? Astia de la serus se uita stramb la mine cand le spun ca vreau sa o curat... costa cam 130 ron. Merita sa incerc o curatare sau caut defectul unde nu trebuie si arunc banii? Precizez ca merg destul de turat cu masina, schimb des la 3000 de ture iar afara din oras depasirile le fac "dintr-o bucata" adica fara schimbare de treapta si dus motorul pana pe la 4000-4500... QUOTE(RADU__ @ 1 Nov 2008, 21:30) daca fenomeul este prezent DOAR de la pozitia libera a acceleratiei, dupa o repriza de frana de motor, cauta senzorul de pozitie acceleratie. Daca asta era pt mine... Unde-i senzorul asta? Simbolul are asa ceva? Merci This post has been edited by zax: 25 Nov 2008, 16:08 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
bilstan |
13 Jul 2009, 23:41
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti |
Sal
Ca sa nu ma duc degeaba la service intreb aici: deci cind pornesc daca masina e rece in primele 20 secunde relantiul e cam instabil si daca plec repede cam da in nas nu foarte tare dar se simte...in cam 1 minut problema se rezolva de la sine...masina are 6000 km...in rest toate bune...mersi anticipat pt raspunsuri |
--------------------
Renault
clio
1.4 16v-oct 2008
- b-93-KMJ
|
|
Fratzica |
13 Jul 2009, 23:42
Post
#26
|
Zen Group: Moderatori Posts: 2.912 Joined: 6 April 04 |
verifica clapeta de acceleratie. Baga benzina de 98 si du-te pe autostrada si alearg-o la 4500-5000 RPM. Oricum s-a mai discutat, cauta.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
naighba |
14 Jul 2009, 10:00
Post
#27
|
Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) |
6000 de cand o ai tu sau 6000 de toti ? La numarul asta de km nu prea ar trebui sa ai clapeta murdara. La pornire cam toate 1.4 16v au o mica fluctuatie a relantiului asociat cu lumina in bord de la servodirectie . Dar asta dureaza 1-2 secunde pana cupleaza servo-ul electro hidraulic. Si tot 1.4 16 sunt renumite pentru mici fluctuatii ale relantiului ... dar de cele mai multe ori insesizabile.
|
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
Solidu |
14 Jul 2009, 10:17
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti |
E motorul rece, e normal sa faca asa, toate fac asa. Daca vrei sa nu mai dea in nas asa mergi mai finut cu ea pana creste un pic temperatura, ture mai multe si ambreiaj mai lent.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
naighba |
14 Jul 2009, 10:18
Post
#29
|
Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) |
Daca era iarna ....hai ... dar sunt 40 de grade afara totusi ...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
hellcat |
14 Jul 2009, 10:31
Post
#30
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
@bilstain:
Motorul e rece...ca sa elimini aceste intreruperi, pleaca de pe loc doar ridicand doar ambreiajul, fara sa calci acceleratia. Dar daca lasi motorul pornit 1 minut, la plecare nu va mai da in nas! @naighba: Da, corect e vara afara si frumos...insa motorul functioneaza la o temperatura mai mare decat cea ambientala. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 15:37 |