Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Da "in nas" - intrerupe cand e rece, sau cand motorul este in sarcina

zax
post 18 Nov 2007, 22:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




vorbim de caruta din semnatura clio fidji 1.5dci, 80 de martoage, actualmente are 32.000 km si abia a iesit din revizia de 30.000

simtome: cand este rece (pana apuca sa se miste acul de la temperatura apei) are o tendinta neplacuta de a da in nas, parca se ineaca sau se oreste motorul. Dupa 5-10min de la pornire (dupa ce incepe sa se incalzeasca putin) numai face. Mi s-a intamplat sa faca si la schimbarea din treapta I in a II-a si uneori in mers constant la 2000 de ture dar intotdeuna face in momentul in care accelerez dupa ce masina a fost un pic in frana de motor. Mai exact: am un stil de condus destul de preventiv asfel daca masina din fata mea incetneste sau observ ca se intampla ceva ce ar putea necesita frana iau piciorul de pe acceleratie si il mut deasupra pedalei de frana fara a o actiona... daca nu se intampla nimic si masina din fata ia distanta incep sa accelerez normal, nu forja, moment in care se intampla ce spuneam mai sus, motorul are un moment in care se opreste/ineaca/da in nas... treaba asta se intampla la turatii intre 2000 si 2500 asta fiind marja normala la cer conduc cu motorul rece... maine o sa incerc si la o turatie mai ridicata daca imi permite traficul

a inceput sa faca de vreo saptamana, de cand a venit frigul.

astept ceva idei inainte sa ajung la service, ca sa stiu ce sa raspund la binecunoscutul "n-are nimic, asa fac toate"

multumesc


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 18 Nov 2007, 23:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




pai u la 2000-2500 de ture conduci cand e motorul rece.... schimba si eu mai jos sub 2000 pana ce se incalzeste la inceput las-o 5 min la relanti sa si formeze mersul!


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 18 Nov 2007, 23:21
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Incalzire la rece, timp inainte de plecare...... tot ce scrieti aici sunt simptome pentru o masina cu carburator!!! blink.gif Masina are probleme clare la alimentare. Plus ca inca nici nu au fost temperaturi intr-adevar scazute. La -10 grade cat o sa astepte ? 30 de minute ?
Off: Unei locomotive mari cu aburi ii sunt necesare 2 ore de la aprinderea focului pana la obtinerea presiunii necesare pornirii.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 19 Nov 2007, 08:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




zax, la revizie ai schimbat si filtrul de motorina? Ca daca se parafineaza ala, exact astea sunt simptomele: cand e rece afara (si motorina devine ceva mai vascoasa) daca filtrul e parafinat nu mai lasa sa teaca prin el cantitatea necesara de combustibil.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 19 Nov 2007, 08:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




asa pateam si eu dar aveam filtru` de motorina schimbat .totul se petrecea din cauza sitei care se afla in ansamblul plutitorului din rezervor. nu stiu daca m-am exprimat chiar bine dar merita sa cureti si acea sita .


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v 1999 - GJ-05-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 19 Nov 2007, 08:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Studebaker @ 19 Nov 2007, 01:21)
simptome pentru o masina cu carburator!!!
*



Exact la asta ma gandeam si eu... aproximativ la fel imi facea dacia... pana nu mai aveam nevoie de soc ma innebunea, ba se supratura ba se oprea motorul... azi dimneata ma gandeam ca poate si la asta o fi acelasi lucru, socul... Totusi inafara de inecatul asta in conditiile precizate nu mai face nimic altceva rau; nu moare sau tremura la ralanti, de accelerat accelereaza normal daca ma dau la ea, de pornit porneste la fel ca vara...

QUOTE(Abu @ 19 Nov 2007, 10:23)
zax, la revizie ai schimbat si filtrul de motorina? Ca daca se parafineaza ala, exact astea sunt simptomele: cand e rece afara (si motorina devine ceva mai vascoasa) daca filtrul e parafinat nu mai lasa sa teaca prin el cantitatea necesara de combustibil.
*



Nu l-am schimbat... fac revizia din 10 in 10 mii dar filtrul de motorina il schimb la 20.000 - astea's conditiile de garantie.

Alimentez numai de la OMV Baneasa sau, cateodata, de la un petrom din Titan. Totusi in ultima luna nu am alimentat decat Sprint diesel (euro 4) de la OMV Baneasa. Iarna trecuta am alimentat cu aceeasi motorina, aceeasi statie si nu a zis nimic... Poate incerc si Alpin diesel (euro 5) dar acum rezervorul e aproape plin si abia spre sfarsitul saptamanii va scadea la jumatate

pana atunci mai astept idei


@bonk: cat costa si cat dureaza curatarea sitei aleia? Precizez ca masina e in garantie

This post has been edited by zax: 19 Nov 2007, 08:54


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 19 Nov 2007, 13:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




eu am facut curatirea sitei in parcare ..... ... dar nu cred ca ramai fara garantie daca incerci s-o curati u , numai sa f f atent sa nu modifici pozitia plutitorului...
eu am gasit frunze, bucati de cauciuc si o gramada de mizerii depuse pe acea sita.
TIMP MAX de LUCRU 1 ora

This post has been edited by bonk: 19 Nov 2007, 13:28


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v 1999 - GJ-05-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 19 Nov 2007, 15:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




si nu-mi explici si mie cum se face? blush.gif

la cum e vremea nu cred ca o sa ma apuc sa umblu dar nu e rau de stiut!


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 19 Nov 2007, 18:30
Post #9


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




bonk un turorial daca se poate ar fi excelent! Multumim! fleur.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Nov 2007, 19:21
Post #10


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.235
Joined: 10 March 06
From: GL




probabil filtru de motorina.....la rece o pornesti cu spray ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 19 Nov 2007, 21:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




promit ca atunci cand se va opri ploaia (ploua de 3 zile in tg-jiu),si cand o sa fac rost de un aparat foto , o sa fac un tutorial ...
si ca sa incerc sa explic fara poze mi-ar fi greu si mie , dar si voua de inteles
......................................................................................................................
da oricum daca vrei imi dati un pm si incerc...

This post has been edited by bonk: 20 Nov 2007, 09:04


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v 1999 - GJ-05-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 20 Nov 2007, 10:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(sobolan @ 19 Nov 2007, 21:21)
.....la rece o pornesti cu spray ?
*



Nu! porneste normal, accelereaza normal (poate putin mai slab decat cand e calda dar se infige), dupa ce incepe sa se miste acul de temperatura nu mai are nimic iesit din comun mersul este super ok si super normal cu exceptia tampeniei care o face cand e motorul rece-rece si numai daca o las putin in frana de motor sau daca accelerez un pic mai tare la schimbarea treptei (nu neaparat forja)


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50IMU
post 20 Nov 2007, 11:23
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 24 January 07
From: Bucuresti




zax, aceeasi problema o intampin si eu incepand de vreo 2 luni.
mai mult de atat, tre sa acord mare atentie ambreiajului pentru ca motoru tinde sa se opreasca foarte usor pana se urca temperatura apei.



--------------------
VW El.Polo.Loco TDI '09
ex. Clio 16v '01 . Prima dragoste nu se uita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 21 Nov 2007, 10:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




pai si ce faci? o suporti asa de 2 luni ?!?!?

culmea e ca la mine nu are probleme, nu se opreste... incep sa ma repet dar ma enerveaza rau caci as da eu vina pe motorina, filtru, injectoare.... dar daca ar fi astea n-ar trebui sa mearga galagios, sa porneasca greu, sa tremure la ralanti?!?! Poate chiar sa se opreasca... am incercat figura, am luat piciorul de pe acceleratie la 2500 de ture si in acelasi timp am apasat ambreiajul asa incat sa nu mai stea in frana de motor... nica! coborat lin si linistit pana la 950 si acolo a intepenit... fara trepidatii, fara nimic! Daca o tin din ambreiaj si o calc se duce... mai greu (ca de, e rece) dar se duce, nu da in nas. Numai din frana de motor si numai cand e rece. Aseara am fost in Auchan si am parcat-o la subsol... motorul era cald ca veneam de la un drum "lung" tocmai din victoriei si facusem vreo 2 ore pana in titan (1h numai intre victoriei si romana). Am stat vreo 2-3 ore si cand am plecat temperatura ambianta era de 7 grade C iar cea a motorului parea 0 (adica acul era jos de tot); am incercat chiar acolo in parcare dar nu a facut nimic, a mers normal... e adevarat ca poate motorul era destul de cald inca.

Oricum, am programare la service pe 7 dec. Oi vedea ce va fi dar am o intrebare: Masina e in garantie si ma astept ca totul sa se intample pe gratis asa ca daca aia dau vina pe motorina ce pot sa le fac sau sa le zic? Si cam cat o costa o diagnoza in service-urile renault?


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 19 Dec 2007, 09:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




revin: am ajuns in sfarsit la service... fusei la Serus... purjat filtru motorina, verificat injectoare (sunt ok), curatat regulator presiune care avea ceva mizerie... rezultat final: o factura de 140 si ceva de roni... azi dimineata tot a facut dar nu chiar asa brutal... de fapt oricum parca nu mai era asa dura oprirea ca la inceput... incep sa cred ca e vorba de ceva mizerie in motorina... de asta vara mi-a crescut si consumul destul de mult (de la 6 la 7 chiar 7,5% uneori) si dintr-o data dar am zis ca e din cauza caldurii (aer conditionat) apoi trafic care a crescut destul de mult fata de anul trecut datorita santierelor de pe strazile din Bucuresti plus ca si iesirile mele afara in timpul saptamanii au cam disparut dar acum ma gandesc ca poate o fi din cauza asta (infundat ceva)...

Acum nu stiu ce sa fac... sa ma mai duc odata la service sa se apuce aia sa mai curete cate ceva si sa mai pierd niste timp si niste bani sau sa o las pana la revizia urmatoare ( vreo 6000 km) cand voi schimba oricum filtrul de motorina? Voi ce ziceti?

Am uitat sa va spun: calculatorul a inregistrat o defectiune si anume ca la un moment dat a cerut presiune de 1000 de bari si domnisoara pompa nu a dat decat 600...

19 Dec 2007, 11:22:
QUOTE(50IMU @ 20 Nov 2007, 13:23)
zax, aceeasi problema o intampin si eu incepand de vreo 2 luni.
mai mult de atat, tre sa acord mare atentie ambreiajului pentru ca motoru tinde sa se opreasca foarte usor pana se urca temperatura apei.
*



La tine se opreste? la mine nu se opreste, da in nas dar nu se opreste...
Ai fost la service? au zis ceva?

This post has been edited by zax: 19 Dec 2007, 09:22


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george84
post 10 Apr 2008, 12:49
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 June 07
From: Bucuresti




am avut si eu problema asta la un clio 15 dci 80 cp si am fost in service la serus . problema s-a rezolvat: acceleratia e electronica si frana la fel si ferele astea doua interferau si computerul nu stia ce sa faca si masina dadea cu tine in nas.
reparatia nu a costat foarte mult.

10 Apr 2008, 12:50:
pe la pedale sunt niste fire printre care si astea 2 (de acceleratie si frana)

This post has been edited by george84: 10 Apr 2008, 12:50


--------------------
renault laguna III 2009/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 10 Apr 2008, 13:45
Post #17


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




la mine cand e rece motorul nu imi urca peste 2000 de ture, incepe sa faca ca si cand mi s-ar termina benzina, daca iau piciorul de pe acceleratie asa face de parca as apasa si frana. ce poate sa fie sau e normal?


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v 2007 dec - MM 66 GBY
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 1 Nov 2008, 21:26
Post #18


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Am observat ca a inceput sa sughita cand o turez,indiferent daca brusc sau lin, da in nas..nu mereu la aceeasi turatie si nu mereu de acelasi numar de ori..peste 3500 parca nu mai face...in afara de benzina,ce mai poate fi? blink.gif
Bujiile sunt proaspat schimbate impreuna cu restul pieselor de la revizia de 60k iar de alimentat alimentez de un an la acelasi petrom si n-am avut probleme pana acum..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 1 Nov 2008, 21:30
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 18 October 07
From: Brasov




daca fenomeul este prezent DOAR de la pozitia libera a acceleratiei, dupa o repriza de frana de motor, cauta senzorul de pozitie acceleratie.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 1 Nov 2008, 21:32
Post #20


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




nu,se manifesta doar in plina acceleratie,cand ti-e lumea mai draga..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 1 Nov 2008, 21:40
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 18 October 07
From: Brasov




daca exact in acel moment se aprinde si martorul de motor, sigur vei avea o eroare memorata in lista. De obicei intrerupere la sonda lambda sau releul principal, dar si o problema de aprindere este posibila (bobina sau senzor de turatie)
Am mai avut un caz la 1,6 de neconcordanta senzor axa cu came, dar nu este cazul la tine.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 3 Nov 2008, 09:35
Post #22


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




i-am pus o solutie de curatare de injectoare,sa vedem daca se rezolva..poate fi filtrul de benzina?desi abia l-am schimbat si p-ala..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 10 Nov 2008, 17:21
Post #23


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




La mine nu era vorba de temperatura uleiului,dadea in nas oricand..in urma investigatiilor a rezultat ca fisele erau de vina..asa ca daca nu vreti sa dati 300 de ron ca mine verificati fisele intai!


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 25 Nov 2008, 16:03
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Buuun! Venit iarna, facut frig (sub zero grade) reaparut problema din primul post si crescut consumul de la 6 la 7. Intre timp masina a ajuns la 56000 km a mai schimbat un filtru de motorina dar se pare ca nu asta a fost problema...
Intre timp masina vad ca s-a mai si puturosit, nu mai are zvacul ala de bagat in scaun la acceleratii bruste in turatii joase.
Ma gandesc, oare sa fie vana EGR? Sa nu dea drumul cum trebuie la gaze si sa porneasca tarziu turbina? Astia de la serus se uita stramb la mine cand le spun ca vreau sa o curat... costa cam 130 ron. Merita sa incerc o curatare sau caut defectul unde nu trebuie si arunc banii?
Precizez ca merg destul de turat cu masina, schimb des la 3000 de ture iar afara din oras depasirile le fac "dintr-o bucata" adica fara schimbare de treapta si dus motorul pana pe la 4000-4500...

QUOTE(RADU__ @ 1 Nov 2008, 21:30)
daca fenomeul este prezent DOAR de la pozitia libera a acceleratiei, dupa o repriza de frana de motor, cauta senzorul de pozitie acceleratie.
*


Daca asta era pt mine... Unde-i senzorul asta? Simbolul are asa ceva?
Merci

This post has been edited by zax: 25 Nov 2008, 16:08


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilstan
post 13 Jul 2009, 23:41
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




Sal
Ca sa nu ma duc degeaba la service intreb aici:
deci cind pornesc daca masina e rece in primele 20 secunde relantiul e cam instabil si daca plec repede cam da in nas nu foarte tare dar se simte...in cam 1 minut problema se rezolva de la sine...masina are 6000 km...in rest toate bune...mersi anticipat pt raspunsuri


--------------------
Renault clio 1.4 16v-oct 2008 - b-93-KMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 13 Jul 2009, 23:42
Post #26


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.912
Joined: 6 April 04




verifica clapeta de acceleratie. Baga benzina de 98 si du-te pe autostrada si alearg-o la 4500-5000 RPM. Oricum s-a mai discutat, cauta.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 14 Jul 2009, 10:00
Post #27


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




6000 de cand o ai tu sau 6000 de toti ? La numarul asta de km nu prea ar trebui sa ai clapeta murdara. La pornire cam toate 1.4 16v au o mica fluctuatie a relantiului asociat cu lumina in bord de la servodirectie . Dar asta dureaza 1-2 secunde pana cupleaza servo-ul electro hidraulic. Si tot 1.4 16 sunt renumite pentru mici fluctuatii ale relantiului ... dar de cele mai multe ori insesizabile.


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solidu
post 14 Jul 2009, 10:17
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 27 November 07
From: Pitesti




E motorul rece, e normal sa faca asa, toate fac asa. Daca vrei sa nu mai dea in nas asa mergi mai finut cu ea pana creste un pic temperatura, ture mai multe si ambreiaj mai lent.


--------------------
Renault/Ford Symbol/Focus Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008 - AG-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 14 Jul 2009, 10:18
Post #29


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




Daca era iarna ....hai ... dar sunt 40 de grade afara totusi ...


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 14 Jul 2009, 10:31
Post #30


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@bilstain:
Motorul e rece...ca sa elimini aceste intreruperi, pleaca de pe loc doar ridicand doar ambreiajul, fara sa calci acceleratia. Dar daca lasi motorul pornit 1 minut, la plecare nu va mai da in nas!
@naighba: Da, corect e vara afara si frumos...insa motorul functioneaza la o temperatura mai mare decat cea ambientala. smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st September 2024 - 15:37
Dacia