Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Variatii mari de temperatura, Clima comandata automat

cc_dorin
post 16 Nov 2007, 22:12
Post #31


Colectionar de minusuri


Group: Members
Posts: 77
Joined: 17 December 06




QUOTE
si anume la 27 de grade mori de cald, la 25-26 e prea frig!

si la mine e la fel pe auto
am fost in service la reno, mi-ai verificat senzorii de la climotronic pe comp.,nu au gasit nimic in neregula
acum nu mai folosesc auto ,dau caldura la 27 si ventilatorul la 2 palete.Am climatronic manual sad.gif


--------------------
Renault megane 2 2003 hatch 15 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 16 Nov 2007, 22:45
Post #32


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




19vk, u r absolutely right, in ceea ce priveste dezaburirea!
Nu porneste singura (chestie pe care, totusi, am sesizat-o la un Passat B5.5 si o Octavia 2). Si mai zic (iar o sa-mi reprosezi ca este interpretarea mea :-) ) ca este una dintre diferentele intre Climatronic-ul (patent VW) care echipeaza masinile acestui concern, si aerul conditionat automat ... Caruia ii stabilesti un grad de confort termic si el se straduieste sa il atinga si sa-l mentina ...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 16 Nov 2007, 22:46
Post #33





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




tineti caldura la 27 de grade????? adica ii cereti sa dea maxim de caldura, indiferent de conditiile ambiante? dupa o ora in trafic cu temperatura la 23 deja incepe sa imi atirne limba de caldura.

e normal sa mori de cald la 27.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 16 Nov 2007, 23:01
Post #34


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




[quote:
Rimio de Vassur

 
tineti caldura la 27 de grade????? adica ii cereti sa dea maxim de caldura, indiferent de conditiile ambiante? dupa o ora in trafic cu temperatura la 23 deja incepe sa imi atirne limba de caldura. ]

O fi stricat...Ca al meu... :-D
Oare ''asa o face toate"?

Cert e ca e o chestiune utila a/c automat asta ...

Insa, mi-s capos si raman la parerea mea: valorile de pe display sunt echivalentul digital al arcelor de cerc albastru/rosu de la comenzile manuale ale climatizarilor, nicidecum grade Celsius ...
Parerea mea (ca sa parafrazez o expresie deja celebra!)
No offense, 19vik! ;-)


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Nov 2007, 23:12
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Adila16, nu iti reprosez nimic, tocmai asta e: nu e climatronic, (gen vw sau bmv, pe care il setezi sa-ti dea aer le temperaturi diferite in zone diferite din habitaclu - dupa parerea mea un moft, la un volum de circa 2 mc sau cat are acesta), e aer conditionat automat.
Pentru ceilalti care se plang de diferenta mare de temperatura intre setarea la 27 si cea la 26, 25 grade, pe undeva pe acest forum s-a mai scris ca setarea la 15 sau 27 inseamna de fapt maxim de frig sau de cald. La alte marci ultimele trepte sunt "LO" si "HI".
Eu sunt foarte multumit de aerul conditionat automat, singura chestie care ma deranjeaza este ca vara pe canicula, dupa ce a stat masina in soare, i-ti zboara parul din cap in primele minute, pentru ca merge ventilatorul pe treapta 6 sau 7 prin aeratoarele frontale, de aceea il dau pe la parbriz, un timp si apoi il trec pe AUTO...

This post has been edited by 19vik: 17 Nov 2007, 08:41


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 16 Nov 2007, 23:49
Post #36


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Excelent, 19vik! ;-)
Ai punctat la fix cel putin 2 chestiuni!

Prima: exista diferente notabile intre sistemul Climatronic si ce avem noi pe masini (aer conditionat automat).

A doua: :-D ...Cred ca Reno are slabiciuni pentru frizeri si ne vrea scalpati ... cu jet de aer! :-D


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Nov 2007, 23:57
Post #37


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Adila16 @ 16 Nov 2007, 23:49)
exista diferente notabile intre sistemul Climatronic si ce avem noi pe masini (aer conditionat automat).


Si care ma rog sunt diferentele alea notabile?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 17 Nov 2007, 00:14
Post #38


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Fara intentia de a parea sarcastic, ssilviu, in primul rand denumirea ... E povestea aia cu dreptul de proprietate intelectuala, C, R, patent si alte alea ...

Apoi, asa cum mai spunea cineva mai sus, functiunile. Printre altele: Climatronicu' (observat personal la treaba pe un B 5.5 din 2003 si o Octavia 2 din 2006) dezabureste automat, ''baga'' caldura in habitaclu instantaneu, fara a fi conditionat de temperatura agentului de racire din motor (banuiesc niste rezistente electrice, pentru ca Webasto sau similar n-am sesizat), temperatura de pe afisaj se va regasi, functie de mai multi factori, la un moment dat, si in habitaclu...Alta poveste ar fi sistemul de negociere/asistenta: nu trebe sa infigi OBD in mufa ca sa vezi eventuale erori ale sistemului ... Pe cand la cel de pe Megane (nu-l blamez, Doamne fereste!), am scris mai sus ce reprezinta cifrele de pe display. Iar in alta ordine de idei, la Meganetele meu, nici cu CLIN-ul nu-mi amintesc sa fi putut citi ceva parametri sau defectiuni apartinand sistemului de climatizare (sau ''evironmental system'', cum se zice in aviatie, unde, culmea, tot a/c automat avem! ... chiar si la clasa business!...:-) )


Moare bacteria la ppc!! Revin. Daca am fost incoerent, scuza-ma!


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 17 Nov 2007, 00:32
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Eu daca mai tin bine minte, am dat vreo 200 euro + tva pe optiunea "aer conditionat automat". La banii astia nici nu am pretentia sa fie altceva si nu putem face aici comparatii cu alte marci, la alte preturi.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 17 Nov 2007, 00:33
Post #40


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Dar, de ce oare incep sa convingerea ca le stii, ssilviu...?!?... :-D

Cert e ca, indiferent cum il cheama si ce stie sa faca, daca merge in mintile lui, a/c e o treaba buna...Daca mai e si automat, e si mai bine!... Deh, lenea a nascut confortul! :-D


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Nov 2007, 00:39
Post #41


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pe mine ma interesau niste diferente care chiar sa conteze pentru pasageri. Si din ce mi-ai zis, nu exista.

Pentru ca denumirea nu are importanta, dezaburirea aia nu e automata,(in sensul ca nu detecteaza el automat cand exista abur pe geam, ci trebuie sa apesi un buton de dezaburire rapida prin care se da drumul la ac, aerul e pus la turatie maxima spre parbriz, la fel ca la Megane) iar temperatura aia pe care o setezi se regaseste si interior intr-o precizie mai mica sau mai mare la ambele masini.

Am mers cu multe masini si este adevarat ca senzatia de placut la unele era la 20 de grade, la altele la 22 sau la altele la 24. Dar asta e o chestie foarte subiectiva, in functie de stare in care sunt, in aceeasi masina cateodata mi se pare cald la 20 de grade si in alte dati frig la 24. Dar sa stau cu un termometru langa mine sa verific daca e la fel ca pe afisaj, nu am stat niciodata. Nici nu ar avea importanta. Daca eu vreau 22 si trebuie sa pun 24 pe afiasaj ca sa fie 22 in interior nu vad nici o problema.

De altfel si la Megane exista sistem de incalzire cu rezistente electrice, insa numai la cele diesel, unde lichidul ajunge mai greu la temp optima. Am intrebat un prieten cu un passat b5.5 full si lui nu-i porneste dezaburirea automat si nici nu ii baga caldura decat atunci cand se incalzeste lichidul de racire. Si are Climatronic.


Si fata de alte sisteme de climatizare automate cu o singura zona, cel de pe Megane nu este cu nimic mai prejos si merge la fel de bine. De altfel intre sistemele automate de climatizare nu exista defirente notabile mai deloc.

Cat despre modulul de diagnosticare, pentru majoritatea covarsitoare de utilizatori, nu are nici o importanta.

LE. Climatizarea automata a fost la mine ceva in jurul a 150 de euro. Dar faptul ca a costat putin comparativ cu concurenta nu inseamna automat ca este mai proasta, ci poate foarte bine sa insemne ca pretul oferit de concurenta e unul imens

This post has been edited by ssilviu: 17 Nov 2007, 00:52


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 17 Nov 2007, 00:40
Post #42


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Bineinteles, 19vik!



17 Nov 2007, 01:02:
In ceea ce priveste dezaburirea, te contrazic partial: la Octavia 2, de exemplu, ''dezaburirea rapida'' functiona intermitent/aleator, intr-adevar dupa apasarea botonului de dezaburire (pesemne climatronicu' sesiza cumva cresterea nivelului de umiditate a aerului din habitaclu si, comparand-o cu temperatura exterioara si cu datele oferite de senzorul UV, ghida aerul catre aeratoarele superioare si centrale si ''baga mare'' la turbina/turbine).
Si, daca ma-ntrebi pe mine, mi se pare ca e o chestiune esentiala si de confort, nu numai de siguranta a traficului.
Apoi, o alta chestiune, de confort este ''iuteala'' cu care baga caldura. Care, daca ma intrebi iarasi pe mine, imi pare destul de relevanta pentru pasageri... :-P
La aceste doua elemente m-am referit, in principal, cand am spus ca diferentele sunt notabile! (Mea culpa, poate ca am folosit un termen de comparatie neadecvat.)

In rest, in ceea ce priveste aspectele tehnice, sunt de acord cu tine: nu intereseaza pe prea multa lume ...
notabile

17 Nov 2007, 01:19:
Cred ca am reusit sa ma fac inteles gresit!
N-am blamat a/c-ul automat de pe Megane! Si io fac parte din gasca celor multumiti de cum functioneaza, in ciuda faptului ca a ramas fara senzorul de la retrovizorul interior...

Si, in alta ordine de idei, daca nu-mi placea masina si ce ofera, nu-mi cumparam Reno!

Parol!

LE. Nu intotdeauna lucrurile ieftine sunt si proaste. Poate ca sunt mai simple. Dar, din experienta, lucrurile simple sunt si fiabile!
Si inca ceva:
notabile ala scris Italic e o eroare de butonare! Scuze!



This post has been edited by Adila16: 17 Nov 2007, 01:19


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 17 Nov 2007, 01:20
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(Adila16 @ 17 Nov 2007, 00:14)
Printre altele: Climatronicu' (observat personal la treaba pe un B 5.5 din 2003 si o Octavia 2 din 2006) dezabureste automat, ''baga'' caldura in habitaclu instantaneu, fara a fi conditionat de temperatura agentului de racire din motor (banuiesc niste rezistente electrice, pentru ca Webasto sau similar n-am sesizat),
*


M-am uitat acum vre-o doua zile in MR si am vazut ca grupul motoventilator ( cum e denumit ansamblul calorifer, condensor, ventilator, filtru de habitaclu,...), include si un set de rezistente electrice, care incalzesc aerul in primele momente dupa pornirea motorului rece, pentru a avea aer oarecum cald, daca e necesar, in aceasta situatie. In principal este prezent la diesel.

This post has been edited by 19vik: 17 Nov 2007, 09:37


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 17 Nov 2007, 03:37
Post #44


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(Adila16 @ 17 Nov 2007, 00:40)
in ciuda faptului ca a ramas fara senzorul de la retrovizorul interior...

n-a ramas fara niciun senzor.. doar s-a scos turbinuta care tragea aer din habitaclu si il dadea in senzor.. astfel incat .. la oglinda a ramas doar senzorul


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 17 Nov 2007, 09:41
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ce ziceti de denumirea acestui senzor?

Attached thumbnail(s)
Clip_3.jpg ( Size: 24.2k ) Number of downloads: 161


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 17 Nov 2007, 10:38
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Imi cer scuze ca am dat nastere atator controverse, dar din tot ce am cititi aici am recunoscut in practica o singura treaba.Imediat dupa pornire, daca apas pe AUTO pleaca folosind ultimile setari.Daca eu las temp la 20 C, opresc motorul, il pornesc iar si dau aerul la 25 C, la apasarea pe AUTO pleac cu valoarea de 20, inclusiv viteza la aeroterma e aceeasi.Nu m-am lamurit cu distributia aerului cum e, parca nu mai respecta setarea precedenta, dar m-am incalzit mult mai repede la picioare, ceea ce nu se intampla cand setez distributie aer fata si picioare.
E clar ca aerul comandat automat e o chestie buna, ramane doar sa invat sa-l folosesc eficient, sa ma pot bucura de el


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Nov 2007, 11:03
Post #47


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai spune ma asa. Ca e o problema. Temperatura afisata pe ecran poate fi modificata DOAR de catre cele doua butoane de sub el, adica butonul albastru si butonul rosu. In rest pe orice altceva ai apasa, nu are voie sa se schimbe.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 17 Nov 2007, 19:04
Post #48


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Claus, io vorbeam de a/c automat de pe masina mea: si iti garantez ca a ramas fara senzoru' de pavilion... Parol!
E o poveste lunga si trista, absolut off-topic, in urma careia in locul intregului ansamblu de la oglinda retrovizoare originala am lipit una de Cielo. Si totusi, chiar si fara acel senzor, a/c merge impecabil.

17 Nov 2007, 19:07:
Sau ....Aproape impecabil..... sad.gif


This post has been edited by Adila16: 17 Nov 2007, 19:07


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 17 Nov 2007, 22:41
Post #49


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




am inteles, adila .. smile.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zoot
post 18 Nov 2007, 14:07
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 June 04
From: Cluj




La fel face si la mine sad.gif


--------------------
Renault Megane II - SJ-82-ZOT 2003 hatch 1.9 dci
Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 18 Nov 2007, 15:20
Post #51


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Mie unul, imi pare firesc sa inceapa sa incalzeasca de la picioare in sus...Sistemul tinde sa ''ucida''mai intai aerul rece din habitaclu...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chr71
post 13 Dec 2007, 12:06
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 June 07




Salut sunt si eu posesor de cateva zile de un privilege.
Am si eu o intrebare pt. proprietarii de renault
Atunci cand dai pe auto, si vrei sa nu iti mai ia aer de afara si apesi pe butonul de reciclare, se seteaza automat si butonul de AC, de ce?
Cand pec dimineata mi se pare ca se incalzeste c-am greu in interior, chiar daca setez o temperatura mai ridicata(25-26)
Mentionez ca apas doar pe temp si pe auto, gresesc cumva?


--------------------
renault megane 2008-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Dec 2007, 12:13
Post #53


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai pana nu se incalzeste motorul poti sa o setezi si pe 80...(asta da ti-at permite) ca tot nu are de unde da caldura...

AC-ul se pune automat cand dai pe recilculare probabil pt. a impiedeca aburirea geamurilor..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 13 Dec 2007, 12:36
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Faza cu recircularea si AC-ul o am si eu si matot intrebam care logica.Mi se pare bun raspunsul cu dezaburirea dar nu raceste si aerul din interior in acelasi timp?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 13 Dec 2007, 12:55
Post #55


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




il dezumifica wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chr71
post 13 Dec 2007, 14:23
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 June 07




ADICA MAI PE INTELESUL TUTUROR.


--------------------
renault megane 2008-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Dec 2007, 14:33
Post #57


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Adica ii scade umiditatea, umiditate care apare la tine sub forma de aburire a gemurilor si parbrizelor...suficient de clar?

Aaa si inca ceva te rog nu mai scrie cu litere mari ca am impresia ca tipi la noi...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 13 Dec 2007, 14:34
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




adica scoate aburul din respiratie....din aerul recirculat.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 14 Dec 2007, 21:43
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Azi am pornit masina si am folosit dezaburirea fata-spate si dupa 5 minute am trecut pe AUTO.Sunt surpins de deciziile pe care le ia jucaria deoarece a inceput sa-mi creasca gradat turatia la ventilator, aerul cald nu l-am mai simtit venind de nicaieri si apoi nici ventilatorul nu la-m mai auzit....mai aveam putin si inghetam in masina.Ciudati sunt francezii astia!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 15 Dec 2007, 00:09
Post #60


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Daca nu intelegem noi perfect algoritmul nu inseamna ca merge gresit. Ca sa te convingi, fa urmatoarea miscare:
- apasa butonul de dezaburire parbriz (va porni AC si ventilatia la maxim)
- dupa ~1 minut apasa pe butonul de AC (se va dezactiva AC)
- sistemul trece in modul automat, insa ramane cu afisajul pornit al ventilatiei. Daca il lasi asa 2-3 zile o sa te lamuresti cum merge, dupa cat timp baga aer, dupa cat timp scade viteza la ventilator, etc.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 02:37
Dacia