Variatii mari de temperatura, Clima comandata automat
![]() ![]() ![]() |
Variatii mari de temperatura, Clima comandata automat
cc_dorin |
![]()
Post
#31
|
||
Colectionar de minusuri Group: Members Posts: 77 Joined: 17 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
megane 2
2003 hatch 15 dci
|
|||
Adila16 |
![]()
Post
#32
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
19vk, u r absolutely right, in ceea ce priveste dezaburirea!
Nu porneste singura (chestie pe care, totusi, am sesizat-o la un Passat B5.5 si o Octavia 2). Si mai zic (iar o sa-mi reprosezi ca este interpretarea mea :-) ) ca este una dintre diferentele intre Climatronic-ul (patent VW) care echipeaza masinile acestui concern, si aerul conditionat automat ... Caruia ii stabilesti un grad de confort termic si el se straduieste sa il atinga si sa-l mentina ... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#33
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
tineti caldura la 27 de grade????? adica ii cereti sa dea maxim de caldura, indiferent de conditiile ambiante? dupa o ora in trafic cu temperatura la 23 deja incepe sa imi atirne limba de caldura.
e normal sa mori de cald la 27. |
--------------------
.
.
.
|
|
Adila16 |
![]() ![]()
Post
#34
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
[quote:
Rimio de Vassur tineti caldura la 27 de grade????? adica ii cereti sa dea maxim de caldura, indiferent de conditiile ambiante? dupa o ora in trafic cu temperatura la 23 deja incepe sa imi atirne limba de caldura. ] O fi stricat...Ca al meu... :-D Oare ''asa o face toate"? Cert e ca e o chestiune utila a/c automat asta ... Insa, mi-s capos si raman la parerea mea: valorile de pe display sunt echivalentul digital al arcelor de cerc albastru/rosu de la comenzile manuale ale climatizarilor, nicidecum grade Celsius ... Parerea mea (ca sa parafrazez o expresie deja celebra!) No offense, 19vik! ;-) |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
19vik |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Adila16, nu iti reprosez nimic, tocmai asta e: nu e climatronic, (gen vw sau bmv, pe care il setezi sa-ti dea aer le temperaturi diferite in zone diferite din habitaclu - dupa parerea mea un moft, la un volum de circa 2 mc sau cat are acesta), e aer conditionat automat.
Pentru ceilalti care se plang de diferenta mare de temperatura intre setarea la 27 si cea la 26, 25 grade, pe undeva pe acest forum s-a mai scris ca setarea la 15 sau 27 inseamna de fapt maxim de frig sau de cald. La alte marci ultimele trepte sunt "LO" si "HI". Eu sunt foarte multumit de aerul conditionat automat, singura chestie care ma deranjeaza este ca vara pe canicula, dupa ce a stat masina in soare, i-ti zboara parul din cap in primele minute, pentru ca merge ventilatorul pe treapta 6 sau 7 prin aeratoarele frontale, de aceea il dau pe la parbriz, un timp si apoi il trec pe AUTO... This post has been edited by 19vik: 17 Nov 2007, 08:41 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#36
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Excelent, 19vik! ;-)
Ai punctat la fix cel putin 2 chestiuni! Prima: exista diferente notabile intre sistemul Climatronic si ce avem noi pe masini (aer conditionat automat). A doua: :-D ...Cred ca Reno are slabiciuni pentru frizeri si ne vrea scalpati ... cu jet de aer! :-D |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#37
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 16 Nov 2007, 23:49) exista diferente notabile intre sistemul Climatronic si ce avem noi pe masini (aer conditionat automat). Si care ma rog sunt diferentele alea notabile? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#38
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Fara intentia de a parea sarcastic, ssilviu, in primul rand denumirea ... E povestea aia cu dreptul de proprietate intelectuala, C, R, patent si alte alea ...
Apoi, asa cum mai spunea cineva mai sus, functiunile. Printre altele: Climatronicu' (observat personal la treaba pe un B 5.5 din 2003 si o Octavia 2 din 2006) dezabureste automat, ''baga'' caldura in habitaclu instantaneu, fara a fi conditionat de temperatura agentului de racire din motor (banuiesc niste rezistente electrice, pentru ca Webasto sau similar n-am sesizat), temperatura de pe afisaj se va regasi, functie de mai multi factori, la un moment dat, si in habitaclu...Alta poveste ar fi sistemul de negociere/asistenta: nu trebe sa infigi OBD in mufa ca sa vezi eventuale erori ale sistemului ... Pe cand la cel de pe Megane (nu-l blamez, Doamne fereste!), am scris mai sus ce reprezinta cifrele de pe display. Iar in alta ordine de idei, la Meganetele meu, nici cu CLIN-ul nu-mi amintesc sa fi putut citi ceva parametri sau defectiuni apartinand sistemului de climatizare (sau ''evironmental system'', cum se zice in aviatie, unde, culmea, tot a/c automat avem! ... chiar si la clasa business!...:-) ) Moare bacteria la ppc!! Revin. Daca am fost incoerent, scuza-ma! |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
19vik |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu daca mai tin bine minte, am dat vreo 200 euro + tva pe optiunea "aer conditionat automat". La banii astia nici nu am pretentia sa fie altceva si nu putem face aici comparatii cu alte marci, la alte preturi.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#40
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Dar, de ce oare incep sa convingerea ca le stii, ssilviu...?!?... :-D
Cert e ca, indiferent cum il cheama si ce stie sa faca, daca merge in mintile lui, a/c e o treaba buna...Daca mai e si automat, e si mai bine!... Deh, lenea a nascut confortul! :-D |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#41
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pe mine ma interesau niste diferente care chiar sa conteze pentru pasageri. Si din ce mi-ai zis, nu exista.
Pentru ca denumirea nu are importanta, dezaburirea aia nu e automata,(in sensul ca nu detecteaza el automat cand exista abur pe geam, ci trebuie sa apesi un buton de dezaburire rapida prin care se da drumul la ac, aerul e pus la turatie maxima spre parbriz, la fel ca la Megane) iar temperatura aia pe care o setezi se regaseste si interior intr-o precizie mai mica sau mai mare la ambele masini. Am mers cu multe masini si este adevarat ca senzatia de placut la unele era la 20 de grade, la altele la 22 sau la altele la 24. Dar asta e o chestie foarte subiectiva, in functie de stare in care sunt, in aceeasi masina cateodata mi se pare cald la 20 de grade si in alte dati frig la 24. Dar sa stau cu un termometru langa mine sa verific daca e la fel ca pe afisaj, nu am stat niciodata. Nici nu ar avea importanta. Daca eu vreau 22 si trebuie sa pun 24 pe afiasaj ca sa fie 22 in interior nu vad nici o problema. De altfel si la Megane exista sistem de incalzire cu rezistente electrice, insa numai la cele diesel, unde lichidul ajunge mai greu la temp optima. Am intrebat un prieten cu un passat b5.5 full si lui nu-i porneste dezaburirea automat si nici nu ii baga caldura decat atunci cand se incalzeste lichidul de racire. Si are Climatronic. Si fata de alte sisteme de climatizare automate cu o singura zona, cel de pe Megane nu este cu nimic mai prejos si merge la fel de bine. De altfel intre sistemele automate de climatizare nu exista defirente notabile mai deloc. Cat despre modulul de diagnosticare, pentru majoritatea covarsitoare de utilizatori, nu are nici o importanta. LE. Climatizarea automata a fost la mine ceva in jurul a 150 de euro. Dar faptul ca a costat putin comparativ cu concurenta nu inseamna automat ca este mai proasta, ci poate foarte bine sa insemne ca pretul oferit de concurenta e unul imens This post has been edited by ssilviu: 17 Nov 2007, 00:52 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#42
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Bineinteles, 19vik!
17 Nov 2007, 01:02: In ceea ce priveste dezaburirea, te contrazic partial: la Octavia 2, de exemplu, ''dezaburirea rapida'' functiona intermitent/aleator, intr-adevar dupa apasarea botonului de dezaburire (pesemne climatronicu' sesiza cumva cresterea nivelului de umiditate a aerului din habitaclu si, comparand-o cu temperatura exterioara si cu datele oferite de senzorul UV, ghida aerul catre aeratoarele superioare si centrale si ''baga mare'' la turbina/turbine). Si, daca ma-ntrebi pe mine, mi se pare ca e o chestiune esentiala si de confort, nu numai de siguranta a traficului. Apoi, o alta chestiune, de confort este ''iuteala'' cu care baga caldura. Care, daca ma intrebi iarasi pe mine, imi pare destul de relevanta pentru pasageri... :-P La aceste doua elemente m-am referit, in principal, cand am spus ca diferentele sunt notabile! (Mea culpa, poate ca am folosit un termen de comparatie neadecvat.) In rest, in ceea ce priveste aspectele tehnice, sunt de acord cu tine: nu intereseaza pe prea multa lume ... notabile 17 Nov 2007, 01:19: Cred ca am reusit sa ma fac inteles gresit! N-am blamat a/c-ul automat de pe Megane! Si io fac parte din gasca celor multumiti de cum functioneaza, in ciuda faptului ca a ramas fara senzorul de la retrovizorul interior... Si, in alta ordine de idei, daca nu-mi placea masina si ce ofera, nu-mi cumparam Reno! Parol! LE. Nu intotdeauna lucrurile ieftine sunt si proaste. Poate ca sunt mai simple. Dar, din experienta, lucrurile simple sunt si fiabile! Si inca ceva: notabile ala scris Italic e o eroare de butonare! Scuze! This post has been edited by Adila16: 17 Nov 2007, 01:19 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
19vik |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 17 Nov 2007, 00:14) Printre altele: Climatronicu' (observat personal la treaba pe un B 5.5 din 2003 si o Octavia 2 din 2006) dezabureste automat, ''baga'' caldura in habitaclu instantaneu, fara a fi conditionat de temperatura agentului de racire din motor (banuiesc niste rezistente electrice, pentru ca Webasto sau similar n-am sesizat), M-am uitat acum vre-o doua zile in MR si am vazut ca grupul motoventilator ( cum e denumit ansamblul calorifer, condensor, ventilator, filtru de habitaclu,...), include si un set de rezistente electrice, care incalzesc aerul in primele momente dupa pornirea motorului rece, pentru a avea aer oarecum cald, daca e necesar, in aceasta situatie. In principal este prezent la diesel. This post has been edited by 19vik: 17 Nov 2007, 09:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
claus |
![]()
Post
#44
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 17 Nov 2007, 00:40) in ciuda faptului ca a ramas fara senzorul de la retrovizorul interior... n-a ramas fara niciun senzor.. doar s-a scos turbinuta care tragea aer din habitaclu si il dadea in senzor.. astfel incat .. la oglinda a ramas doar senzorul |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
19vik |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce ziceti de denumirea acestui senzor?
Attached thumbnail(s) Clip_3.jpg ( Size: 24.2k ) Number of downloads: 161 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Imi cer scuze ca am dat nastere atator controverse, dar din tot ce am cititi aici am recunoscut in practica o singura treaba.Imediat dupa pornire, daca apas pe AUTO pleaca folosind ultimile setari.Daca eu las temp la 20 C, opresc motorul, il pornesc iar si dau aerul la 25 C, la apasarea pe AUTO pleac cu valoarea de 20, inclusiv viteza la aeroterma e aceeasi.Nu m-am lamurit cu distributia aerului cum e, parca nu mai respecta setarea precedenta, dar m-am incalzit mult mai repede la picioare, ceea ce nu se intampla cand setez distributie aer fata si picioare.
E clar ca aerul comandat automat e o chestie buna, ramane doar sa invat sa-l folosesc eficient, sa ma pot bucura de el |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#47
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai spune ma asa. Ca e o problema. Temperatura afisata pe ecran poate fi modificata DOAR de catre cele doua butoane de sub el, adica butonul albastru si butonul rosu. In rest pe orice altceva ai apasa, nu are voie sa se schimbe.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#48
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Claus, io vorbeam de a/c automat de pe masina mea: si iti garantez ca a ramas fara senzoru' de pavilion... Parol!
E o poveste lunga si trista, absolut off-topic, in urma careia in locul intregului ansamblu de la oglinda retrovizoare originala am lipit una de Cielo. Si totusi, chiar si fara acel senzor, a/c merge impecabil. 17 Nov 2007, 19:07: Sau ....Aproape impecabil..... ![]() This post has been edited by Adila16: 17 Nov 2007, 19:07 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
claus |
![]()
Post
#49
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am inteles, adila ..
![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Zoot |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 June 04 From: Cluj ![]() |
La fel face si la mine
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- SJ-82-ZOT
2003 hatch 1.9 dci Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#51
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Mie unul, imi pare firesc sa inceapa sa incalzeasca de la picioare in sus...Sistemul tinde sa ''ucida''mai intai aerul rece din habitaclu...
|
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
chr71 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 June 07 ![]() |
Salut sunt si eu posesor de cateva zile de un privilege.
Am si eu o intrebare pt. proprietarii de renault Atunci cand dai pe auto, si vrei sa nu iti mai ia aer de afara si apesi pe butonul de reciclare, se seteaza automat si butonul de AC, de ce? Cand pec dimineata mi se pare ca se incalzeste c-am greu in interior, chiar daca setez o temperatura mai ridicata(25-26) Mentionez ca apas doar pe temp si pe auto, gresesc cumva? |
--------------------
renault
megane
2008-privilege
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai pana nu se incalzeste motorul poti sa o setezi si pe 80...(asta da ti-at permite) ca tot nu are de unde da caldura...
AC-ul se pune automat cand dai pe recilculare probabil pt. a impiedeca aburirea geamurilor.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Faza cu recircularea si AC-ul o am si eu si matot intrebam care logica.Mi se pare bun raspunsul cu dezaburirea dar nu raceste si aerul din interior in acelasi timp?
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
semit |
![]()
Post
#55
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
il dezumifica
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
chr71 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 June 07 ![]() |
ADICA MAI PE INTELESUL TUTUROR.
|
--------------------
renault
megane
2008-privilege
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Adica ii scade umiditatea, umiditate care apare la tine sub forma de aburire a gemurilor si parbrizelor...suficient de clar?
Aaa si inca ceva te rog nu mai scrie cu litere mari ca am impresia ca tipi la noi... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
adica scoate aburul din respiratie....din aerul recirculat.....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Azi am pornit masina si am folosit dezaburirea fata-spate si dupa 5 minute am trecut pe AUTO.Sunt surpins de deciziile pe care le ia jucaria deoarece a inceput sa-mi creasca gradat turatia la ventilator, aerul cald nu l-am mai simtit venind de nicaieri si apoi nici ventilatorul nu la-m mai auzit....mai aveam putin si inghetam in masina.Ciudati sunt francezii astia!
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
AlexC |
![]()
Post
#60
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu intelegem noi perfect algoritmul nu inseamna ca merge gresit. Ca sa te convingi, fa urmatoarea miscare:
- apasa butonul de dezaburire parbriz (va porni AC si ventilatia la maxim) - dupa ~1 minut apasa pe butonul de AC (se va dezactiva AC) - sistemul trece in modul automat, insa ramane cu afisajul pornit al ventilatiei. Daca il lasi asa 2-3 zile o sa te lamuresti cum merge, dupa cat timp baga aer, dupa cat timp scade viteza la ventilator, etc. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 02:37 |